Oliko yliluonnollista?

Ajatuksianne kyselen

Aloitin hiljan työt uudessa työpaikassani. Työpaikka sijaitsee erään kaupungin keskustassa olevassa vanhassa kivitalossa.
Eikös olekin hyvä aloitus kummitusjutulle? Mä haenkin asialle vahvistusta tai torjuntaa, mitä mieltä te muut asiasta olette?
Kokemukseni on seuraava; Lähdin eräänä päivänä tauolle siinä iltapäivän tunteina. Työpaikkani sijaitsee kolmannessa kerroksessa, joten käytän aina portaita. Huomioni kiinnittyi talon hissiin, joka sen numerotaulun mukaan lähti ykköskerroksesta, pysähtyi kakkoseen, automaattiovet kuuluivat aukeavan. Kukaan ei astunut hissistä ulos, eikä sisään. Käytävässä ei ollut missään lisäkseni muita, täysin hiljaista.
Sitten hissi lähti takaisin ykköseen. Ja ovet auki. Kulki siis aivan itsekseen. Hisseissä on silloin tällöin teknisiä vikoja, joten voidaan laittaa asia senkin piikkiin. Hissiä korjattiinkin pari päivää tapahtunutta ennen ja se on peruskorjattu 2010. MUTTA MUTTA...
Asian tekee mielenkiintoiseksi tarinan jatko; Kävelin kaikessa rauhassa portaita alas niitä näitä miettien ja olin noin ykkös- ja kakkoskerrosten välissä, kun näin mielenkiintoista. Silmäkulmastani havaitsin, kun hissin ovelta ulko-ovelle kulki joko ruskea- tai harmaatakkinen läpinäkyvä "ilmiö tai hahmo". Päätä ei näkynyt, joten en tiedä sukupuolesta. Se liehuva takki kulki kohtalaisen nopeasti ulkoovesta läpi oven aukeamatta ja katosi!! Kommentoikaas tuota!
Sain tuosta loppupäiväksi mietittävää ja kotonakin asiaa pohdittiin. Pelännyt en ollenkaan enkä pelkää vieläkään. Työpaikalla tein "haamun" kanssa sanallisen sopimuksen, jossa lupasin, että jos jotain yliluonnollista rakennuksessa on olemassa, lupaan olla häiritsemättä häntä. Ollaan kavereita siis! :)
Olen puolittain uskovainen mies ja ymmärrän tämän toisen maailmankin olemassa olon, mutta että koskaan aikaisemmin en ole moista kokenut, niin tämä sai oloni oikeastaan hilpeäksi, että minulle näytetään jotain tällaista mahdollista yliluonnollista. Enkelit kyllä ovat turvanani, jos johonkin ongelmiin jatkossa tuon toisen maailman kanssa joutuisin! :)

31

3756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5e8ie59i

okei en kylä tajua miten jumalaan uskova voi uskoa myös henkiin
      koska jos kuolee niin jos on paha niin joutuu helvettiin ja jos on hyvä niin taivaaseen, joten mitä ne sitten on jotka hilluu täällä maan päällä?

ja oletko ihan varma että enkeleitä on tarpeeksi vahtimaan jokaista pikku pulliaista, joten älä ole niin varma asioista...

• Usko Uskonpuhdistaja

hengenmiehetkin näitä henkiolentoja näkevät, Martti Lutherkin
        heitteli aikanaan piruja mustepullolla.

• 1-2-3-4

No siis tuota, jos vaivaudut ottamaan Raamatun käsiisi ja lukemaan, niin henkimaailman ihmisistä ja tapahtumista puhutaan myös siellä. Esimerkkinä vaikka Jeesus. Kun Jeesus kuoli ristillä, ja hänen maallinen ruumiinsa laitettiin kalliohautaan, niin hetken kuluttua hauta olikin jo tyhjä, Pääsiäisaamun ihme, koska henkimaailma oli sen sieltä pois hoitanut. Jeesuksen henki (ei siis ruumiillistuma) ilmestyi kuolemansa jälkeen vähän eri evankeliumeista riippuen eri yhteyksissä Jeesuksen seuraajille ja ystäville. Vasta jälkeenpäin Jeesus otettiin näkyvästi ylös taivaaseen, jonne hän oli opetuslapsilleen luvannut mennä maallisen vaelluksensa päätyttyä.
        Se, miksi jotkut sitten ovat jääneet "hillumaan" tänne maan päälle. Mulla on tällanen käsitys asiasta;
        Kummittelevilla ihmisillä on jokin tärkeä asia jäänyt puolitiehen, hoitamatta täällä maan päällä. Jokin pieni tai suuri asia heitä harmittaa yhä niin suuresti, etteivät ole saaneet sielulleen rauhaa. He ovat ns. välitilassa. Eivät vielä poistuneet tästä maailmasta, näkevät ja kuulevat kaiken mitä me elävät teemme ja puhumme. Mutta eivät ole vielä lähteneet sinne taivaaseen tai helvettiin, koska asiat ovat kesken.
        Kohdatessani tällaisen tuonpuoleisen olennon, minä ensin tekisin hänen kanssaan rauhallisesti keskinäisen sovinnon tyyliin; "Jos olet olemassa, saat olla aivan rauhassa, minä en halua Sinulle mitään pahaa, ja toivon ettet Sinäkään." Ja sitten pitää itse myös toimia kuten on luvannut. Ei ilkeitä taka-ajatuksia tms.
        Toiseksi esittäisin hänelle kysymyksen, "Miksi olet yhä täällä, haluatko pois tästä maailmasta? Kaikki on hyvin, mene kohti valoa!! Mene aivan rauhassa!!"
        Näillä sanoin uskoisin, että olen siunannut tämän levottoman hengen ja auttanut häntä pois täältä.
        Pyhä Pietari Taivaan portilla sitten päättää, kumpaan paikkaan hän kuuluu.

Enkeleistä; Uskon, että jokaisella ihmisellä on ainakin yksi suojelusenkeli. En voi sitä itse päättää, onko enkelini paikalla juuri silloin kun tarvitsen, mutta aina voin sitä pyytää ja toivoa. Rukoilemalla vaikka iltarukouksen. "Jumala, tee mun päivästäni huomennakin sellainen, että on enkeleitä matkassa. Kaikki sujuu turvallisesti ja hyvin. Koen iloa ja onnistumista päivän askareissa."
        Mun sänkyni yläpuolella on se kuuluisa taulu, missä kaksi pientä lasta kulkee vaarallista siltaa ja enkeli taustalla suojelee heitä. Mikko Alatalo on laulunkin tehnyt tästä taulusta, Suojelusenkeli.

• Ali Akbar
        1-2-3-4 kirjoitti:

No siis tuota, jos vaivaudut ottamaan Raamatun käsiisi ja lukemaan, niin henkimaailman ihmisistä ja tapahtumista puhutaan myös siellä. Esimerkkinä vaikka Jeesus. Kun Jeesus kuoli ristillä, ja hänen maallinen ruumiinsa laitettiin kalliohautaan, niin hetken kuluttua hauta olikin jo tyhjä, Pääsiäisaamun ihme, koska henkimaailma oli sen sieltä pois hoitanut. Jeesuksen henki (ei siis ruumiillistuma) ilmestyi kuolemansa jälkeen vähän eri evankeliumeista riippuen eri yhteyksissä Jeesuksen seuraajille ja ystäville. Vasta jälkeenpäin Jeesus otettiin näkyvästi ylös taivaaseen, jonne hän oli opetuslapsilleen luvannut mennä maallisen vaelluksensa päätyttyä.
        Se, miksi jotkut sitten ovat jääneet "hillumaan" tänne maan päälle. Mulla on tällanen käsitys asiasta;
        Kummittelevilla ihmisillä on jokin tärkeä asia jäänyt puolitiehen, hoitamatta täällä maan päällä. Jokin pieni tai suuri asia heitä harmittaa yhä niin suuresti, etteivät ole saaneet sielulleen rauhaa. He ovat ns. välitilassa. Eivät vielä poistuneet tästä maailmasta, näkevät ja kuulevat kaiken mitä me elävät teemme ja puhumme. Mutta eivät ole vielä lähteneet sinne taivaaseen tai helvettiin, koska asiat ovat kesken.
        Kohdatessani tällaisen tuonpuoleisen olennon, minä ensin tekisin hänen kanssaan rauhallisesti keskinäisen sovinnon tyyliin; "Jos olet olemassa, saat olla aivan rauhassa, minä en halua Sinulle mitään pahaa, ja toivon ettet Sinäkään." Ja sitten pitää itse myös toimia kuten on luvannut. Ei ilkeitä taka-ajatuksia tms.
        Toiseksi esittäisin hänelle kysymyksen, "Miksi olet yhä täällä, haluatko pois tästä maailmasta? Kaikki on hyvin, mene kohti valoa!! Mene aivan rauhassa!!"
        Näillä sanoin uskoisin, että olen siunannut tämän levottoman hengen ja auttanut häntä pois täältä.

Enkeleistä; Uskon, että jokaisella ihmisellä on ainakin yksi suojelusenkeli. En voi sitä itse päättää, onko enkelini paikalla juuri silloin kun tarvitsen, mutta aina voin sitä pyytää ja toivoa. Rukoilemalla vaikka iltarukouksen. "Jumala, tee mun päivästäni huomennakin sellainen, että on enkeleitä matkassa. Kaikki sujuu turvallisesti ja hyvin. Koen iloa ja onnistumista päivän askareissa."
        Mun sänkyni yläpuolella on se kuuluisa taulu, missä kaksi pientä lasta kulkee vaarallista siltaa ja enkeli taustalla suojelee heitä. Mikko Alatalo on laulunkin tehnyt tästä taulusta, Suojelusenkeli.

muslimit helvettiin, kun eivät Raamattua tunne?

• 666666666666
        1-2-3-4 kirjoitti:

Jokaisella ei ole suojelushenkeä, vain niillä on suojelus"enkeli" jotka sitä tarvitsevat suojautuakseen riivaajalta.

• UskoVainEn--
        1-2-3-4 kirjoitti:

Enkeleistä: Raamatun mukaan enkelit ovat jatkuvasti läsnä ja niitä on MONTA niillä, jotka seuraavat Herraa. Lue Psalmeista: "Hän antaa enkeleilleen käskyn varjella sinua, missä ikinä kuljet, ja he kantavat sinua käsillään, ettet loukkaa jalkaasi kiveen."

Ihmisistä:
        Kummitukset, joita nähdään, ovat saatanan demoneita, jotka matkivat sitä ihmistä, joka on kuollut. Ne ovat seuranneet ihmistä koko tämän elämän ajan, joten tietävät hänestä enemmän kuin kukaan kanssaihminen. Asiat ja tapahtumat, yhteiset salaisuudet läheisten kanssa. Näiden tarkoitus on tietenkin harhauttaa ihmiset luulemaan, että on joku muukin tila kuin taivas tai helvetti. Raamattu sanoo paholaisesta, että hän on "valheen isä". Osa demoneista, joita esim Pitkänniemen mielisairaalassa nähdään, ovat niitä potilaissa olleita riivaajahenkiä, jotka nyt potilaiden lähdettyä näkyvät siellä. Raamattu sanoo, että kun saastainen henki lähtee ihmisestä, se kuljeksii. Tällä en tarkoita, että mielenterveyspotilaat olisivat kaikki riivattuja.

Kukaan ihminen ei jää tänne hillumaan. Kun Jumala ottaa pois, se on siinä. Ei ole merkitystä, jääkö jokin kesken. Raamattu sanoo, että kerran on ihmisen eläminen ja sitten tulee LOPPU.

• 1
        UskoVainEn-- kirjoitti:

Enkeleistä: Raamatun mukaan enkelit ovat jatkuvasti läsnä ja niitä on MONTA niillä, jotka seuraavat Herraa. Lue Psalmeista: "Hän antaa enkeleilleen käskyn varjella sinua, missä ikinä kuljet, ja he kantavat sinua käsillään, ettet loukkaa jalkaasi kiveen."

Ihmisistä:
        Kummitukset, joita nähdään, ovat saatanan demoneita, jotka matkivat sitä ihmistä, joka on kuollut. Ne ovat seuranneet ihmistä koko tämän elämän ajan, joten tietävät hänestä enemmän kuin kukaan kanssaihminen. Asiat ja tapahtumat, yhteiset salaisuudet läheisten kanssa. Näiden tarkoitus on tietenkin harhauttaa ihmiset luulemaan, että on joku muukin tila kuin taivas tai helvetti. Raamattu sanoo paholaisesta, että hän on "valheen isä". Osa demoneista, joita esim Pitkänniemen mielisairaalassa nähdään, ovat niitä potilaissa olleita riivaajahenkiä, jotka nyt potilaiden lähdettyä näkyvät siellä. Raamattu sanoo, että kun saastainen henki lähtee ihmisestä, se kuljeksii. Tällä en tarkoita, että mielenterveyspotilaat olisivat kaikki riivattuja.

Kukaan ihminen ei jää tänne hillumaan. Kun Jumala ottaa pois, se on siinä. Ei ole merkitystä, jääkö jokin kesken. Raamattu sanoo, että kerran on ihmisen eläminen ja sitten tulee LOPPU.

Tuohon "kerran on ihmisen eläminen" huomauttaisin, että kirjoitukset sielujen jälleensyntymästä on poistettu Raamatusta n. vuonna 540 jKr Määräyksen poistosta teki joku valtionpäämies jonka nimeä en nyt muista, mutta voin kyllä sen tiedon etsiä, jos sillä on väliä.
        Raamattua on siis ihan maallisin voimin muokattu sellaiseksi kuin me sen nyt tunnemme.

• UskoVainEn--
        1 kirjoitti:

Tuohon "kerran on ihmisen eläminen" huomauttaisin, että kirjoitukset sielujen jälleensyntymästä on poistettu Raamatusta n. vuonna 540 jKr Määräyksen poistosta teki joku valtionpäämies jonka nimeä en nyt muista, mutta voin kyllä sen tiedon etsiä, jos sillä on väliä.
        Raamattua on siis ihan maallisin voimin muokattu sellaiseksi kuin me sen nyt tunnemme.

No tuo nyt on nykyisin vallalla oleva harhakäsitys, jota esim teosofiset ja skientologiset piirit mielellään vaalivat ja levittävät vailla totuuspohjaa.

Jos jälleensyntymisoppi olisi ollut Raamatussa, sen olisi täytynyt näkyä läpi koko Raamatun mutta koko hoito perustuu ihmisen ja Luojan suhteeseen. Raamatussa on monta kerrosta, joita kaikkia ei pysty edes ymmärtämään ilman alkukieltä ja varovaista hermeneutiikkaa. Tarkoitan sitä, että Raamatun nämä kerrokset olisivat ihan rikki, jos 500-luvulla länsimaalaiset olisivat sieltä ruvenneet mielivaltaisesti poistelemaan jonkun niinkin tärkeän opin kuin tuonpuoleista koskevan.

Juutalaiseen kulttuuriin, uskontoon ja ajatteluun ei ole koskaan kuulunut ihmisen syntyminen uudelleen maan päälle. Vainajahengistä kyllä Raamattu tietää. Myös ylösnousemusta vastustavia ajatuksia oli olemassa (esim Publikaanit Jeesuksen aikana)

Koko Raamatun läpi on nähtävissä, että sielut menevät omina itsenään tuonpuoleiseen ja se tuonpuoleinen on hyvin merkittävässä osassa koko Raamatun ilmoitusta. Mikäli tuollainen oppi olisi ollut, se olisi ollut ristiriidassa kaikkien niiden kohtien kanssa. Nämä kohdat löytyvät edelleen vanhimmista käsikirjoituksista, joten niitä ei ole voitu lisätäkään jälkikäteen, mukaan lukien mainitsemani Paavalin lause, Jeesuksen kokemus kirkastusvuorella, Jeesuksen kertomus tuonelaan joutuneesta miehestä ja Abrahamin helmassa olevasta hurskaasta jii än ee..

Ei Raamattua ole kenenkään PAKKO uskoa. Uskomattomuus sujuu ihan ilmankin, että koittaa väittää Raamatussa olleen jotakin, mitä siellä ei ole ollut.

• Joukinen

Älä ota hernettä nokkaan, vaikka täällä nyt aina joku naljailee. Katsos kyllä henkiolentoja on. Kuolleet ihmiset ei kyllä enään täällä seikkale, mutta henkiolennot kyllä. Katso miten asia kehittyy. Jos hengestä on jotain haittaa, niin sitten vasta mieti asiaa lisää. Pyydä Jeesuksen nimen ja veren suojaa. Se pitää sut turvassa, vaikka joku eksynyt olento asustelisikin rakennuksessa.

• .pena.

Kun mä ryyppäsin/olen ryypänny useamman päivän putkeen niin tuollaisia alkaa nähdä... päättömiä usvaisia hahmoja.

Juotko liikaa, lääkitys yms. joka saa aivot aistimaan harhoja?

• bhzdklö.i...nb,m

Merkillistä, kuinka kummallisesti suhtaudutaan niin kutsuttuihin ylilonnollisiin ilmiöihin. Aloittaja kertoi asiallisesti kokemuksistaan, silti asiattomia vastauksia.
        Itse en ole lainkaan uskovainen ja höpinät raamatusta ja muusta pidän hölynpölynä. Silti uskon, oikeastaan tiedän toisten maailmoiden olemassaolosta. Olen kohdannut monesti yliluonnollisiksi kutsuttuja ilmiöitä. Se ei ole saanut minua paniikkiin tai reagoimaan muutenkaan fanaattisesti. Olen vain seurannut rauhallisesti näkemääni.

Ikävät kommentit johtuvat ymmärtämättömyydestä ja pelosta tuntematonta kohtaan, vaikka mitään pelättävää ei ole. Itsekään en ole kokemuksistani liiemmälti kertonut, sillä tiedän ihmisten suuren ymmärtämättömyyden näiden asioiden kohdalla. Kertoa voin kuitenkin olevani onnellisessa asemassa saatuani nähdä jotain sellaista, mitä ei yleensä ole monelle suotu.
        Lohduttavaa tietää, ettemme ole yksin, vaan hyvässä seurassa. Uskovaisuutta ei tarvita. Hyvät ihmiset kohtaavat hyviä olentoja tuonpuoleisesta ja pahat ihmiset oman mielikuvituksensa tuottamia pahoja olentoja. Hyville ihmisille pahoja olentoja ei ole olemassakaan juuri sen vuoksi. Eikä myöskään helvettiä!

Hienoa aloittaja, kun kerroit kokemuksestasi!

• etkr
    • askdjlaskjd

noita kummituksia paljon Suomen vanhoissa taloissa...
      Esimerkiksi Hgin keskustassa on. Voit lukea niistä Sami Aaltosen kirjasta.

• Mahatma Candhi

Kuvailemasi näköisen tyypin tai niitä oli oikeastaan 2.Tälläista Buddha meininkiä vesipiippuineen.Minä ole maailman kaikkien aaveiden hyvä kaveri.Se vuoksi jopa kummittelemme porukalla;)))

• doddih

ihan hyvin voi olla joku haamu. pitää vaan toivoa ettei ole mikään kusipää :p

• mie täältä

Ottamatta kantaa kummituksiin ja niiden olemassaoloon niin välttäisin ainakin käyttämästä tuota hissiä; kuulostaa hiukkasen epäluotettavalta kapistukselta..=)

• minäkin näin

haamuja ilen itsekin nähnyt. Nykyääm minä en ole enää nähnyt. Olin neljä kuukautta silloin Kellokosken sairaalalla. Silloin hhamu hävisi. ajattellin kyllä nyt että jos lopettaisin sen kepitorin lääkkeen pois mutta jos se haama tulee sitten takaisin

• wamic

mitä on puolittainen usko?

• aAKLllldi

virnuilla. Hienoa se, miten suhtaudut asiaan. Täällä on niin paljon enemmän kuin tavallinen tallaaja tajuaakaan, ja kovimmat vastustajat ovat niitä yksinkertaisimpia ja pelokkaimpia nuoria sieluja.

Usko ja näkeminen sopivat aivan mainiosti yhteen, pitää muistaa että usko on eri asia kuin uskonnot, joiden kertomuksissa ja dogmeissa on kirkkoruhtinaiden lisäämiä juttuja.

Minäkin uskon ja tiedän silti henkimaailman olemassaolon

• öfgjd

Aikanaan vanhassa talossa myöskin, kulki rappusten väliä lyijynharmaita hahmoja. Kurkkivat avoimista ovista sisään. En pelännyt, mutta en myöskään pitänyt niistä. Kun kerran otin ne puheeksi kaikki pitivät minua outona. Muualla en ole niitä nähnyt, enkä mitään muutakaan vastaavaa. Vain siinä rakennuksessa. Vieläkin kun käyn joskus samassa puutaloss,a katselen rappuja sillä silmällä että näkyykö ketään. En tajua edelleenkään koko juttua.

• UskoVainEn--

Silmän reunoilla olevat hermosolut ovat erikoistuneet liikkeen havaitsemiseen. Ne eivät näe tarkasti.

Kun katson silmäni kulmalla vieressäni olevaa kukkaruukkua, se näyttää läpinäkyvältä ja aavemaiselta. Jos en tietäisi sen olevan ruukkukasvi, voisinpa luulla sitä pieneksi vihreäksi mieheksi jos se liikkuisi tuulessa.

Näin ollen on mahdollista, että valaistuksen vaihtuessa silmäkulmassa näkyy harhoja. Silmän kaikumuisti näyttää meille jatkuvasti valopisteitä negatiiveina. Tämän havaitsee, kun katsoo ensin lamppua ja sitten valkoista seinää. Myös muut väliaikaiset harhat ovat mahdollisia (Esim tähtien näkeminen kun pyörryttää, eivät nämä tähdet ole henkiolentoja vaan silmässä tapahtuva häiriö).

Näit harhan! Se on voinut olla mitä vaan! Hissin toiminnan jo tiedätkin. Joskus olen itse nähnyt ruskean hahmon, kun hiukseni ovat heilahtaneet silmän päältä.

Uskon itsekin Jumalaan ja Jeesukseen. Pidän henkiolentojen, demonien tai enkelten manifestoitumista täysin mahdollisena ja uskon että harvoin ihmiset näkevät niitä. En kuitenkaan usko puoliakaan ihmisten kertomuksista.

• äitiliini.

Joskus istuin olkkarin sohvalla, keskellä päivää, katselin telkkua. vasemmalla puolellani oli viitisen metriä pitkä eteinen jonka päässä poikani huone. silmäkulmalla näin (käänsin päätäni hiukan siihen suuntaan) että poika kävelee (laahustaa) keittiöön joka vastapäätä sen huonetta. huutelin perään että ruoka on valmista. (poika oli sillon murkkuikäinen ja ne nukkuu puoleenpäivään aina kun voi, joten silloinkin oletin pojan heränneen yöuniltaan). hetken päästä aloin ihmetteleen että keittiössä on kovin hiljaista, menin katsomaan eikä siellä ketään ollut, eikä muuallakaan. meni tovi niin poika tuli kaverin kyydissä pihaan, oli ollut yötä pois kotoa.

• Fiksuja on myös

Suosittelen Kari Kuulan kirjoja ja tutkimuksia koko pahan olemukseta, ennen kuin alat ihan omiasi puhumaan.
        http://www.karikuula.com/194

Kari Kuula
        - tietokirjailija
        - pastori, Kuopion Puijon seurakunnan kappalainen
        - teologian tohtori, Paavaliaiheella, mutta muutakin on sittemmin tullut tehtyä
        - Uuden testamentin eksegetiikan dosentti, Helsingin yliopisto

Itse ateistina ja kyseisen kirjoittajan kirjoaja lukeneena täytyy todeta, jotta kyl maar kristityistäkin fiksuja löytyy.

• haamutaren haamu

Käytätkö jotain lääkitystä ja olitko sinä päivänä ottanut lääkkeesi?

• mariaska

olen nähny oikeesti enkelin !

• walencia667

1. Kun hissinappia painaa, siirtyy hissi siihen kerrokseen siitä huolimatta onko napin painaja vielä tulossa kyytiin.
      2. Hissin saavuttua kerrokseen sen automaattiovet aukeavat huolimatta siitä, kulkeeko joku niistä vai ei.
      3. Muuten oot nähny aivan omias mokomista takinhelmoista ja hahmoista.

Ja mitään jeesusteluhommia on turha sotkea tällaisiin asioihin yleensäkään. Mielikuvituksesi vain käy liian vilkkaalla koska henkimaailman asiat kiinnostavat sinua ja olisit vain halukas näkemään kerrankin jotain jännää. NE jännät on sitten ihan oikeasti erikseen.

• seuraavan

Kerran kamera mukaan ja ota kuva haamusta. Ufoista ja haamuista on hämmästyttävän vähän hyviä ja tarkkoja valokuvia,videoista puhumattakaan,vaikka ihmiset omistavat huippukameroita. Hyttysen silmistäkin on otettu huippukuvia,vaikka ovat hyvinkin pienet. Aloittajalle,vilkas mielikuvitus tekee joskus tepposia ja väärä lääkitys.

• noitakkainen
        seuraavan kirjoitti:

Kerran kamera mukaan ja ota kuva haamusta. Ufoista ja haamuista on hämmästyttävän vähän hyviä ja tarkkoja valokuvia,videoista puhumattakaan,vaikka ihmiset omistavat huippukameroita. Hyttysen silmistäkin on otettu huippukuvia,vaikka ovat hyvinkin pienet. Aloittajalle,vilkas mielikuvitus tekee joskus tepposia ja väärä lääkitys.

Uskon kyllä henkiolentojen olemassaoloon, mutta en usko niitä voitavan kuvata kameralla, koska ei ole sen tason energiasta kyse, että kamera voi kuvaa napata.
        Sitten on niin, että ihan ihmisen silmä voi tehdä tepposia.
        Eli jotenkin ne näköhermot tai mitkä lie toimii vain hetkellisesti niin, että näkee jotain mitä ei oikeasti ole. Varsinkin nopeasti vilaistessaan sivusilmällä. (Ei siis ole mistään mielenharhasta kyse.)

• HAULIKOLLA PÅÅHÅN!!!

www.irc.fi/eetuchkin ( vammainen homo )

ja...

www.irc.fi/samppade ( tummatukkainen eunukki )

AMPUKAA NÄMÄ JAMI ALAJÄRVEN RAISKAAJAT!!!!!!!!!!!!

• ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

EI OLE YLLÄTYS ETTÄ KAPINOIVAT PEHMO-MURROSIKÄSET POJAT LAITTAVAT OMIA IRC-SIVUJAAN NETTIIN.HALUAVAT KAI PUUMANAISTEN HUOMION.40 -50 NAISET...

NUORTA TEINIMUNAA TARJOLLA, HAARAT AUKI JA NAUTTIMAAN!!!!!!!!!!

P.S: NÄITTEN PIKKU-PRINSSIEN KANSSA AINA PINSETIT JA SUOJAHANSKAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• mummitus

Olen tällä hetkellä kyseisessä talossa töissä ja kyllä täälä kummitelee
      Samaa tekee se hissikin :) joskus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      108
      3895
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      40
      2415
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      72
      2383
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2292
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      40
      2048
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      78
      1620
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1517
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      10
      1245
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      71
      1087
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1081
    Aihe