Huonosti tästä hotellista kuvia...onko se edes ns.normihotelli vai onko siellä vain bungaloveja..ja mitä ne on ne kaksikerroksiset pienet rakennukset,onko siinä kaksi huoneistoa joita myydään erikseen,vai?
Siellä asuneet vois valaista asiaa....toinen hämmävä asia on toi amerikkalainen aamupala??
Mikä ihmeen amerikkalainen aamupala??
Bhandari Resort?
2
692
Vastaukset 2
- SN
Ollaan lähdössä Bhandari Orientaliin marraskuussa, joka käsittääkseni on tämän Bhandari resortin yhteydessä? Kaikki tieto olisi tervetullutta? Onko aamupala Bhandari resortin yhteydessä vai onko oma aamiaisravintola? Entäpä kuntosali?
Kiva jos joku vaivautuisi vastaamaan. - hyvää lomaa
mä ainakin googlettamalla löysin paljon kuvia (hyviä) ja tarinaa hotellista. Amerikkalainen aamupala on yleinen tapa sanoa ulkomailla, se sisältää kyllä kaiken mitä tarvitsee kahvia,teetä paahtoleivät ,hedelmiä , muroja, munia, munakkaita, salaattia.Sekä thaimaassa on jokaisessa hotellissa joissa olen asunut aina myös Thai ruoka vaihtoehto aamupalalla. Yleensä aamupala on niin riittoisa että silla pärjää loistavasti iltaan asti.Tässä vielä linkki hotellin sivuille
http://khaolak-hotels.com/khaolak-bhandari-resort/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801442
- 851293
- 1041038
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7636Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.89543Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44542