Hyvä,
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9368288#comment-46114103
Sinä keksit minulle otsikon.
Suomessa on uskonnonvapaus. Jokainen voi valita uskonsa.
Olen pohtinut tämän riitelyn ratkaisua siten että kaikki Euroopan islaminuskoiset menette kirkkoon ja liitytte kristinuskoon, ja lopetatte tuollaisen vääräuskoisen höpinän.
Höpinä paremmista miehistä ja naiset vailla älyä ym on ihan soopaa.
Irtisanoudutte vaan koko jengi moisesta uskonnosta ja kulttuurista ja tavoista ym omituisesta höpinästä, niin sitten Eurooppaan ja Suomeen tulee rauha.
Sovittu?
Miksi te musut ette liittyisi kristin-uskontoon?
Niinkuin hän sanoi : Suomessa on uskonnonvapaus. Jokainen voi valita uskonsa. Voiko?
Onko teillä muslimeilla vapaus päättää omista ajatuksistanne?
Meidän Jumala lupaa maanpäällisen paratiisin
Musujen Allah lupaa itsemurhan jälkeen paratiisin, kenelle, niille mätäneville läskinpalasilleko?
Miksi me suomalaiset haluaisimme muslimeja Suomeen kun koskaan ei voi tietää kuka teistä rupee noudattaa koraanin outoja syvällisiä tarkoituksia, jotka ei aukene muille.
Oletteko kenties kateellisia, kun ne islamistit pääsee Paratiisiin niiden neitsyiden luokse?
Vai oletteko te vaan sotilaita jotka istuu ja odottaa vuoroaan päästä tappamaan?
SiiS kenen joukoissa sinä seisot? Ja kenen uskoa sinä kannatat?
Onko muslimeilla uskonnon vapaus?
Onko muslimeilla ajatusten vapaus?
Onko Suomessa uskonnonvapaus.
1
116
Vastaukset
Jättäkää jo taaksenne ne ajat kun teitä pakotettiin milloin mihinkin jopa tappamisiin.
Onko se Teidän mielestänne oikeaa uskontoa?
Miettikää.
Sitä paitsi kun tappolistalla on siis myös luopiot
Joten miten luulette, te Suomen krisu-uskontoon syntyneiden ja musuiksi kääntyneiden
suomalaisten, miten luulette teille käyvän? Olettehan luopioita?
Käänsittehän selkänne omalle Krisu-Jumalle siis miksi ette myös islam-uskolle ?
Luulenpa että musut pitää teitä just niinä luopioina.
Veikkaan, että teidän pitää näyttää uskollisuutenne tekemällä itsemurha-isku?
Ketä ja mitä asiaa se hyödyttää?
Miten kukaan voi kannattaa noin kamalaa uskontoa?
Miten kukaan voi väittää tappamista uskonnoksi ?
Ja pyhää sotaa hyväksi uskonnoksi? = Palestiinassa
Helvettiä ei ole olemassa sen enempää kuin taivastakaan.
Me kuollaan kaikki kuten liha yleensäkin.
Olemme kaikki tulevaisuuden elämää.
Totuus ei ole usko eikä usko ole totuus. Ne vaan on kaksi eri asiaa.
Jokainen saa uskoa mitä tahtoo, mutta toisia ei saa pakottaa uskomaan omaan uskoonsa!
Ja sitähän juuri islam on pakottamista kaikenlaiseen, pukeutuminen käytös seksi ruoka ja ajatuksetkin.
Miettikää muslimit itse mikä on vapaata ajatusta?
Onko vapaa ajatus lukea oma ajatus kirjasta, koraanista, jossa sanotaan kaikki ajatuksenne?
Sieltä ihmiset voi lukea omat ajatuksensa. Niinkö?
Onko se vapautta?
Ja sitten Se Suuri kysymys uudestaan, miksi te ihmettelette vielä kaiken tällasen jälkeenkin,
että me suomalaiset teitä peljätään? Ja aika monet jopa vihaa... Ja tästä jatkuu uuteen kysymykseen joka ei ehkä ihan ole tämän palstan aihe, mutta katsotaan jos se saa olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195