Onko kellään kokemusta tekomykiöstä? Kenelle niitä voidaan laittaa? Itse olen 63 v. ja olen poissuljettu kaikista laser-leikkauksista. Pelkään jatkuvaa näön huononemista, nyt arvot -5 ja -7.
tekomykiö
2
623
Vastaukset
- Soisinäkevänsä
Mulle on asennettu tekomykiö harmaakaihileikkauksessa (kunnallisella puolella). Periaatteessa helppo ja vaivaton leikkaus. Noilla sun arvoilla tai ilman mitään sairautta on kai ainoa mahdollisuus mennä yksityiselle leikattavaksi. Yli 90 prosenttia potilaista on tyytyväisiä lopputulokseen, minä en kun mykiö asennettiin liian syvälle silmään ja näkökyky heittää 3,5 diopteria siitä, mitä suunniteltiin ja sovittiin ennen leikkausta.
- 58 vee
ollut tekomykiö nyt kolme vuotta. Aikaisemmin oli yli 20 miinusta. Meni hieman plussalle, mutta ei haittaa, kun pääsin paksuista linsesitä eroon. Leikattiin yleisellä puolella, kun oli kaihin alku jo silmässä. Eihän nuo sun miinukset vielä kovin paljoa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725