New age on saatanan kaunis valhe!

älä eksy

Robin Harfouche on ollut selvänäköinen pikkulapsesta saakka. Toinen puoli hänen sukulaisistaan oli kristiuskoisia, toinen puoli new age -asioihin perehtyneitä. Hän on ollut yliluonnollisten asioiden kanssa tekemisissä koko ikänsä. Rinnallaan hänellä kulki lapsesta saakka henkiopas, joka myöhemmin näyttäytyi hänelle Marilyn Monroena. Robin halusi kovasti tanssijaksi Hollywoodiin, mutta mennessään sinne hän sai itselleen agentin, joka oli enemmän kiinnostunut hänen yliluonnollisista kyvyistään kuin hänen halustaan tanssia. Agentti halusi Robinista Shirley MacLinen kaltaisen new age -äänitorven, joka omalla kuuluisuudellaan ja esimerkillään olisi saanut ihmiset seuraamaan new age -oppeja. Tietyt kanavointikokemukset kuitenkin saivat Robinin luopumaan koko new age -touhusta, jolloin lapsesta saakka häntä seuranneet henget yrittivätkin tappaa hänet. Robin halvaantui, tuli uskoon ja parantui eräässä kirkon tilaisuudessa, jolloin hänelle valkeni myös Marilyn Monroena esiintyneen henkioppaansa todellinen olemus ja ulkomuoto, joka oli kuin demoni suoraan kauhufilmistä. Robinin tarina (englanninkielisenä videona), joka on vain yksi lukuisista vastaavanlaisista tarinoista:

http://video.google.com/videoplay?docid=6533620183236637750#docid=-6604508569694493813

28

4635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aidosti valaistunut

      Omat kokemukset päätyivät samanlaiseen lopputulokseen kymmenien vuosien new age-puuhastelun jälkeen! Tässä lisää muiden new age:ssa mukana olleiden ihmisten omakohtaisia kokemuksia:

      Automaattikirjoituksesta:
      http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=11027

      Meditaatiosta:
      http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=12404

      Entinen joogaopettaja kertoo:
      http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=7911

      Kukaan ei tarvitse henkioppaita, valaistuneita mestareita, enkeleitä, meedioita tai muitakaan välikäsiä, saadakseen suoran yhteyden universumin Luojaan!

      • On kaivettu unohduksista esiin, hyvä niin. Paljon hyvempi tapa elää se on kun ahdistavassa uskossa, joka sitoo ja järkee henkisesti.


    • Hyvältä tuntuu

      Henkimaailman kanssa pelleily ei ole mitään viatonta ja vaaratonta puuhaa, vaan siinä on tosiaan myös isot voimat liikkeellä. Olen itse saanut ns. energiahoidon yhteydessä itseeni pahan hengen, enkä ole ainoa. Olen myös puhunut ko. hoitajan kanssa, mutta hän sanoo kyseessä olleen tavallista rajumpi "puhdistusreaktio". Olen itse käynyt reiki-kurssit ja harrastanut kanavointia yms. , mutta olen nyt jättänyt koko aihepiiriin. Valkoista magiaa ei ole olemassakaan. Jos jokin ei tule Jumalasta, se tulee Paholaisesta, sekoittajasta. Kertokaapa hyvät new agen harrastajat, että milloin olette tavanneet aidosti onnellisen ja tasapainoisen new age -ihmisen? Minä en useiden harrastajavuosieni aikana tavannut kertaakaan. Sen sijaan näin tasapainottomuutta, kaikenlaista elämällä steppailua, tärkeiden päätösten tekemistä tarot- tai muiden korttien avulla, neuvon kysymistä ennustajilta, ahneutta ja piittamattomuutta lähimmäisten hyvinvoinnista.
      Sen sijaan Jeesuksen löytäneiden ihmisten parissa olen nähnyt useita tasapainoisia henkilöitä. Aiemmin luulin itsekin, että uskikset ovat ahdasmielisiä tiukkapipoja. No niinhän se paholainen haluaa kaikkien luulevankin!
      Tuumatkaapa hyvät ystävät tarkkaan, että onko se new agesta saatu apu todellista apua, vai tarvitseeko jatkuvan avun saamiseksi esim. maksaa jollekin "terapeutille" tai "hoitajalle". Osaatteko tehdä päätöstä ilman kortteja, horoskoopin tutkimista tai ennustajalle yhteydenottoa? Nukutteko yönne rauhassa ilman kaikenlaisen "maasäteilyn" aiheuttamaa sängyssä pyörimistä?
      Jatkakaa vaan entiseen malliin, jos hyvältä tuntuu, mutta jos olet huomannut, ettei olo paranekaan tai se suorastaan pahenee, niin kokeilkaapa elämää ilman new agea ja henkimaailman touhuja.

      • 9+18

        Pahuus on ihmisen mielessä eikä misssää uskossa.... new age ei tarkota mitää saatanaa koska sitä ei oo muualla ku sun omassa pääkopassa :D oon nähny yhtä sun toita..... tottakai on negatiivisia energioita mutta se kaikki negatiivisuus on sussa itessä... jokainen uskoo mihin tahtoo :D peace and love ;)


      • 19+13
        9+18 kirjoitti:

        Pahuus on ihmisen mielessä eikä misssää uskossa.... new age ei tarkota mitää saatanaa koska sitä ei oo muualla ku sun omassa pääkopassa :D oon nähny yhtä sun toita..... tottakai on negatiivisia energioita mutta se kaikki negatiivisuus on sussa itessä... jokainen uskoo mihin tahtoo :D peace and love ;)

        Väistämätön tosiasia että kaikki joka ei sovi uskovaisen elämänkuvaan on "saatanasta" meditaatiota on harjoitettu jo tuhansia vuosia, itsekkin olen joitain kuukausia, enkä ole sanut pahoja henkiä itseeni vaan maailmankuvani on laajentunut.


      • 3+2
        19+13 kirjoitti:

        Väistämätön tosiasia että kaikki joka ei sovi uskovaisen elämänkuvaan on "saatanasta" meditaatiota on harjoitettu jo tuhansia vuosia, itsekkin olen joitain kuukausia, enkä ole sanut pahoja henkiä itseeni vaan maailmankuvani on laajentunut.

        Jos vilpittömästi kysyy Jeesukselta, anna merkki, jos olen oikealla tiellä ja saa pyytämänsä merkin ja kysymys on new ageksi tuomitusta asiasta niin se on aika hämmentävää.
        Onko paholaisella lupa harhauttaa ihmisiä antamalla merkin Jeesuksen nimessä?
        Jos on, mistä sitten voi milloinkaan tietää olevansa oikealla Kristuksen tiellä?


      • Vi-Siblin
        3+2 kirjoitti:

        Jos vilpittömästi kysyy Jeesukselta, anna merkki, jos olen oikealla tiellä ja saa pyytämänsä merkin ja kysymys on new ageksi tuomitusta asiasta niin se on aika hämmentävää.
        Onko paholaisella lupa harhauttaa ihmisiä antamalla merkin Jeesuksen nimessä?
        Jos on, mistä sitten voi milloinkaan tietää olevansa oikealla Kristuksen tiellä?

        Ei ole olemassa sen paremmin oikeaa kuin väärää tietä. Jokainen ihminen kulkee OMAA TIETÄÄN. Jonkun toisen kulkemaa tietä ei voi kulkea, koska kahta samanlaista ihmistä ei ole.

        Ihminen etsii totuutta monenlaisista lähteistä. Jokaisesta hän löytää vain osatotuuden.

        Niinsanotulla "Kristuksen tielläkin" kulkee hyvin monella eri tavalla uskovia ihmisiä. Eikä kukaan toinen ihminen voi määritellä toiselle sitä, mikä on oikea tie. Jeesuskin kulki omaa tietään, eikä kukaan toinen voi hänenkään tietään kulkea.

        Tiedät itse oman tiesi ja sinun kuuluu arvostaa omaa tietäsi, koska se on juuri sinulle räätälöity. Ei ole olemassa yleistä, täydellisen puhdasta ja ehdotonta totuutta, ja siksipä jokaisen täytyy omilla elämänkokemuksillaan hankkia sitä "totuustietoa". Sitä kautta se oma oikea tie löytyy. Tämä saattaa kestää koko elämän, mutta tärkeintä on aina noudattaa oman sisäisen intuitiivisen äänen - Jumalan äänen - kuuntelua. Jumala puhuu meille suoraan sydämeen, ihmisen tehtävä on oppia sitä kuuntelemaan.


      • Itse Piru
        3+2 kirjoitti:

        Jos vilpittömästi kysyy Jeesukselta, anna merkki, jos olen oikealla tiellä ja saa pyytämänsä merkin ja kysymys on new ageksi tuomitusta asiasta niin se on aika hämmentävää.
        Onko paholaisella lupa harhauttaa ihmisiä antamalla merkin Jeesuksen nimessä?
        Jos on, mistä sitten voi milloinkaan tietää olevansa oikealla Kristuksen tiellä?

        On on! Kaikilla meillä on lupa ihan mihin vain kun Jeesukseen tutustumme, tai tarkemmin kun akashakenttään tutustumme.


      • 3+2 kirjoitti:

        Jos vilpittömästi kysyy Jeesukselta, anna merkki, jos olen oikealla tiellä ja saa pyytämänsä merkin ja kysymys on new ageksi tuomitusta asiasta niin se on aika hämmentävää.
        Onko paholaisella lupa harhauttaa ihmisiä antamalla merkin Jeesuksen nimessä?
        Jos on, mistä sitten voi milloinkaan tietää olevansa oikealla Kristuksen tiellä?

        Raamatun antamat asiat ovat meille ohjeeksi ja suojaksi.
        Saa kysyä Jeesukselta apua, neuvoja, johdatusta, mutta ei noidilta, vainaja ja tietäjähengiltä eikä vääriltä profeetoilta.

        Siis jos jonkin jutun Raamattu kieltää, niin siihen on vakava peruste.
        Mutta samoja asioita tapahtuu Pyhän Hengen ja vihollisen voimasta.
        3 2:lle. ... oliko se saamasi vastaus sopusoinnussa Raamatun kanssa?
        Ja johtaako se pitkässä juoksussa lähemmäs vai kauemmas Jeesuksesta?


    • KTS (Ei kirj.)

      ...unohtanut meikata sinä aamuna, kun totuus paljastui...:D

    • Mamamamaa

      Kristinuskoko on sitten jumalan ruma totuus? :D

    • korppinainen

      Tarinoita riittää joka lähtöön. Loppujen lopuksi totuuksia on yhtä monta kuin ihmistäkin. Ja kaikki voivat olla omalla tavallaan oikeassa. Ihminenhän luo ajatuksillaan tulevaisuuttaan joka hetki. Sinä olet luonut itsellesi persoonallisen, ulkopuolisen jumalan. Niinkin voi tehdä. Me olemme luojia kaikki. Kertomasi esimerkki loi henkioppaastaan Marilyn Monroen, mutta ilmeisesti liikaa pelkoa tuli sekoittamaan pakkaa ja luomistyö muutti muotoaan, hän tarvitsi vielä turvallisen auktoriteetin, "isän", joka tarvittaessa myös rankaisee...Psyykkiset häiriöt ja sairaudet oireilevat usein somaattisella tasolla. Kerroit tästä loistavan esimerkin halvaantumisineen ja ihmeparantumisineen. Ei ole loppujen lopuksi muuta, kuin ajatusenergia. Se on vastaus kaikkeen. Kaiken luoja. Ihminen itse.

    • asdf_asdf

      Aikaisemminhan reikiä yms. sellaista harjoittivat länsimaissa vain okkultistit, nyt sitä tarjotaan jopa kansanopistoissa. Käsittääkseni se on Luciferistä, langenneesta enkelistä, Saatanasta, joka esiintyy hyvin usein kirkkauden enkelinä.

      • shamaaniakka

        Langennut enkeli.....miten sellainen voisi ikinä olla edes mahdollista? Älkää aikuiset ihmiset uskoko satuihin, joiden tarkoitus on ainoastaan tuottaa pelkoa ja sitä kautta hallita. Annetaan rakkauden voittaa ja unohdetaan opukset, jotka kertovat ihmisille pelosta. Kuten raamattu.

        On upeaa, että mm. reikiä opetetaan monissa paikoissa. Se kertoo vain ihmisen henkisesta kehityksestä, suunta on eteenpäin. Onneksi emme taannu. Olisi aika surullista, jos kristinusko hallitsisi vielä ihmiskuntaa kuten sata vuotta sitten. Olisi ihmisen pahuus voimissaan, julmuus ja sydämettömyys toista ihmistä kohtaan olisi edelleen vallassa oleva energia. Ylistäisimme ainoastaan jumalaa, jota myös pelkäisimme, mutta miten kohtelisimme ihmistä, joka ei elämäntavoiltaan mahtuisi ahtaaseen muottiimme? Noitarovioistakaan ei niin mahdottoman pitkä aika ole.....Siinä "kristityn" pahuus kärjistyy. Kuten myös siinä, mitä kristitty valkoinen kansa on imperialismin aikoina tehnyt monille alkuperäiskansoille ja heidän mahtavalle luontoyhteydelleen.

        Onneksi shamanismi on heräämässä uuteen aikaansa, opimme jälleen kunnioittamaan luontoa ja äiti maata, tulemme jälleen muistamaan, keitä me olemme ja ymmärrämme, että olemme itse jumala, lähde, puhdas tietoisuus. Olemme itse luoja yhdessä universumin kanssa, yhdessä planeettamme kanssa ja kaikkien muidenkin planeettojen. Olemme kaikki samaa rakkauden energiaa. Ei ole erillistä jumalaa, joka rankaisee. Upeaa, että yhä useampi ihminen muistaa tämän ja tulee tietoiseksi itsestään.
        Rakkautta, iloa ja valoa kaikille sieluille.


      • änimöl
        shamaaniakka kirjoitti:

        Langennut enkeli.....miten sellainen voisi ikinä olla edes mahdollista? Älkää aikuiset ihmiset uskoko satuihin, joiden tarkoitus on ainoastaan tuottaa pelkoa ja sitä kautta hallita. Annetaan rakkauden voittaa ja unohdetaan opukset, jotka kertovat ihmisille pelosta. Kuten raamattu.

        On upeaa, että mm. reikiä opetetaan monissa paikoissa. Se kertoo vain ihmisen henkisesta kehityksestä, suunta on eteenpäin. Onneksi emme taannu. Olisi aika surullista, jos kristinusko hallitsisi vielä ihmiskuntaa kuten sata vuotta sitten. Olisi ihmisen pahuus voimissaan, julmuus ja sydämettömyys toista ihmistä kohtaan olisi edelleen vallassa oleva energia. Ylistäisimme ainoastaan jumalaa, jota myös pelkäisimme, mutta miten kohtelisimme ihmistä, joka ei elämäntavoiltaan mahtuisi ahtaaseen muottiimme? Noitarovioistakaan ei niin mahdottoman pitkä aika ole.....Siinä "kristityn" pahuus kärjistyy. Kuten myös siinä, mitä kristitty valkoinen kansa on imperialismin aikoina tehnyt monille alkuperäiskansoille ja heidän mahtavalle luontoyhteydelleen.

        Onneksi shamanismi on heräämässä uuteen aikaansa, opimme jälleen kunnioittamaan luontoa ja äiti maata, tulemme jälleen muistamaan, keitä me olemme ja ymmärrämme, että olemme itse jumala, lähde, puhdas tietoisuus. Olemme itse luoja yhdessä universumin kanssa, yhdessä planeettamme kanssa ja kaikkien muidenkin planeettojen. Olemme kaikki samaa rakkauden energiaa. Ei ole erillistä jumalaa, joka rankaisee. Upeaa, että yhä useampi ihminen muistaa tämän ja tulee tietoiseksi itsestään.
        Rakkautta, iloa ja valoa kaikille sieluille.

        JEEE!


      • änimöl
        shamaaniakka kirjoitti:

        Langennut enkeli.....miten sellainen voisi ikinä olla edes mahdollista? Älkää aikuiset ihmiset uskoko satuihin, joiden tarkoitus on ainoastaan tuottaa pelkoa ja sitä kautta hallita. Annetaan rakkauden voittaa ja unohdetaan opukset, jotka kertovat ihmisille pelosta. Kuten raamattu.

        On upeaa, että mm. reikiä opetetaan monissa paikoissa. Se kertoo vain ihmisen henkisesta kehityksestä, suunta on eteenpäin. Onneksi emme taannu. Olisi aika surullista, jos kristinusko hallitsisi vielä ihmiskuntaa kuten sata vuotta sitten. Olisi ihmisen pahuus voimissaan, julmuus ja sydämettömyys toista ihmistä kohtaan olisi edelleen vallassa oleva energia. Ylistäisimme ainoastaan jumalaa, jota myös pelkäisimme, mutta miten kohtelisimme ihmistä, joka ei elämäntavoiltaan mahtuisi ahtaaseen muottiimme? Noitarovioistakaan ei niin mahdottoman pitkä aika ole.....Siinä "kristityn" pahuus kärjistyy. Kuten myös siinä, mitä kristitty valkoinen kansa on imperialismin aikoina tehnyt monille alkuperäiskansoille ja heidän mahtavalle luontoyhteydelleen.

        Onneksi shamanismi on heräämässä uuteen aikaansa, opimme jälleen kunnioittamaan luontoa ja äiti maata, tulemme jälleen muistamaan, keitä me olemme ja ymmärrämme, että olemme itse jumala, lähde, puhdas tietoisuus. Olemme itse luoja yhdessä universumin kanssa, yhdessä planeettamme kanssa ja kaikkien muidenkin planeettojen. Olemme kaikki samaa rakkauden energiaa. Ei ole erillistä jumalaa, joka rankaisee. Upeaa, että yhä useampi ihminen muistaa tämän ja tulee tietoiseksi itsestään.
        Rakkautta, iloa ja valoa kaikille sieluille.

        Ei muuten niin ole jumalaa joka rankaisee, mutta uskon Jumalaan joka rakastaa... Tuo on totta että voimme kohdentaa energiamme universumiin, kunhan vain elämme terveellisesti ja sehän ei ole niin helppoa kun on niin huonolaatuisia elintarvikkeita kaupan hyllyt pullollaan... Se on totta että moderni shamanismi alkaa nostaa päätään ja, että voimme itsenäisesti opettaa ihmisille miten mentaliteetti sekä henkisyys toimii.. Jos pääsisimme vain lähemmäs kanssakulkijoita ja että ymmärtäisimme toisiamme paremmin. Motiivit kun ovat useimmiten niitä joista ihminen hyötyy jotenkin sosiaalisesti tai nostattaakseen egoaan, ilman että henkilö kertoo rehellisesti pelkästään hänen tunteistaan, kuin että hyökkää eriajattelijoita kohtaan. Rakkaus ei tule ihmisen elämään ellei hän ole rehellinen itselleen ja kuinka moni teistä voi rehellisesti sanoa olevansa sitä? Onko sinulla halu vai tarve, vai onko sinun tarve sinun halusi ja toisinpäin. BURNING ALL THE ILLUSION INNA DI BABYLON!!!!

        http://www.youtube.com/watch?v=HoQu7A3swz8

        Minä uskon uuteen aikaan, enkä kuuntele näitä lapsellisia nationalisteja ja muita ihmeen kiihkoilijoita.

        On aika puhdistaa planeetta sen pikkumaisista olioista jotka ovat mikään muu kuin ihminen. Olkoon sen tie mikä hyvänsä, hyviä ihmisiä kuolee siinä prosessissa, positiivinen kehitys on liian hidasta. vuosi 2012 oli ikkuna uuteen aikaan.. Minä olen ainakin huomannut energioiden muuttuneen.


      • änimöl
        änimöl kirjoitti:

        Ei muuten niin ole jumalaa joka rankaisee, mutta uskon Jumalaan joka rakastaa... Tuo on totta että voimme kohdentaa energiamme universumiin, kunhan vain elämme terveellisesti ja sehän ei ole niin helppoa kun on niin huonolaatuisia elintarvikkeita kaupan hyllyt pullollaan... Se on totta että moderni shamanismi alkaa nostaa päätään ja, että voimme itsenäisesti opettaa ihmisille miten mentaliteetti sekä henkisyys toimii.. Jos pääsisimme vain lähemmäs kanssakulkijoita ja että ymmärtäisimme toisiamme paremmin. Motiivit kun ovat useimmiten niitä joista ihminen hyötyy jotenkin sosiaalisesti tai nostattaakseen egoaan, ilman että henkilö kertoo rehellisesti pelkästään hänen tunteistaan, kuin että hyökkää eriajattelijoita kohtaan. Rakkaus ei tule ihmisen elämään ellei hän ole rehellinen itselleen ja kuinka moni teistä voi rehellisesti sanoa olevansa sitä? Onko sinulla halu vai tarve, vai onko sinun tarve sinun halusi ja toisinpäin. BURNING ALL THE ILLUSION INNA DI BABYLON!!!!

        http://www.youtube.com/watch?v=HoQu7A3swz8

        Minä uskon uuteen aikaan, enkä kuuntele näitä lapsellisia nationalisteja ja muita ihmeen kiihkoilijoita.

        On aika puhdistaa planeetta sen pikkumaisista olioista jotka ovat mikään muu kuin ihminen. Olkoon sen tie mikä hyvänsä, hyviä ihmisiä kuolee siinä prosessissa, positiivinen kehitys on liian hidasta. vuosi 2012 oli ikkuna uuteen aikaan.. Minä olen ainakin huomannut energioiden muuttuneen.

        Ja mitä demoneihin tulee, niitä kyllä tuntuisi ja näkyisi olevan. Kukaan muu kuin sinä ei kuitenkaan auta sinua, jos et auta itseäsi.


    • nikkimari.

      Hienosti puettu asian ydin 'shamaaniakka'. Juurikin näin ovat asiat. Toivottavasti edes muutama ihminen havahtui unestaan ja rupesi ajattelemaan omilla aivoillaan sen sijaan, että olisi sen jo lapsuudesta aloitetun uskomuspolitiikan uhri. Tätähän esim. uskontokin (kristinusko) kouluaineena jopa Suomessa on ollut. Itse toivoisin tuon 'kouluaineen' sijasta ns. uskomusoppia.

    • 1+1=3

      Eläkää nyt jumalauta omaa elämäänne! paholaiset on paholaisia ja enkelit on enkeleitä! jokaisella on oma paholainen elettävänä ja enkeli kokematta! kyllä jokaisella on hyviä ja huonoja asioita mutta ne pitää osata ottaa vastaan ilman mitään vitun demoni / raamattu juttuja! eläkää ja märiskää sitte... ei se elämä yhteen valintaan pääty! monia elämiä on tulossa!

      • 1+1=3

        HupSisTa!
        NYT MUSTA TULI PAHOLAISEN ASIAN AJAJA??

        Oikeesti? eläkää nyt !


    • kyhukhhndtyh56

      Shamaaniakka puhu asiaa!
      ja hihhuleille sen verran että polttakaa se satukirja ja alkakaa elämään!

    • God bless you

      Minkä takia ihmiset ylipäätään haukkuvat kristittyjä? Emmekö me saisi uskoa yhteen aitoon ainoaan oikeeseen Jumalaan, joka meidät loi? Moraalittomuus on tuhoamassa ihmiskunnan viimeisetkin rippeet, josta todisteena on kristittyjä vastaan nouseva viha ja vaino. Jeesuksen nimessä on arvovalta ja kunnia. HÄN ON MEIDÄN HERRAMME JA HÄNTÄ JOUTUVAT KUMARTAMAAN KAIKKI, JOPA PAHOLAINEN.

      • miksiköhän

        Minkä takia kristityt ylipäätään haukkuvat New Agea ja puhuvat jostain saatanasta, kun henkisemmät ja asioista selvää ottaneet ihmiset tietävät ettei saatanaa ole olemassakaan.


    • animol

      Olen tullut siihen todellisuuteen, etta ihmisen muodostama todellisuus tulee hanelle juuri silla tavalla selvaksi, siksi kaikki henget oliot ja ihmiset ovat vain meidan todellisuuden hologrammeja. Uskon kuitenkin etta muukalaiset ovat totta ja etta he opettavat meita juuri silla tavalla jonka itse katsomme tarkeimmaksi, olkoot se sitten illuusio.

      • voivoiteitähihhuleit

        Henkihän pystyy ottamaan minkä tahansa hahmon vain haluaa, kauniin tai ruman. Henkimaailmassa ei voi luottaa siihen että henki on hyvä vain pelkän kauniin ulkomuodon perusteella (monet miehet tuntuvat uskovan tässä fyysisessäkin maailmassa että kaikki kauniit naiset ovat automaattisesti hyviä) ja siksi nämä noviisit aina järkyttyvätkin niin kovin kun kaikki ei olekaan sitä miltä näyttää. Se ei silti tarkoita että kristinusko olisi yhtään sen oikeampi kuin mikään muukaan uskonto, hah.


    • Ensinnäkin jos jotain asiaa haluaa alkaa tekemään on hyvä olla perillä asioista. Jos haluaa vaikka täysin kasvisruokailijaksi eli ettei syö mitään eläinperäistä, on otettava ensin hyvin selville mistä saa puuttuvat proteiinit ja muut hivenaineet. Näin myös minkä tahansa muun asian suhteen eli ensin on hyvä perehtyä asiaan mitä aikoo aloittaa ettei myöhemmin tule yllätyksiä ja jopa ongelmia. Ja aina pitää muistaa olla myös se järki mukana eikä antaa itseään liikaa muiden vietäväksi.

      Itse en seuraa 100% mitään oppia tai suuntausta tai mitään. Olen avoin kaikenlaisille uskonnoille ja voin halutessani ja jos jaksan ottaa oppeja vaikka Raamatusta, mutta myös vaikka budhalaisuudesta, mutta myös vaikka jonkun filosofin mietteistä. Syön paljon kasvisruokaa, mutta en ole 100% kasvissyöjä (syön yhä vähän lihaa joskus, tosin en juurikaan punaista lihaa ja joskus kalaa, kananamunia ja juustoa), kuuntelen paljon rockmusiikkia, mutta kuuntelen myös muutakin musiikkia välillä jne. En kahlitse itseäni liian tiukasti johonkin yhteen lokeroon. Olen aika avarasti ajatteleva ihminen, mutta en koe olevani toisten vietävissä. Ja koska olen kiinnostunut monista eri asioista, olen oppinut lukemaan asioista monesta eri lähteestä ja ajattelemaan myös järjellä ja muodostamaan asioista oman mielipiteeni sen jälkeen kun olen ottanut siitä selvää useista eri lähteistä, en vain netistä ja/tai yhdestä tietokirjasta ja tutkinut asiaa ajan kanssa.

      New age -juttuista en ole kiinnostunut. En kauheasti usko horoskooppeihin, vaikka joskus niitä luenkin. En omista tarot-kortteja (ainoa tarottiin liittyvä juttu on se, että ajattelin joskus katsoa miltä heavybändi Tarotin musiikki kuulostaa =) ). Pidän kyllä kristalleista ja kivistä, mutta en usko niiden voimaan, sisustuksessa ne ovat kivoja, esim. kristalli roikkumassa ikkunan edessä tai kiviä kukkaruukun somisteena. En joogaa enkä meditoi, mutta luonnossa vaeltelusta pidän kyllä ja luonto on mulle myös eräänlainen henkinen paikka, kuin kirkko(kuvainnollisesti näin), mutta myös ihan vain metsä, järven ranta, niitty ja paikka jossa voi hengähtää ja jossa voi saada myös liikuntaa.

      On totta että nyt 2000-luvulla nämä New age -aatteet ovat tulleet suosituksi ja jopa trendiksi (mieltumyksensä kullakin) ja etenkin monien julkisuuden henkilöiden keskuudessa (eikös joskus puhuttu siitä, että esim. Tom Cruise on mukana New age -liikkeessä tai jossain vastaavassa?). Myös hippien aatteet ja elämäntapa on tullut taas suosituksi ja erityisesti nuorten keskuudessa ja etenkin kaikki ulkoinen mikä siihen liittyy kuten pukeutuminen, musiikki, ajelu vanhalla VW-pakulla, peace-merkki koristeenajne. Itse olen aina uskonut rauhaan ja rakkauteen (ainakin jostain noin 15-17 -vuotiaasta) ja olen vähän boheemi, mutta en nimitä itseäni hipiksi, ei ole tarvetta siihen. Itse hieman kammoksun sitäpaitsi kaikenlaista mitä tehdään vain pelkän trendin/muodin vuoksi.

    • Anonyymi

      Henkioppaat ovat demoneja!

    • Anonyymi

      7.83 Hz Schumann Resonance Frequency - Earth's Ohm, Healing Theta Binaural Beats

      https://www.youtube.com/watch?v=4WpfgkvzaNc

      Sakrateal - Necromantic Drums (Dark meditation/Ritual ambient/Dark ambient/Music trance)

      https://www.youtube.com/watch?v=aEMMMi8WsUc

      Shamanic Drumming Journey w/ Martin Duffy

      https://www.youtube.com/watch?v=mFRDhgVs-1Q

      Quick 11 min. Chakra Tune-up with Himalayan Singing Bowls HD

      https://www.youtube.com/watch?v=-ar9vsmFhJU

      11 Minute Crystal Bowl Chakra Attuning Session

      https://www.youtube.com/watch?v=SkKf0wyanMo

      7 Minute Chakra Solfeggio 528Hz Love A=444Hz

      https://www.youtube.com/watch?v=zC9AxX9AntM

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      572
      15096
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      43
      11934
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      361
      8932
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      9
      3791
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3557
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2647
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2147
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    9. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      129
      1749
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      193
      1622
    Aihe