roskakuski ratakadulla, oot nam ;)
lassila&tikanoja
26
3219
Vastaukset
- juupa:)
älä ihmeessä sekaannu niihin,saat vielä taudin nimim.kokemusta on
et terkkuja vaan olarinluoman yksikköön- Työkaveri
ei ole jäteautonkuljettajia, sorry vaan...
- juupa:)
Työkaveri kirjoitti:
ei ole jäteautonkuljettajia, sorry vaan...
no mikä spede lienee...?..sieltä sano olevansa kun stadissa törmättiin tos hiljattain
- nöönöö
joo ei kannata siellä on kaikki eronneet ja karanneet....ja jos eivät vielä ainakin eroamassa varsinkin naispuoleiset joiden tekee mieli vierasta...se on niin helppoa kun oma ukko hoitaa lapset ja akka jakaa hanuria...
- untoutelias
Millainen nami on kyseessä?
- hmmmmm ;)
se on sellanen joku n.180 cm vaaleahko aika nuori kolli.. taitaa ainakin maanantaisin käydä... ;) ratakadun ja yrjönkadun kulmassa ..:)
- some1 girl
ON ne kiinteistönhoitajatkin aika nam :) Jyväskylässä :)
- roskakuski....
naiset ihan horoja? olis kyl parasta et palattas parikymmentä vuotta taaksepäin, tottakai aina hauskaa itsekin pidän tollasten kans mut kenen kanssa nykyään voi edes ajatella perustavansa perhettä ym.. koska sitten kun taas arki tulee niin seuraava on vaikka joku "muu roskakuski" joka liikkuu nurkilla kun oma mies on töissä
- ...................
roskakuski.... kirjoitti:
naiset ihan horoja? olis kyl parasta et palattas parikymmentä vuotta taaksepäin, tottakai aina hauskaa itsekin pidän tollasten kans mut kenen kanssa nykyään voi edes ajatella perustavansa perhettä ym.. koska sitten kun taas arki tulee niin seuraava on vaikka joku "muu roskakuski" joka liikkuu nurkilla kun oma mies on töissä
Tuskimpa se on pelkästään ammatista kiinni.
- roskakuski....
................... kirjoitti:
Tuskimpa se on pelkästään ammatista kiinni.
mitään ammattia, vaan sitä että naisille ei arki enää piisaa vaan aina pitää olla jotain jännitystä ja käytännössä se tarkoittaa kun arki tulee parin vuoden päästä niin taas housut kastuu jonkun toisen miehen takia joka vähän hymyilee kaupassa
- hmmm.... ;)
roskakuski.... kirjoitti:
mitään ammattia, vaan sitä että naisille ei arki enää piisaa vaan aina pitää olla jotain jännitystä ja käytännössä se tarkoittaa kun arki tulee parin vuoden päästä niin taas housut kastuu jonkun toisen miehen takia joka vähän hymyilee kaupassa
voi, voi mistä mä löydän sen herkun? ;)
- Get a OWN life
Oletsä jotenkin katkera tms? Tule sanomaan suoraan tuo syytöksesi, ja esitä todisteet väitteillesi. Helppo se on täällä huudella. Taidat olla kateellinen ihmisille jotka yhdistää uran ja perheen.
- PLIIS
Ilmankos meilläpäin ei niitä näy hoitamassa töitään kun
naiset houkuttelee ihan muuhun VOI SURKEUS ja ei täällä
saa mennä henkilökohtaisuuksiin,,, (eli asiaton viesti) - jätekuski jäällä
PLIIS kirjoitti:
Ilmankos meilläpäin ei niitä näy hoitamassa töitään kun
naiset houkuttelee ihan muuhun VOI SURKEUS ja ei täällä
saa mennä henkilökohtaisuuksiin,,, (eli asiaton viesti)haisiko jäte?
- murunen 1002
Get a OWN life kirjoitti:
Oletsä jotenkin katkera tms? Tule sanomaan suoraan tuo syytöksesi, ja esitä todisteet väitteillesi. Helppo se on täällä huudella. Taidat olla kateellinen ihmisille jotka yhdistää uran ja perheen.
eihän nöönöö puhunut uran ja perheen yhdistämisestä,näinköhän osu ja upposi?
- Hipsunen
hmmm.... ;) kirjoitti:
voi, voi mistä mä löydän sen herkun? ;)
lähtee aamulla töihin ja palaa sinne iltapäivällä.. Onhan niitä herkkuja työkavereina muutama sata :DDDD
- hhmmmmmm
jätekuski jäällä kirjoitti:
haisiko jäte?
mä haluun vaan löytää sen yhden hyvän näkösen nuoren namun kollin ratakadulta ;)
- kokemus t:ex
hhmmmmmm kirjoitti:
mä haluun vaan löytää sen yhden hyvän näkösen nuoren namun kollin ratakadulta ;)
se on idiootti,etkä halua.. kokemusta on..
- hmm^^;)
kokemus t:ex kirjoitti:
se on idiootti,etkä halua.. kokemusta on..
siitä ehkä vähän yli pari kymppisestä kollista? ;)
- Bioreijo
hhmmmmmm kirjoitti:
Sanotaanko terveiset?
- mmmmmm :P
mmm joo kerro toki terkkuja, mä vaklaan sitä ikkunasta :P tosin hetkeen ei kyl oo näkyny :(
- mmmmm :P
aww tänään taas aamulla.. harmi että meidän välissä on ikkuna :P
- ja taas....
tänään taas roskakuski 7 aikaan ratakadulla.. huomenet vaihdettiin.. harmi kun ei muuta :) en saa sua pois mielestäni...
- Tokitoki
Ai että Lassila etti kanoja? Taisi löytääkin.
- ggjkggjgj
no huh huh
- liian pitkä...
taitaa olla toivotonta.. mikset vaan voi taas tulla vastaan aamulla, kun mä tuun töihin? ... liian pitkä aika viime näkemästä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472