Tästä pitäisi puhua , sillä siinä oli sellaisia elemenntejä joita en allekirjoita
Es/Lessuna sivuttiin sellaisiin asioihin , joita on Lapin miästen jäkeen puhuttu
jo 2 vuotta , ja korjailtu kaikki näyttää menevän päin prinkkalaan . OLiko joku
Kuulolla ja saiko saman suuntaisia käsityksiä. ?
SU. 30 ,08 -10 RL. Saarna
40
431
Vastaukset
- teutayess
Kaiva ketju VÄKISIN TAIKKA VAPAAEHTOISESTI . Otsikko NIMENOMAAN klo 09.05.
- teuta
ketjussa , on tätä sivuavia viestejä ,,, ei kuitenkaan nyt kasteesta , vaan
kaikesta muusta , saarnassa RL- - Trajaanus
teuta kirjoitti:
ketjussa , on tätä sivuavia viestejä ,,, ei kuitenkaan nyt kasteesta , vaan
kaikesta muusta , saarnassa RL-RL. edesottakuksia. Oletteko miettineet miten mahtaa
mennä jatkossa , jos nyt alkaa tulla sanomista . - teuta
Trajaanus kirjoitti:
RL. edesottakuksia. Oletteko miettineet miten mahtaa
mennä jatkossa , jos nyt alkaa tulla sanomista .Tai jos ei tule hänelle sanomista , mitä se vaikuttaa Hänen käytökseensä myöhemmin ,
kannattaa miettiä , kospa tämä ei ole hyvä.
- teuta
Painottaen saarnassaan lapin vanhinten esityksiä jotka ei eivät anna sitä arvoa kasteelle kuin se pitäisi olla
Hän mainitsi muitakin seikkoja ,jotka oli minusta omavanhurskaan sanaa Niin sanotut tiukkikset ja heidän
vetämää asiaa , joka ei ole kyllä Uskosta ,,vaan tekemisissä. hivenen outo koko saarna jos uskaltaisin
sanoisin , että on setä pl päässyt pyyhkimään . Tokkopa nää täällä selvii mutta olisi metkaa ruotia kuitenkin .- teuta
Lapsen on heti koluun mennessä sanottava kuka on ja mitä saa tehdä , ja miä ei saa tehdä
Joo seitsemän vuotiaana tytöllä on oltava liina ..
Nämä asiat ei minusta kuulu vielä seniläiselle , siis aivan kuin orjuudesta olisi kysynys , eikö uskolla
olekkaan merkitystä kun pitää tekoja saada aikaiseksi, minä kysyn vaan , tähän voisi myös vastata Levi-Topi
ja Uusi pl. - Tämmöistä
teuta kirjoitti:
Lapsen on heti koluun mennessä sanottava kuka on ja mitä saa tehdä , ja miä ei saa tehdä
Nämä asiat ei minusta kuulu vielä seniläiselle , siis aivan kuin orjuudesta olisi kysynys , eikö uskolla
olekkaan merkitystä kun pitää tekoja saada aikaiseksi, minä kysyn vaan , tähän voisi myös vastata Levi-Topi
ja Uusi pl.Kun usko loppuu niin konstit alkavat. Kaikenlaiset häiritsevät ja tunnistettavat nimikirjaimet voi jättää pois julkisilta nettipalstoilta.
- arvaa kuka?
teuta kirjoitti:
ja Uusi pl.kovalla kädellä, on jopa lain vastaista. Siihen kuuluu myös henkinen puoli.Lapsi ei saa olla lapsi, vaan hänelle tuputetaan raamatullisia rajoituksia. Pelotellaan helvetillä. Yritetään siten saada kuria lapsilleen. Ja vielä mikä pahinta, nöyryytetään lasta anteeksipyytämisillä pienimmistäkin rikkeistä On tietysti hyvä jos opetetaan anteeksipyytäminen, mutta onko vanhemmat omassa tärkeydessään pyytäneet lapsiltaan anteeksi jos ovat heitä väärin kohdelleet. Éivät. Joukkoon kuuluu uskovaiset ja uskottomat.
Aasinsilta seuraavaan.
Sama anteeksipyytämisen puute on lestaadiolais saarnaajilta ja napamiehiltä, joukkoon kuuluu myös ne teutan arvostemat lapinmiähet. Itse haluavat toisilta anteeksipyytelyjä synneistään,ja tarjoavat apua, mutta itse eivät ole luulolla Jumalasta seuraavina, halukkaita ja velvollisina tunnustamaan omia lähimmäiseen ja kuulijoihinsa kohdistuneita syytöksiä ja loukkauksia, vaan toitottavat Jeesuksen ne vain sovittavan. - savon ukko
Tämmöistä kirjoitti:
Kun usko loppuu niin konstit alkavat. Kaikenlaiset häiritsevät ja tunnistettavat nimikirjaimet voi jättää pois julkisilta nettipalstoilta.
Kun on uskoa niin täynnä, ettei sovi enää kuin toisia arvostella. Näistä häiritsevistä nimimerkeistä, kuka tietää esimerkiksi, teuta, kuka hän on. Ei ainakaan kaikki täällä kävijät tunne.
- teuta
Tämmöistä kirjoitti:
Kun usko loppuu niin konstit alkavat. Kaikenlaiset häiritsevät ja tunnistettavat nimikirjaimet voi jättää pois julkisilta nettipalstoilta.
Ne on itse kirjoittaneet ne tänne .
terveisiä vaan ideaparkkiin. - teuta
arvaa kuka? kirjoitti:
kovalla kädellä, on jopa lain vastaista. Siihen kuuluu myös henkinen puoli.Lapsi ei saa olla lapsi, vaan hänelle tuputetaan raamatullisia rajoituksia. Pelotellaan helvetillä. Yritetään siten saada kuria lapsilleen. Ja vielä mikä pahinta, nöyryytetään lasta anteeksipyytämisillä pienimmistäkin rikkeistä On tietysti hyvä jos opetetaan anteeksipyytäminen, mutta onko vanhemmat omassa tärkeydessään pyytäneet lapsiltaan anteeksi jos ovat heitä väärin kohdelleet. Éivät. Joukkoon kuuluu uskovaiset ja uskottomat.
Aasinsilta seuraavaan.
Sama anteeksipyytämisen puute on lestaadiolais saarnaajilta ja napamiehiltä, joukkoon kuuluu myös ne teutan arvostemat lapinmiähet. Itse haluavat toisilta anteeksipyytelyjä synneistään,ja tarjoavat apua, mutta itse eivät ole luulolla Jumalasta seuraavina, halukkaita ja velvollisina tunnustamaan omia lähimmäiseen ja kuulijoihinsa kohdistuneita syytöksiä ja loukkauksia, vaan toitottavat Jeesuksen ne vain sovittavan.Kiitosta vaan ei mitään uutta .
- teuta
savon ukko kirjoitti:
Kun on uskoa niin täynnä, ettei sovi enää kuin toisia arvostella. Näistä häiritsevistä nimimerkeistä, kuka tietää esimerkiksi, teuta, kuka hän on. Ei ainakaan kaikki täällä kävijät tunne.
Sukuni tuntee 85 % eli olen miettinyt voisinko mitenkään järkevasti
vaihtaa nimimerkiä , että olisi hivenen kuin muut , anonyyminä
Tämä on joskus erittäin raskasta ..Tunnettuus. - Tämmöistä
teuta kirjoitti:
terveisiä vaan ideaparkkiin.Kyllä nuo lukuisat nimikirjaimet ovat ihan sinun kirjoittamiasi.
Näemmehän sen omilla silmillämme, miksi yrität kieltää tosiasiat? - teuta
teuta kirjoitti:
terveisiä vaan ideaparkkiin.Niitä muissa viesteissä ja siitä ne on siirretty
- teuta
GP. sana oli minusta törkeä , hän sanoi tästä kesteestä , siinä on ihmistyötä mukana , on tietenkin
ihminen ottaa veden esim. hanasta as. kulhon päydälle . kun pappi tulee , ja siunaa sen se on kaste.
silloin siinä ei enää ole ihmistyöyä , vaan se on Jumalasta ja Pojasta ja Pyhästähengestä.
Ai niin eitässä pitänyt puhua kasteesta , joku sai minut luistamaan , vaan tässä piti puhua RL. joka
sai kyllä asiat pois raiteilta niin kuin sanottu minusta hänen setänsä on puhunut läpiä päähänsä .
Olkaa tarkkana kuulijat , jossa puhutaan ohi uskon , siellä ei ole kysymys aina Jumalan sanasta. - Kuuntelija nro 15
teuta kirjoitti:
GP. sana oli minusta törkeä , hän sanoi tästä kesteestä , siinä on ihmistyötä mukana , on tietenkin
ihminen ottaa veden esim. hanasta as. kulhon päydälle . kun pappi tulee , ja siunaa sen se on kaste.
silloin siinä ei enää ole ihmistyöyä , vaan se on Jumalasta ja Pojasta ja Pyhästähengestä.
Ai niin eitässä pitänyt puhua kasteesta , joku sai minut luistamaan , vaan tässä piti puhua RL. joka
sai kyllä asiat pois raiteilta niin kuin sanottu minusta hänen setänsä on puhunut läpiä päähänsä .
Olkaa tarkkana kuulijat , jossa puhutaan ohi uskon , siellä ei ole kysymys aina Jumalan sanasta.Vastaan tämän ainoan kerran sinulle liittyen juhannusseurojen 2009 saarnoihin. Olen jo ennen väitellyt tästä asiasta kanssasi. GP piti Lahdessa juhannuksena 2009 kaksi (2) saarnaa. Toinen niistä on julkaistu Rauhan siteessä, toinen on ollut kuultavana esim. Mangusti-sivun linkin kautta. Molemmat saarnat olen kuullut livenä paikan päällä Lahdessa ja vielä kuunnellut / lukenut ne jälkeen päin. Sinun väittämääsi kohtaa ei saarnoista löydy.
Olen jo ennen sanonut, että sinä puhut epätotuuksia. Ja sama touhu taitaa jatkua siihen asti, kunnes naamasi peitetään mullalla.
Jos olet asiasta eri mieltä, pyydän sinua kirjoittamaan sanatarkan lainauksen ko. kohdasta tänne.
Kol. 3:9 Älkää valehdelko toisillenne. Olettehan riisuneet yltänne vanhan minänne kaikkine tekoineen.
Ef. 4:25 Luopukaa siis valheesta ja puhukaa toinen toisellenne totta, sillä me olemme saman ruumiin jäseniä.
Ilm. 21:27 Mitään epäpuhdasta ei sinne päästetä, ei ainoatakaan iljettävän valheen palvelijaa, vaan ainoastaan ne, joiden nimet on kirjoitettu Karitsan elämänkirjaan.
Ilm. 22:15 Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä. - teuta
Kuuntelija nro 15 kirjoitti:
Vastaan tämän ainoan kerran sinulle liittyen juhannusseurojen 2009 saarnoihin. Olen jo ennen väitellyt tästä asiasta kanssasi. GP piti Lahdessa juhannuksena 2009 kaksi (2) saarnaa. Toinen niistä on julkaistu Rauhan siteessä, toinen on ollut kuultavana esim. Mangusti-sivun linkin kautta. Molemmat saarnat olen kuullut livenä paikan päällä Lahdessa ja vielä kuunnellut / lukenut ne jälkeen päin. Sinun väittämääsi kohtaa ei saarnoista löydy.
Olen jo ennen sanonut, että sinä puhut epätotuuksia. Ja sama touhu taitaa jatkua siihen asti, kunnes naamasi peitetään mullalla.
Jos olet asiasta eri mieltä, pyydän sinua kirjoittamaan sanatarkan lainauksen ko. kohdasta tänne.
Kol. 3:9 Älkää valehdelko toisillenne. Olettehan riisuneet yltänne vanhan minänne kaikkine tekoineen.
Ef. 4:25 Luopukaa siis valheesta ja puhukaa toinen toisellenne totta, sillä me olemme saman ruumiin jäseniä.
Ilm. 21:27 Mitään epäpuhdasta ei sinne päästetä, ei ainoatakaan iljettävän valheen palvelijaa, vaan ainoastaan ne, joiden nimet on kirjoitettu Karitsan elämänkirjaan.
Ilm. 22:15 Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.Vai valhettelijaksi täällä joutuukin.
Otan myös muutaman paikan Jeesuksen sanoja: Markus.3:24. Jos valtakunta jakaantuu ja taistelee keskenään /itseään vastaan , se ei voi kestää .
25. eikä myöskään perhe kestä , jos sitä repivät riidat.
Mark. 3:6. Mutta farisekset menivät ulos ja ryhtyivät heti Herodeksen kannattajien kanssa suunnittelemaan , miten saisivat Jeesuksen pois tieltä.
Sinulla oli vielä paikkoja : vast. vain Kol. 3:9 seuraavasti . Tässä tarkoituksessa , merkityksessä KRISTITTYJEN KUOLEMA ON KOLMEN LAINEN .
1. Kun Kristus on kuollut syntien sovittajana kaikkien puolesta , kaikki ovat kuolleet Hänessä , koska Hän
onm kuollut kaikkien kuoleman ,ks. Room. 6:6,8. ; 2 Kor. 5:14. .
2. Uudestisyntymisessä USKOVAT OVAT KUOLLEET, Lainvanhurskaudentielle/stä Mooseksen lain alkeissäännöille/stä ,ks. Gal 3:1-12 ;Kol. 2:14-17. .
3. Uskoon tullessa kristitty on toisaalta "kuollut " vanhalle syntielämälle , ja toisaalta hän KILVOITTELEE päivittäin Hengellä KUOLETTAAKSEEN LIHANSA HIMOT JA HALUT "aalliset jäsenensä " joiden taipumuksia
ja tekoja apostoli tässä luettelee samoin Ef. 4:17-5:13. . Tälläinen "lihan" kuolettaminen on mahdollista vain sille ,jonka Jumala on tehnyt eläväksi Uskon kautta Kristukseen. - teuta
Vastaan tämän ainoan kerran sinulle liittyen juhannusseurojen 2009 saarnoihin. Olen jo ennen väitellyt tästä asiasta kanssasi. GP piti Lahdessa juhannuksena 2009 kaksi (2) saarnaa. Toinen niistä on julkaistu Rauhan siteessä, toinen on ollut kuultavana esim. Mangusti-sivun linkin kautta. Molemmat saarnat olen kuullut livenä paikan päällä Lahdessa ja vielä kuunnellut / lukenut ne jälkeen päin. Sinun väittämääsi kohtaa ei saarnoista löydy.
Ilm. 22:15 Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.Juttu . Minäkin luvin sen jutun Rauhansiteestä , siinä ei ollut nimeksikään esikoisten asiaa , vaan
A. Iisakkonnin. Tekemis oppia ,en paremmin sano . Hyviä Työvoimatoimiston miehiä , muttei uskon
voimalla ei yhtään . Ota nyt hyvä mies onkeen jo, ja tee parannus se on Jeesus joka on uskon alkaja
ja päättäjä , . Otetaan esimerkki : Luuk.5:40. Niin he nauroivat häntä. Mutta Hän ajoi kaikki ulos ja otti mukaansa lapsen isän ja äidin sekä ne , jotka olivat Hänen mukana /kanssaan , ja meni sisälle sinne ,
missä lapsi makasi . 41. Ja tarttui lapsen käteen ja sanoi hänelle" Talita kuum!" se on käänettynä : Tyttö, m,inä sanon sinulle , nouse. 42 Ja tyttönousi ja käveli . ... - teuta
Tämmöistä kirjoitti:
Kyllä nuo lukuisat nimikirjaimet ovat ihan sinun kirjoittamiasi.
Näemmehän sen omilla silmillämme, miksi yrität kieltää tosiasiat?Oletko koskaan miettinyt kuinka täällä viesti etenee , Ei yksikään lähde jos ei ole nimimerkkiä .
Esitä paikka jossa olen kieltänyt etkai sinä tee tyhmäksi minua toisten silmissä , sen kyllä vielä
varmaan joudun kokemaan , mutta ei ole sullakaan hauskaa sen jälkeen , minä tulen siirtämään
minun vastuun muille kuin sinulle. - Kuuntelija nro 15
teuta kirjoitti:
Juttu . Minäkin luvin sen jutun Rauhansiteestä , siinä ei ollut nimeksikään esikoisten asiaa , vaan
A. Iisakkonnin. Tekemis oppia ,en paremmin sano . Hyviä Työvoimatoimiston miehiä , muttei uskon
voimalla ei yhtään . Ota nyt hyvä mies onkeen jo, ja tee parannus se on Jeesus joka on uskon alkaja
ja päättäjä , . Otetaan esimerkki : Luuk.5:40. Niin he nauroivat häntä. Mutta Hän ajoi kaikki ulos ja otti mukaansa lapsen isän ja äidin sekä ne , jotka olivat Hänen mukana /kanssaan , ja meni sisälle sinne ,
missä lapsi makasi . 41. Ja tarttui lapsen käteen ja sanoi hänelle" Talita kuum!" se on käänettynä : Tyttö, m,inä sanon sinulle , nouse. 42 Ja tyttönousi ja käveli . ...Kerro nyt minulle siitä lukemastasi saarnasta kohta / kohdat, jossa on sitä sinun mainostamaasi isakssonilaista "tekemis oppia". Lainaa tänne sieltä vaikkapa pari virkettä, niin näen mitä tarkoitat. Samalla voit sanoa, missä kohtaa kyseinen saarna tulee Raamattua vastaan. Jos yhtään rakastat minun sieluani, niin teet nyt pyyntöni mukaan, koska itse en sellaisia kohtia sieltä löydä. Samalla voit kertoa sanatarkasti sen kohdan, jossa kasteesta opetettiin väärin. Kiitos jo etukäteen.
- Kuuntelija nro 15
teuta kirjoitti:
Juttu . Minäkin luvin sen jutun Rauhansiteestä , siinä ei ollut nimeksikään esikoisten asiaa , vaan
missä lapsi makasi . 41. Ja tarttui lapsen käteen ja sanoi hänelle" Talita kuum!" se on käänettynä : Tyttö, m,inä sanon sinulle , nouse. 42 Ja tyttönousi ja käveli . ...Kerro nyt minulle siitä lukemastasi saarnasta kohta tai kohdat, jossa on sitä sinun mainostamaasi isakssonilaista "tekemis oppia". Lainaa tänne sieltä vaikkapa pari virkettä, niin näen mitä tarkoitat. Samalla voit sanoa, missä kohtaa kyseinen saarna tulee Raamattua vastaan. Jos yhtään rakastat minun sieluani, niin teet nyt pyyntöni mukaan, koska itse en sellaisia kohtia sieltä löydä. Samalla voit kertoa sanatarkasti sen kohdan, jossa kasteesta opetettiin väärin. Kiitos jo etukäteen.
- teuta
Kerro nyt minulle siitä lukemastasi saarnasta kohta / kohdat, jossa on sitä sinun mainostamaasi isakssonilaista "tekemis oppia". Lainaa tänne sieltä vaikkapa pari virkettä, niin näen mitä tarkoitat. Samalla voit sanoa, missä kohtaa kyseinen saarna tulee Raamattua vastaan. Jos yhtään rakastat minun sieluani, niin teet nyt pyyntöni mukaan, koska itse en sellaisia kohtia sieltä löydä. Samalla voit kertoa sanatarkasti sen kohdan, jossa kasteesta opetettiin väärin. Kiitos jo etukäteen.
Mutta esim. sellainen kohta Että lapen pienuus ja pistää 7 vuotiaalle pakko liina päähän ja niin ees käsin
Sselitti kasyeesta että se on ihmisteko , millälailla , minä kysyin , Siinä ei ole muut Ihmistekoa kuin ottaa
Vesi kulhoon , Pappi kyllä sinaa sen .
Näitä asioita on tuotu jo esille yksisun toinen ,, hae ketju ,, on liika jo kulunut aikaa ei muista ulkoa. - teuta
Kerro nyt minulle siitä lukemastasi saarnasta kohta tai kohdat, jossa on sitä sinun mainostamaasi isakssonilaista "tekemis oppia". Lainaa tänne sieltä vaikkapa pari virkettä, niin näen mitä tarkoitat. Samalla voit sanoa, missä kohtaa kyseinen saarna tulee Raamattua vastaan. Jos yhtään rakastat minun sieluani, niin teet nyt pyyntöni mukaan, koska itse en sellaisia kohtia sieltä löydä. Samalla voit kertoa sanatarkasti sen kohdan, jossa kasteesta opetettiin väärin. Kiitos jo etukäteen.
Jotain metkaa kasteesta . viestejä 51 lukuja paljon,
- Kuuntelija nro 15
teuta kirjoitti:
Mutta esim. sellainen kohta Että lapen pienuus ja pistää 7 vuotiaalle pakko liina päähän ja niin ees käsin
Sselitti kasyeesta että se on ihmisteko , millälailla , minä kysyin , Siinä ei ole muut Ihmistekoa kuin ottaa
Vesi kulhoon , Pappi kyllä sinaa sen .
Näitä asioita on tuotu jo esille yksisun toinen ,, hae ketju ,, on liika jo kulunut aikaa ei muista ulkoa.Tarkoitin sitä GP:n saarnaa Rauhan siteessä. Eihän sitä tarvitse muistaa, sen voi tarkistaa RS nro 2/2010. Sieltä haluan niitä lainauksia.
Anteeksi, että tuo edellinen viesti tuli kahdesti, mutta tässä lähettämisessä oli jotain häikkää. - teuta
Tarkoitin sitä GP:n saarnaa Rauhan siteessä. Eihän sitä tarvitse muistaa, sen voi tarkistaa RS nro 2/2010. Sieltä haluan niitä lainauksia.
Anteeksi, että tuo edellinen viesti tuli kahdesti, mutta tässä lähettämisessä oli jotain häikkää.Ei löydy 2010 lehdissä
Hän saarnasi kasteen kuin rl, siksi aloin epäilläkin - trajaanus
arvaa kuka? kirjoitti:
kovalla kädellä, on jopa lain vastaista. Siihen kuuluu myös henkinen puoli.Lapsi ei saa olla lapsi, vaan hänelle tuputetaan raamatullisia rajoituksia. Pelotellaan helvetillä. Yritetään siten saada kuria lapsilleen. Ja vielä mikä pahinta, nöyryytetään lasta anteeksipyytämisillä pienimmistäkin rikkeistä On tietysti hyvä jos opetetaan anteeksipyytäminen, mutta onko vanhemmat omassa tärkeydessään pyytäneet lapsiltaan anteeksi jos ovat heitä väärin kohdelleet. Éivät. Joukkoon kuuluu uskovaiset ja uskottomat.
Aasinsilta seuraavaan.
Sama anteeksipyytämisen puute on lestaadiolais saarnaajilta ja napamiehiltä, joukkoon kuuluu myös ne teutan arvostemat lapinmiähet. Itse haluavat toisilta anteeksipyytelyjä synneistään,ja tarjoavat apua, mutta itse eivät ole luulolla Jumalasta seuraavina, halukkaita ja velvollisina tunnustamaan omia lähimmäiseen ja kuulijoihinsa kohdistuneita syytöksiä ja loukkauksia, vaan toitottavat Jeesuksen ne vain sovittavan.Etkai itse ole sitä mieltä , että teuta ei olisi saanut arvostella heitä , numittäin jos
asiat on menneet AI:hin ei ole muuta mahdollisuutta . - hhhjjjhhn
savon ukko kirjoitti:
ehkä, uskoon tullut entinen pontikankeittäjä,, kemisi.
- teuta
teuta kirjoitti:
Jotain metkaa kasteesta . viestejä 51 lukuja paljon,
Tämän ketjun tarkastai , on sinulla tietoa riittävästi .
- teutatess
Kalenteri oli vaihtunt , en heti huomannut
- Voi voi sentään
Tämä on kaikkialla maapallolla näkyvä palsta, siksi tulisi harkita mitä kirjoittaa ja milloin kirjoittaa.
Jokainen ymmärtävä ihminen käsittää mitä se takoittaa, kun ihminen alkaa puhumaan ääneen itsensä kanssa tuolla kulkeissaan. "Vanhuuden höppänä", on hyvin kuvaava sana tälle ilmiölle.
Moni asiallinen kirjoittaja on jo kaikonnut tältä keskustelupalstalta. Teuta vaan puhelee aamusta iltaan itsekseen eri nimimerkeillä. Mikä huvittavinsa, sama mies kiistelee joskus itsensä kanssa eri nimimerkkejä käyttäen, sellaista en ole koskaan ennen tavannut. Arvaan ettei elämä ole helppoa, kun oma persoona on jakaantunut moniksi eri henkilöiksi.
Matt. 12:25 Mutta hän tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi heille: "Jokainen valtakunta, joka riitautuu itsensä kanssa, joutuu autioksi, eikä mikään kaupunki tai talo, joka riitautuu itsensä kanssa, pysy pystyssä.- teuta
Ettei kannata vastata , olen sen sikan pannut ennekin muistiin .
Tarkoittaa sitä , että sinun asia vain on keskustelavaa, ??? - Rukoillaan parannust
teuta kirjoitti:
Ettei kannata vastata , olen sen sikan pannut ennekin muistiin .
Tarkoittaa sitä , että sinun asia vain on keskustelavaa, ???Silloin kun vastataan, pitäisi olla myös asiaa. Ja sellaista tekstiä jota kaikki lukutaitoiset ih,miset ymmärtävät.
Pelkillä kirjaimilla epäjohdonmukaisessa järjestyksessä ei kannata vastailla, ja lähes joka avaukseen vielä, menee pian kaikilta mielenkiinto. Tämmöst ohjetta olis antaa sullen. - teuta
Pitäisi vielä saada ymmärrystä sen verran , että ei kukaan ittensäkanssa kiistä .
Mutta kun sinä luet vain otsikot , voiko muuta ajatella , siksi toiseksi olet niin hidas
ettei kukaan jaksa odottaa vastauksia , olet kohta kun Topi . - teuta
Rukoillaan parannust kirjoitti:
Silloin kun vastataan, pitäisi olla myös asiaa. Ja sellaista tekstiä jota kaikki lukutaitoiset ih,miset ymmärtävät.
Pelkillä kirjaimilla epäjohdonmukaisessa järjestyksessä ei kannata vastailla, ja lähes joka avaukseen vielä, menee pian kaikilta mielenkiinto. Tämmöst ohjetta olis antaa sullen.Et kiitos vaan .
- teuta
Että tämä on jokapaikassa näkyvissä , sillä hyvällä esimerkillä että Suomea
ymmärtäviä on kourallinen . Maailmassa , ei kannata peloteel ihmisiä .
Ei ne sinunkaan ajatukset mitään helmiä ole . - teuta
teuta kirjoitti:
Pitäisi vielä saada ymmärrystä sen verran , että ei kukaan ittensäkanssa kiistä .
Mutta kun sinä luet vain otsikot , voiko muuta ajatella , siksi toiseksi olet niin hidas
ettei kukaan jaksa odottaa vastauksia , olet kohta kun Topi .Voisihan kertoa asiat kuin hän olisi se hilaista mutta ei voisi puhua läpiä päähänsä esim: Kanadassa.
- teutatess
teuta kirjoitti:
Et kiitos vaan .
Ei pelkästään minuun , vaan Isään ja Poikaan ,
Paremminkin voisi selittää. - Teutatess
teuta kirjoitti:
ettei kukaan jaksa odottaa vastauksia , olet kohta kun Topi .Vaan paljon sitä, että täällä ei herätä heti vastaamaan vaan voi viikonkin päästä joku vastata
Levi - topi , se voi ollakuukaudenkin , mitään vastaamatta . - teuta
Jos tämä on jokin enne , että kaikkialla maaimassa on näkyvissä , siinä on sentään hyväkin puoli
Maailman kaikkiin lukijoihin ei , pohjosmaaita lukuunottanatta , ole kovin minta naamaa jotka
osaa suomea , joten se siitä .
Toiseksi minun kirjoitus näkyy vain sinun mielestä tuolta , siksi kun sinä et lue viestejä ,
puhumattakaan että vastaisit kysymyksiin ,,paitsi jos siesti ylettyy sinun mielenkiinnon
ylä puolelle , tee nyt poikkeus ja luet kaikki ja vastaat jos on tarvis.
Tuosta Matt. 12:25. Kuuluu Belsebul , (VKR:Beelsebub ) - nimi johtuu mahdollisesti filistealaisen Ekronin kaupungin jamalan nimestä ( 2 Kun. 1:2. ) . Jeesuksen aikoina se oli yksi saatanan nimistä .
12:25 teksti on alunperin toinen . - teuta
teuta kirjoitti:
Jos tämä on jokin enne , että kaikkialla maaimassa on näkyvissä , siinä on sentään hyväkin puoli
Maailman kaikkiin lukijoihin ei , pohjosmaaita lukuunottanatta , ole kovin minta naamaa jotka
osaa suomea , joten se siitä .
Toiseksi minun kirjoitus näkyy vain sinun mielestä tuolta , siksi kun sinä et lue viestejä ,
puhumattakaan että vastaisit kysymyksiin ,,paitsi jos siesti ylettyy sinun mielenkiinnon
ylä puolelle , tee nyt poikkeus ja luet kaikki ja vastaat jos on tarvis.
Tuosta Matt. 12:25. Kuuluu Belsebul , (VKR:Beelsebub ) - nimi johtuu mahdollisesti filistealaisen Ekronin kaupungin jamalan nimestä ( 2 Kun. 1:2. ) . Jeesuksen aikoina se oli yksi saatanan nimistä .
12:25 teksti on alunperin toinen .Matt. 12:25. Koska Jeesus tunsi heidän ajatuksens , sanoi Hän heille: jocainen waldakunda idse wastans
erinnyt , tule kylmille , jocainen kaupunki taicka huone itsens wastaan erainnut , ei sieso.
Jeesukseen suhteen kukaan ei voi olla "puolueeton ", vaan jokaisen on ratkaistava , tahtooko olla Hänen kanssaan , tai Häntä vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550