Päihdelinkille, Raittiuden ystävät ry:lle sekä Elämantapain liiolle. Teistä on ollut paljon apua eloni vaikeissa tilanteissa. Nyt on kauna ollut jo asiat hyvin, ajattelin vain kiittää teitä kaikkia.
Kiitokset
3
323
Vastaukset
- Maroolofi
olen maailman onnellisin tänään. olen viettänyt ihanassa seurassa aa:n 1-vuotispäivää. sain ihania adresseja, kakkua ja tämän korun, yhteenlitetyt kädet. se saa olla paikallaan kaulassani niin, että muutkin näkevät: olen saavutanut vuoden raittiuden.
päivää juhlisti auringonpaiste ja läheiseni.
kiitos minun jmalalleni, etä olen saanut olla vuoden raittiina, ja tästäkin eteenpäin aina vain päivä kerrallaan- t. voipytty
päiviä sinulle! Hienoa kuulla sinulta näin myönteistä edistymistä. Oleellista ja tärkeää on havaintosi, että päivä kerrallaan sellainen on mahdollista kenelle tahansa juomisesta kärsivälle.
- M aroofoni
t. voipytty kirjoitti:
päiviä sinulle! Hienoa kuulla sinulta näin myönteistä edistymistä. Oleellista ja tärkeää on havaintosi, että päivä kerrallaan sellainen on mahdollista kenelle tahansa juomisesta kärsivälle.
Hengitys vaikeaa(tuntuu että ei saa happea), välillä kuuma, välillä kylmä, tulee semmoisia ''sähköiskuja'', varsinkin juuri kun on nukahtamassa. Ottaa pumpusta.
Onko normaalia vai oisko jotain vakavempaa?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11810293
- 525030
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422211Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24993Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977