Olen nyt muutamana yönä nähnyt unta, jossa ihastun ja alan säätämään jotakin jonkun pojan kanssa, jonka tiedän, mutten tunne kovinkaan hyvin. Näissä unissa olemme aina sellaisten ihmisten läheisyydessä, joita näen usein ja jotka ovat minulle hyvin rakkaita. En pääse tilanteesta pois vaikka haluaisinkin, vaan minut on lukittu siihen tilaan. Oikeastihan olen lesbo ja seurustelen tytön kanssa, tosin meidän suhteemme ei ole nyt aivan kunnossa, vaan meillä on monenlaisia vaikeuksia.
Mihin tämä voisi liittyä ?
Väärään ihmiseen rakastuminen ?
mä vaan.
2
242
Vastaukset 2
- Unien enkeli
Et ole ihan varma seksuaalisuudestasi. Voi olla sekä että. Ei tarvitse valita miestä tai naista: Valitse ihminen, joka on oikea sinulle...niin helpottaa:-)
- aloittaja.
Kiitos todella paljon vastauksesta, nyt sain ehkäpä jotakin selkoa tähän. :--)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3511477- 1141206
- 1151075
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116831
- 111822
- 18460
- 38444
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i91433- 36423