Haluaisin vastauksia ammatti autoilijoilta.
Miksi BMW ei ole niin suosittu taksiliikenteessä
kuin M-B ??
BMW kuitenkin erittäin laadukkaan tuntuinen
kulkupeli, näin taksia käyttävän mielestä:)
Hinta/laatu/kestävyys onko syy, vaiko huono status?
BMW on laadukas auto.
35
891
Vastaukset
- Tietoa haluava
Lisäys edelliseen.
Olen ollut näiden VW autojen kyydissä etelä-euroopan mukulakivikaduilla, kauhea kokemus,olisko viimeksi ollut joku Skoda.
Jotkut haukkuu mersua, ks. auton kyydissä parhaat ja hiljaisimmat kyydit.
PS. Oisko vaikuttanut asiaan, ettei taksikuski ollut paskanpuhuja,niin pystyi
kuuntelemaan menopeliä:)- bemese
Ainakin PKS seudulla on mersulla takseissa toimiva huolto ja sijais-auto palvelu. Bemulla ei ole panostettu 24h huoltoon.
Lisäksi on yksi syy, ettei rengit huoli kuin mesen.
Itsellä eka 5 srjan bemu 5:n mesen jälkeen ja ensimmäinen asia mihin kiinnittää huomiota on, että autoon kulkeminen on paljon helpompaa meseen. Johtuu siitä, että bemun ovien takaylä-osat on todella paljon venytettyjä. katsokaapa mesen ovien takalinjaa, ovat paljon pystymmässä, kuin bemussa.
Kun autoon kuljetaan paljon, tälläkin asialla on merkitystä. - BMWei talvitolppaile
Siiitä taksimersun äänieristyksestä ja laadusta. vain yksi lainaus.
Mercedes-Benz E 250 CDI Avantgarde
Kiitämme Onnistunutta alustatuntumaa Ajettavuutta Tiloja
Moitimme- Alustan kumahteluja - Äänieristystä- Tahmeaa ohjausta- Rengasmelua
- asödklfjkldasf
BMW:llä oli paljon laatuongelmia tuossa kymmenisen vuotta sitten. Olisiko niistä ajoista vielä ennakkoluuloja. Nykyäänhän bemari taitaa olla kuitenkin kestävämpi kuin mersu?
- MBe320cdi
Bemari on teiniauton maineessa vaikkakaan teineillä ei ole varaa ostaa kun loppuun ajettuja liikenteessä vaarallisia Bemareita. Onhan uusi Bemari kunnon peli siinä kun MB ja Audikin. Audin valoissa on vaan suunnittelukukkanen. Varmaan Takseissa on sen takia Mersuja koska Diisseleillä on hyvö maine.
- DN
MBe320cdi kirjoitti:
Bemari on teiniauton maineessa vaikkakaan teineillä ei ole varaa ostaa kun loppuun ajettuja liikenteessä vaarallisia Bemareita. Onhan uusi Bemari kunnon peli siinä kun MB ja Audikin. Audin valoissa on vaan suunnittelukukkanen. Varmaan Takseissa on sen takia Mersuja koska Diisseleillä on hyvö maine.
se "laadukkuus" näkyy, minä en ainakaan ole vielä havainnut merkkejä sellaisesta.
- 335i
DN kirjoitti:
se "laadukkuus" näkyy, minä en ainakaan ole vielä havainnut merkkejä sellaisesta.
koska sinulla ei ole varaa ostaa Bemaria, ei edes 20 vuotta vanhaa.
- DN
335i kirjoitti:
koska sinulla ei ole varaa ostaa Bemaria, ei edes 20 vuotta vanhaa.
vaan halusta ostaa oikeasti laadukas auto, nykyinen autoni on juuri vuoden vanha ja uutena maksanut 48000 €. Mutta se ei todella ole laaduton bimmeri.
- 335i
DN kirjoitti:
vaan halusta ostaa oikeasti laadukas auto, nykyinen autoni on juuri vuoden vanha ja uutena maksanut 48000 €. Mutta se ei todella ole laaduton bimmeri.
uskalla kertoa millä ajat, koska jokaisesta autosta löytyy juttuja laaduttomuudesta? Ole mies, ja kerro millä ajat. Mutta sinä taidatkin olla "mies".
- 335i
ettei sinussa ole miestä kertoa millä ajat. Leukoja jaksat louskuttaa ja haukkua Bemaria laaduttomaksi, mutta et uskalla kertoa mikä se sinun laadukas auto sitten on. Homo juttuja jaksat kyllä suoltaa jokaiseen keskusteluun. Taitaa olla siitä puute mistä puhe.
- DN
335i kirjoitti:
ettei sinussa ole miestä kertoa millä ajat. Leukoja jaksat louskuttaa ja haukkua Bemaria laaduttomaksi, mutta et uskalla kertoa mikä se sinun laadukas auto sitten on. Homo juttuja jaksat kyllä suoltaa jokaiseen keskusteluun. Taitaa olla siitä puute mistä puhe.
tuottamatta pidän sen tietonani. Edellä ollut homous ja kierous ei minun juttuja.
- 335i
DN kirjoitti:
tuottamatta pidän sen tietonani. Edellä ollut homous ja kierous ei minun juttuja.
Ei sinulla näköjään edes ole autoa! Aika noloa retostella olemattomalla autolla. Ihme niiskuneiti olet. Nyt voit painua vaikka v*ttuun kun sinussa ei ole miestä keskustella.
- MFTYGUY8
335i kirjoitti:
Ei sinulla näköjään edes ole autoa! Aika noloa retostella olemattomalla autolla. Ihme niiskuneiti olet. Nyt voit painua vaikka v*ttuun kun sinussa ei ole miestä keskustella.
335 KANNATTAAA MENNÄ HETI KOTIIN ETTEI ÄITI SUUTU.
- 335i
MFTYGUY8 kirjoitti:
Mitä se neitimäinen käsilaukku-homo avautuu?
- BMW 2008->
MFTYGUY8 kirjoitti:
et uskalla kertoa millä ajat? Onko se autosi todellakin niin paska että pelkäät kaikkien pilkkaa ja halveksuntaa? Minä itse ajan E90 korisella 320d:llä.
- DN
BMW 2008-> kirjoitti:
et uskalla kertoa millä ajat? Onko se autosi todellakin niin paska että pelkäät kaikkien pilkkaa ja halveksuntaa? Minä itse ajan E90 korisella 320d:llä.
painukaa sinne toisienne aunuksiin.
- 335i
DN kirjoitti:
painukaa sinne toisienne aunuksiin.
rankkaa kun sinulla ei ole ollenkaan autoa vaikka niin väität. Mene töihin niin ehkä saat sen Bemarin joskus ostettua.
- DN
335i kirjoitti:
rankkaa kun sinulla ei ole ollenkaan autoa vaikka niin väität. Mene töihin niin ehkä saat sen Bemarin joskus ostettua.
mutta sinulla ei ole, ainoastaan joku hitlerin himmeli jota ei autoksi voi edes kutsua, hinttibimmeriksi ainoastaan.
- 335i
DN kirjoitti:
mutta sinulla ei ole, ainoastaan joku hitlerin himmeli jota ei autoksi voi edes kutsua, hinttibimmeriksi ainoastaan.
mikä se on. Jos nyt mussutat jotain muuta, niin sen voi tulkita siten että sinulla ei tosiaan ole autoa. Katsotaan kuinka munaton tyyppi olet. Olen täysin varma ettet uskalla kertoa autosia merkkiä ja mallia.
Ps. Toyota ei ole auto. - MFTYGUY8
335i kirjoitti:
Mitä se neitimäinen käsilaukku-homo avautuu?
ENEMPÄÄ.
- samaraha
ja ahdas. Siksi valitsin Avensiksen.
- premium_paska
miksi maksaa veltosta korista preemiumlisää? ja sitku imuläppiä alkaa pakoputkesta tulee ja 18000 euron lasku, niin voi mennä naama vituille bemaristeilla, ja kun ne vielä pysyis tiellä!!!
- 10+10
premium_paska kirjoitti:
miksi maksaa veltosta korista preemiumlisää? ja sitku imuläppiä alkaa pakoputkesta tulee ja 18000 euron lasku, niin voi mennä naama vituille bemaristeilla, ja kun ne vielä pysyis tiellä!!!
lausahdus on, että " kyllä isi maksaa" :)))))))))))))))))))))))))))))))))))
- jokutolkku
Avensiksen oikea hinta, jos huomioidaan autossa käytetyt materiaalit, ajo-ominaisuudet, ajo/matkustusmukavuus,äänieristys ym. seikat, olisi n. 1/3 sen nykyisestä hinnasta, vaikka hinta olisi näin, ainakin minulta se jäisi siitä huolimatta ostamatta. Henkilökohtaisena mielipiteenä sanoisin, ja uskon etten ole mielipiteineni yksin, on avensis sekä kaikki muut toyotat todella karkeasti ylihinnoiteltuja. Kyllä saksalaistenkin autojen hinnoissa on "ilmaa", mutta saksalaismerkit eivät hinnoittelussaan sorru läheskään yhtä karkeisiin ylilyönteihin kuin toyota.
- tojomään
Oliskos niin että ammattikäyttöön on ammattilaisten työkalut, puuhakäyttöön kannattaa hankkia
sitten omat vehkeensä.- 335i
sinä et osta Bemaria kun sinulla ei ole varaa.
- tuollaista asiaa??
335i kirjoitti:
sinä et osta Bemaria kun sinulla ei ole varaa.
Mulle ja miljoonille muille tämä on täysin periaateellinen juttu.
Bemarit on tarkoitettu kaikille hinteille ja muuten vain kieroituneille persoonille... - Dr. Ulben
tuollaista asiaa?? kirjoitti:
Mulle ja miljoonille muille tämä on täysin periaateellinen juttu.
Bemarit on tarkoitettu kaikille hinteille ja muuten vain kieroituneille persoonille...kun olet niin KATKERA. Käy juttelee vaikka psykiatrille, ehkä pääset tuosta katkeruudesta joskus yli. Sinulla ei muuten ole hirveästi varaa nimitellä toisia kieroutuneiksi :D
- WBM 330
Dr. Ulben kirjoitti:
kun olet niin KATKERA. Käy juttelee vaikka psykiatrille, ehkä pääset tuosta katkeruudesta joskus yli. Sinulla ei muuten ole hirveästi varaa nimitellä toisia kieroutuneiksi :D
haaveenani on BMW 330 d joku 2008 , mutta ikävä kyllä köyhällä ei ole varaa ajalle noin epäluotettavilla autoilla.
Eräs tuttu töissä BMW merkkihuollossa ja on kertonut karmeita tarinoita...onneksi Diplomi insinööreillä ja muilla parempi osaisilla on rahaa korjata autojaan.
BMW tehdas kompensoi pieniä myyntimääriään heikkolaatuisilla vikaherkillä autoilla ja saavat rahaa jälkimarkkinoinnista. Tosin niinhän se menee muillakin merkeillä
Näin ollen joudun tyytymään kohtaloini ajelen Englantilaisella Nissanilla....Ilman minkäälaisia ylimääräisiä huolto kuluja
- ei ymmärretä
tavikset autoista vaan ovat niinsanotusti vanhan kansan ihmisiä ja uskottelevat väkisin että esim toyota on paras kun se iskän 68 vuosimallin grownikin oli. Isä ainaski kehu....
Ei uskalleta ostaa, muttakun esimerkiksi nämä harmaan massan ihmiset ovat tulleet esimerkiksi minun autoni kyytiin, olen huomannut kuinka totiseksi menevän mahtavan auton sisällä, on valoa, nappeja, laafukasta materiaalia, hiljaista, jouhevaa kulkua.... Tippa linssistä autosta pois nousten.
Ok liioiteltu :D Mutta suuntaa antavaa mitä on oikeasti tapahtunut, pariviikkoa myöhemmin tämä kyseinen henkilö oli kaivanut netistä linkkejä bmw "morkkauksista" ja näytti ne minulle totista :D Kehaisin vaan että ottiko noin kipeetä istua takas avensikseen...- premium=paska
se itki onnesta kun pääsi sun natsihetekan kyydistä pois..
- MELUA TYHJÄSTÄ
JOOPATI JOO. Siihen ei paljon tarvitse, että auto on kestävämpi kuin MB nykyään. Mikäli laatuauto on BMW niin kai siihen on uskottava. Laadusta valitettavasti vaan joutuu maksamaan. Autoa pidetään premiumina (tarkoittaa sitä, että vakiona tulee kääntyvät etupyörät - muu vatustus tulee listalta erikseen asiakkaan tilaaman ja hinta autolla tuplaantuu).
Mitä sitten, jos auto seisoo pajalla. Onhan se laatua ja premiumia. Tunnen parikymmentä bemariukuskia, mutta en yhtään sellaista, jolla ei olis ongelmia kärrynsä kanssa.- pekka1054-
Outoja tuttuja sinulla.
Minulla on kuudes bemari menossa, eikä ole pahemmin valittamista ollut.
Aikaa on kulunut parikymmentä vuotta ja kilometreja kertynyt yhteensä reippaasti puoli miljoonaa. Yhtään bemaria en ole uutena ostanut, ostettaessa mittarissa on ollut 50-100tkm, olen nauttinut varsin huolettomista kilometreista.
Autojahan ne vain on, huolloissa käytettävä, kuluvia osia vaihdettava. Josku sjoku ylimääräinen osa, huolto-ohjelman ulkopuolelta. silti mielestäni huolettomia kilometreja. Ja paljon.
BMW - ajamisen iloa!
- nadsismia?
saksalainen auto johtaa maailman markkinoita kalleimmalla hinnallaan!!!!,ei millään muulla asialla!!!!!!!!!!!!
lapsellista
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?132817- 2232649
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n172074Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari262028Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa571873Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo701592Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr141249Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?991245Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231182Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta891078