Päihdelinkille, Raittiuden ystävät ry:lle sekä Elämantapain liiolle. Teistä on ollut paljon apua eloni vaikeissa tilanteissa. Nyt on kauna ollut jo asiat hyvin, ajattelin vain kiittää teitä kaikkia.
Vastaukset 3
- Maroolofi
olen maailman onnellisin tänään. olen viettänyt ihanassa seurassa aa:n 1-vuotispäivää. sain ihania adresseja, kakkua ja tämän korun, yhteenlitetyt kädet. se saa olla paikallaan kaulassani niin, että muutkin näkevät: olen saavutanut vuoden raittiuden.
päivää juhlisti auringonpaiste ja läheiseni.
kiitos minun jmalalleni, etä olen saanut olla vuoden raittiina, ja tästäkin eteenpäin aina vain päivä kerrallaan- t. voipytty
päiviä sinulle! Hienoa kuulla sinulta näin myönteistä edistymistä. Oleellista ja tärkeää on havaintosi, että päivä kerrallaan sellainen on mahdollista kenelle tahansa juomisesta kärsivälle.
- M aroofoni
t. voipytty kirjoitti:
päiviä sinulle! Hienoa kuulla sinulta näin myönteistä edistymistä. Oleellista ja tärkeää on havaintosi, että päivä kerrallaan sellainen on mahdollista kenelle tahansa juomisesta kärsivälle.
Hengitys vaikeaa(tuntuu että ei saa happea), välillä kuuma, välillä kylmä, tulee semmoisia ''sähköiskuja'', varsinkin juuri kun on nukahtamassa. Ottaa pumpusta.
Onko normaalia vai oisko jotain vakavempaa?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 102913
- 98876
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52661Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen33620Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5531- 46525
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää42485- 54478
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle17456- 45447