apua webkameran kanssa !

Avuton !

Elikkä ongelma on se että jos yritän pistää oman webbini päälle, siihen pamahtaa automaattisesti tämä videopuhelu systeemi ja sitä en halua ! Ja jos joku haluaa lähettää mulle webkamera pyynnön nii en ees saa sitä ja niille tulee sitte että oon kieltäytyny siitä. :O Mulla on siis sisäänrakennettu kamera läppäriin ja mulla on ollu tämä kyseinen ongelma vanhassa läppärissä mutta en musita miten sain korjattua sen. Pliis ihmiset auttakaa ! :/

6

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tanan tollot per...

      wattu!

      mikä läpäri?
      mikä windows?
      mikä "webbi" (mokkula, adsl?)?
      mikä ohjelma ja versio missä kameraa käytät?

      • avuton !

        toshiban läppäri en muista tarkemmi, windows 7 ja ohjelma on tietenki mese ja se on se uusin versio muistaakseni. meillä on langaton dna:n nettiyhteys ja enempää en tiiä.


    • joefuiok

      Sulla taitaa olla mesen uusin versio josta on poistettu tuo webbikameran lähetysmahdollisuus? Siinä voi laittaa vaan videopuhelun. Sun pitää asentaa vanhempi versio mesestä jos halut takas vanhan kunnon webbikameran :)

      eli tees näin...

      1. Poista nykyinen mese. Elikkä poista kaikki joissa lukee windows live. Sen jälkeen poista vielä mesen asennuskansio joka sijaitsee c/program files/windows live (poistat siis tuon windows live kansion!)
      2. lataa ja aja vielä tämä http://www.msn-tools.net/wlm-msn-uninstaller/
      3. lataa ja asenna kyseinen vanhempi versio tästä http://www.megaupload.com/?d=SO17A4MF (enkun kielinen mese)
      4. mikäli halut muuttaa meses suomenkieliseks niin lataa tää paketti http://www.ziddu.com/download/11222190/messengersuomeksi.zip.html ja pura se c/program files/windows live -kansioon.

      • avuton !

        Kiitos paljon, tuosta oli apua ! :)


      • joefuiok
        avuton ! kirjoitti:

        Kiitos paljon, tuosta oli apua ! :)

        Jees, valista kavereitas jos niillä on uus versio. Ite oon kaikille kavereille laittanu tuon vanhemman version :P


      • tyuiyuiyu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      182
      10862
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      140
      2004
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      241
      1354
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      980
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      890
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      828
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      737
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      689
    9. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      669
    10. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      25
      665
    Aihe