lainat myöntää nykyään virolainen LHV pankki. Onko kellään kokemuksia pankista virosta tai suomesta? Entäs hetilainasta?
Hetilainaa.fi
3
689
Vastaukset
- Mirka123
olen käyttänyt Hetilainaa kerran tai kaksi ennenkin ja yritin hakea lainaa pari viikkoa sitten. Hylky tuli vaikkei mitään ole muuttunut. Ilmeisesti Virolaisilla on rahat loppu tai sitten keräävät vaan henkilötunnuksia tms.
Siirryin Santanderin (www.santander.fi) asiakkaaksi koska on joskus ollut siellä laina. Toinen vaihtoehto olisi ollut Aasa (www.aasa.fi)- Ellos Kunniaan
Ellosta. Se on ainakin tuttu ja turvallinen.
- maksut myöhässä
Vielä silloin kun Hetilainaa pyöritti Fennoluotto, oli asiakaspalvelu joustavampaa. Olin ulkoistettu, pienituloinen vuokratyöntekijä ja asuntolainani ei ollut vielä kokonaan maksettu. Sain silti Fennoluotolta lainaa, jonka maksoin pois.
Nyt olen ollut vakituinen työntekijä kaksi vuotta, tulotasoni on kohentunut ja asuntolaina on kokonaan maksettu. Raha on silti tiukalla monen pienipalkkaisena ulkoistettuna työntekijänä toimitun vuoden jälkeen. Verokarhu mätkäytti ja maksoin viimeisen Fennoluoton myöntämän lainan erän 10 päivää myöhässä. Kun soitin ilmoittaakseni, että erä on maksettu, LHV:n asiakaspalvelija vaati minua lähettämään sähköpostilla tositteen maksustani . Samalla selvisi, ettei minulla ole enää mahdollisuuksia saada LHV:stä lainaa. (Kunhan piruuttani kysyin.) Totta, maksuni myöhästyi, saan syyttää itseäni. Kuitenkin olen samassa tilanteessa saanut parempaa palautetta suomalaisilta yrityksiltä - 'asia on kunnossa' 'uskon, että olette maksanut' 'maksu ei vielä näy, mutta eiköhän se näy tilillämme parin päivän päästä' ym.
Pankeista: Nordea vaati 15 000 euron lainan takuiksi kaksikerroksisen pääkaupunkiseudulla sijaitsevan omakotitalon osakekirjoja. Onko sekään reilua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462