Veikkauksen bingo

Kusetettu?

En kyllä voi suositella kyseistä peliä kenellekkään.10 kertaa ostin kaikki 20 kuponkia eikä kertaakaan voittoa.Saman teempun tein paffilla muutaman kerran ja siellä voitin kyllä.

112

10939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kajdljdadjldlsadja

      Kävin kokeilemassa euron ja 2 euron versioita, joista euron bingossa "talo" ottaa näemmä 40 prosenttia ja 2 euron bingossa 50 prosenttia panoksista. Ei hyvä kun pelaajien määrä tekee voittamisesta melko harvinaista. Itse ainakin kyllästyin jo... Ja minä sentään tykkään pelata!

      • JacPot

        Ehkei nyt sentään ota 40:ntä %...kun eilen oli 400 euron pelit ja tuli 54;n pingo ja Veikkaus maksoi ainakin yli 2300 euroa, jollei ollut peräti yli 2500 euroa, sen olin lukevinani. Tuosta kierroksesta ainakin takkiin otti. Yleensä tavallisilta kierroksilta kyllä tuo 40% varmaan pitää paikkansa, mutta pidemmän päälle pitäisi laskea tarkempi arvo.


    • Siellä oli

      kuules lähes parituhatta kuponkia muillakin.

    • Pingottaja.

      Periaatteena, että jos tuuri käy, niin yksi riittää. Yhden päähän jäin...silti oli kuponkeja 1000;n luokkaa. Paf:lla meitä oli kaksi ja siltikin hävisin! Paf:n taidan lopettaa, se on muuttunut ja ei enää halua palvella asiakkaita, tylyjä kokemuksia kavereillanikin.

    • -J-

      Erittäin huono tuo veikkauksen bingo... raskaat sivut ja uuden kierroksen alkuun menee tuhottoman kauan joku 8min... eikä kertaakaa päässy edes jännäämään. Kyllä pysyn paffin asiakkaana jatkossakin.

      • -.---..-.-

        täyttä paskaa tollaset, veikkaus että paf.


      • ööööööööööööööööö45
        -.---..-.- kirjoitti:

        täyttä paskaa tollaset, veikkaus että paf.

        Veikkauksen bingosta kannattaa pysyä kaukana, ei siellä voita kuin miljonäärit jotka ostaa kaikki kupongit joka kierrokselle.


      • looseri
        ööööööööööööööööö45 kirjoitti:

        Veikkauksen bingosta kannattaa pysyä kaukana, ei siellä voita kuin miljonäärit jotka ostaa kaikki kupongit joka kierrokselle.

        pelasin juuri 40e ja yllätys yllätys hävisin kaikki, tuntuu että tuolla summalla olisi edes joku pikku voitto tullut mutta paskan marjat! ei enää veikkauksen bingoa


      • Ex-Rock
        looseri kirjoitti:

        pelasin juuri 40e ja yllätys yllätys hävisin kaikki, tuntuu että tuolla summalla olisi edes joku pikku voitto tullut mutta paskan marjat! ei enää veikkauksen bingoa

        Eli huijausta koko juttu, niin kuin kaikki veikkauksen pelit:
        Bingo: esim. jos kesken pelin (vaikka 3 vaakabingon kohdalla kirjaudut etusivulle tai ulos, -ihan sama, niin peli, jossa olit mukana on kesken, mutta etusivu sanoo, että seuraava täyskäsipotti on: 620, vaikka, peli on kesken. Eli veikkaus tietää, että seuraava potti menee/ei mene jakoon. Miksi muuten etusivu kesken pelaamisen kertoisi potin olevan minimin? Tätä tapahtuu sekä rubiinin että smaragdin taholla, eli ISOVELI valvoo ja tietää tapahtumat, voittajat etukäteen. Eli, palaa etusivulle kesken pelin 2 - 3 - 4 vakaabingon aikana, ja kas: etusivulla lukee esim: 600 e täyskäsi, vaikka pelisi on kesken. Mistä kesken pelin voi sen tietää Veikkauskaan, ellei jutut ole järjestettyjä?



        ?


      • Voi hyväihme
        Ex-Rock kirjoitti:

        Eli huijausta koko juttu, niin kuin kaikki veikkauksen pelit:
        Bingo: esim. jos kesken pelin (vaikka 3 vaakabingon kohdalla kirjaudut etusivulle tai ulos, -ihan sama, niin peli, jossa olit mukana on kesken, mutta etusivu sanoo, että seuraava täyskäsipotti on: 620, vaikka, peli on kesken. Eli veikkaus tietää, että seuraava potti menee/ei mene jakoon. Miksi muuten etusivu kesken pelaamisen kertoisi potin olevan minimin? Tätä tapahtuu sekä rubiinin että smaragdin taholla, eli ISOVELI valvoo ja tietää tapahtumat, voittajat etukäteen. Eli, palaa etusivulle kesken pelin 2 - 3 - 4 vakaabingon aikana, ja kas: etusivulla lukee esim: 600 e täyskäsi, vaikka pelisi on kesken. Mistä kesken pelin voi sen tietää Veikkauskaan, ellei jutut ole järjestettyjä?



        ?

        Niin, ja joku entinen veikkauksen työntekijä (kirjoittanut nimensä alle työsoppariin), kertoo, että ei kestänyt ihmisten kusetusta. veikkaus "isovelivalvoo" periaatteella on tämän veikkauskorttisysteeminkin saanut järkättyä. eli veikkaus tietää pankkisi, tilinumerosi, paljonko pelaat, sivilisäätysi, lapsien lukumäärän, ammattisi, kaiken.,....kun kirjaudut veikkauksen sivuille rekisteröityyneenä, veikkaksen tietojärjestelmä rekisteröi sinut heti! Olet joko saamassa oleva, tai pannassa, tämä on syötetty jo etukäteen veikkauksen tietsikalle (kuka saa, kuka ei, vaiko kukaan). Eli turhan päiväistä humpuukia koko lotto, niín kauan kuin se ei ole sattuman varaista. Tavallinen pulleroinen, kesken kaiken kadun siivoomisen, nostamaan voittavat numerot. Mutta sehän ei voi veikkauksen (valtion) resursseille käydä.
        Hienoa, että tavallinen pulliainen saa mennä katsomaan veikkauksen studioon arvontaa: mutta ei saa katsoa konetta, ei magnetisoida sitä, eikä varsinkaan itse arpoa, omin käsin nostaa palloja.Mielenkiintoista, eikö totta?


      • Maksettu voittaja
        Voi hyväihme kirjoitti:

        Niin, ja joku entinen veikkauksen työntekijä (kirjoittanut nimensä alle työsoppariin), kertoo, että ei kestänyt ihmisten kusetusta. veikkaus "isovelivalvoo" periaatteella on tämän veikkauskorttisysteeminkin saanut järkättyä. eli veikkaus tietää pankkisi, tilinumerosi, paljonko pelaat, sivilisäätysi, lapsien lukumäärän, ammattisi, kaiken.,....kun kirjaudut veikkauksen sivuille rekisteröityyneenä, veikkaksen tietojärjestelmä rekisteröi sinut heti! Olet joko saamassa oleva, tai pannassa, tämä on syötetty jo etukäteen veikkauksen tietsikalle (kuka saa, kuka ei, vaiko kukaan). Eli turhan päiväistä humpuukia koko lotto, niín kauan kuin se ei ole sattuman varaista. Tavallinen pulleroinen, kesken kaiken kadun siivoomisen, nostamaan voittavat numerot. Mutta sehän ei voi veikkauksen (valtion) resursseille käydä.
        Hienoa, että tavallinen pulliainen saa mennä katsomaan veikkauksen studioon arvontaa: mutta ei saa katsoa konetta, ei magnetisoida sitä, eikä varsinkaan itse arpoa, omin käsin nostaa palloja.Mielenkiintoista, eikö totta?

        Ja se, että veikkauksella on omat "voittajat", ei oikein vorki...


      • surtti
        ööööööööööööööööö45 kirjoitti:

        Veikkauksen bingosta kannattaa pysyä kaukana, ei siellä voita kuin miljonäärit jotka ostaa kaikki kupongit joka kierrokselle.

        en käsitä, millä helvetillä ne miljönäärit voittaa, kun peliraja kuitenkin se 100e...


      • Bbby
        Ex-Rock kirjoitti:

        Eli huijausta koko juttu, niin kuin kaikki veikkauksen pelit:
        Bingo: esim. jos kesken pelin (vaikka 3 vaakabingon kohdalla kirjaudut etusivulle tai ulos, -ihan sama, niin peli, jossa olit mukana on kesken, mutta etusivu sanoo, että seuraava täyskäsipotti on: 620, vaikka, peli on kesken. Eli veikkaus tietää, että seuraava potti menee/ei mene jakoon. Miksi muuten etusivu kesken pelaamisen kertoisi potin olevan minimin? Tätä tapahtuu sekä rubiinin että smaragdin taholla, eli ISOVELI valvoo ja tietää tapahtumat, voittajat etukäteen. Eli, palaa etusivulle kesken pelin 2 - 3 - 4 vakaabingon aikana, ja kas: etusivulla lukee esim: 600 e täyskäsi, vaikka pelisi on kesken. Mistä kesken pelin voi sen tietää Veikkauskaan, ellei jutut ole järjestettyjä?



        ?

        Ihan kusetusta koko touhu.mitään ei voita vaikka kuinka pelaisi.miten tällästä huijausta saa olla


      • Anonyymi
        Ex-Rock kirjoitti:

        Eli huijausta koko juttu, niin kuin kaikki veikkauksen pelit:
        Bingo: esim. jos kesken pelin (vaikka 3 vaakabingon kohdalla kirjaudut etusivulle tai ulos, -ihan sama, niin peli, jossa olit mukana on kesken, mutta etusivu sanoo, että seuraava täyskäsipotti on: 620, vaikka, peli on kesken. Eli veikkaus tietää, että seuraava potti menee/ei mene jakoon. Miksi muuten etusivu kesken pelaamisen kertoisi potin olevan minimin? Tätä tapahtuu sekä rubiinin että smaragdin taholla, eli ISOVELI valvoo ja tietää tapahtumat, voittajat etukäteen. Eli, palaa etusivulle kesken pelin 2 - 3 - 4 vakaabingon aikana, ja kas: etusivulla lukee esim: 600 e täyskäsi, vaikka pelisi on kesken. Mistä kesken pelin voi sen tietää Veikkauskaan, ellei jutut ole järjestettyjä?



        ?

        Huomasin saman!
        Peli kesken ja seuraavalle kierrokselle luvataan jättipotti. Joka on siis kertynyt maksetuista kupongeista. Aivan selvää kusetusta.
        No jos olisikin sattumalta niin että luvattu potti muuttuisi kun päävoitto jaetaan niin miten kerrottaisiin seuraavalle kierrokselle jo kupongin ostaneille että päävoitto putosi just 300 000 euroa??? En ole ikinä kuullut.
        Jokainen ihminen tuntee noin sata ihmistä keskimäärin. Miten voi olla mahdollista etten tunne ketään joka tietäisi ketään joka olisi voittanut ison voiton Veikkaukselta? Siis mistään pelistä. Veikkaus on piiloverotusta siellä viedään loputkin niiltä jotka luulee että vain pelaamalla voit voittaa.
        Ja todellakin, minäkin olen osallistunut viidelle peräkkäiselle Rubiini-bingon kierrokselle joilla KAIKKI voitot on vienyt sama nimimerkki!!!
        Pienellä ihmisellä ei ole mitään mahdollisuuksia tällaista vastaan. Muuta kuin olla pelaamatta tuolla huijareiden tyyssijassa.


    • voinut

      "En kyllä voi suositella kyseistä peliä kenellekkään.10 kertaa ostin kaikki 20 kuponkia eikä kertaakaan voittoa.Saman teempun tein paffilla muutaman kerran ja siellä voitin kyllä"


      Et voinut osaaa 10 X 20 kuponkia sillä pelirajoitus on 100 euroa päivältä

      Muuten, Bingo on varmasti rehellisin veikkauksen onnenpeleistä. Kenossa, Sykkeessä ja jopa lotossa on ainakin teoreettinen vilpin mahdollisuus mutta ei Bingossa.

    • näin on

      Olen jonkun kerran pelannut Bingoa ja todennut, että rahat menevät "kankkulan kaivoon". Aika vähän siinä porukka voittaa, jos ajattelee veikkaajien määrää. Päätin, että tuonne ei kannata rahaa syytää. Voittomahdollisuuksia pitäisi lisätä!

      • Mazokki

        Nyt on hyvä fiilis!! =D


      • huhhhl
        Mazokki kirjoitti:

        Nyt on hyvä fiilis!! =D

        Lue bingohuijaus alempana.


    • gohjolo

      Olen www.pelurit.fi sivuston pyörittäjä ja aikomuksena on tehdä bingo-osio sivuilleni lähiaikoina. Haluaisin tietää mitkä asiat ovat bingon pelaamisessanne tärkeimpiä? Olen katsonut eri nettibingosivuja läpi ja mikäli haluatte kokeilla jotain suosittelemaani, voin antaa ylimääräisen bonuksen pelaamiseen. Jos olette kiinnostuneita, ottakaa yhteyttä asiakaspalvelu (at) pelurit.fi tai lomakkeen kautta http://pelurit.fi/lomake.html?id=1

    • täyttä paskaa!!!!!

      Epäilen pahaa vilppiä tuossa Veikkauksen bingossa. Olen ostanut kuukausien aikana useimpina iltoina kupongin- kaksi. Koskaan en ole voittanut! Nuo voittavat kupongithan on tosiaan arvottu jo etukäteen!!!!!
      Eli tutuilleenkohan jakelevat sitten nuo voittavat laput?????

      Helppoo kuin heinänteko, tietokone myy hetkessä "kannatusjäsenille" voittamattomat kupongit ja "tietyt" nimimerkit saa aina ne voittavat kupongit!!

      Oletteko huomanneet kuinka jäätte jo "alkumetreillä" "häntäpään valvojiksi"!
      "Tietyt" henkilöt ovat jo yhden päässä kun itse tuskailet edes toista merkkiä samalle riville!
      Sitten kun on täysbingo kyseessä saatat olla 8:n päässä kun "kärki on 2:n tai jopa yhden päässä!
      Numerot hajoaa kaikille kolmelle kupongille tasaisesti ja jos joku lappu uhkaa vähänkään täyttyä heti alkaa "pommitus" huonompiin lappuihin!!!!
      Olisikohan aihetta tehdä selvitys pyyntö tuosta pelistä!
      Pystynevätkö sitten ne chat juontajat vaikuttamaan tietokoneen "sattumaan" ja ohjaamaan ne voittavat kupongit tutuilleen!!!????Vai miten se myynti tapahtuma hoidetaan?

      • rokot

        kysyin veikkauksen chatissa yhdestä pelaajasta että, oletko vaikkauksella töissä kun osuu noin hyvin? Valvoja vastasi pelaajan puolesta että EI OLE ja mut heitettiin pelistä ulos...


      • surtti

        ei sieltä vastausta saa noihin kyssäreihin, ihan turha valittaa... veikkaus tekee mitä huvittaa niin kauan kun ihmiset siellä pelaa, laittakaa kaikki ihan tosissaan se paskapulju poikottiin, ni katsotaan mitä alkaa tapahtumaan!


    • asdaasdasda

      Veikkauksen bingopeli/chat toimii kuin mafia - lue - veikkaus ON mafia!!!

      Älä sano poikkipuoleista sanaa or else..

    • enpä sano kuka

      siellä ihan lastentarhameininkiä, itse arvostelin veikkausta, niin heti valvoja oli kuin olisi vähäjärkiselle puhunut, kielsi arvostelemasta jne...., että se siitä ja soronoooooooooooo veikkaus.

    • ei tarvi pelätä

      ahahahahaa... Veikkaus on vekkuli... pelkää hulluna arvostelua.. miksi?
      Sehän on MONOOOOOPOLLLLIII??

    • bögö

      Ite pelasin Veikkaukseilla muutaman viikon, mutta sitten iski turhautuminen, kun oli nin vaikea voittaa (= liikaa pelaajia). Nyt kokeilin NordicBetin bingoo ku siellä sai uudet pelaajat vitosen pelirahaa (http://www.nordicbet.com/bingo/promotions), ja heti osu :)

      Toki vain muutama kymppi tuli, mut silti tuo todisti, että kyllä näistä bingoista oikeasti voittaakin voi. En tiedä mutta uskoisin myös että NordicBetil ja muissa kv-bingois on vähä parempi palautusprossaki ku veikkauksel. Pitää kytätä noita ilmasia pelirahoi muualtakin

    • mmybe

      kyllä se voitto sieltä tulee rahaa bingoon se tuottaa
      nimimerkillä pikavipillä arpoja

    • VEIKKAUS ON SURKEA!!

      sama homma, katoin juuri historiasta että olen ostanut 251 lappua (1e) bingoon 7-10 lappua kerralla ilman voittoa!!!!!! toki bingolaput on pelattu muiden pelejen voitoilla,mutta tajuttoman surkea tuo veikkauksen bingo on!!!!! seurasin hupina n15 kierrosta ottaen 1 lapun ja yksi ja sama henkilö otti ainakin 13 voittoa 15 kierroksen aikana!!!!! se on aivan satavarma että talon pelaajat voittavat!! usein menee niin että yksi ja sama pelaaja vie 1rivin ja 5rivin voitot eli ne isoimman JP.een jälkeen!!!

      KUSETUSTA tuo koko peli on!!!! samoin kun keno!!

      kenosta vähän, on toisinaan pyhiä jolloin esim lotto siirtyy sunnuntaille,niin kuinka ihmeessä muka keno tulee suorana?!!! yks turhimmista peleistä ja tulee mukamas suorana?!!!! veikkaus näkee ennakkoon mitkä numerot on pelattuja ja samainen tietokonehan arpoo numerot!! tälläisiä hassuja "sattumia" esim tämä "suora" keno arvonta ei ole edes alkanut niin teksitv:llä onkin jo illan numerot =) =) kumma juttu että tietokone arpoo samat kahteen kertaan ;) ;)

      en suosittele kenellekkään kenoa tai bingoa!!!!!!!!!!!!!!

      VEIKKAUS ON ALKANUT KUSETTAMAAN!!!!!

      • Tiedä sitten

        Mä kokeilin parjattua bingoa,sain melkein heti 103e.


      • koukuttavatvaan
        Tiedä sitten kirjoitti:

        Mä kokeilin parjattua bingoa,sain melkein heti 103e.

        Joo olit varmasti ensikertalainen?? Mulle tuli myös ekalla kerralla heti 150e voitto,ostin vain yhden lapun...kaveri voitti myös ekalla kerralla n. 200e, toinen kaveri voitti vissii jonku jackpotin,ku sai jotain 1000e...sen jälkeen ei kukaan oo saanu ku ehkä jonku hikisen alle 50e voiton,vaik ois pelannu täysillä kupongeilla...

        Joten oo viisas,ota rahat,äläkä enään koskaan pelaa sitä bingoo!!!!


      • En rikastunut
        koukuttavatvaan kirjoitti:

        Joo olit varmasti ensikertalainen?? Mulle tuli myös ekalla kerralla heti 150e voitto,ostin vain yhden lapun...kaveri voitti myös ekalla kerralla n. 200e, toinen kaveri voitti vissii jonku jackpotin,ku sai jotain 1000e...sen jälkeen ei kukaan oo saanu ku ehkä jonku hikisen alle 50e voiton,vaik ois pelannu täysillä kupongeilla...

        Joten oo viisas,ota rahat,äläkä enään koskaan pelaa sitä bingoo!!!!

        No,totta puhut olin ensikertalainen.Pahus,luulin,että nyt olis löytyny hyvä peli paikka,harmi!Vai onko kukaan voittanut useamman kerran,kertokaa!


      • Hof82
        En rikastunut kirjoitti:

        No,totta puhut olin ensikertalainen.Pahus,luulin,että nyt olis löytyny hyvä peli paikka,harmi!Vai onko kukaan voittanut useamman kerran,kertokaa!

        ekalla rundilla tuli kokeillessa joku 50e about :)
        sen jälkeen 350-400e upottanut 1 ja 2e bingoihin 0e voittoa :P
        ajattelin läpällä googlettaa veikkaus kusetus ja.. tässä ollaan xD ulkomaisilla vastaavilla sivuilla voittoja tulee edes jotain sillon tällön..
        veikkaukselta tuo yksi.. lotto keno vikinglotto arvat ei mitään xD kunnon paskaa!


      • Ei isompaa
        Tiedä sitten kirjoitti:

        Mä kokeilin parjattua bingoa,sain melkein heti 103e.

        ja nyt myös 20e ja 56e.


    • fddghf

      iuythfgd

    • Huijattu

      E bingon juontaja Jouni myönsi, että järjestelmä tietää etukäteen milloin ilmoitettu täyskäden potti jaetaan. Olihan se hyvä, että Jouni tunnusti sen, mitä me pelaajat olimme vahvasti epäilleetkin, mutta se ei tee huijausta yhtään vähäisemmäksi.
      On satavarmaa, kun järjestelmässä on tietona ennalta, milloin täyspotti jaetaan, niin voittajakin on silloin tiedossa. Onhan se helppoa olla silloin voittajakin, kun tarkasti tietää millä kupongilla voittonumerot ovat.
      Näyttää olevan pelaajat pelkkiä pelin rahoittajia ja pottien kasvattajia onnellisille tietäjille.

      • hiuhali

        Kai vitsailet? Vai oletko oikeasti noin tyhmä? Chatin juontaja vaan kertoi sen mikä on luettavissa myös bingon ohjeissa ja säännöissä. Ei sinua huijata, mutta koska olet tyhmä niin et ymmärrä miten peli toimii.


    • räkästä

      Niinpä, pakkohan niiden on tietää, kun seuraavaan peliin myydään heti lappuja, vaik edellinen ois vielä menossa.

      Muutenhan pitäis odottaa aina pelin loppuun, että tietäis onko potti siel vielä vai ei.

      • ex pelaaja

        Tätä itsekkin olen ihmetellyt, kun jackpotissa on iso summa niin edellinen kieros on vielä menossa ja uudelle kierokselle myydään lappuja tuolla isolla jackpot voitolla. Eli heti tietää ettei ainakaan menossa olevalla kieroksella kukaan voita. Täyttä kusetusta nämä Veikkauksen e bingot.


    • eivoiollatosi

      Miten voi olla että samat nicit voittaa kerta toisensa jälkeen tuhansien pelaajien jouksta veikkauksen ebingossa? mun mielestä asiasta tarvii tehdä tutkintapyyntö .Jatkossa kuvaan tapahtumat ja laitan youtubeen. JOUKKOKANNE?

      • 54 euroa voittanut

        Heh..taisin tunnistaa sinut =) sain tänään bingosta sen pikkuvoiton niillä sun vinkeillä. piti googlettaa vähän veikkauksen peleistä ja löytyi tälläinen ketju aiheesta.. ei noihin peleihin tosiaan tee mieli luottaa sataprosenttisesti..

        Älä nyt pelaile sinäkään liikaa!


    • fyjdtkdkdukdukd

      ja taas .joku nic 'jtt' ja yks toinen,molemmat on voittanu tunnin sisään jotain kolme kertaa samassa pelissä. mikä todennäköisyys ? chattiin en enää pääse ku aloin kyseleen

    • ei arvontaa

      Bingon juontaja onnitteli nimellä voittajaa täyskäden potista vaikka viimeinen pallo oli arpomatta Joten tulos tiedettiin etukäteen!

      • hupunlupun

        Jos lukisit ne bingon ohjeet ja säännöt niin tietäisit vähän paremmin. Täytyy olla melko idiootti jos pelaa peliä jonka toiminnasta ei edes vaivaudu ottamaan selvää.


    • bangobingo

      oon huomannu, jos joskus sattuu ite voittaan, ja useempia niccejä on ykkösenä, oma nimi nousee ylimmäiseks, seuraava pallo si ossuu.

    • fgsavds

      Oikeusasiamiehelle voi tehdä tutkimuspyynnön ,eikä se maksa mitään.
      Eri asia mitenkä hanakasti tätätä valtion firmaa tutkitaan,koska ei Vanhastakaan.

    • bshfgöhfgörpb u

      voihan tehdä sillai että kuvaa jonku vuorokauden verran tota toimintaa ja laittaa sitten youtubeen. voi siitä kaikki ihan itse päätellä...

    • 7+10

      se smaragdi vasta paska on.

      rubiinissa ees joskus osuu.

    • 12345678akjskkd

      voitin 300 e ja rapiat! :) oli toinen kerta kun pelasin. joskus käy munkki ja joskus ei

    • jaakoooi

      Olen kokeillut Veikkauksen Bingoa muutaman kerran ja yhdesti voitin 40e ja rapiat ja sitten pelasin nekin rahat takaisin Veikkaukselle.
      Hyvään tarkoitukseen rahat lopulta menevät. Tärkeintä ei aina ole voitto vaan se, että saa osallistua.

    • jaskapelin uhri

      Täyttä huijausta koko bingo. Epäilen, että suuri osa pelaajista on ns. Veikkauksen "haamupelaajia". Niin nopesti voitot menee. Ensimmäinen bingo tulee, kun itse on hädintuskin kaksi saanut riville.
      Ja itsekin voitin heti ensimmäisen kerran, kun tulin peliin.
      Sen jälkeen ei mitään.
      Valvooko tuota peliä oikeasti mikään muu viranomainen kuin Veikkaus.
      HUIJAUSTA!!!!

    • eesddss

      Jeah. Sait koukutusvoiton. Et muuta.

      Samat haamunikit voittavat päivästä toiseen jp:t ja muutkin voitot..

    • knowleg

      Minäkin sain ensimmäisellä kerralla Veikkauksen Bingoa pelatessani reilu 300 euroa. Sen jälkeen ei voiton voittoa. Olen todellakin sitä mieltä, että koko bingo on kusetusta. Ekalla pelikerralla koukutetaan peliin ja sitten ei mitään. Veikkauksen työntekijät kuittailevat nimimerkkiensä takana voitot.

    • IHmetys

      Vieläkin näyttäisi kusetus olevan käynnissä tuolla ebingossa.. Ei taida kukaan sille mitään mahtaa

      • Puupää_pelaajat_RY

        Onko teillä liikaa rahaa kun pitää tonne kusetukseen niitä laittaa?

        Jatkossa voitte tallettaa ne suoraan mun tilille, mitään ette voita vaan ette voita tuolta bingostakaan hehe.


    • epäluuloinen

      518€ voittoprosentti 0%.... Melko huono peli. Aion tehdä asiasta tutkintapyynnön. Useasti samat nickit voittavat jopa 10 kierrosta peräkkäin...

      • Nokuinkaon?

        Kuinka tutkintapyyntösi edistyy? Ovatko viranomaiset jo lakanneet nauramasta idiootille pyynnöllesi?


      • Anonyymi
        Nokuinkaon? kirjoitti:

        Kuinka tutkintapyyntösi edistyy? Ovatko viranomaiset jo lakanneet nauramasta idiootille pyynnöllesi?

        taidat itse ollla se nicki tai se joka on mukana juksaamassa muut, ootko töissä siellä senkin tyhmä ilkeä tyyppi, ei ole oikein että sama merkki voitta kymmenkertaa perälläin, se ei ole todennäköistä ilma kikkailua


    • robobbottti

      Samat nikit, ja useinmiten mykät nikit vetävät jiipeet ja muut.

    • basbartu1

      Veikkauksen bingon palautus prosentti on noin 50 prosentin luokkaa, kun taas paffilla se taisi lähennellä 90 prosenttia. Siitä voi kukanenkin miettiä minkä tarjoajan bingoa sitä kannattaa pelata.

    • No makuasiahan tuo on mistä kukin tykkää. Jos ei Veikkauksen bingo miellytä niin eihän siellä pakko ole pelata. Itse en myöskään pidä Veikkauksen peleistä ja pelaankin siksi muualla. Mutta pelatkoon siellä ne joita se sivusto miellyttää. Kyllä sielläkin varmaan joskus jotain voitetaan.
      Mutta jos valituksen aihetta on niin ei kun mualle pelaamaan vaan!

    • jp2027

      itse voitin 2027e eli jp:n,on siis mahdollista että ihan normaali ihiminen jp:n voittaa.Mutta noin iso voitto koukuttaa todella pelaamaan lisää ja eiköhän tuo summa ole mennyt jo melkein takas bingoo.

      • pläähhhh

        Minä voitin bingosta eilen kaksi kertaa 70 ja 80 egee. Näin vähärahasena olin iloinen. Tänään kun koitin peleta... ei mitään...


    • johannaweb

      Tsip tsip tsip
      Kyllä bingoilu on hauskaa, ottakaa nyt rennosti! Veikkauspeleissä on selvät säännöt, aina pelin pyörittäjä kerää tietyn prosentin voittoa ja muut sitten palautuu voittoina pelaajille. Ei mikään sen monimutkaisempi juttu!

      Mä tykkään pelata, en tykkää hävitä tietenkään, mutta en vedä mitään stressiä ja kyllä ne voitotkin sieltä tulee... Sellainen yks mukava suomenkielinen sivusto on http://www.bingosivut.com/, jossa on eri bingosivustoja kerätty ja sieltä saattaa bongata bonuksiakin joskus :)

      Käyn pelaamassa bingoa ihan kylillä, se on kerran kuukaudessa sigahauskaa!

    • sdqffvvfbnh

      Kokeilin ebingoa 10€ eli kymmenen kuponkia. Ei ainuttakaan voittoa, kaksi kertaa yhden päähän. Outoa kyllä katsoessa voittajia jotka ilmestyvät pelin aikana ruutuun, samat nimimerkit siellä voittaa koko ajan.Aika ihmeellistä. Rahastusta jos ei muuta. Älkää pelatko ebingoa, jos luulette voittavanne edes pieniä summia.

    • Näinikkäin

      jokainen voi laskea voittomahdollisuuden, jos kuvittelet 10 kupongilla saada voiton kun on 1 kuponki 1500:sta kupongista per peli niin eihän tommoset oo kykeneviä edes pitää rahaa hallussaan ku ymmärrys on alle esikouluikäisen tasolla. Ihmettelen kuin oot oppin u kirjottamaan.

      PS. jouduitko varmenteeseen käyttämään laskinta

    • Bingoon Nyt
    • enemmänkin vielä

      Mä laitan silloin tällöin 10e peliin,olen voittanut 100e,20e,ja 2 kertaa 50e.

    • johannaweb

      maria bingo on paras!

    • paskaaaaak
    • ei voittoa vuoteen

      Tänään 2e bingossa veikkauksella chatissa keskusteltiin siitä miksi samat heput voittaa usein ja sitten joku ihmetteli miksi chatin valvoja ei kommentoinut mitään. Valvoja sanoi ettei hänellä ole siihen mitään kommentoitavaa ja että se on arpapeliä. Joku alkoi kyselemään että uskooko hän todella siihen vai onko siellä töissä vaan. Sen jälkeen chatti suljettiin.
      Itse laitoin vain yhden kuponkin ja seurasin sivusta keskustelua. En siis osallistunut keskusteluun, joten ei voinut olla kyse että vain minulta olisi chat suljettu. En ole voittanut bingoista mitään paitsi alussa kaksi kertaa, jolloin minut saatiin ilmeisesti peliin koukkuun. Pelkkää rahan kaivoon heittämistä. Alan itsekkin epäilemään että taitaa rahat mennä vaan kavereille. Todella epäilyttävää! Onkohan tosta tehty mitään tutkintaa?

    • veikkauskusettaa

      Täyttä kusetusta koko Bingo!
      Nimimerkit mitkä siellä käärii voittoja on jotain ihme nimiä.
      Itse oon sen 200 egee laittanu yhteensä enkä kertaakaan ole voittanut mitää...

    • MitenSuomessaVoi?

      Hyvä, että löysin tämän threadin kun sellaista etsin. Itse erehdyin kokeilemaan e-bingoa ja useiden kierrosten identtisyys, kun pelasin täys satseilla, alkoi ihan ensin ihmetyttämään. Kun pelaajia on vain muutama sata ja olet isolla määrällä lappuja liikenteessä, pitäisi edes välillä osua. Ihan tilastotieteenkin varjolla. Useiden isojen "mattopanostusten" ja kierrosten jälkeen aloin chatissa huhuilemaan, että voittajat kirjoittaisivat jotain chattiin. Ei mitään reaktiota.
      ON TODELLA OUTOA, jos me, jotka pelaamme, tiedetään miten homma menee yleensä chateissa, että erilaisia selkeästi aitoja toive yms. chatteja tulee ennen peliä mutta kun siellä nimimerkit voittaa niin ikinä muka kukaan ei "tuuleta" chatissa, on se ihme?! Itse jos vetäisin muutamalla egellä satasia, tonneista puhumattakaan, niin varmasti naputtelisin chattiin jonkun tuuletusviestin.
      Noh sitten viimeisellä kierroksellani, olen nyt lopettanut e-bingon kokonaan, jälleen sama systemaattisuus, alussa olin kärjessä, sitten vähän jäljessä ja pelin edetessä putoaminen noudatti aikaisempia "käyriä" eli koko ajan systemaattista pudotusta loppua kohti.
      Ja mikä parasta, tuolla kierroksella nimimerkit "maalis" ja "huhti" voittivat peräkkäin, aika erikoista sattumaa. Mikä on todennäköisyys, että sattumalta kuukausien nimiä mukaillen rekisteröityneet pelaajat sattumalta voittavat peräkkäin niin, että tulee; maalis, huhti? EI HEL**TTI voi olla. Lisäksi kaksi isointa pottia veti joku muu nimimerkki peräkkäin mm. täyskäden ja kun huhuilin häntä chatissa että sano nyt jotain niin ei tullut mitään kommenttia...
      Valvoja alkoi ahdistelemaan minua, että poliisi valvoo minunkin jokaista liikettä aina...?? Siis mitä ihmeen touhua? Ihan rauhassa voivat valvoa, jos omalla palkkarahallani verkkopankin kautta rekisteröityneenä pelaan, eikö chatissa voi esittää kiusallisia kysymyksiä tai yrittää saada voittaneita nimimerkkejä jotenkin reagoimaan putkeen osuviin voittoihinsa (huom monikko)!?! Joku siinä touhussa mättää, ilmeisesti kun yrität saada interaktiivisuutta aikaiseksi pelaajien välillä ja etenkin voittajia osoittamaan olevansa "aitoja" ihmispelaajia niin siinä vaiheessa alkaa veikkauksen valvojalla näppis savuamaan ja itse koin, että minua uhkaillaan...todella outoa menoa julkisesti rahoitetun valtion valvoman organisaation toiminnassa...Tämän threadin toistuvat muidenkin kokemukset kiistattomasti osoittavat, että ihan normisettiä ei veikkauksella ole e-bingoss käynnissä. Toivottavasti on jollain munaa tehdä tutkintapyyntö, toinen ajatus olisi usuttaa YLEn MOT toimittajat ebingon perään :)

      • sadasdasdsadsadasd

        Siihen chattiin on rajallinen määrä mitä mahtuu. Monesti se chat on ihan täynnä ja jos pelataan isosta jackpotista niin on takuuvarmasti täynnä. Eikä siihen pääse sitten enää muuten kuin yrittämällä koko ajan kirjautua siihen chattiin ja jos hyvällä tuurilla joku olisi sitten juuri sopivasti lähtenyt pois niin saattaisi päästäkin.


    • Z0diAC

      Hyvä, että löysin tämän threadin kun sellaista etsin. Itse erehdyin kokeilemaan e-bingoa ja useiden kierrosten identtisyys, kun pelasin täys satseilla, alkoi ihan ensin ihmetyttämään. Kun pelaajia on vain muutama sata ja olet isolla määrällä lappuja liikenteessä, pitäisi edes välillä osua. Ihan tilastotieteenkin varjolla. Useiden isojen "mattopanostusten" ja kierrosten jälkeen aloin chatissa huhuilemaan, että voittajat kirjoittaisivat jotain chattiin. Ei mitään reaktiota.
      ON TODELLA OUTOA, jos me, jotka pelaamme, tiedetään miten homma menee yleensä chateissa, että erilaisia selkeästi aitoja toive yms. chatteja tulee ennen peliä mutta kun siellä nimimerkit voittaa niin ikinä muka kukaan ei "tuuleta" chatissa, on se ihme?! Itse jos vetäisin muutamalla egellä satasia, tonneista puhumattakaan, niin varmasti naputtelisin chattiin jonkun tuuletusviestin.
      Noh sitten viimeisellä kierroksellani, olen nyt lopettanut e-bingon kokonaan, jälleen sama systemaattisuus, alussa olin kärjessä, sitten vähän jäljessä ja pelin edetessä putoaminen noudatti aikaisempia "käyriä" eli koko ajan systemaattista pudotusta loppua kohti.
      Ja mikä parasta, tuolla kierroksella nimimerkit "maalis" ja "huhti" voittivat peräkkäin, aika erikoista sattumaa. Mikä on todennäköisyys, että sattumalta kuukausien nimiä mukaillen rekisteröityneet pelaajat sattumalta voittavat peräkkäin niin, että tulee; maalis, huhti? EI HEL**TTI voi olla. Lisäksi kaksi isointa pottia veti joku muu nimimerkki peräkkäin mm. täyskäden ja kun huhuilin häntä chatissa että sano nyt jotain niin ei tullut mitään kommenttia...
      Valvoja alkoi ahdistelemaan minua, että poliisi valvoo minunkin jokaista liikettä aina...?? Siis mitä ihmeen touhua? Ihan rauhassa voivat valvoa, jos omalla palkkarahallani verkkopankin kautta rekisteröityneenä pelaan, eikö chatissa voi esittää kiusallisia kysymyksiä tai yrittää saada voittaneita nimimerkkejä jotenkin reagoimaan putkeen osuviin voittoihinsa (huom monikko)!?! Joku siinä touhussa mättää, ilmeisesti kun yrität saada interaktiivisuutta aikaiseksi pelaajien välillä ja etenkin voittajia osoittamaan olevansa "aitoja" ihmispelaajia niin siinä vaiheessa alkaa veikkauksen valvojalla näppis savuamaan ja itse koin, että minua uhkaillaan...todella outoa menoa julkisesti rahoitetun valtion valvoman organisaation toiminnassa...Tämän threadin toistuvat muidenkin kokemukset kiistattomasti osoittavat, että ihan normisettiä ei veikkauksella ole e-bingoss käynnissä. Toivottavasti on jollain munaa tehdä tutkintapyyntö, toinen ajatus olisi usuttaa YLEn MOT toimittajat ebingon perään :)

    • lurppali

      Liittykää Bingohuoneeseen (www.bingohuone.com), saa ilmaiseksi pelata bingoa, ja jos ensimmäistä kertaa pelatessasi kirjoitat tattis lutu chattiin saat myös 5 ilmaista lippua Naantaliin, jossa voit voittaa oikeaa rahaa jopa 7500 €

      Joka päivä klo 15-20 saa ilmaiseksi laihialla 30 lippua, josta saa voitoiksi lippuja Naantaliin, voitot Täyskädestä yleensä kahdesta kolmeen kymppiin. Yhden kerran voittanut 55 käden, jolla sai 100 € eikä tarvinnut kierrättää.

      Huomattavasti helpompaa voittaa kun on vähemmän pelaajia, ja liputkin jos oikeasti haluaa ostaa vain 50 senttiä.

    • ONE TIME

      Olin useasti voittanut pienempiä potteja ja aloin pitää täydenkäden jackpotin voittamista mahdottomana omalla kohdalla... Sitten satuin yksi päivä voittamaan jackpotin kahdesti reilun kolmen tunnin välein. Yhteensä n. 3500€, kyseessä yhden euron smaragdi... Eipä taida enään omalle kohdalle pomppia...

    • wdqr3er2343

      miten aina joku/jotkut saavat täyskäden kun 60 numeroa on arvottu? Outoa. Ei esim. 59:n tai 61:n numeron kohdalla?

    • 15,60e

      Tulipa kokeiltua tätä bingoa parina iltana,heti tuli pieni voitto ja sen jälkeen ei mitään,eli koukutusvoitto.Kyllä siinä pelatessa tulee tunne että kaikki ei ole kohdallaan,millään ei voita ja voitot menee nopeasti samoille nimimerkeille

    • efrertergddf

      Minä luulen että Veikkauksen ns. "voittajat" tuossa bingossa jotka näkyvät ruudulla, ovat tekaistuja ja näin ollen yllyttää pelaamaan. Veikkauksen bingosta ei koskaan voita kuin ehkä 20€:n panostuksella pari pienempää voittoa. Yleensä (kokeiltu on) bingo jää parin tai yhden numeron päähän, aina. Ei kannata kokeilla. Huijausta koko Veikkauksen bingo, kuten myös nettiarvat.

      • dfr32refgd

        Siellä todella on tekaistuja pelaajia ja voittajia jotka näkyy aina ruudussa. Ihmetellen sitä että itsellä on hädin tuskin kolme numeroa oikein niin heti tulee jollekin bingo, tai se että itsellä jää aina se yksi tai kaksi numeroa uupumaan tai sitten osuvat viereen niin joku jo voittaa. Jo nimimerkkien perusteella voi näin päätellä: kenellä on niin idiootit nimimerkit peleissä!!! Huijausta Veikkauksen bingo!!!!


      • ihmetys.,,,,,,
        dfr32refgd kirjoitti:

        Siellä todella on tekaistuja pelaajia ja voittajia jotka näkyy aina ruudussa. Ihmetellen sitä että itsellä on hädin tuskin kolme numeroa oikein niin heti tulee jollekin bingo, tai se että itsellä jää aina se yksi tai kaksi numeroa uupumaan tai sitten osuvat viereen niin joku jo voittaa. Jo nimimerkkien perusteella voi näin päätellä: kenellä on niin idiootit nimimerkit peleissä!!! Huijausta Veikkauksen bingo!!!!

        Hmm, sen jälkeen kun Topaasi tuli, olen saanut sillä kahdesti jp:n!


    • 3545345

      Aivan loistavaa havainnointia! Veikkaus kusettaa kansalaisia 8-0 ja jos epäilee, saa kokonaan kiellon chattiin! Nimimerkillä kokemusta on! MOT tekemään ohjelmaa vaan!!

      • Bingo

        Paras suomenkielinen bingo löytyy Unibetiltä.
        http://www.rahapelit.net/unibet-bingo
        Kuponkeja voi ostaa kymmenelläkin sentillä ja kokeilla voi ilmaiseksi, että saa tuntuman pelistä... Sitä minä suosittelisin. Maria on kyllä kans hyvä.


      • suomi111

    • wfrefsddfdf

      sfdfsd

    • peeaaaaa

      Joo vittu iskin varmaa 20 egee sinne bingoo ja voitin 2,5 voi vittu mitä paskaa

    • 45345

      aika moni on heitetty veikan bingosta ulos, tuodessaan esiin pelissä esiintyvät epäjohdonmukaisuudet.. eikun chatista ulos.. ja paskanteko voi jatkua

      • Miettikää vähän

        Avatkaapa joskus bingoon kaksi selainta yhtä aikaa, kun pelaatte bingoa. Kun uusi peli alkaa, toisessa selaimessa (missä ette pelaa) näkyy välittömästi, mikäli jättipotti menee. Siis ennen kuin peli on pelattu loppuun.

        Eräs juontaja selitti, että siinä vaiheessa kun peli on alkamassa, pelinumerot (siis myös voittajat) arvotaan etukäteen. Kun chatissa puhuttiin tästä, toinen juontaja sanoi : "yksikään juontaja ei ole sanonut noin. Jos on sanonut, ei olisi pitänyt."

        Jos numerot arvottaisiin samalla kun peli käy, ei huijaaminen olisi niin helppoa. En tiedä kuka voittajat valitsee, kone vai juontajat, mutta reilua peli ei ole. Kerrankin seurasin aamuyöllä miten kaksi pelaajaa voitti jatkuvasti, tuntikaupalla. Pelasin ja katselin, eikä ollut mitään väliä mitä laitoin panokseksi; vaikka pelasin täysillä panoksilla, ei yhtään voittoa. Matemaattisesti täysin mahdotonta. Päätelkää itse kannattaako pelata.


    • www.bingoon.fi

      paras bingo on www.bingoon.fi sieltä saa lahjakortteina voitot jopa nopeempaa ku rahavoitot tilille..

    • kusetus

      kahden vuoden aikana yksi voitto ja ensimmäisellä pelikerralla 120e sen jälkeen ei ikinä mitään...

    • jepajoujuu

      itsehän kokeilin 20 sentillä tuota blingiä eli 2 kuponkia ku oli jääny tuommonen jämä pelitilille niin napsahti 25.80e. pistin 20e pankkitilille ja tolla 80 sentillä pelasin bingoa 8 lappua eikä tullu mitään sillä kertaa mutta otin sit 5 eurolla pitkää vetoa sain siitä 20e, pitkäsvedos veikkaus ei ainakaan voi pelien tuloksiin vaikuttaa millään tavalla ellei ala lahjomaan joukkueita mutta olisiko se loppupeleissä kannattavaa?

    • juu ei

      Tänää pelasin 0,10 bingoa 10€ eli 100 kuponkia ja ei mitään tullu.

    • paf voittaja

      huijausta koko veikkaus!

      • pyf

        Eiö Paf huijaa samalla tavalla!? Aina samat voittajat, siis AINA!!!! Teejavee, HÖH!!!


    • Surullista

      On tämä kyllä surullista ja niin läpinäkyvää, että oikein huvittaa. Viikon ajan huvikseni vähän pelaillut sitä halvinta peliä ja aina myyttisesti jää heti lähdössä kauas, kun taas lähempänä voittoa/voittajissa vilahtaa vielä myyttisemmin niin usein samoja nimiä, että alkoi huvittaa. Jokainen näkee Jupiteriin asti tuon touhun. Samoilla henkilöillä (luultavasti Veikan omia pelaajia suurin osa) on niin epäinhimillisen hyvä tuuri säännöllisesti, että ei se nyt vain ole mitenkään mahdollista. Ei vain ole. Ja kirjoitushetkellä -7 - miljoona, kun lähempänä voittoa on...kappas, tuttuja nimiä :D Aika surullista.

    • kuukausi

      32000 kuukaudessa

    • viekkaus10

      veikkaus ei siedä mitään arvostelua chatissä. Vastaus kaikkeen on aina: tämä on vapaaehtoista. Silti joukossa on paljon peliriipuvaisia, jotka pelaavat päivästä toiseen ja häviävät. Jos yrität esittää faktoja, heitetään ulos keskustelusta, jonka kuulemma ei ole oikea foorumi. Pitäisi keskustella säästä ja elokuvista.

    • öpöä

      No ei se Bingo.fi;kä mikään sen parempi ole.Aina häviää.pallot penee melkein loppu.sit joku voittaa.Ei tuuripeleissä noin pitkälle mennä.Juontajat taitaa valita kenelle se menee.Kokemusta jo sen verran,ettei tuuripeleistä bingoissa ole kysymys.Piste.ei kannata pelata mitään.kun tuuurit ei ole sinun vallassa.vaan heidän.En suosittele edes kokeilemaan.Aluss voitat heti.vaan et sen jälkeen.häviät kaikki.Paskaa kusetusta.

    • Näinminäajattelen

      Veikkaus huijaa oli sit mikä peli tahansa 😈

    • Veijon pingo ping, pong, ping mihin ne pingopallot pinkookaan. Veijon sisäpiirille.

    • kusetusta.koko.oas

      Samat nimimerkit näkyy jatkuvasti voittajissa, miten voi olla mahdollista, että saa esim matkapelistä voittaa melkein 20 000 ja sitten sama nimimerkki voittaa tuhansia euroja bingosta. Samoin bingossa näkyy aina samat nimimerkit voittajaluettolossa. Sen ei pitäisi edes tilastollisesti olla mahdollista. Itse voitin bingosta kaksi vuotta sitten ensimmäisen kerran kokeiltuani arkiston mukaan parikymppiä, sen jälkeen ei mitään. Suljin koko paskaveikkauksen.

    • Pöllös

      eBingossa näyttää olevan pelaajia usein paljon enemmän kuin ostettuja kuponkeja.
      Ostetut pelit näyttävät määräävän tasojen voittosummat. Siis pienet voitot ja pienemmät mahdollisuudet voittaa. Tekevätkö robotit lyhyitä "pimeitä" osallistujia
      jokaiseen peliin jopa kesken pelin?

    • Pöllös

      Aivan oikein. Aluksi tuli heti pari pientä voittoa. Sen jälkeen ei sitten millään mitään vaikka osallistujia vain muutama ja puolet ostetuista kupongeista oli omiani. ;)
      Jossain mättää. Millaista on "virallinen valvonta"?

    • Lotto12

      Niinpä. Jos Veikkauksen pelit ovat viranomaisvalvonnan alaista toimintaa ja joku vois todistaa ne huijaukseksi niin millaisiin lain valvojiin tai lakeihin kansalainen voi luottaa.
      Eduskunta säätää lait ... ja ... jne... ;)

    • Feikkiä

      Just. Tuollaisesta paljastuksesta tuli vuosisadan kansalaisten kusetus - ja virallisen järjestelmän / verkoston toimesta? Kaikki mikä perustuu digitekniikkaan ja ohjelmointiin voidaan toteuttaa.
      Jos voidaan lentää kuuhun, roboteilla tehdä auto jne... ei liene ongelma voittaa aina arvonnoissa kuten omistaja / ohjelmoija haluaa. Haloo kansalainen - ymmärrät kai mitä tarkoitan?

      Olisi tutkivalle journalismille töitä. Mutta ai niin - nehän ovatkin valtion tukemien organisaatioiden suojelukessa. Sitä kuusta kuuleminen jonka juurella ...

      Pitäiskö olla huolissaan???

      • Juupajust

        Kyllä. Minulla kuvamateriaalia mikä tuskin koskaan pääsee julkisuuteen asti. Liian arkaluontoista näyttää että jo arvotut numerot "puuttuvat" pelaajilta. Sattui kamera sopivasti hollille :)


    • jaasu1111111111111111

      kyllä on niin kovaa kusetusta. samat veikkauksen omat pelaajat voittaa kokoajan

    • tääonjees

      Avasin pelitilin Leovegasille bonussivuilta www.vetoguru.com ! Niitten casinolla on tullut jo kolme kertaa noin 1000 euron voitto !

    • Anonyymi

      Joo,huijaus kokoveikkaus, jostakin ne lotto ym.voitot on heidän kaiketi kerättävä, eli olkaamme iloisia, olemme rahoittaneet osan voitoista 🙄

    • Anonyymi

      Veikkaus ihan vitun perseestä älkää tuhlakko rahoja.

    • Anonyymi

      Se kuka peleihin uskoo se maksakoon. Terveen järjen ääni sanoo Toiveajattelua rahan voittaminen yhtään mistään peleistä.
      Sitä Toiveajattelua ruokitaan ja sillä rahastetaan, peli järjestäjä on se ainoa todellinen voittaja. Tässä teille salaisuus millä häviätte vähemmän Mikäli haluat hävitä vähemmän pelaa vähemmän.

    • Anonyymi

      Melkein kaikista voittaa eka kerran kun kokeilee, sitten tuuri loppuukin 😉. Parempi ostaa paperisia arpoja, sen valintaan ei voi ulkopuoliset vaikuttaa. Ellei nekin ole kaikki huteja 😉

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      356
      3175
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      129
      1197
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      953
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe