Voinko saada liittymänumeron selville kun mobiililaajakaista-prepaid kortin saldo loppui.
Olen kylässä ja tiedot jäi kotiin. Huomasin kun yritin ladata lisää aikaa siihen saamarin korttiin.
Pankkikortit ym. on muttei muista liittymänumbaa.
Siis, voiko omaa pre-paid numbaa saada millään selville?
Please auttakaa kun ei saa mihinkään yhteyttä.
Saunalahti prepaid
7
1044
Vastaukset
- neito hädässä
Kun saldo on kortilla 0. Toivottavasti joku tajusi mitä tarkoitan.
- muuten kuin..
laittamalla se sim-kortti kännyyn ja soittaa sillä johonkin puhelimeen ja toivoa että se edes sen verran kilauttaa että kännyssä johon soitettiin näkyy prepaind liittymän numero.
- ..d,dd
käyttämään tota "ei tunnettua" google hakupalvelinta, jos tiedät mitä 1 1 edes on .. hyvänen aika ..
http://www.google.fi/#hl=fi&source=hp&q=saunalahti prepaid numero&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=bd7f05324dec5c48 - neito hädässä
muuten kuin.. kirjoitti:
laittamalla se sim-kortti kännyyn ja soittaa sillä johonkin puhelimeen ja toivoa että se edes sen verran kilauttaa että kännyssä johon soitettiin näkyy prepaind liittymän numero.
Onko siis totta, ettei omaa pre-paid numeroa saa millään selville?
Pin-koodin muistan ulkoa.
Nykyajan puhelimet näyttää vaikka mitä muttei numeroa?????
Mitä tuosta linkistä oli hyötyä?
- tällästä..
laita ensin se sim-kortti kännyyn, (mulla nokia 3120c) valitse osoitekirja ja sieltä palvelunumerot ja sieltä saunalahti, nytten pääseekin selaamaan liitymän palveluita joissa on myöskin mahdollisuus kuunnella oma numero, kynä ja paperi hollille jotta saa ylös. En tiedä toimiiko tuo 0 saldolla mutta ei se mitään maksanutkaan.
- neito hädässä
Toivottavasti olet mies.
Sano aika ja paikka niin saat koska tahansa :)
x x x
Thanks darling you are my hero. - pannaako
neito hädässä kirjoitti:
Toivottavasti olet mies.
Sano aika ja paikka niin saat koska tahansa :)
x x x
Thanks darling you are my hero.kyllähän neidon hätä palvelu otetaan vastaan ja kuitataan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665505Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti882808- 2742571
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362419Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä202017Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2491658Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571273Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131163- 881135
- 901126