Eli, olen päivittämässä Windows Vistaani Windows 7:aan, ja joudun tekemään mukautetun asennuksen, mikä siis poistaa kaikki tiedostoni ja ohjelmani, jos en ota niitä talteen ulkoiselle kovalevylleni (minkä tietenkin teen). Nyt minua huolettaa kuitenkin, kuinka käy The Sims 2:n perheilleni, kun koneeni pyyhkiytyy puhtaaksi. Riittääkö, jos otan The Sims 2 -kansion ulkoiselle kovolleni talteen, ja sitten asentelen Windows 7:aan The Sims 2:n, sen lisäosat ja kamasetit jälleen ja pistän kansion takaisin paikalleen? Minulla on kaikki lisäosat ja lähes kaikki kamasetit. Olen kuullut, että tämän pitäisi toimia ainakin perus The Sims 2:een, mutta entäs näiden lisäosien ja muiden kanssa...?
Vistan päivitys Win 7:aan ja Simsin uudelleenasennus...
Jaruto
1
420
Vastaukset
- Jaruto
ilmoitanpahan vain kaikille, jotka miettivät tätä samaa, että homma onnistui juuri kuten ajattelinkin. kopioin siis The Sims 2 -kansion turvaan ja siirsin sen uuden The Sims 2 -kansion tilalle Windows 7:n asennuksen jälkeen. ainakin perheet olivat tallella, en ole vielä testannut itse pelaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313960- 193485
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173407- 793347
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613244- 493021
- 292915
- 792717
- 542657
- 192377