Mitä ylioppilaslahjaksi?

nurde

Hei !
Antakaa vinkkejä ylioppilaslahjaksi. Määrittelyjä: ei välttämättä tarpeellista, voisi olla iloa pitkäksikin aikaa siitä lahjasta. Vierastan ajatusta kellosta tai esim. kännykästä.

Jos teillä on ideoita, vastatkaa !!!!!

Kiitos

5

17597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pia

      Et maininnut mitään puhutaanko lahjasta nais- vai miespuoliselle. Sillä on kuitenkin jonkin verran merkitystä :)

      Omista yo-lahjoistani ykkösiä oli ehdottomasti lahjakortit ja toki raha itsessäänkin. Harvalla tuoreella ylioppilaalla sitä on liikaa...

      Koruja tuli aivan liikaa ja vielä niitä kultaisia, joita en voi sietää. Eli lahjansaajan kanssa saattaa olla myös fiksua jutella, jos haluaa jotain tiettyä antaa.

      Rahalahjat jäi parhaiten omista juhlistani mieleen, sekä pieni Aalto-vaasi sja jostain afrikkalaisesta puusta veistetyt salaatinottimet ja -kulho.

      Astioiden kanssa kannattaa olla kuitenkin aika tarkka... Miehelle ei ehkä kannata mitään merkkisarjaa ostella (tyttöystävä kuitenkin tulevaisuudessa päättää mitä yhteisestä kodista löytyy). Astiasarjat kannattaa selvittää etukäteen ja jos astiaa ostaa, niin ostaa sitten joko jotain mitä on jo entuudestaan tai sitten ostaa tarpeeksi paljon. (Kukaan ei tee kahdella viinilasilla mitään)

      Raha-/tai lahjakorttilahjan arvoa ei pidä väheksyä :)

      PS. Ehdottomasti hienoin saamani "ruusu" oli pieni rahapuu, jonka oksiin oli kiinnitetty rullattuja viiden euron seteleitä :)

    • Anni

      Mä sain yo-lahjaks pienen matkalaukun, jonka sisällä oli "elämän eväät" eli ruisleipää, suolaa, säilyketölkkejä..siis sinnehän voi laittaa vaikka mitä! Musta toi oli paras yo-lahja minkä sain! Ja aika huumorilla annettu!=)

    • fègele

      Nykyisessä elämäntilanteessani raha olisi mitä tarpeellisin lahja, tai ehkä jonkin tavaratalon lahjakortti, jota voisi kuluttaa niin ruokaan kuin vaatteisiinkin. Kylmästi ja ehkä yltiö-taloudellisesti ajattelen, mutta en ihan todella tee mitään joutavalla tavarapaljoudella, etenkin kun oma kämppä on sisustettu juuri haluamallani tavalla.

      Koruja älä missään tapauksessa osta..! Olen itse moneen kertaan niin syntymäpäivinä kuin jouluinakin erikseen sanonut, että en tarvitse koruja, en käytä koruja ja, että ihmiset tuhlaavat vain rahaansa ostamalla niitä minulle. Tätini on kuitenkin vahvasti sitä mieltä, että sitten, kun "aikuistun" tulen tarvitsemaan laajaa korurepertuaariani, johon kuuluu palloa, Kalevalaa, palloa ja Kalevalaa. Herranjumala jos ylppärilahjaksi saan taas jotain vastaavaa, vaikka erikseen olen pyytänyt, että mieluummin jotain muuta. Kummallinen päähänpinttymä nuo korut..

      • kiireellinen Elli

        Kiitos lahjavinkeistä. Isosisko kysyi minulta, mitä pikkusiskolle lahjaksi.

        Kalevala-koruista en välitä vaikka niitä aina annetaan naisille lahjoiksi.

        Koruja lapsellani on jo yllin kyllin isin antamana.

        Itselläkin lipas täynnä.

        En kerro mikä vinkki tällä palstalla oli paras.
        Lähetin vinkin testarina kirjastossa pääsykokeisiin pahtavalle isosiskolle.

        Netti on ihana asia. Ei olisi minulle tullut tuokaan lahjavinkki mieleen.


    • neulavahe

      Hanki riippumatto! Erittäin mainio ja rentoutta uhkuva lahja. Riippumatoista on ilmeisesti tulossa jonkunlainen hittituote tänä kesänä. Suomesta parhaat riippumatot saa seuraavasta osoitteesta www.lasiesta.fi

      Ja voi tilata vaikka suoraan lahjan saajalle :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe