Tuossa kioskin lähellä ketveleessä huudattaa koiraa liian lyhyessä narussa(Silmin nähden lyhyt)!?Koira oikein uikuttaa(siis ei hauku oravia"niin sanotusti).Ps.Sanon tämä nyt sen vuoksi,että minua se ei sinänsä häiritse,koska ääntä mahtuu maailmaan,MUTTA koira kärsii selvästi!
Kukahan perkele?
5
612
Vastaukset
- Doggystyle
Eiköhän tämä aihe ollut sitten tässä!
- Myös sivusta seurann
Ainakin reklaamaatio on auttanut ei meinaa vaikerra enää.
- Korvaton
Kyllähän noita koiria ulisee joka kylällä toisilla on nälkä ja ikävä, ei kokopäivänä näe tuttuja ihmisiä kuin yöllä.HOITAKAA KOIRIANNE PARENMIN.Ei naapurinne todellakaan halua kuunella teidän koiranne meteliä vuodesta toiseen täällä maallakaan ei ole apua vaikka olisi kilometri välimatkaa ,kyllä kuuluu jatkuva räkytys.Kymmeniävuosia olen kokenut.
- koiruus33
Olen ihmetellyt että miksi otatte koiria haukkumaan ja ulisemaan kotipihalle, myös koiravaljakon omistaja kettulassa huudattaa koiriaan joka ikinen aamu ja ilta. Pidän eläimistä mutta toivon että omistajat huolehtisivat etteivät raukat-koirat ulise pikku narussa, Täällä kettulassa joka toisella koira, paskaa riittää tienvarsilla lumen aikaan tienvarret keltaiset ja ruskeat, miksi ette vie koirianne ihmisen parasta ystävää koirapolulle, se on olemassa. Ihmisen paras ystävä kaipaa hyvää omistajaa.
- Olli Päivikkö
koiruus33 kirjoitti:
Olen ihmetellyt että miksi otatte koiria haukkumaan ja ulisemaan kotipihalle, myös koiravaljakon omistaja kettulassa huudattaa koiriaan joka ikinen aamu ja ilta. Pidän eläimistä mutta toivon että omistajat huolehtisivat etteivät raukat-koirat ulise pikku narussa, Täällä kettulassa joka toisella koira, paskaa riittää tienvarsilla lumen aikaan tienvarret keltaiset ja ruskeat, miksi ette vie koirianne ihmisen parasta ystävää koirapolulle, se on olemassa. Ihmisen paras ystävä kaipaa hyvää omistajaa.
Ollut suinkaan tarkoitus mollata koiranomistajia.Koirat mukavia itsellänikin on niitä ollut.Niissä vaan on melkein "kovempihomma",kun pikkulapsessa" sen vuoksi ei ole enää.Ps.Missä on sellainen koirapolku jos tarkoitit "pururataa"ei varmaankaan kaikkien mielestä hyvä idea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462