Mitä mieltä kun 7v nukutetaan tissille?

mikko mietteliäs

Eli tämä on aivan tosi tarina.Seurustelen naisen kanssa jolla 7v poika,itselläni on myös samanikäinen poika.Olemme siis uusio perhe.Mutta eräs seikka on joka häiritsee minua on se että tämä nainen nukuttaa ensimmäistä luokkaa käyvän poikansa vielä tissille niin päiväunille kuin yö unille.Otettuani asian puheeksi vastaus oli että ei se haittaa ja ei edes maitoa tul.Mutta sotii minun ajatusmaailmaa vastaan.Aikoi lopettaa tissittelyn viime vuonna kun poika aloitti eskarin,ei lopettanut.Siirsi vuodella että kun menee ensimmäiselle luokalle niin sitten lopettaa.No nyt meni mutta ei silti lopeta sitä tissittelyä vaan nyt kuulemma tämän vuoden lopussa lopettaa....Kyllä minunkin poika on kysellyt että miksi on tissillä tämä toinen vaikka on koulussa jo.Onko muita yhä kauan imettäneitä?Itse olen nyt ajatellut että annan asian olla ja imettäköön vaikka armeija ikään saakka jos haluaa.Ei vain tunnu oikein normaalilta tuo.

4

847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      provo..

      • mikko mietteliäs

        Vaan täysin tosi asia.Sen takia kirjoitin tänne kun en saa millään päähäni mahtumaan että joku ei osaa vierottaa lastaan tissiltä!!Ja kun on kaiken lisäksi asia jota en tahdo itsekään uskoa mutta kun näkee illasta iltaan niin hieman ihmetyttää.Täällä aina luullaan kaikkea provoksi mikä sotii ajatusmaailmaa vastaan.Toki on provojakin täällä toisinaan mutta tämä ei ole.Ja ilmeisesti ei ole muita kuin tämä yksi tapaus kun ei kukaan kerro tietävänsä vastaavia.Minua henkilökohtaisesti askarruttaa tämän lapsen henkinen kehitys kun vielä 7v on tissillä.


      • EU- kansalainen
        mikko mietteliäs kirjoitti:

        Vaan täysin tosi asia.Sen takia kirjoitin tänne kun en saa millään päähäni mahtumaan että joku ei osaa vierottaa lastaan tissiltä!!Ja kun on kaiken lisäksi asia jota en tahdo itsekään uskoa mutta kun näkee illasta iltaan niin hieman ihmetyttää.Täällä aina luullaan kaikkea provoksi mikä sotii ajatusmaailmaa vastaan.Toki on provojakin täällä toisinaan mutta tämä ei ole.Ja ilmeisesti ei ole muita kuin tämä yksi tapaus kun ei kukaan kerro tietävänsä vastaavia.Minua henkilökohtaisesti askarruttaa tämän lapsen henkinen kehitys kun vielä 7v on tissillä.

        Jos kerran pojan äiti haluaa jatkuvasti imettää poikaansa, niin kumpi mahtaa hakea pientä mainoshalua. Sinuna minä kyllä nostaisin kyseisestä asunnosta poikasi kanssa jalkaa toisen eteen, ja samalla ottaisin mukaan kaikki omistamani henkilökohtaiset tavarat mukaan. Sitten kyllä varmaan tulee huomaamaan, että minkä virheen on tehnyt. Ja sitten näille provo kirjoittajille voin vain sanoa, että teidän on aivan turha tänne kirjoitella vastauksia. Koska teillä ei tunnu olevan omienne korvien välissä, kuin ämpärillinen kusta. Tuskin te olette koskaan joutunut kokemaan mitään samaanlaista tilanne silmästä silmään. Tulkaa sitten vasta kirjoittelee tänne vastauksia, kun olette itse asioista nähnyt omilla silmillä. Minullakin on muutama tälläinen tapaus tullut vastaan, ja vielä joutunut omilla silmillä näkemään. Koitas provo ajatella sellaista tilannetta, kun lastenvaunuissa nukutetaan 15 - vuotias lapsi. Mutta kyllä kai sinun provo kirjoittajan täytyy kait heti tähänkin kirjoitukseen jotakin täysin älytöntä heti päästä kirjoittaa.


    • ....

      Sä väännät samaa stooria tuolla toisellakin mutta vaan näin:

      Eli tämä on aivan tosi tarina.Seurustelen naisen kanssa jolla 7v poika,itselläni on myös samanikäinen poika.Olemme siis uusio perhe.Mutta eräs seikka on joka häiritsee minua on se että tämä nainen nukuttaa ensimmäistä luokkaa käyvän poikansa vielä tissille niin päiväunille kuin yö unille.Otettuani asian puheeksi vastaus oli että ei se haittaa ja ei edes maitoa tul.Mutta sotii minun ajatusmaailmaa vastaan.Aikoi lopettaa tissittelyn viime vuonna kun poika aloitti eskarin,ei lopettanut.Siirsi vuodella että kun menee ensimmäiselle luokalle niin sitten lopettaa.No nyt meni mutta ei silti lopeta sitä tissittelyä vaan nyt kuulemma tämän vuoden lopussa lopettaa....Kyllä minunkin poika on kysellyt että miksi on tissillä tämä toinen vaikka on koulussa jo.Onko muita yhä kauan imettäneitä?Itse olen nyt ajatellut että annan asian olla ja imettäköön vaikka armeija ikään saakka jos haluaa.Ei vain tunnu oikein normaalilta tuo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe