Menin ravintoterapeutin vastaanotolle epäilläkseni hiivasyndroomaa. En saanut ruoka-aine listaa, en mitään, siis mistä hitosta näille oikeen maksetaan!
Sen lisäks, että petin vielä tavallaan isän nostamalla sen tilin melkeen tyhjäks turhan takia.
Se oli sitten semmonen sadan euron tikki.
Ravintoterapeutti vaan rahasti!
8
343
Vastaukset
- 06546
Ravintoterapeutilla käynti on maksutonta kunnallisella puolella..
- Mene lääkäriin
Menisin mielummin erikoislääkärille, olenkin menossa, oireeni ovat pelkoa aiheuttavia.
- milka_juulia
No en tiedä mitään näistä kunnallisista puolista, mutta meillä ei vissiin sellaisia sitten ole täällä kylällä vaan piti ajaa kaupunkiin. Tuosta ihan normaali tk:sta oon ainakin omasta mielestä saanut tosi huonoa palvelua, kun meinasivat heti vedota kun verikokeet ois suoritettu niin ärtyneen suolen piikkiin! Voitteko uskoa ihan päätöntä siis. Mutta empä enää loppujen lopuks tiedä, onko tässä saanu parempaa palvelua puolelta, että toiselta.
Niin minähän olen lääkärillä rampannut jo kolmesti ymyms. että en usko siitä paskemmin olevan enää apua, toivottavasti sinulle kuitenkin on!(:
Oisko kuitenkin järkevintä turvautua vaan tämän hiivan kanssa oma oppiseen hoitoon & tuon Jouko Pursiaisen kirjan kanssa?
Voiko tuo hiiva olla välillä oireettomampi? Koska makeisia, leipää ja tämmöstä on tullu vähän rajoteltua, paitsi et kun tänään oli tuon reissun jälkeen niin surkee mieli tuli sitten vähän ahmastua pitsaa ja suklaa patukka. Mulla on kyllä tällä hetkellä ummetus kausi päällä niin, mutta mahan kurinat yms. sellaiset ovat lähes jääneet. Ainakin ne oireet vaihtelevat. - Mitä tutkimuksia
milka_juulia kirjoitti:
No en tiedä mitään näistä kunnallisista puolista, mutta meillä ei vissiin sellaisia sitten ole täällä kylällä vaan piti ajaa kaupunkiin. Tuosta ihan normaali tk:sta oon ainakin omasta mielestä saanut tosi huonoa palvelua, kun meinasivat heti vedota kun verikokeet ois suoritettu niin ärtyneen suolen piikkiin! Voitteko uskoa ihan päätöntä siis. Mutta empä enää loppujen lopuks tiedä, onko tässä saanu parempaa palvelua puolelta, että toiselta.
Niin minähän olen lääkärillä rampannut jo kolmesti ymyms. että en usko siitä paskemmin olevan enää apua, toivottavasti sinulle kuitenkin on!(:
Oisko kuitenkin järkevintä turvautua vaan tämän hiivan kanssa oma oppiseen hoitoon & tuon Jouko Pursiaisen kirjan kanssa?
Voiko tuo hiiva olla välillä oireettomampi? Koska makeisia, leipää ja tämmöstä on tullu vähän rajoteltua, paitsi et kun tänään oli tuon reissun jälkeen niin surkee mieli tuli sitten vähän ahmastua pitsaa ja suklaa patukka. Mulla on kyllä tällä hetkellä ummetus kausi päällä niin, mutta mahan kurinat yms. sellaiset ovat lähes jääneet. Ainakin ne oireet vaihtelevat.Miten sinua on tutkittu, epäilen ettei riittävästi, Onko otettu ultraa, entä gastroskopiaan lähetettä? Itse en tuohon hiivadiagnoosiin usko, eikä lääketiede. Oletko siis käynyt erikoislääkärin vastaanotolla vai tk:ssa. Itselläni on kipuja, veriulostetta, aikaisemmin olen ollut paksusuolen tähystyksessä, siksi en epäröi mennä, sillä vaiva täytyy hoitaa.
- 345543
milka_juulia kirjoitti:
Voiko tuo hiiva olla välillä oireettomampi? Koska makeisia, leipää ja tämmöstä on tullu vähän rajoteltua, paitsi et kun tänään oli tuon reissun jälkeen niin surkee mieli tuli sitten vähän ahmastua pitsaa ja suklaa patukka. Mulla on kyllä tällä hetkellä ummetus kausi päällä niin, mutta mahan kurinat yms. sellaiset ovat lähes jääneet. Ainakin ne oireet vaihtelevat.Hiivasyndroomaa ei ole virallisesti tunnustettu, mutta jotkut ovat saaneet apua hiivalääkkeistä jne. kuten tälläkin palstalla on todettu.
Ainoa keino on omatoiminen kokeilu asiassa. Aivan tuulesta temmattukaan tuo hiivaväite ei voi olla ja sitä todistaa myös nuo muutamat kirjoituksetkin, mutta ei kaikilla ihmisilläkään tietysti saata tuo aiheuttaa ongelmia.
- 545454
Pitää muistaa ettei lääketieteessä virallisesti tunneta mitään "hiivasyndroomaa", vaikka se joillekin tuntuukin aiheuttavan ongelmia ja siihen on lääkkeitä.
Ravintoterapeutit ovat aika lailla tyhjän kanssa vatsaongelmien hoidossa eli olipa yksityinen tai kunnallinen niin turha vaiva käydä niillä.
Ainoastaan jos on jotakin puutteita ruoassa joistakin tietyistä aineista kuten vitamiineista tms. niin osaavat sanoa semmoiseen asiaan.- milka_juulia
No sen kyllä huomaa, että ne on yhtä tyhjän kanssa. Eikä ole tutkittu sen kummemmin, eivät halua.
- milka_juulia
milka_juulia kirjoitti:
No sen kyllä huomaa, että ne on yhtä tyhjän kanssa. Eikä ole tutkittu sen kummemmin, eivät halua.
Luonnonjogurtitkin sisältävät sokeria, uskallanko minä niitä hiivasyndrooman kanssa syödä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364364Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151609Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481576- 361486
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2281454Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881098Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481082Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331077Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671041- 631010