Täältä pesee ja linkoo samaan hintaan
Mä voin sanoa teidän puolestanne: Hullu se on sittenkin…
Ja voin vastakin: Niin olenkin hullu, fennomaani, mutta olenpahan vaan oikeassa.
Mutta ettekö te oikeesti tahdo ymmärtää, että mä olen tosissani näiden asioiden kanssa.
Jos ja kun kerta laki on, että suojatien eteen pysähdytään jos ihminen on aikeissa sinne astua.
Ja kun te autoilijat ette kerta tahdo pysähtyä toivomalla, joka on siis laki, niin lakiin pitää tehdä parannus.
Niin mitenkä teidät sitten sais pysähtymään?
Töyssyillä? Piikkimatolla ? Ilmeisesti, koska edes punaiset valot eivät pysäytä pahimpia hulluja esimerkiksi Taxeja ym.
Ja saas nähdä koska toi mun lakiehdotukseni tulee voimaan.
Ja niinkin hullu mä olen että taistelen tosta laista niin kauan että se tulee voimaan.
Ja sen Pauli Leppä-ahon on turha itkee vastaan, sillä lain mukaan auton pitää pysähtyä ja jos ette pysähdy hyvällä niin fennomaanilta satelee ehdotuksia. Ja sen Taxi-liiton on ihan turha myöskään rutista, sillä olen 3 kertaa nähny kun taxi ajaa päin punasia, eikä edes vanhoilla koska mulle paloi vihree poika!
Sen suojatien eteen pitää pysähtyä kun ihminen pyrkii suojatielle.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9331099
Täältä pesee ja linkoo samaan hintaan
2
277
Vastaukset
Paskamaisinta tässä itseasiassa on se että lait tehdään kuuliaisia varten, ei rikollisia varten.
Mutta ehkä lainkuuliaiset ihmiset tätä lakia noudattaessaan estää niiden rikollisten ryntäämisen suojatielle.
Kun kaikki kiltit hiljentää suojatien edessä tietoisesti, niin takana tulevat eivät mahda sille mitään.
Mikäänhän laki ei rikollisia estä, mutta karsii noita turhia kuolemia.
Eikä monet ihan kiltitkään ihan noudata tuota suojatien eteen pysähtymistä, kyllä mä en usko että
te kaikki taaskin pysähtymättömät autoilijat olisitte ihan noin rikollisia…ko?
Kyllä siinä suojatien edessä seisoessa aika turhan pitkään saa sateellakin seistä, eikä kukaan pysähdy =?
Miksi? Onko se kiva lämpimässä autossa kuunnella musaa ja katsella kun toi fennomaani kastuu tuolla, hahhahahahhaa. Te nyt vaan olette tuplasti lainrikkojia kun seisotatte mua sateessa.
Tänäänkin illalla taas sataa, forecan mukaan ja tiedän jo että kastun kun pitää venaa, että autot menee eka.Mä vaan tahdon sanoa että mä en tahdo että mä opettelin turhaan sen suojatielle kävelemisen.
Meidän mielestä se oli oikeesti todellakin tylsää kävellä jonnekin suojatielle, kun se oli niin kaukana ja tuosta pitäs päästä ylitte. Siitä oli 70 luvulla hillittömästi kampanjoita että suojatien kohdalta pitää ylittää, muuten käy näin….
Muistatteko niitä tietoiskuja jossa sormeakin napsautettiin.
Oikeesti ihmiset käveli yli mistä helpoiten pääsi, katsottiin vaan että tie on tyhjä ja sit mentiin, moni jäi auton alle huolimattomuuttaan.
Nyt kun sitten väkisinkin pitää kävellä suojatielle ja siitä on, joidenkin mielestä onneksi, tullut vähän niin kuin tapakin, niin kait siitä vaivasta pitää saada jokin palkkiokin, eli se että pääsee sitten kans heti ylitte, tai mä rupeen taas kävelee suojatien vierestä.
Mitä hemmetin järkeä on kävellä suojatielle jos pitää odottaa että tie on tyhjä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2416746Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664154Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371379Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061