Mieheni kuorsasi ajoittain todella kovaäänisesti unen sikeässä vaiheessa ja huomasin lyhyitä hengityskatkoksiakin silloin tällöin. Nukkuu paljon selällään ja varsinkin silloin kuorsaus yltyi sellaiseksi että oli pakko aina töytäsitä se kyljelleen jatkamaan unia.
Nyt kuorsaus on kuitenkin loppunut ja syyksi en keksi muuta kuin että olen aloittanut vähähiilihydraattisen ruuan valmistamisen. Aloitin kyseisen ruokavalion noudattamisen ihan kokeilumielessä ja syömme siis samaa ruokaa kumpikin. Pois on lähinnä jäänyt vehnäjauhovalmisteet, sokeri, kaikki pastasta pipariin ja myös perunan ja riisin käyttö on ihan minimissä. Meillä kummallakin oli vain lievä ylipaino.
Toistaiseksi muutaman kilon painonpudotuksen lisäksi siis tuo kuorsaus on kadonnut. Mene ja tiedä johtuuko siitä mutta jos on intoa kokeilla niin suosittelen. Onko muilla kokemuksia tuosta?
Kuorsaus loppunut
4
2940
Vastaukset
- baba76
Tänä aamuna Huomenta suomi ohjelmassa esiteltiin posiform tyynyä, joka estää makaamasta selällään yöllä.
Ajattelin hommata sellaisen miehelle kun kuorsaa myös selällään. Ruokavalio on kunnossa mutta on vähän ylipainoa. Asiantuntija ainakin sanoi että auttaa kuorsaajia. Onko kellään kokemuksia?? - solukalvotkin saa
tarvitsemaansa "rakennusainetta"(tyydyttynyttä rasvaa) ja kudokset kiinteytyvät ja po probiootit "huolehtivat" muusta.
___________________________________________________________________________________________
""....jatkuu linkissä
***Sivuilla oleva toistettava teksti***
Näe koko "metsä", eikä pelkästään yhtä "puuta"! Rasvasota, lihominen ja terveys koostuu peräti neljästä osa-alueesta, eikä lopullista parannusta terveydessä saavuteta ennenkuin otat kaikki neljä osa-aluetta huomioon:
1.Tyydyttyneen rasvan saannin lisääminen (20%) ja maitorasvan probioottibakteerien huomioiminen (n.30%):
- Koska piilorasvoista emme saa riittävästi tyydyttynyttä rasvaa solujen "rakennusaineeksi", niin pyri siihen että saat tyydyttyneen rasvan lehmän maidosta, voista ja juustoista siksi että lehmän maidon rasva sisältää pastöroinnin jälkeen kaksi tärkeintä probioottibakteeria; Lactobacillus asidophilus ja Bifidobacterium, jotka saat "kaupantekijäisiksi" tyydyttyneen rasvan lisäksi!
- Saat 4-5.stä lasillisesta (n.4r-%) raakamaitoa (=pastöroimaton ja homogenoimaton!) riittävästi tyydyttynyttä rasvaa kaksi tärkeintä probioottibakteeria; L-a ja Bif,
- Huomioi tämä: Po bakteerit kuolevat silloin kun kuumennat maidon yli 50 C-astetta. Ainoastaan elävistä probioottibakteereista on hyötyä.
- Huomioi tämä: Em muodostaa puolet(50%) kokonaisuudesta!
2.Antibiootin ja Kv-homeantibioottin vaikutuksen huomioiminen (n.20%):
- Antibiootti-lääke tappaa po probioottibakteerit, joten vältä antibioottia! Tulehdusten parantaminen voidaan tehdä kolmella tärkeimmällä mh-bakteerilla "tehosessiona" (ks mm "Rankat bakteerikokeet"!)
- Mm Penisilliini-lääke tehdään homeantibiootista, jolloin KosteusVaurioHome-antibiootti aiheuttaa samat ongelmat kuin lääke-antibiootti! Ks "KVHT-altistuneen hoito".
3.Prebiootin saaminen limakalvoille (n.10%):
- Prebiootti on sulamaton kuitu, joka on probioottibakteerien elatus'alusta limakalvoilla.
- Saat prebioottia syömällä mm banaania, raakasipulia ja kokojyvä vehnää.
4.Hiilihydraattien saannin vähentäminen (n.20%):
- Olemme saaneet sokereita n. kuusi kertaa enemmän, kuin elimistömme sitä tarvitsee, joten vähennä reilusti sokerin saantia-mutta älä lopeta sokerin saantia kokonaan!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Huomioi tämä:
- Elimistön käyttämättä jääneistä sokereista maksa "tahkoaa" rasvaa, joka näkyy ylimääräisenä rasvana vyötäröllä. Ja mikäli käytät antibioottia, tai kvht-altistut, etkä ole syönyt po probioottia niin ylimääräinen sokeri näkyy hyllyvänä "ohuena" rasvahötynä!""
jatkuu.....:
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Blogi.html - Haaraaazzz
Löysin tän vanhan viestiketjun...
Itse olen 25kg ylipainoinen reilu 30v nainen. Puolitoosta vuotta olen kuulemma kuorsannut niin että mies joutuu pukkiin mut kylelleen. Itsr olen välillä herännyt niin kuin happilopous. Lääkäris en oo käyny ku tiiän et ne sanoo " laihduta". 2 viikkoa sitten jätin ruokavaliostani sokerit aikalailla pois. Piilosokeria toki tulee ketsupista ym. Kuorsaus loppu kuin seinään! Miehenikin ihmettelee mihin mun kuorsaus on hävinny. Miten tää voi olla mahdollisya? Laihtunut en ole tippaakaan, et ei voi siitä johtua.- Anonyymi
Olen 40-v. normaalipainon ylärajoissa oleva nainen ja olen kuorsannut läpi elämän. Nyt olin reuman takia kuukauden syömättä punaista lihaa, gluteenia ja sokeria. Tämä auttoi reumaoireisiin, mutta myös kuorsaukseen. Kuorsaus väheni kumppanin kertoman mukaan huomattavasti. Eilen illalla söin karkkipussin, joka oli ensimmäinen kerta kuukauden tauon jälkeen. Ja yöllä oli kuulemma ollut todella mahdoton kuorsauskonsertti. Paino ei ole muuttunut ja tämän kokemuksen perusteella näyttäisi siltä, että sokerilla olisi jotain tekemistä asian kanssa. En ole kyllä mistään löytänyt tietoa siitä, mutta kirjoitin tähän viestiketjuun oman tarinan, jotta muut asiaa pohtivat löytävät muidenkin samankaltaisia kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514