On hyvä asia, että bussikuski tervehtii, ja matkustajien poistuessa kyydistä kuski joskus
jopa huudahtaa: "Olkaa hyvä!". Ja joskus päätepysäkille tullessa hän kuuluttaa:
"Olemme tulleet perille."
Vaan voimakkaat miinuslinssiset silmälasit hänellä on, siis voimakkaasti likinäköinen
hän on. Koska minulla itselläni on hyvä näköaisti, niin jotenkin minulle tulee huono olo,
kun näen kyseisen kuskin voimakkaat silmälasi-linssit.
Vaan pääasia on, että kyseisen ystävällisen kuskin kyydissä olen aina päässyt perille.
Bussikuski kohtelias, mutta likinäköinen
23
789
Vastaukset
- Järkipää
Miten niin voi tulla huono olo, kun näkee kuskin voimakkaat silmälasit. Ei se kuskin
runsas likinäköisyys sille kuskille itselleenkään mikään kiva asia liene.- asia-ihminen
Kas kun on meitä semmosia ihmisijä jotka saa pahoin-vointin kun näkee
voimakaslinssiset lasit jollakin. Sääkiks käy niin silmälasiriippuvaista
bussikkuskia. - Lörpörtti
asia-ihminen kirjoitti:
Kas kun on meitä semmosia ihmisijä jotka saa pahoin-vointin kun näkee
voimakaslinssiset lasit jollakin. Sääkiks käy niin silmälasiriippuvaista
bussikkuskia.Minäkin säälin niitä jotka tarvii silmällasit. Miten ne muuten näkee?
Olis kiva tietää.
- sympatiiii
Se kuski on kohtelias, mutta harmi, kun jotkut sen kuskin kyydissä kulkevat nuoret
jankuttavat, että "tuo kuski on pullonpohjalinssinen rillipää".
Missä käytöstavat ??- Silmälasiska
Kyllä se on harmi, kun jotkut suhtautuvat silmälasipäisiin ihmisiin epäystävällisesti.
- Viisas ajattelija
Silmälasiska kirjoitti:
Kyllä se on harmi, kun jotkut suhtautuvat silmälasipäisiin ihmisiin epäystävällisesti.
Onneksi Espoossa on (tai pitäisi olla) keskimäärin korkeatasoinen väestö,
ja minun mielestäni korkeatasoinen väestö suhtautuu jopa rillipäisiin
bussikuskeihin kunnioittavasti. - ÖÖÖÖÖÖ
Viisas ajattelija kirjoitti:
Onneksi Espoossa on (tai pitäisi olla) keskimäärin korkeatasoinen väestö,
ja minun mielestäni korkeatasoinen väestö suhtautuu jopa rillipäisiin
bussikuskeihin kunnioittavasti.Espoossakin on sekä viisaita että epäystävällisiä...
- Vähän-tonttu
ÖÖÖÖÖÖ kirjoitti:
Espoossakin on sekä viisaita että epäystävällisiä...
Joka paikkakunnalla on sekä viisaita että epäystävällisiä. Espoo ei ole
siinä asiassa huonompi eikä parempi muihin paikkakuntiin verrattaen.
- Nainen Espoosta
Ai onko se se hikipingon näköinen rillipää bussikuski, joka hiukan pelkää naisia...
- -5
No just, taitaa olla kyseessä just se. Hikipinko-silmälasit, vahvat linssit, ja kohtelias
kylläkin, mutta pitää etäisyyttä, jos naishenkilöt häntä jututtavat. - Yksi kuljettaja
-5 kirjoitti:
No just, taitaa olla kyseessä just se. Hikipinko-silmälasit, vahvat linssit, ja kohtelias
kylläkin, mutta pitää etäisyyttä, jos naishenkilöt häntä jututtavat.En tunne sitä tällä palstalla mainittua silmälasipää-kuljettajaa, koska
tuntemillani silmälasipäisillä kuljettajilla linssit eivät ole huomioitaherättävän
voimakkaat mitenkään.
Ymmärrän, että kuljettaja pitää etäisyyttä naismatkustajiin, koska kuljettajilla
ei ole aikaa pitää seuraa kenellekään. Kuljettajilla on ainainen kiire, ja vapaa-aikaa
on liian vähän.
- Järkipää
Kaikkein OLEELLISIN asia on bussikuskin ESIINTYMISTAITO.
Siis älkää kiinnittäkö huomiota hänen rilleihinsä.- jojjo
Onks tää se kuski, jolla on busseissaan niitä kaikenmaailman "Bussissa saa hymyillä" -kylttejä? Ei me nuoret sitä kiusata. Oikeasti monen mielestä se on just kova jätkä.
- työrauha kuuluu kaik
jojjo kirjoitti:
Onks tää se kuski, jolla on busseissaan niitä kaikenmaailman "Bussissa saa hymyillä" -kylttejä? Ei me nuoret sitä kiusata. Oikeasti monen mielestä se on just kova jätkä.
Aikoinaan vihasin kirjastossa käyntiä kun yksinäiset naiset jahtasivat niehiä kirjastossa, oli miehet sitten vapaita tai naimisissa. Nyt tämä sama ilmiö on tainut levitä jo ......
Ei miehet ole joka paikassa vapaata riistaa......
Antakaa ihmisille työrauha. Työrauha kuuluu kaikille. - no-no-no
työrauha kuuluu kaik kirjoitti:
Aikoinaan vihasin kirjastossa käyntiä kun yksinäiset naiset jahtasivat niehiä kirjastossa, oli miehet sitten vapaita tai naimisissa. Nyt tämä sama ilmiö on tainut levitä jo ......
Ei miehet ole joka paikassa vapaata riistaa......
Antakaa ihmisille työrauha. Työrauha kuuluu kaikille.Muutaman ystävällisen sanan vaihtaminen puolin ja toisin ei ole
työrauhan häirintää, vaan elämän piristys. - atlatl
no-no-no kirjoitti:
Muutaman ystävällisen sanan vaihtaminen puolin ja toisin ei ole
työrauhan häirintää, vaan elämän piristys....maalat kotoisin ja ihmettelen ihmisten valikoivaa käytöstä.
Itse käyttäydyn kaikkia kohtaan samoin.
Mikä ihme ihmisiä vaivaa, jos peruskohteliaisuus on hukassa?? - viisas n
atlatl kirjoitti:
...maalat kotoisin ja ihmettelen ihmisten valikoivaa käytöstä.
Itse käyttäydyn kaikkia kohtaan samoin.
Mikä ihme ihmisiä vaivaa, jos peruskohteliaisuus on hukassa??Aivan. Ihmisten peruskohteliaisuus on nykyään pahasti hukassa. Kyllä jokaisen
olisi osattava käyttäytyä LUONTEVASTI, eikä pelokkaasti, kuten monet nykyään. - mainio-38
viisas n kirjoitti:
Aivan. Ihmisten peruskohteliaisuus on nykyään pahasti hukassa. Kyllä jokaisen
olisi osattava käyttäytyä LUONTEVASTI, eikä pelokkaasti, kuten monet nykyään.Olen muuten hei minäkin ihmetellyt tyyppejä/tyypittäriä,
joilla on ihmeen pelokas suhtautuminen kaikkiin puhetaitoisiin
ihmisiin.
Sanonpa suoraan, että puhetaitoiset ihmiset antavat minulle
turvallisuudentunteen. On hienoa, jos bussikuski puhuu, eikä
vain aja täysin mykkänä. - lilla T
mainio-38 kirjoitti:
Olen muuten hei minäkin ihmetellyt tyyppejä/tyypittäriä,
joilla on ihmeen pelokas suhtautuminen kaikkiin puhetaitoisiin
ihmisiin.
Sanonpa suoraan, että puhetaitoiset ihmiset antavat minulle
turvallisuudentunteen. On hienoa, jos bussikuski puhuu, eikä
vain aja täysin mykkänä.Samaa mieltä. Puhetaitoiset ovat IHANIA.
- Ylpeä näkökyky
Minäpä en varmastii vasttaa bussikuskin tervehdyksseen jos huomaan
että bussikuskilla on mielettömän voimakkaat silmälasit jotka vieläpä
on semmoset miinuslinssiset voimakkaat silmälasit jotka ei meijän
suvussa oo kelläkään kun oomme hyvänäkö-kykysiä.
On se kauheaa kun bussikuskil on niin huono näkö että joutuu
semmosia vahvojja silmällaseja aina pitämään. - huolestunut espoolai
Olen lähetänyt poistopyynnön tälle viestiketjulle. Olen espoolainen ja huolestunut siitä, jaksaako kohta enää kukaan kuljettaa bussejamme, ja kun ulkomaalaisetkaan bussikuskit eivät sitten kelpaa. Saamme kohta turhaan värjötellä pysäkeillä dösää odotellen. Menkää hoitoon!
- no? no?
Kyllä kai aktiivisimmat kuskit jaksaa bussikuskeina toimia edelleenkin.
- Carmelisa**
no? no? kirjoitti:
Kyllä kai aktiivisimmat kuskit jaksaa bussikuskeina toimia edelleenkin.
Olen onneksi törmännyt ESPOOSSA lähes aina kohteliaisiin bussikuskeihin...silmälaseilla tai ilman :) Siis en nyt ihan kirjaimellisesti "törmännyt" kuitenkaan, mutta oikeesti Espoossa on kohteliaita kuskeja. aina vastaavat tervehdykseen (ainoastaan yksi vanhempi mies on sellainen joka katselee ihan muualle kun ihmiset tulee kyytiin eikä tervehdi ketään). On oikeesti mukavaa kun kuljettaja vastaa tervehdykseen. Asuin itähelsingissä puolivuotta ja käytin bussilinjaa 95 lähes päivittäin aamuin illoin ja ainoastaan yksi kuski oli sellainen joka tervehti. Ihmettelin aina sitä asiaa miten siellä oli niin epäkohteliaita kuskeja jotka eivät osaa vastata tervehdykseen??? Ovat kuitenkin palveluammatissa. Voisihan sitä vaikka edes pikkusen hymyillä jos on liian rankkaa sitä suutaan avata. Muutenkin siellä aina oli bussi myöhässä iltapäivällä tai saattoi jäädä yks tai kaks vuoroa helposti ajamattakin. Onneksi päästiin takaisin tänne kunnon ihmisten joukkoon jossa kuskitkin vielä jaksaa tervehtiä matkustajia :))
Tasemppiä vaan kaikille Espoon kuskeille ja oikein hyvää joulun jatkoa ja rauhallista uuttavuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481159- 131073
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10106981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723