http://www.tarjaturunen-italy.com/medias/my_winterstorm.divx
Tuollainen "pätkä" Tarjan sivuilla. :)
MAHTAVAA!!!!
57
1087
Vastaukset
- todellakin
Siinähän on koko Kuusankosken Suuri Konsertti huippuluokan taltioinnilla!!!!!!
Miksei tätä ole julkaistu DVD:llä tai Blue-Raylla 7.1-äänillä???
Katksokaapa kuinka Nightwishin biisit TOIMIVAT, kun Tarja on asialla!!!!
Kannatti ladata.- tarjaa...
1,3 gigaa kestää kauan ladata yhyyy ;((
saiskohan sitä mitenkään nopeammin itselläni aika hyvä läppäri ja latasin tuon dvixinkin - Mahtava julkaisu!
tarjaa... kirjoitti:
1,3 gigaa kestää kauan ladata yhyyy ;((
saiskohan sitä mitenkään nopeammin itselläni aika hyvä läppäri ja latasin tuon dvixinkinAnnoin koneen hurista pöydällä itsekseen. No problem. Töissä jostain syystä katkesi lataus jossain puolessa välissä ja siksi latasin himassa.
- Olin keilkalla..
Mahtava julkaisu! kirjoitti:
Annoin koneen hurista pöydällä itsekseen. No problem. Töissä jostain syystä katkesi lataus jossain puolessa välissä ja siksi latasin himassa.
...Tarja Turusen bändin lahja faneille. Videota ja ääntä ei ole fiksailtu eli se on ihan "aito". Alkuteksteissä mainitaan lisäksi, että sitä ei ole tarkoitettu kaupalliseksi julkaisuksi. Potentiaalia olisi tosin todella ollut! Mielestäni parempi kuin NW:n Hartwall Arena -DVD. Tältä keikan pitääkin kuulostaa -saundit olivat todellakin kohdallaan. :)
AIka upeasti vetää Tarjan veli. :O - _____).
Olin keilkalla.. kirjoitti:
...Tarja Turusen bändin lahja faneille. Videota ja ääntä ei ole fiksailtu eli se on ihan "aito". Alkuteksteissä mainitaan lisäksi, että sitä ei ole tarkoitettu kaupalliseksi julkaisuksi. Potentiaalia olisi tosin todella ollut! Mielestäni parempi kuin NW:n Hartwall Arena -DVD. Tältä keikan pitääkin kuulostaa -saundit olivat todellakin kohdallaan. :)
AIka upeasti vetää Tarjan veli. :OOnhan siellä paremmat soittajat ja osaavampi tekniikka.
- -musicians-
Taitaa olla niin, että jokaisen soittimen soittaja pesee Nightwish vastaavat kuus nolla.
- tarjaa...
eikä bändin jäsenet ota viintä tai kaljaa vodkasta puhumattakaan esiintymisen aikana (itselläni lataus meneillään)
- ::::::
tarjaa... kirjoitti:
eikä bändin jäsenet ota viintä tai kaljaa vodkasta puhumattakaan esiintymisen aikana (itselläni lataus meneillään)
Vittu mitä skeidaa...."""eikä bändin jäsenet ota viintä tai kaljaa vodkasta"""
Eihän siinä bändissä ole mitään henkeä pelkkiä palkkamuusikoita, ja niin helvetin rumia vielä. Nightwis-perhe pesee nuo murjaanit 6:0. - Eniten minua
:::::: kirjoitti:
Eihän siinä bändissä ole mitään henkeä pelkkiä palkkamuusikoita, ja niin helvetin rumia vielä. Nightwis-perhe pesee nuo murjaanit 6:0.Tarjassa ihastuttaa se tosiseikka että hän sai aikoinaan upealla seireenin äänellään näyttämään erään keskinkertaisen säveltäjäHolpaisen biisit hyviltä, uskomatonta ja samalla kaiken näyttämään siltä kuin Holopainen olisi jopa hyvä säveltäjä hah, mutta kuten kaikki meistä tietävät, se totuus ja NW bändin todellinen surkea tila paljastui heti Jumalatar Tarjan lähdön jälkeen :)
- ljhfgsd
Eihän siinä bändissä ole mitään henkeä pelkkiä palkkamuusikoita, ja niin helvetin rumia vielä. Nightwis-perhe pesee nuo murjaanit 6:0.Vai vielä rumia... Naitvissyn jampathan ne varsinaisia komistuksia sitten ovatkin... :D :D
(Joka tapauksessa, ei niitä soittimia pärstäkertoimella soiteta. Mitäs sitten että Taapen bändissä soittajat ovat "pelkkiä" palkattuja keikkamuusikoita, siitä huolimatta ovat kuitenkin musapiireissä varsin korkealle arvostettuja kavereita. Ainahan sooloartistien bändeissä soittaa "pelkkiä" palkattuja keikkamuusikoita. Hehehe, ja "palkkamuusikoitahan" NW:n jätkätkin ovat, palkkaahan hekin nostavat esiintymisistään! :D :D) - votkaaa..
Eihän siinä bändissä ole mitään henkeä pelkkiä palkkamuusikoita, ja niin helvetin rumia vielä. Nightwis-perhe pesee nuo murjaanit 6:0.on katsojan silmissä,mutta tuo viina ei kuulu esiintymiseen takahuone on sitä varten ;))
- Mitä Ihmettä
Eniten minua kirjoitti:
Tarjassa ihastuttaa se tosiseikka että hän sai aikoinaan upealla seireenin äänellään näyttämään erään keskinkertaisen säveltäjäHolpaisen biisit hyviltä, uskomatonta ja samalla kaiken näyttämään siltä kuin Holopainen olisi jopa hyvä säveltäjä hah, mutta kuten kaikki meistä tietävät, se totuus ja NW bändin todellinen surkea tila paljastui heti Jumalatar Tarjan lähdön jälkeen :)
Kuinka jumalatar Tarjan oma palsta on pystyynkuollut, mutta täällä itketään miten hyvin Tarjalla menee. Meneekö? Eipä taida mennä, koska kukaan ei oikeasti taida uskoa Tarjaan ilman Nightwishiä. Ja jokainen jolla on aivot ymmärtää sen tosiasian, että Nightwish on se jokin joka kiinnostaa. Sen myös näkee tämän palstan käyttöasteesta.
- lkjhgfd
Mitä Ihmettä kirjoitti:
Kuinka jumalatar Tarjan oma palsta on pystyynkuollut, mutta täällä itketään miten hyvin Tarjalla menee. Meneekö? Eipä taida mennä, koska kukaan ei oikeasti taida uskoa Tarjaan ilman Nightwishiä. Ja jokainen jolla on aivot ymmärtää sen tosiasian, että Nightwish on se jokin joka kiinnostaa. Sen myös näkee tämän palstan käyttöasteesta.
Tarja taitaa olla suuremmassa suosiossa jossain muualla kuin Suomessa. NW taas kiinnostaa Suomessa ei pelkästään musiikillisten ansioidensa takia vaan jostain ihan muista syistä (2005 ja seurannut mediahypetys, kröh kröh...) Ja mitä tämän palstan käyttöasteeseen tulee, suurin osahan näistä posteista täällä on joko lapsellista Aneten tai Tuomaksen haukkumista ja/tai YrjöJurrin itseään toistavia (provo?)posteja -- jos nämä lasketaan pois niin että jäljelle jää ns "asiallinen keskustelu" niin ei taida paljon vilkkaampaa olla kuin Tarjan palstallakaan...
Joku tuolla kommentoi myös, että Tarja tekee mainstreamheviä. No, mitäs nykyinen NW on muuta kuin mainstreamheviä/"pehmoheviä"/hard rockia? (tämä ei siis ollut vittuilua, vaan pelkkä toteamus -- tehkööt minun puolestani vaikka discoa, eiköhän se seuraavakin levy kuitenkin ostoskoriin päädy, samoin kuin Tarjan viimeisin tekele, sen verran utelias olen kumminkin :)) - Joo suomi24
Mitä Ihmettä kirjoitti:
palstat tosiaan ovat niitä joilla mitataan tietyn bändin tai artistin suosio:)
EI juma nyt on pakko nauraa ainakin edelleisen kirjoittajan aivojen käytölle.D
Juu kyllä se on tuo NW draama mikä täälläkin kiinnostaa ei muu.
Ja tosiasia on se että Tarjalla menee nyt lujaa, oikein jännittää nähdä mitä jatkossa tapahtuu.
- MileenaF
Tuli kuunneltua nuo lyhyet näytepätkät mitä Tarjan uuden levyn sivuilta löytyy. Ei vakuuttanut sitten yhtään. Olen ollut Tarjan fani puolet eliniästäni, mutta viime vuosina uskoni on hiipunut rajusti. Noiden pätkien perusteella tulevan levyn materiaali on niin mainstreamheviä kuin olla ja voi. Ja se suunta mihin Tarjan ääni on lähtenyt ei miellytä korvaani laisinkaan. :/
Taitaa käydä tälle levylle samalla tavalla kuin My Winter Stormille - levy ei tule keventämään kukkaroani.- Noniiniii
on se hienoa että näitä "Tarja-faneja" riittää niinkuin MileenaF, joka on ollut fani peräti puolet eliniästään.
Lasketaanpa hieman. Tarjan sooloura käynnistyi siinä 2007 ja nyt elämme vuotta 2010, jos nyt oikein osaan laskea se on kestänyt nyt 3 vuotta eli MileenaF on siinä 6 vuotta vanha, kun hän on ollut Tarja-fani puolet eliniästään:)
Hieman outo "Tarja-fani" siinä mielessä ettei hän osta Tarjan musiikkia, mutta meitähän on tietysti moneksi ja onhan hän vielä niin nuori ettei hänellä taida juuri omaa rahaa vielä olla :) - ruiirunb85n
Noniiniii kirjoitti:
on se hienoa että näitä "Tarja-faneja" riittää niinkuin MileenaF, joka on ollut fani peräti puolet eliniästään.
Lasketaanpa hieman. Tarjan sooloura käynnistyi siinä 2007 ja nyt elämme vuotta 2010, jos nyt oikein osaan laskea se on kestänyt nyt 3 vuotta eli MileenaF on siinä 6 vuotta vanha, kun hän on ollut Tarja-fani puolet eliniästään:)
Hieman outo "Tarja-fani" siinä mielessä ettei hän osta Tarjan musiikkia, mutta meitähän on tietysti moneksi ja onhan hän vielä niin nuori ettei hänellä taida juuri omaa rahaa vielä olla :)Tuo outo Tarja-fani saattaa olla yksi alter-ego-ykän monista sivupersoonista hihihihi .....
- ihanaa..
ruiirunb85n kirjoitti:
Tuo outo Tarja-fani saattaa olla yksi alter-ego-ykän monista sivupersoonista hihihihi .....
kuusaan taltiointi ja harmittaa etten silloin mennyt kun asun itse Kouvolassa ;((
ja Tarjan ääni kertakaikkiaan fantastinen nuo juutuubi bätkät ei kerro mitään - MileenaF
Noniiniii kirjoitti:
Hieman outo "Tarja-fani" siinä mielessä ettei hän osta Tarjan musiikkia, mutta meitähän on tietysti moneksi ja onhan hän vielä niin nuori ettei hänellä taida juuri omaa rahaa vielä olla :)Suosittelen miettimään ikäni laskutavan uudestaan. ;)
- MileenaF
Noniiniii kirjoitti:
Hieman outo "Tarja-fani" siinä mielessä ettei hän osta Tarjan musiikkia, mutta meitähän on tietysti moneksi ja onhan hän vielä niin nuori ettei hänellä taida juuri omaa rahaa vielä olla :)Ah niin, ja vaikka olenkin Tarjan fani, se ei tarkoita että tuhlaisin rahaa levyyn joka ei kiinnosta pätkääkään. Ihailen edelleen hänen äänenkäyttöään, mutta hänen soolomusiikkinsa ei vain yksinkertaisesti iske. Ei se ole sen ihmeellisempää. :)
- Tämä MileeneF
MileenaF kirjoitti:
Ah niin, ja vaikka olenkin Tarjan fani, se ei tarkoita että tuhlaisin rahaa levyyn joka ei kiinnosta pätkääkään. Ihailen edelleen hänen äänenkäyttöään, mutta hänen soolomusiikkinsa ei vain yksinkertaisesti iske. Ei se ole sen ihmeellisempää. :)
taitaakin olla oikea super Tarja fani, musa ei kelpaa mutta äänenköyttöä ihaillaan, ok
WIkepedia sanoo faneudesta seuraavaa
http://fi.wikipedia.org/wiki/Fani
"Fani (engl. fan) on henkilö, joka ihailee tai arvostaa jotain ilmiötä, henkilöä, joukkuetta, tyylilajia tai kulttuurin aluetta voimakkuudella, joka ylittää tavanomaisen arvostuksen. Nimitys on lähtöisin englannin sanasta fanatic eli kiihkoilija."
Toisin sanoen MileenaF on niin kova Tarjan äänenkäytön ihailija että se ylittää tavanomaisen arvostuksen:P
Hyvä tietää että tuollaisiakin faneja on, oli meinaan mulle ihan uutta:) - MileenaF
Tämä MileeneF kirjoitti:
taitaakin olla oikea super Tarja fani, musa ei kelpaa mutta äänenköyttöä ihaillaan, ok
WIkepedia sanoo faneudesta seuraavaa
http://fi.wikipedia.org/wiki/Fani
"Fani (engl. fan) on henkilö, joka ihailee tai arvostaa jotain ilmiötä, henkilöä, joukkuetta, tyylilajia tai kulttuurin aluetta voimakkuudella, joka ylittää tavanomaisen arvostuksen. Nimitys on lähtöisin englannin sanasta fanatic eli kiihkoilija."
Toisin sanoen MileenaF on niin kova Tarjan äänenkäytön ihailija että se ylittää tavanomaisen arvostuksen:P
Hyvä tietää että tuollaisiakin faneja on, oli meinaan mulle ihan uutta:)Juu-u, ja faniuden määritelmiä tasan yksi ja ainoa, ja sen kertoo kaikkitietävä Wikipedia. On se kyllä mielenkiintoista, että fanilta odotetaan vain ja ainoastaan kaiken nielemistä mukisematta, yhtään ei saa olla kriittinen. Ja jos on, niin sitten sataa sontaa niskaan tai saa kuulla/lukea ah-niin-viksuja kommentteja.
Ihana tämä nykymaailma. - Olet aivan oikeassa
MileenaF kirjoitti:
Juu-u, ja faniuden määritelmiä tasan yksi ja ainoa, ja sen kertoo kaikkitietävä Wikipedia. On se kyllä mielenkiintoista, että fanilta odotetaan vain ja ainoastaan kaiken nielemistä mukisematta, yhtään ei saa olla kriittinen. Ja jos on, niin sitten sataa sontaa niskaan tai saa kuulla/lukea ah-niin-viksuja kommentteja.
Ihana tämä nykymaailma.MileenaF. Minä oon muuten aivan samanlainen fani kuin sääki. Poikkeuksena vain se että minä olen Nightwish fani kun sinä taas oot Tarja fani. Pakko tunnustaa että olen ollut bändin fani alusta asti tähän päivään ja aion olla sitä myös jatkossa, mutta koskaan en ole ostanut ainuttakaan levyä enkä myös käy heidän keikoillaan, koska en pidä heidän musastaan se nyt vaan ollu aika paskaa musta aina.
Miksi siis olen heidän faninsa. No tietysti koska olen aina ihaillut bändin tyyliä yli kaiken vaikken musasta välitäkään. Ja tämä tyylin ihailu on ollut mulla niin fanaattista että olen siis todellinen FANI.
Lopuksi haluan sanoa sulle MIleenaF että älä masennu ilkeistä kommenteista. Tyhmät eivät vaan tajua tätä meidän fanitusta sinä Tarjan ja minä Nightwishin vaan luulevat että fani voi olla vaan joku levynostaja, lapsellista sanon minä. - MileenaF
Olet aivan oikeassa kirjoitti:
MileenaF. Minä oon muuten aivan samanlainen fani kuin sääki. Poikkeuksena vain se että minä olen Nightwish fani kun sinä taas oot Tarja fani. Pakko tunnustaa että olen ollut bändin fani alusta asti tähän päivään ja aion olla sitä myös jatkossa, mutta koskaan en ole ostanut ainuttakaan levyä enkä myös käy heidän keikoillaan, koska en pidä heidän musastaan se nyt vaan ollu aika paskaa musta aina.
Miksi siis olen heidän faninsa. No tietysti koska olen aina ihaillut bändin tyyliä yli kaiken vaikken musasta välitäkään. Ja tämä tyylin ihailu on ollut mulla niin fanaattista että olen siis todellinen FANI.
Lopuksi haluan sanoa sulle MIleenaF että älä masennu ilkeistä kommenteista. Tyhmät eivät vaan tajua tätä meidän fanitusta sinä Tarjan ja minä Nightwishin vaan luulevat että fani voi olla vaan joku levynostaja, lapsellista sanon minä.Toivon sydämestäni, että tunsit itsesi fiksuksi lähettettyäsi tuon viestin. Se nimittäin ansaitsee kultatähden suurien viisauksiensa takia. ;)
Mutta juu, huomaan että ihmisten on vaikea kuvitella ihmistä, joka on jonkun laulajan fani, mutta ei pidä hänen soolomusiikistaan. On se niin mahdotonta fanittaa vain ääntä.
- vinkistä
Toihan oli aivan mielettömän upea megakonsertti!!!! Onneksi olin paikalla. Paikka siis Sami Hyypiä Arena Kuusankoskella (Kouvolan naapurissa). Oli muistaakseni vuoden ainoa Suomen keikka ja ihmiset tungeksivat kilvan paikalle.
- Edistystä on tapahtu
...saanut kuulla Tarjan itse soittavan eikä Tarjan velikään laulanut. Nyt näissäkin asioissa on menty eteenpäin. Hienoa!
Kun Nightwish ei antanut Tarjan ja sen veljen soittaa, toista on nyt.
- Tarkka saundi..
*****---***** kirjoitti:
Kun Nightwish ei antanut Tarjan ja sen veljen soittaa, toista on nyt.
ja bändi soittaa tarkemmin kuin NW:n krapulaiset kaverit aikoinaan.
- Tarkkana..
Mitenkäs te muut, löydyttekö tuolta yleisömerestä. Meikä heiluu kameran kanssa.. :)
- Voijukra
Tarja ei enää kelpaa suomalaisille:
http://www.iltalehti.fi/popstars/2010083112269868_ps.shtml - wendiet
Voijukra kirjoitti:
Tarja ei enää kelpaa suomalaisille:
http://www.iltalehti.fi/popstars/2010083112269868_ps.shtmlVai ei bändi näyttele mitään osaa hänen elämässään? xD
- Hehheh..
wendiet kirjoitti:
Vai ei bändi näyttele mitään osaa hänen elämässään? xD
Kieltämäti on hauska lukea kuinka hän tulee toimeen ilman Nightwishia ja kuinka "sillä bändillä" ei ole enää mitään roolia hänen elämässään. Ja kas kummaa, hän tarvitsee settilistoihinsa Nightwishin biisejä, sillä niitä suurin osa hänen faneistaan taitaa haluta kuulla ja hän haluaa niitä laulaa.
Nightwish kun on nyt niin kuollut ja tuhottu ilman häntä. 8) - hehehehheheh
Hehheh.. kirjoitti:
Kieltämäti on hauska lukea kuinka hän tulee toimeen ilman Nightwishia ja kuinka "sillä bändillä" ei ole enää mitään roolia hänen elämässään. Ja kas kummaa, hän tarvitsee settilistoihinsa Nightwishin biisejä, sillä niitä suurin osa hänen faneistaan taitaa haluta kuulla ja hän haluaa niitä laulaa.
Nightwish kun on nyt niin kuollut ja tuhottu ilman häntä. 8)Jos settilistassa on muutama Nightwishin biisi ja niiden osuus on kuitenkin vain murto-osa koko setistä niin en sanoisi että hän niitä tarvitsee, pikemminkin ne ovat mukava bonus kun keikolla on niitä ihmisiä, jotka haluavat kuulla ne nimenomaan Tarjan esittäminä.
Bändi ja musiikki voivat olla 2 eri asiaa, jos Nighwishin settilistassa on Gary mooren biisi tarkoittaako se silloin sitä että Tuomas tarvitsee hänen biisejään kun ei omillaan pärjää ja tarkoittaako se myös sitä että Gary Moore on Tuomaksen rakastaja kun hän esittää hänen biisinsä.
"Nightwish kun on nyt niin kuollut ja tuhottu ilman häntä. 8) "
En ole missään nähnyt että ainakaan Tarja olisi näin sanonut, laitapa linkki
Kuulostaa pikemminkin muutamien katkerien Nightwish fanien toiveunilta että kyllä se Tarja tulee takas kun sillä on niin ikävä:(
Harvapa sitä ikävöi sellaisia jotka leikkivät kaveria ja lyövät puukolla selkään - Hehheh...
hehehehheheh kirjoitti:
Jos settilistassa on muutama Nightwishin biisi ja niiden osuus on kuitenkin vain murto-osa koko setistä niin en sanoisi että hän niitä tarvitsee, pikemminkin ne ovat mukava bonus kun keikolla on niitä ihmisiä, jotka haluavat kuulla ne nimenomaan Tarjan esittäminä.
Bändi ja musiikki voivat olla 2 eri asiaa, jos Nighwishin settilistassa on Gary mooren biisi tarkoittaako se silloin sitä että Tuomas tarvitsee hänen biisejään kun ei omillaan pärjää ja tarkoittaako se myös sitä että Gary Moore on Tuomaksen rakastaja kun hän esittää hänen biisinsä.
"Nightwish kun on nyt niin kuollut ja tuhottu ilman häntä. 8) "
En ole missään nähnyt että ainakaan Tarja olisi näin sanonut, laitapa linkki
Kuulostaa pikemminkin muutamien katkerien Nightwish fanien toiveunilta että kyllä se Tarja tulee takas kun sillä on niin ikävä:(
Harvapa sitä ikävöi sellaisia jotka leikkivät kaveria ja lyövät puukolla selkäänTäsmälleen. Keikoilla käy paljon ihmisiä, jotka haluavat kuulla Nightwishin biisejä Tarjan laulamina, joten kyllä hän niitä tarvitsee tyydyttääkseen yleisönsä. ;D
"En ole missään nähnyt että ainakaan Tarja olisi näin sanonut, laitapa linkki"
En missään vaiheessa sanonut, että Tarja olisi sanonut niin, koska hän ei ole. Siksi sen erotinkin muusta tekstistä. ;))
"Harvapa sitä ikävöi sellaisia jotka leikkivät kaveria ja lyövät puukolla selkään"
Tuskinpa mikään tapahtui aiheetta. - Dulkki
Hehheh... kirjoitti:
Täsmälleen. Keikoilla käy paljon ihmisiä, jotka haluavat kuulla Nightwishin biisejä Tarjan laulamina, joten kyllä hän niitä tarvitsee tyydyttääkseen yleisönsä. ;D
"En ole missään nähnyt että ainakaan Tarja olisi näin sanonut, laitapa linkki"
En missään vaiheessa sanonut, että Tarja olisi sanonut niin, koska hän ei ole. Siksi sen erotinkin muusta tekstistä. ;))
"Harvapa sitä ikävöi sellaisia jotka leikkivät kaveria ja lyövät puukolla selkään"
Tuskinpa mikään tapahtui aiheetta.Toisin sanoen tuoppikin tarvitsee toisten biisejä tyydyttääkseen yleisönsä
Tuollaiset avoimet kirjeet ja julkinen paskapuhe tapahtuu aina aiheetta. Dulkki kirjoitti:
Toisin sanoen tuoppikin tarvitsee toisten biisejä tyydyttääkseen yleisönsä
Tuollaiset avoimet kirjeet ja julkinen paskapuhe tapahtuu aina aiheetta.Tarvitseeko? Eihän viime kiertueella taidettu kuulla kuin yksi cover, ja sekin oli "uudistettu" Walking in the Air, jota Anette ehdotti Hartwall Areenan settilistaan. :)
Millä tavalla määrittelet "paskapuheen"?
- mangelo
...jostain syystä firefox ilmoitti jo jossain 80% kohdalla että kaikki lataukset valmiita (tosin ei ollut kun se latautumassa, kuitenkin) sitten tänään yritin ladata uudestaan niin se meni "valmiiks" jo paljon aiemmin. Ei toi toinen lataus ollu ku vaa 100mt kokonen
Mutta joo, kyllähän tuosta eilen mitä latasin, niin sai kuitenkin ihan katsottua jotain 1h17min, että kuulu äänet ja video näky ei siinä mitään, kysyisin vaan että mitenkä pitkä mahtaa olla koko konsertti? Että missasinko paljonkin? Se kun yllättäen katkeaa se video siinä I Walk Alonen kohdalla...
PS. tämä kyllä tosiaan kuuluis ehken Tarjan keskustelupalstalle, mutta ei kai se niin justiinsa...- Ilotulitus..
Videon lopussa on se Suuri Kuusankosen ilotulitus, joka järjestettiin Tarjan Suuuren Kuusankosken Konsertin päätteeksi. Jos tuo näkyy lopputekstit, on koko video plakkarissa. :)
- upeaa!!
Hieno on. Kiitos linkistä! :)
- 00XC005
Tätä odotettiin http://www.youtube.com/watch?v=OYko9mxUJeY&feature=watch_response_rev
- savonmuon hilima
eiköhän nuo itkut ole vielä edessä Anetellakin jos rundi on liian kova ja yleisöä ei ole riittämiin ,jajaja elokuva kusee pahemman kerran,mutta uotellaan sanoisi savolainen
- 34vy 396+å04ujkthrtt
Jep jep tätä on odotettavissa:
http://www.youtube.com/watch?v=P3E4M9cNN-Q
vitun amatööri, joka jättää maksavan yleisön töllistelemään tumput suorina.
Helvetin ruotsin diiva...
- 000258963
.."amatööri, joka jättää maksavan yleisön.."
juuri näin, herrasväki Cabuli heitti väliin kokonaisen kiertueen väliin kun ei rundi miellyttänyt- 9856y938b6
"herrasväki Cabuli heitti väliin kokonaisen kiertueen väliin kun ei rundi miellyttänyt"
Ja se oli ihan oikein. Kuka hullu sitä nyt viitsisikään kiertää amerikan takamaita juopporenttu porukan kanssa tili miinuksella. - 3d4ff43
9856y938b6 kirjoitti:
"herrasväki Cabuli heitti väliin kokonaisen kiertueen väliin kun ei rundi miellyttänyt"
Ja se oli ihan oikein. Kuka hullu sitä nyt viitsisikään kiertää amerikan takamaita juopporenttu porukan kanssa tili miinuksella.Sellainen, joka haluaa menestyä siellä. Mutta jos on joka tapauksessa jättämässä bändin, niin eihän sitä kannata enää.
- steeel
3d4ff43 kirjoitti:
Sellainen, joka haluaa menestyä siellä. Mutta jos on joka tapauksessa jättämässä bändin, niin eihän sitä kannata enää.
Nightwishin menystyshän onkin USASSA megaluokkaa;d
- 48gfnjg8r
steeel kirjoitti:
Nightwishin menystyshän onkin USASSA megaluokkaa;d
Menestyksen saavuttaminen vaatiikin paljon tiheää kiertämistä, vaikka siitä jääkin tili miinukselle.
- Cxxxxhjehri3057
48gfnjg8r kirjoitti:
Menestyksen saavuttaminen vaatiikin paljon tiheää kiertämistä, vaikka siitä jääkin tili miinukselle.
Nightwishillähän on ollut nyt 6 vuotta aikaa menestyä amerikassa ilman Tarjaa ja tuloksena pikkupubeja kierretään edelleen.
- 5v4g7
Cxxxxhjehri3057 kirjoitti:
Nightwishillähän on ollut nyt 6 vuotta aikaa menestyä amerikassa ilman Tarjaa ja tuloksena pikkupubeja kierretään edelleen.
Muistitko, että noista kuudesta vuodesta kaksi oli kiertuetta ja loput jotain muuta?
- Merkel57
Eikö siellä Tarjan omalla palstalla ole tarpeeksi kävijöitä, kun tänne pitää linkittää hänen soolouraansa koskevia videoita ja uutisia ja kommentoida niitä vielä vuosi myöhemmin, jotta saadaan niitä vanhoja juttuja esille henkselit paukkuen?
- ÖÖÖÖÖÖ002
Eihän ne siellä pysy. Oikeastaan koko vinkuminen Tarja takas on tekosyy jolla päästään vain riitelemään loputtomasti. Eihän nämä vinkujat Tarjan uraa seuraa, eivätkä hänen levyjään osta.
- Mitä vieläkö
ygä ja pikku neiti silvergreek ovat kitisemässä palstoilla eikös heidän pitänyt perustaa oma itkupiirikerho jonnekin muualle:D
- Ostaisin varmasti
Upea taltiointihan tuo on. Nyt muistan, että siellä oli kameroita paikalla. Tämä olisi kelvannut vaikka Blue Ray -julkaisulle.
- Pörömpöö
Jos joku sanoo olevansa "Tarja- fani" niin samalla inhottavat kylmät väreet valloittavat kehoni. Olkaa mielummin vaikka Karita Mattila faneja, jos oopperasta pidätte, mutta "Tarja- fani"- hyi saakeli. Turunen on keskinkertainen oopperalaulaja, eikä hän ole kummoinen tulkitsijakaan. Osaahan hän laulaa, mutta ei hän fanitusta ansaitse.
Naurattaa myös kommentit, jossa Nightwishin äijiä haukutaan juopoiksi. Hitto, että vituttaiskin jos ne ois jotain sliipattuja kukkahattutätejä. Röökisuuhun, viskipullo toiseen käteen ja Rock'roll! Ei hyviä biisejä tehdä omenamehulla. Nightwish on kuitenkin rock-bändi, johon kuuluu showmeininki, eikä 100% soiton tarkkuus.
En halua mollata Tarjaa, mutta linkittäkää joku hyvä hänen oma biisinsä. Taitaa jäädä tyhjäksi arvaksi. En myöskään ole intohimoisin Nightwish fani, vaikka heidän musiikista paljon pidänkin. Silti epämiellyttävin ihmistyyppi foorumeilla on selkeästi Tarja- fani. - 84u544
"Uusi NIghtwish fani" = tyhmin ja lapsillisin nilviäinen mitä maan päälle voi olla.
- Putsqu
En ole uusi Nightwish fani. Olen seurannut bändin tekemisiä Oceanbornista saakka, joka onkin heidän paras levynsä vielä tähän asti. Mutta tämä Tarja hypetys alkaa nyppiä.
- Kelpaa kuunnellakin
Hieno on!
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1629217Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu1114124- 1143932
Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d23973534- 553403
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint432730Yliajo Heinolassa
Mikä ihme ihmisiä vaivaa nykyään? Vähän ensin kähistellään nakkikioskilla ja sen jälkeen kostoksi murhataan autolla! Voi491989Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras111961- 571947
Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko201541