Tämä kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta toivoon että ymmärrätte, älkää haukuko heti.
Mulla ei ole ikinä ollut mitään ongelmia. Olen henkisesti aivan normaali ihminen. Nyt lähivuosina ihmiset on sanonut ja varsinkin poikaystävä että olen kaunistunut todella paljon että olen aivan ainutlaatuisen upea, teininä en ollut mitenkään hyvänäköinen, kamala aknenaama ja rumat vaatteet. Poikaystävä on ylensä mustasukkainen hyvällä tavalla.
Olen sellainen ihminen joka ei halua huomioita ikinä, yritän pitää matalaa profiilia, olen tosi ystävällinen. Silti pari ihmistä ovat minulle todella katellisia ja se saa mut voimaan pahoin. Yks heistä sanoi päin naama että olet aivan liian kaunis kaikki huomaavat sinua.
Minusta tässä ei ole mitään järkeä. Voiko elämä mennä pilalle vain koska olet kaunis tai muuten vain joutua ongelmiin??
Mutta palataan aiheseen en uskalla mennä ulos yksin, vain poikaystävän kanssa, ylensä koulumatkat tai työmatkat on yhtä tuskaa. En ole vainoharhainen, ja olen tarkka asioita. Mutta mä en siedä sitä että minua tujotetaan joka paikassa. Jos vaikka istuu jossain tai bussissa matkustajat eivät tee muuta ku tujoittaa. Jotkut miehet ja vanhoja rouvia hymyilevät, nuoret naiset taas mulkoilevat.
Puhumattakaan ulkomaalaisista miehistä jotka ovat eniteen rasittavia. Monet heistä ovat jopa seurannut minua. Tulee niin halpa olo vaikka olisi ihan asiallisesti pukeutunut
Mä en uskalla iltaisin mennä ulos laitettuna koska silloin otan niin paljon huomiota vaikka yritän olla huomaamatta.
Mutta uskokaa tai älä voiko olla mahdollista että joka ikinen kerta ku menee ulos joku mies tulee iskemään tai muuten vain katsoo likaisesti?
Pelkään nykyään mennä jopa uusissa paikoissa vaikka en ole ujo. Kun aloitin yhden kurssin, tulin sisään lähes puolet ihmisistä jäi tujottamaan minua. Opettaja myös hymyilee minulle aina.
Mä en kestä tätä ollenkaan en voi laittaa nättejä vaatteita enkä liikkua ilman että minua katsotaan!! Sitä paitsi muutkin ovat huomanneet että minua tujotetaan, jopa vanhemmat.
Ihan oikeesti se tekee minua hulluksi. Monta kertaa jos on lomaa jään vain kotiin tekemään asioita, tai sitten laitan rumia verkkareita ja lähden lenkkille. Metsäpolkulla tulee hyvä olo kun on kaukana ihmisistä.
En uskalla mennä ulos
6
667
Vastaukset
- errfggh
ketään kiinnosta. Kerrankin ku oikeasti haluisin vastauksia.
- katseetko pahasta
Niitä on paljon muitakin kauniita ihmisiä, ei ne nyt kaikki voi tollasesta kärsiä. Mielestäni sinun pitäisi mennä terkkariin ja pyytää lähete mielenterveystoimistoon ja saada jotain apua, eihän tuo nyt ole oikeaa elämää. ihan niin kuin olisi pieni debressio päällä, kun negatiisiset asiat täyttävät mielen. Kyllä moni olisi onnellinen, kun huomataan positiivisella tasolla. Mutta tietysti siihenkin voi itse vaikuttaa, ei todellakaan saa pukeutua liian erikoisesti ja tukka voi olla ponnarilla tai muuta sellaista.
Hae todella apua ennen kuin jäät vaan neljän seinän sisälle. - abbuhill
noin hurjasti ulosmeno niin voithan sinä pukeutua niin ettei kukaan näe ees suo. Laita sellanen musta vaate päästä jalkoihin päälle. Siinä on huivi, joka kietaistaan niin, et silmät vaan näkyy. Sitten kaapu silleen et vaan varpaat väkyy. Jotta silleen niin ei näy komistuksesi eli kaunis vartalosi. Ymmärrät kai millaista asua tarkoitan ja niitä näkyy olevan paljonkin katukuvassa. Joillakin on sellaisia, joissa on kasvojen edessä virkattu verkko ja puvun väri on vaalensininen, mutta sellasiikin on mustii ja ruskeita. Kaikella voi ittensä piilottaa, niin ei miehet kattele ja vislaile.
- huhhuhddd
Olen yrittänyt olla niin ruma ku pystyy esim. vähentämällä meikkejä mutta ei auta. Ei minussa ole vikaa, tämä asia rupee vain käydä hermoille.
Sitä paitsi muille kauniille ihmisille on täsmälleen samaa juttu. Kauneus ottaa liikaa huomiota.
Olipas asiallista tekstiä taas. - pwpgmpwpg
huhhuhddd kirjoitti:
Olen yrittänyt olla niin ruma ku pystyy esim. vähentämällä meikkejä mutta ei auta. Ei minussa ole vikaa, tämä asia rupee vain käydä hermoille.
Sitä paitsi muille kauniille ihmisille on täsmälleen samaa juttu. Kauneus ottaa liikaa huomiota.
Olipas asiallista tekstiä taas.Ymmärrän sinua. Minä saan myös busseissa etenkin melko paljon huomiota. Pari kertaa saman bussimatkan aikana tuli kaksi miestä häiritsemään, toinen jopa kävi jalkaani kiinni, jolloin läimäytin häntä. Kerran viereeni istui mies jolla näkyi penis farkkujen sisältä, hänestä puolestaan tein ilmoituksen poliiseille. Eräs vanhempi mies kehui joskus hiuksiani nätiksi yms. On minua ruvettu jopa bussimatkan päätyttyä seuraamaan, seurannut henkilö oli suunnilleen ikäiseni ja lopulta hän kääyntyi takaisinpäin, kun kadulle ilmestyi ihmisiä. En kuitenkaan ole tapauksista liikaa pelästynyt, joten ei sinunkaan pitäisi. Olet varmasti tosi kaunis, mutta silti uskon sinun olevan jollain tapaa vainoharhainenkin. Etenkin ulkomaalaiset miehet tulevat herkästi juttelemaan, jos vähääkään heihin päin vilkaisee. Kannattaa siis olla kun ei huomaisi niitä kyttääjiä. Usein jos joudun meneen yksin bussilla myöhäiseen aikaan, pistän hupun päähäni ja väjät vaatteet. En enää käytä nahkatakkeja ja seksikkäitä minihameita. Minuakin joskus nuorempana tuollaiset heput otti päähän, mutta nykyään en vaan välitä tuijottajista ja olen kuin heitä ei olisi.
- glunks
pwpgmpwpg kirjoitti:
Ymmärrän sinua. Minä saan myös busseissa etenkin melko paljon huomiota. Pari kertaa saman bussimatkan aikana tuli kaksi miestä häiritsemään, toinen jopa kävi jalkaani kiinni, jolloin läimäytin häntä. Kerran viereeni istui mies jolla näkyi penis farkkujen sisältä, hänestä puolestaan tein ilmoituksen poliiseille. Eräs vanhempi mies kehui joskus hiuksiani nätiksi yms. On minua ruvettu jopa bussimatkan päätyttyä seuraamaan, seurannut henkilö oli suunnilleen ikäiseni ja lopulta hän kääyntyi takaisinpäin, kun kadulle ilmestyi ihmisiä. En kuitenkaan ole tapauksista liikaa pelästynyt, joten ei sinunkaan pitäisi. Olet varmasti tosi kaunis, mutta silti uskon sinun olevan jollain tapaa vainoharhainenkin. Etenkin ulkomaalaiset miehet tulevat herkästi juttelemaan, jos vähääkään heihin päin vilkaisee. Kannattaa siis olla kun ei huomaisi niitä kyttääjiä. Usein jos joudun meneen yksin bussilla myöhäiseen aikaan, pistän hupun päähäni ja väjät vaatteet. En enää käytä nahkatakkeja ja seksikkäitä minihameita. Minuakin joskus nuorempana tuollaiset heput otti päähän, mutta nykyään en vaan välitä tuijottajista ja olen kuin heitä ei olisi.
Muaki ahistaa ulkona oleminen yksin ja sen takia kouluunki meno on ollu tän vuoden aikana yhtä helvettiä ja poissaoloja on tullu aika paljon. Mutta mä oon ihan tavallisen näköinen ja tuntuu, että kaikki kyttää kun meen bussiin tai kävelen johonki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701