Custom- ja enduro-moottoripyörät ovat laiskoja paskoja.

CustomAndEnduro=Slow

V2-moottorilla varustetut Custom-moottoripyörät ja yksisylinteriset 4-tahtiset enduro-moottoripyörät ovat laiskoja paskoja, jotka pitävät noloa ääntä, juuri sitä tuttua matalaa murisevaa, tehottoman moottorin ääntä. Sen sijaan nelisylinteriset kyykky-moottoripyörät, joissa on kova viritys-aste, ja jotka pitävät formulamaista ääntä ovat kunnon moottoripyöriä. Niiden äänet jo kertovat niiden moottorien tehokkuudesta. Matalat, mörisevät äänet, jotka ovat teidän Harley-Davidson-miesten mielestä hienoja, kertovat vain sen että moottori ottaa laiskasti kierroksia ja on siten tehoton.

Mitä ajo-ominaisuuksiin tulee niin customeissa ja enduroissa on onnettomat ajo-ominaisuudet. Niitä ei voi kallistella mutkiin paljoa paskaakaan, mutta kyykkyä voi todella hyvin.

Molemmat custom ja enduro, jotka ovat surkeita ja laiskoja paskoja, ovat muka kovia pyöriä. Customkevarilla ajaa joku tyyppi joka ajattelee olevansa kovis, ja joka käyttää mustaa nahkatakkia. Enduromopolla taas ajaa joku teinipoika, joka on muka kova kun hänellä on enduromopo eikä moposkootteri, ja kun hän keulii enduromopollansa ja polttaa tupakkaa. Sen sijaan kyykkykevarilla ajava ei esitä mitään kovista mutta voittaa kyllä kisassa mennen tullen enduromopot ja customkevarit.

Kyykkyjä monesti haukutaan niiden vaikean ajo-asennon takia, ja customeita ja enduroita taas puolustellaan niiden mukavan ajo-asennon takia. Kyykyn ajo-asento on vaikea ainoastaan huonoille kuskeille, joita custom- ja enduropellet ovat.

Mitä ulkonäköön tulee niin kyykyt ovat ylivoimaisesti hienoimman näköisiä kaikista moottoripyöristä. Ne edustavat ulkonäöltään 2000-luvun teknologiaa ja muotoilua. Sen sijaan customit ovat ulkonäöltään aikansa eläneen 50-luvun moottoripyörän näköisiä ja endurot taas näyttävät ihan enduromopoilta, eli molempien ulkonäkö on silkkaa paskaa verrattuna kyykkyjen ulkonäköön.

Viekää ne custominne ja enduronne romuttamolle ja ostakaa 2000-luvun hieno, tyylikäs ja nopea moottoripyörä eli kyykky.

20

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mika2

      Minusta on jotenkin noloa tulla hissiin pieremään;-)

    • motomanne

      juuh, ja lisäksi olet tosimotoristi?

    • kyy-ykky

      no helpottiko? tuntuu olevan paineita sinulla.

    • nami nami..

      Nasikka on ostanut kevarikyykyn ja potee alemmuuskompleksia mopostaan, niin että kivekset surkastuu kasaan, on tainnut homotkin kiinnostua ja ehdotella kaikenlaista kivaa anaalitouhua, kun tämä ajelee kyykykyllään kiihottavasti peppu pystyssä kartsalla.

      Ps. Älä mene ruotsiin sillä kyykylläsi persvakoa vilauttelemaan, paikalliset puppelit voi innostua liikaa ja pääset pitämään kimppakivaa niiden kanssa.

      • HD

        eiköhän kannattaisi itkeä tuolla kevariosastolla jos mopo on jäänyt jonkun customin tai enduron taakse tiellä.


    • real one

      Muovileluthan ne on tunnetusti pienten poikien leluja. Isot pojat saa ne aidot ja oikeasta metallista tehdyt pelit ja vehkeet.
      Jos se yoshimuran noitapilli nyt jonkun mielestä kuulostaa hyvältä niin siintä vaan.
      Ite ajan isojen poikien(eli täystehoisella customilla). Niin kyllä se noista "wannabe moottoripyöristä" eli kevari muovimopoista lähtee todella nolo ääni. Johan sirkkelikin kuulostaa miehekkäämmältä.
      Ja miksi pitäisi ostaa joku 2000-luvun hieno, tyylikä ja nopea kyykky. Johan nuo on 10 vuotta vanhoja.
      Siis historiaa. Kyllä 2010-luvun customissa on sitä jotain mitä tollanen räkänokkakevarikuski ei tule koskaan saamaan.
      Kevarin ja aidon moottoripyörän ero on sama kuin runkkaamisella ja naimisella.
      Kato ne ketkä ajaa kevarilla luulee tietävänsä ajamisesta jotain. Samalla tavalla kuin naimisesta vaikka lähimmäksi naista on päässyt tietokoneen näytön välityksellä.
      Toista se on meillä kunnon motoristeillä. Ei ole kämmenet täynnä "poikamies"rakkuloita.

    • ----------,.

      Missä kisassa ... maantie pyörillä kilpaillaan ?

    • v2 sinfonia

      elä kehtoo,, kyllä V2- koneen soundi on kuin finlandiaa kuuntelis.
      eihän noiden kakstahtien ja kierroksilla huutavien nelarien ääntä viiti kuunnella.

    • hoijaakaikki

      Aloitus aika nolo mutta on siinä asian tynkää vaikka se ei kyllä mainosta kaipaa..

      Tonnisella viri-nelkku-kyykyllä ku vetää pitkänlinjan mukaisen kihdytyksen nii-iin naisväeltä kastuu housut lahkeita myöten ja kudeilla karmee stondis!

      siis, kone ku laulaa sellasen kaasarisinfonian 8-10000 rundissa niin avot!!

      RUISKUKONEET ON TYYLITTÖMIÄ!

      Sopii siis heteroille, homoille ja lesboille!

      Se on kyrvikästä se - siinä ei kustomeilla ole mitään sijaa ellei viimestä sijaa lasketa :)

      ..mutta on ne kustomit silti letkeitä pelejä ajaa, oon ajanut sellastakin.

    • Maarit 77

      Tuo nyt oli vain sun mielipide, enkä minä henkilökohtaisesti pidä sitä minään. Voin siitä kohteliaasti kiittää, että olet jaksanut noinkin laajasti ja pitkästi näkemyksiäsi esitellä. Itse ajan customilla, minulle on yksi paskan hailee millä sinä ajat (tai joku muu)... Kirjoituksesi oli jokseenkin idioottimaista ja säälittävää...

    • näin sen koen

      Vai niin,,no omapa on mielipiteesi moottoripyöristä.
      Minulla on tallissa naku, kyykky ja custom. Kaikki isoja pelejä. Ajelen kaikilla tilanteesta riippuen aika paljon ajokauden aikana.
      Kukin ajelee mieltymystensä mukaisella pelillä. Itse pidän eniten V2 koneen "soundista".
      Olen ikämies ja minua voisi vaikka kutsua "naama ku norsun v.ttu" kurpaksi. En ota siitä hernettä nenääni. Näinhän jossakin viestiketjussa meitä vanhempia nimiteltiin.

    • näin on

      "Kevarin ja aidon moottoripyörän ero on sama kuin runkkaamisella ja naimisella. "

      kuten real one asian ilmaisee.

    • ;o)

      Jep, kyl se niin on että mitä enempi sylintereitä sen mahtavammat soundit !

      Jo bemun kutosesta lähte mukavahkot äänet, ja sitten kasit... kunnon löpinät, ja V12 niin paranee vaan.

      Ihmettelen vaan että joku pitää sellasista V2 putputuksista ;~))

    • Enzz

      Customit ovat hyödyttömiä, huonoja ja turhia moottoripyöriä, mutta enduro on kaikkein paras moottoripyörä maastossa ajamiseen. Menepä kyykyllä kisaamaan enduroa vastaan metsäpoluille tai kuoppasille ja epätaisille sorateille ja katso miten sinulle käy. Semmoinen juttu vielä että puhe siitä että enduro-moottoripyörät näyttävät enduro-mopoilta on täysin typerä. Ensimmäiset endurot olivat moottoripyöriä ja enduroita on alettu tehdä mopoiksi vasta moottoripyörien jälkeen. Jos sanoo että endurot näyttää mopoilta niin yhtä hyvin voi sanoa kyykkyjenkin näyttävän mopoilta. Kyykkymopojakin on olemassa.

      • Mika++

        Toisessa maailmansodassa käytettiin customeita ja aivan varmasti ajettiin maastossa. Onko pojasta polvi huonontunut.

        Oon kokeillu kavereittien katupyöriä ja intin enduroa. Kyllä niistä on ajamisen nautinto kaukana. Maantieajossa endurolla ei tee yhtään mitään. Kevyt ja korkea pyörä ottaa tuulta. Hengenvaarallinen laite. Yhdellekään endurolle ei pitäisi antaa kilpiä - vain ja ainoastaan maastokäyttöön.


    • ;o)

      Joo kyllä enskalla kyykyt päihittää jo pikku kortteleissakin, esim stadissa.

      Ja onhan yksipyttysen soundi sentään parempi jo kuin V2.

      Mut kyl se ääni paranee sylintereiden lisääntyessä. V8 !!!!!!

    • .

      ETTÄ VIITSITTE VASTATA TÄLLÄISEEN ROSKAAN...

    • sukisuki m 1800 r

      boss hoss taitaa olla ainoita sarjavalmisteisia v8 koneella olevia CUSTOMIA. itellä ainakin v2:sen papatus on kuin musiikkia korville ,jotenkin se vaan rauhottaa tällästä varttuneempaa pojan kollia. mut ymmärrän kyllä niitä jotka haluaa oikein vinkuttaa ja näytön halu on kova .

    • Customgubbe

      Olet nyt ymmärtänyt moottoripyöräilyn täysin väärin. Jokainen tietty ajaa mieleisellään pyörällä, mutta järjetön kilpailu ja kiihdyttely ei kuulu tieliikenteeseen.
      Mitä tulee custompyörien ajo-ominaisuuksiin, olen ajellut kiemuraisilla vuoristoteillä melkoisen määrän kilometrejä juuri custompyörällä. En näe siinä mitään ongelmaa, enkä usko kyykkypyörälläkään ajettavan sen kummemin noilla kiemuroilla.
      Itse en ole koskaan tuntenut vetoa mihinkään kyykkypyörään, minulla on aina ollut omistusessani perinteinen moottoripyörä taikka useampi lähes 40v. Vaan onneksi moottoripyörät ovat toistaiseksi vielä vapaassa kaupassa, että kukin voi ostaa mieleisensä.

    • toinen kurppa

      On naperolla jutut.Ei oo ihan oikeasta Moottoripyärästä
      nähny kun unta !!
      Taitaa olla tätä nykyistä kuttaperkka sukupolvea.
      Harmi kun minun nuoruudessa ei ollu
      plasto trikejä.
      Kyllä nää nykyiset pennut on hävyttömiä,paju
      tekis poikaa,tai koivuniemen herra.
      Isommat killiäiset torille jalkapuuhun.
      Vaika,ehän nämä tiijä mikä on,
      kuttaperkka
      koivuniemenherra
      tai
      jalkapuu !
      puhumattakaan "remmiapelista"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3339
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1881
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe