Kolmen päivän päästä UFO näyttäytyy?
http://www.youtube.com/watch?v=SoT_Bn5CZGM
A Ex Norad Officer claims to have information of mass sightings around the world on oct 13th 2010.
UFO näyttäytyy 13.10?
68
3213
Vastaukset
- fgdfgfdfgfgdfg
Jos noin kävisi, niin se olisi 100 % illuminatin oma näytös.
Illuminatin ydinhän on ei-ihmisentiteettejä, ei siis ihmisiä, hybridit ovat heidän välimiehiä, jotka ovat tämän maailman johtoasemissa.
Tuossahan toitotettiin tuota karkeata illuminati valhetta, että hiilidioksidi olisi syy ns. ilmastonmuutokseen.
illuminatin olisi lapsellisen helppo järjestää tuollainen tapahtuma, mikäli he niin haluaisivat.- höpönpöpönpöppöö
Mä suhtaudun ainaki skeptisesti tähän 13.10 juttuun ... ainahan noita juttuja tulee millon kenenki suusta :D jos tulee nii mä juoksen ton keskustan läpi alasti xD
- ds1
ees omiks huvikseen en jaksais tämmöstä paskaa.
kasa.- sdgsfgfgdfd
Kuinkahan paljon sinäkään tiedät mistään mitään?
On epäolennaista, ilmestyykö mitään ufoja huomenna tai ylihuomenna vai ei, mutta olennaista on, että ihmisten enemmistö on täydellisiä idiootteja, jotka luulevat olevansa lähes kaikkitietäviä, joilla on varaa muka naureskella toisille, jotka puhuvat asioita, joita ei ole kouluissa tai muualla puhuttu.
Tätä maailmaa johtaa olennot, joiden yksi ryhmä on reptiliaanit, on muitakin, nämä olennot ovat meidän ihmisten kannalta ns. multi ulottuvuus olentoja, eli he kykenevät toimimaan laajemmalla ulottuvuus skaalalla kuin me ihmiset, siksi he mm. kykenevät häviämään meidän silmissämme kuin tyhjään, meidän silmämme eivät enää näe heitä, mutta olemassa he ovat edelleen.
Tällaisia olentoja on muitakin, joita pähkäillään, kuten tämä himalajan lumimies, bigfoot, myös Venäjän Karjalassa on näitä bigfooteja, välillä ihmiset niitä näkevät, välillä eivät, niiden jalanjälkia on kuvattu ympäri maapalloa, myös loch nessin "hirviö" on näitä ns. multi ulottuvuus olentoja, jotka jostain syystä elävät tämän meidän ulottuvuuden ja toisen ulottuvuuden raja-alueilla, eli kun he ovat tuossa toisessa värähtelytaajuudessa, niin he ovat meille ihmisille näkymättömiä.
Tämän ei-ihmis entiteetin on ollut lapsellisen helppoa hallita vuosituhansia ihmiskuntaa, koska he ovat osittain näkymättömiä, he tietävät todellisuudesta paljon enemmän kuin ihmiset, sekä koska ihmiset ovat sellaisia luupäitä, että kun joku on yrittänyt ihmisiä valistaa näistä asioista, niin hänet on naurettu, syytetty hulluksi yms.
http://www.youtube.com/watch?v=6po7gHmllk0&feature=related
Minulle on käsittämätöntä se asia, että miten ihmisillä on varaa nauraa näille ihmisille, jotka yrittävät tuota totuutta ihmiskunnalle, kuten David Icke.
Millä ihmeen auktoriteetillä kenelläkään on suoralta kädeltä varaa sanoa, "ei voi olla totta", "ei voi olla totta, sillä minä tiedän, että tuo ei ole mahdollista"
Tosin jos on diplomi insinööri ja lukee Tiede lehteä, niin hehän ovat näitä kaikkitietäviä, jotka suoralta kädeltä sanovat tällaisista jutuista, että "naurettavaa roskaa".. - .,mmcnb,f.bn
sdgsfgfgdfd kirjoitti:
On epäolennaista, ilmestyykö mitään ufoja huomenna tai ylihuomenna vai ei, mutta olennaista on, että ihmisten enemmistö on täydellisiä idiootteja, jotka luulevat olevansa lähes kaikkitietäviä, joilla on varaa muka naureskella toisille, jotka puhuvat asioita, joita ei ole kouluissa tai muualla puhuttu.
Tätä maailmaa johtaa olennot, joiden yksi ryhmä on reptiliaanit, on muitakin, nämä olennot ovat meidän ihmisten kannalta ns. multi ulottuvuus olentoja, eli he kykenevät toimimaan laajemmalla ulottuvuus skaalalla kuin me ihmiset, siksi he mm. kykenevät häviämään meidän silmissämme kuin tyhjään, meidän silmämme eivät enää näe heitä, mutta olemassa he ovat edelleen.
Tällaisia olentoja on muitakin, joita pähkäillään, kuten tämä himalajan lumimies, bigfoot, myös Venäjän Karjalassa on näitä bigfooteja, välillä ihmiset niitä näkevät, välillä eivät, niiden jalanjälkia on kuvattu ympäri maapalloa, myös loch nessin "hirviö" on näitä ns. multi ulottuvuus olentoja, jotka jostain syystä elävät tämän meidän ulottuvuuden ja toisen ulottuvuuden raja-alueilla, eli kun he ovat tuossa toisessa värähtelytaajuudessa, niin he ovat meille ihmisille näkymättömiä.
Tämän ei-ihmis entiteetin on ollut lapsellisen helppoa hallita vuosituhansia ihmiskuntaa, koska he ovat osittain näkymättömiä, he tietävät todellisuudesta paljon enemmän kuin ihmiset, sekä koska ihmiset ovat sellaisia luupäitä, että kun joku on yrittänyt ihmisiä valistaa näistä asioista, niin hänet on naurettu, syytetty hulluksi yms.
Minulle on käsittämätöntä se asia, että miten ihmisillä on varaa nauraa näille ihmisille, jotka yrittävät tuota totuutta ihmiskunnalle, kuten David Icke.
Millä ihmeen auktoriteetillä kenelläkään on suoralta kädeltä varaa sanoa, "ei voi olla totta", "ei voi olla totta, sillä minä tiedän, että tuo ei ole mahdollista"
Tosin jos on diplomi insinööri ja lukee Tiede lehteä, niin hehän ovat näitä kaikkitietäviä, jotka suoralta kädeltä sanovat tällaisista jutuista, että "naurettavaa roskaa"..Jep, todellakin ärsyttää nuo "kaikkitietävät" apinat, joista hyvä esimerkki on juurikin diplomi-insinöörit.
Siinä on ryhmä, jossa on paljon näitä puupäitä, joista loistaa tyhmyys, mutta jotka kuitenkin luulevat tietävän lähes kaiken, sekä fanittavat Tiede lehteä, sekä kun yrittävät olla loogisia, niin ovat naurettavia sössöttäjiä, joiden sepustuksesta ei tule hullua hurskaammaksi. - höpönpöpönpöppöö
.,mmcnb,f.bn kirjoitti:
Jep, todellakin ärsyttää nuo "kaikkitietävät" apinat, joista hyvä esimerkki on juurikin diplomi-insinöörit.
Siinä on ryhmä, jossa on paljon näitä puupäitä, joista loistaa tyhmyys, mutta jotka kuitenkin luulevat tietävän lähes kaiken, sekä fanittavat Tiede lehteä, sekä kun yrittävät olla loogisia, niin ovat naurettavia sössöttäjiä, joiden sepustuksesta ei tule hullua hurskaammaksi."Jep, todellakin ärsyttää nuo "kaikkitietävät" apinat,"
Ja sinä nostat ittes muiden yläpuolelle,eli kerros nyt vähä niitä sun "tietojas"...Jos ihminen tykkää lukea tiede lehteä nii mitä vitun pahaa siinä on?? en itse edes oo kiinnostunut tiede lehdestä tai tieteestä yleensäkkään... sivusta katsojana ihmetyttää tää ikuinen vänkkäys tiede vs. ufo uskonto :) - tohtori molonen
höpönpöpönpöppöö kirjoitti:
"Jep, todellakin ärsyttää nuo "kaikkitietävät" apinat,"
Ja sinä nostat ittes muiden yläpuolelle,eli kerros nyt vähä niitä sun "tietojas"...Jos ihminen tykkää lukea tiede lehteä nii mitä vitun pahaa siinä on?? en itse edes oo kiinnostunut tiede lehdestä tai tieteestä yleensäkkään... sivusta katsojana ihmetyttää tää ikuinen vänkkäys tiede vs. ufo uskonto :)reptiliaanit on rektumista. Siikajärvellä nähty iso kasa isojalan ulostetta. Isojalasta voi melko suurella todennäköisyydellä todeta, että aika epätodennäköinen hahmo, ja samalla todennnäköisyydellä 13.10 näyttäytyy korkeintaan naurulokki, ja kakkii suuhun. Tietysti ihmiset voisi keskittyä tutkimaan isojalan jätöksiä, eikä touhuta epäolennaisuuksia syövän ,ja nälänhädän kimpussa.
- 14
tohtori molonen kirjoitti:
reptiliaanit on rektumista. Siikajärvellä nähty iso kasa isojalan ulostetta. Isojalasta voi melko suurella todennäköisyydellä todeta, että aika epätodennäköinen hahmo, ja samalla todennnäköisyydellä 13.10 näyttäytyy korkeintaan naurulokki, ja kakkii suuhun. Tietysti ihmiset voisi keskittyä tutkimaan isojalan jätöksiä, eikä touhuta epäolennaisuuksia syövän ,ja nälänhädän kimpussa.
naurulokki kakkii siis suuhun !? ..voi perkele
- 16,5
14 kirjoitti:
naurulokki kakkii siis suuhun !? ..voi perkele
Mikä lienee totuus kun puhutaan vaikkapa Icke-nimisestä henkilöstä?Hänhän sai 1990-luvun alussa potkut BBC:lta väitettyään suorassa TV-lähetyksessä,että esim.kuninkaalliset ovat joitain liskoihmisiä!Tätä samaa rataa hän jatkaa edelleenkin,ja jotkut saattavat jopa uskoa hänen keksimämsä "totuudet." Ns.bigffootit,Jetit sekä mysö Australian vastaava,ovat nykykäsityksen mukaan todennäköisesti muinaisien jättigorilojen-fossiileja on löydetty-osittain säilyneitä populaatioita joissain päin maailmaa ja lähinnä harvaan asutuilla alueilla.
- cbhnjmk,löliuy
.,mmcnb,f.bn kirjoitti:
Jep, todellakin ärsyttää nuo "kaikkitietävät" apinat, joista hyvä esimerkki on juurikin diplomi-insinöörit.
Siinä on ryhmä, jossa on paljon näitä puupäitä, joista loistaa tyhmyys, mutta jotka kuitenkin luulevat tietävän lähes kaiken, sekä fanittavat Tiede lehteä, sekä kun yrittävät olla loogisia, niin ovat naurettavia sössöttäjiä, joiden sepustuksesta ei tule hullua hurskaammaksi.Taas joku koulunsa kesken jättänyt hömelö purkaa sisimpiä tuntojaan, kun on jäänyt keskustelussa inssille kakkoseksi? Oppimattomuus ja herkkäuskoisuus ovat paremminkin osoitusta tyhmyydestä. Uskoisin dippainssien osamäärien olevan keskimääräärin runsaasti yli sadan. Sinun kirjoituksesi perusteella ÄO:si käy tiukkaa kisaa kengännumerosi kanssa.
Ja Tiede lehti on sen verran populaari tavalliselle tallaajalle tarkoitettu julkaisu, että kyllä sitä lukevat muutkin kuin teknisesti tai tieteellisesti orientoituneet. - EiInssi
cbhnjmk,löliuy kirjoitti:
Taas joku koulunsa kesken jättänyt hömelö purkaa sisimpiä tuntojaan, kun on jäänyt keskustelussa inssille kakkoseksi? Oppimattomuus ja herkkäuskoisuus ovat paremminkin osoitusta tyhmyydestä. Uskoisin dippainssien osamäärien olevan keskimääräärin runsaasti yli sadan. Sinun kirjoituksesi perusteella ÄO:si käy tiukkaa kisaa kengännumerosi kanssa.
Ja Tiede lehti on sen verran populaari tavalliselle tallaajalle tarkoitettu julkaisu, että kyllä sitä lukevat muutkin kuin teknisesti tai tieteellisesti orientoituneet.Jos itse tässä ja nyt kertoisin sen, mitä koulutusta olen saanut ja missä laitoksissa-ne eivät liity mtenkään insinööri-tai muihin vastaaviin opetuslaitoksiin-olen opetusta/koulutusta saanutja mitä olen koulukseni perusteella käytännössä toteuttanut,niin voisi tulla aika hiljaista...
- epäilen.........
EiInssi kirjoitti:
Jos itse tässä ja nyt kertoisin sen, mitä koulutusta olen saanut ja missä laitoksissa-ne eivät liity mtenkään insinööri-tai muihin vastaaviin opetuslaitoksiin-olen opetusta/koulutusta saanutja mitä olen koulukseni perusteella käytännössä toteuttanut,niin voisi tulla aika hiljaista...
Miten äikänopettajasi päästi sinut läpi? Kirjoituksestasi ei oikein omaksuttu koulutustaso paista.
Ilman koulutusta ja ammattitaitoa aika harva saa nykypäivänä mitään tähdellistä aikaan. Jos sinä olet saanut, olet todella poikkeus. - ex inssi
.,mmcnb,f.bn kirjoitti:
Siinä on ryhmä, jossa on paljon näitä puupäitä, joista loistaa tyhmyys, mutta jotka kuitenkin luulevat tietävän lähes kaiken, sekä fanittavat Tiede lehteä, sekä kun yrittävät olla loogisia, niin ovat naurettavia sössöttäjiä, joiden sepustuksesta ei tule hullua hurskaammaksi.Aku-Ankkaa, ainakin tutkimusten mukaan. Salkussa oli useimmiten juuri Aku-Ankka.
- aaltopelli
sdgsfgfgdfd kirjoitti:
Tosin jos on diplomi insinööri ja lukee Tiede lehteä, niin hehän ovat näitä kaikkitietäviä, jotka suoralta kädeltä sanovat tällaisista jutuista, että "naurettavaa roskaa"..Itse asiassa, olen niitä harvoja, jotka tietää totuuden siitä, mistä niin kovasti kiistelette.
Ja tiedän pari muutakiin asiaa. Käykö katteeks?
- 101010
Eikös vuoden 2008 lokakuun puolenvälin paikkeilla Alabamassa pitänyt ilmestyä näkyviin jättimäinen "valoalus",jja jonka olisi pitänyt pysytellä kolme päivää näkyvillä ihmisten toljotettavana?Sellaisen viestin joku kanavoija oli kuulemma silloin saanut joltain intiaanihengeltä.Tuleeko nyt uusintayritys kun entinen meni pieleen???
- lutgcykyl
Parissa vuodessakin tulee taas uusia juuri lukutaidon saavuttaneita, joita on helppo vedättää. Ja sitkeimpiin uskojiin sama skeida uppoaa useitakin kertoja peräkkäin.
- Kauralautanen
Nuissa "nykyajan" ennustuksissa pitää aina lukee loppuun asti :)
niissä aina lopussa tai jossain pienellä on sit tyyliin "saattaa tarkoittaa myös että tällä vuosisadalla" tms
ja pelkästään jo tollaset "Ex Norad Officer" jo kertoo sen että kyseessä on joko kirjan tai videon myyntipönkitys :)- mitään uhmoa ilesty
ja jos ilmestyykin niin lupaan tanssia alasti ripaskaa keskustassa iltapäivän ruuhka-aikana.
- muaaaahaahahaha
MTV3 uutisissakin:
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/10/1203476
"Jos he eivät tule 13. lokakuuta, tapahtuu se marraskuussa tai joulukuussa. Kuitenkin tämän vuoden puolella"
Mutta ei tule huomenna, eikä marraskuussa eikä joulukuussakaa, eikä ikinä muulloinkaa. Taas ufo uskovaisia vedätetään. - >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
muaaaahaahahaha kirjoitti:
MTV3 uutisissakin:
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/10/1203476
"Jos he eivät tule 13. lokakuuta, tapahtuu se marraskuussa tai joulukuussa. Kuitenkin tämän vuoden puolella"
Mutta ei tule huomenna, eikä marraskuussa eikä joulukuussakaa, eikä ikinä muulloinkaa. Taas ufo uskovaisia vedätetään.Olisikohan että ovat jo käyneet näyttääntymässä.
http://www.youtube.com/watch?v=KOWyZUI8a0g&feature=related - muaaaahaahahaha
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kirjoitti:
Olisikohan että ovat jo käyneet näyttääntymässä.
http://www.youtube.com/watch?v=KOWyZUI8a0g&feature=relatedMitä shiddiä. Pelkkää kusetusta.
- en tiedä mistä tarka
Olin nuoruudessani usein yhteydessä olentoihin, jotka eivät ole tältä planeetalta. Yhteydenotto tapahtui unenkaltaisessa tilassa, mutta ei unessa. Sitten yhteydenotot loppuivat. Nyt jokunen vuosi sitten on tullut muutoma yhteydenotto ja aivan viimeaikoina useampi ja näiden yhteydenottojen perusteella uskoisin, että lähiaikoina on tapahtumassa jotain poikkeavaa. Viimeisessä yhteydenotossa sain kaavan jolla voi rakentaa laitteen jolla pystyy tuottamaan energiaa ja puhdasta vettä jätevedestä, en ole mikään fyysikko mutta netistä kaivelin tietoja tuota kaavaa ja rakennusohjetta tarkastellessani niin uskoisin, että laite voisi olla toimiva, en vaan tiedä kehen siitä ottaisin yhteyttä, pitäisivät vaan hulluna jos alan selittää, että humanoidit antoi tämmöset rakennusohjeet, joilla maailman energia ja vesiongelma ratkaistaan yhdellä iskulla.
- vastuu on sinulla
Ihmisillä on joku sairaalloinen tarve odottaa jonkun ufo pellen tai jeesuspellen laskeutuvan maan päälle pistämään asiat kerralla järjestykseen, kunhan vain välttyisimme itse vastuusta ja tekemättä itse mitään asioiden eteen. Pyrimme viimeiseen asti odottamaan että joku muu tekisi jotain kunhan vain vältymme vastuusta.
- ei tehoa
Näiden ufojen sanomakin lie se ettemme pilaisi elinympäristöä, mutta tuskin edes ufojen näyttäytyminen saa meitä muuttamaan nopeasti elämäntaaamme vaan jatkamme niin kuin aina ennenkin.
- 13.10.
"Ufobongarit huomio: Nyt kannattaa varata kamerat ja videokamerat esille, sillä ulkoavaruuden asukkaat tulevat näyttäytymään tuntien ajaksi maan ihmisille huomenna, 13. lokakuuta 2010. Ufot näyttäytyvät suurten kaupunkien väestölle.
Ufot eivät huomenna laskeudu maahan, eivätkä myöskään kommunikoi ihmisten kanssa. Ennusteen mukaan heillä on kokemusta muiltakin planeetoilta ja he tietävät, että äkillinen puuttuminen maan asioihin loisi vain pelkoa ja paniikkia."
http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/193481.shtml- Pölhöyden taitaja
Jos tulevatkin niin mitä se lopulta muuttaisi, ihmiset pällistelis päivän ja sen jälkeen menisi takaisin omiin hommiinsa ajatellen että "ei minun oikeastaan tarvitse mitään ajatella, minähän voin olla vain ja tehdä typeriä töitä, mitä minä yrittää mitään parempaa rakentaa".
- cfvhjklåpoi
Pölhöyden taitaja kirjoitti:
Jos tulevatkin niin mitä se lopulta muuttaisi, ihmiset pällistelis päivän ja sen jälkeen menisi takaisin omiin hommiinsa ajatellen että "ei minun oikeastaan tarvitse mitään ajatella, minähän voin olla vain ja tehdä typeriä töitä, mitä minä yrittää mitään parempaa rakentaa".
Juuri UFO uskikset jättävät paremman rakentamisen ja siirtävät vastuun "avaruusveljille".
- ennustaja ukko
cfvhjklåpoi kirjoitti:
Juuri UFO uskikset jättävät paremman rakentamisen ja siirtävät vastuun "avaruusveljille".
" Näin käy, jos uskomme USA:n ilmavoimien eläkkeelle jäänyttä upseeria Stanley A. Fulhamia. Fulham on kirjoittanut teoksen Challenges of Change, jossa hän esittää hämmentävän ennusteen"
Kuinkas se olisi jos ennustaja ukko olisi Venäläinen eläkkeelle jäänyt Upseeri,epäilempä uutisen jääneen rajan tuolle puolelle,tuskin täällä hiiskuttaisiin asiasta mitään.Ihmettelen hiukan tuota rähmällään oloa tuonne rapakon taa. Taitaa nämä eläkeupseerit hakea julkisuutta keinoja kaihtamatta jäätyään työpaikastaan eläkkeelle.
Jäitä hattuun ja ollaan turhia kiihkoilematta. - on tässä ooteltukin
cfvhjklåpoi kirjoitti:
Taivaista saapuvia pelastajia on venattu ihmiskunnan historiassa moneen otteeseen. Missähän ne kupeksii?
Miksi ne venaili ,että ihmiset paskoo asiansa näin ns. huolestuttavaan tilaan? Homo Sapiensi on bauttia rallaa 130 000 vuotta paskonut maapalloa, ja nyt vasta tulee oikeat haare krishna motherfucker valonkantajat, jotka pistää meidät ojennukseen. Aika sairaita minusta, jos tarkoituksella venaavat ,että jebou nyt ne on kuilun partaalla. Kovin kauheesti en muutenkaan tuommosten vesipäiden ilmestymisen puolesta vetoa löisi. - Tuli vielä mieleen
on tässä ooteltukin kirjoitti:
Taivaista saapuvia pelastajia on venattu ihmiskunnan historiassa moneen otteeseen. Missähän ne kupeksii?
Miksi ne venaili ,että ihmiset paskoo asiansa näin ns. huolestuttavaan tilaan? Homo Sapiensi on bauttia rallaa 130 000 vuotta paskonut maapalloa, ja nyt vasta tulee oikeat haare krishna motherfucker valonkantajat, jotka pistää meidät ojennukseen. Aika sairaita minusta, jos tarkoituksella venaavat ,että jebou nyt ne on kuilun partaalla. Kovin kauheesti en muutenkaan tuommosten vesipäiden ilmestymisen puolesta vetoa löisi.Toisessa maailmansodassa kuoli 62 miljoonaa ihmistä. Missä oli melonipäät suurine silmineen, paimentamassa ihmispoloa oikealle tielle? Ei paljoo humiksia nappaillu ihmiskunnan kärsimykset. Paskaako tänne enää hönkiivät.
- Stressaava tapaus
ennustaja ukko kirjoitti:
" Näin käy, jos uskomme USA:n ilmavoimien eläkkeelle jäänyttä upseeria Stanley A. Fulhamia. Fulham on kirjoittanut teoksen Challenges of Change, jossa hän esittää hämmentävän ennusteen"
Kuinkas se olisi jos ennustaja ukko olisi Venäläinen eläkkeelle jäänyt Upseeri,epäilempä uutisen jääneen rajan tuolle puolelle,tuskin täällä hiiskuttaisiin asiasta mitään.Ihmettelen hiukan tuota rähmällään oloa tuonne rapakon taa. Taitaa nämä eläkeupseerit hakea julkisuutta keinoja kaihtamatta jäätyään työpaikastaan eläkkeelle.
Jäitä hattuun ja ollaan turhia kiihkoilematta.En tiedä, mutta yksi selitys voidaan ottaa myös huomioon että "Stanleyta" on saatettu uhata kuolemalla jos hän ei puhu nuista asioista nyt ja vielä sanoen "laitan oman uskottavuuteni peliin". Kuulostaa vähän että henkilö olisi paineistettu jollakin.
- Stressausta palasta
Stressaava tapaus kirjoitti:
En tiedä, mutta yksi selitys voidaan ottaa myös huomioon että "Stanleyta" on saatettu uhata kuolemalla jos hän ei puhu nuista asioista nyt ja vielä sanoen "laitan oman uskottavuuteni peliin". Kuulostaa vähän että henkilö olisi paineistettu jollakin.
Sanoi että joulu tai marraskuussa jos ei nyt, että tuntuu vähän että ihan oikeasti tässä on nyt paineistettu henkilö puhumaan kuoleman uhalla, että varmasti pilaa maineensa kun mitään ei tapahdukkaan. (Henkilö ei itse sano että jotakin tapahtuisi vaan yrittää laittaa jotain puheeseensa)
Itse en tiedä mutta jos ei mitään tapahdu niin tämä henkilö katsotaan julkisuudessa kieroon. (Sehän on myös tarkoitus miksi häntä uhattiin)
- 555,555
TikTak TikTak TikTak... (kello käy)
Suhtaudun epäilevästi, mutta katselen varmaan 14.10 aamu-uutisista netin kautta ja totean ettei tapahtunut mitään. Tuokin kaveri sitten yhden haastattelun lopussa sanoi, että jos ei nyt lokakuussa, niin sitten marraskuussa tai joulukuussa, kuitenkin tänä vuonna tai ehkä ei sittenkään niin suuressa määrin. Tai sen suuntaista. Että sama virsi ku Sheldon Nidlellä. Lupaan juoda teelusikallisen kahvia, jos ufot näyttäytyy (ja minä inhoan kahvia)
Vielä on siis 27 tuntia aikaa, ennenkuin muuttuu päivä neljänteentoista. - tehdään joka päivä
Oikeastaan joka päivä jossain päin maailmaa tehdään ufo havaintoja joten jokuhan voi sanoa, että kyllä ne kävi koska siellä ja siellä oli taivaalla vilkkuva valo.
- 18+19
Ehkä joku hörhö tulee järkiinsä ja ymmärtää ettei ex-kapiaiset ole sen kummempia auktoriteetteja uskottavuuden suhteen...
- Joopa joo
mitään. Joten taisi olla kukkua koko juttu, kuten ennenkin.
- eemeli täältä
Kävi mielessä, että jos niitä ufoaluksia alkaa näkyyn niin se voi olla salajuoni ja pelkästään pelkkiä hologrammeja, tällä tempauksella halutaan saada ihmiset tekeen muutoksia tai jokin muu syy.
- jebout
Just äsken näin ufon. Se oli suuri lentävä hatullinen hevonpaskaa. Kuinkahan paljon näitä ennustuksia tarvitaan, jotta pöljät lakkaa uskomasta vääriin profeetoihin?
- vbnjklooiuy
jebout kirjoitti:
Just äsken näin ufon. Se oli suuri lentävä hatullinen hevonpaskaa. Kuinkahan paljon näitä ennustuksia tarvitaan, jotta pöljät lakkaa uskomasta vääriin profeetoihin?
Jioku uskoo vähemmästä, kunnon UFO-uskis ei paljostakaan.
- ei nävy
Montakos humanoidialusta olette tänää nähny? Mä en oo yhtää.
- Juu u
Vaikka humikset avaruudesta sattuis olemaan tulossa tänne Maanrähjälle tällaiset ehkä/saattaa-ennustukset vie kyllä pohjaa niihin uskomiselta... sit jos ne joskus tulee, kukaa ei välitä. JOS(ja iso jos) niitä edes on ja ne olisikin valehdelleet kaikki nää kerrat jollon niiden on pitäny tulla muttei tullukkaa, ni tykki perseeseen vaan. Tääl on ihan tarpeeks huijareit ihan omast takaa.. Oikeen alkaa vi..taa. Taitaa olla taas yks kirjanmyynti kikka joo..
- 12+14
Juu u kirjoitti:
Vaikka humikset avaruudesta sattuis olemaan tulossa tänne Maanrähjälle tällaiset ehkä/saattaa-ennustukset vie kyllä pohjaa niihin uskomiselta... sit jos ne joskus tulee, kukaa ei välitä. JOS(ja iso jos) niitä edes on ja ne olisikin valehdelleet kaikki nää kerrat jollon niiden on pitäny tulla muttei tullukkaa, ni tykki perseeseen vaan. Tääl on ihan tarpeeks huijareit ihan omast takaa.. Oikeen alkaa vi..taa. Taitaa olla taas yks kirjanmyynti kikka joo..
Kyllä ukolla viiraa päässä ku menee tommosta latelee... kyl on huono tapa myydä sitä kirjaa :D kuka helvetti sitä nyt ostais ku mitään ei tapahdu :D sekasin koko ukko!
- kieh kieh kieh
12+14 kirjoitti:
Kyllä ukolla viiraa päässä ku menee tommosta latelee... kyl on huono tapa myydä sitä kirjaa :D kuka helvetti sitä nyt ostais ku mitään ei tapahdu :D sekasin koko ukko!
"kyl on huono tapa myydä sitä kirjaa :D kuka helvetti sitä nyt ostais ku mitään ei tapahdu :D sekasin koko ukko! "
Hän ei ole selvästikkää perehtynyt markkinointiin. Tosin luulisin että kyllä varmaan niitäki "tonttuja" löytyy jotka kieli pitkällä menee senkin ukon kirjoja ostaa siitäki huolimatta vaikka puheleeki paskoo. - VitsiEiPakollinen
kieh kieh kieh kirjoitti:
"kyl on huono tapa myydä sitä kirjaa :D kuka helvetti sitä nyt ostais ku mitään ei tapahdu :D sekasin koko ukko! "
Hän ei ole selvästikkää perehtynyt markkinointiin. Tosin luulisin että kyllä varmaan niitäki "tonttuja" löytyy jotka kieli pitkällä menee senkin ukon kirjoja ostaa siitäki huolimatta vaikka puheleeki paskoo.eiko sehä sanooki että jos ei ny 13 päivä ni ainaki vuoden loppuu mennessä, ja lisäinfoo saa sen kirjasta ^^ elikkä kirja myy todella hyvin jenkkilässä ainakin teksasissa ym ns maalais osavaltioissa tämän vuoden. Ihan normi setti ufo alalla myyä kirjaa :)
- 34
VitsiEiPakollinen kirjoitti:
eiko sehä sanooki että jos ei ny 13 päivä ni ainaki vuoden loppuu mennessä, ja lisäinfoo saa sen kirjasta ^^ elikkä kirja myy todella hyvin jenkkilässä ainakin teksasissa ym ns maalais osavaltioissa tämän vuoden. Ihan normi setti ufo alalla myyä kirjaa :)
Tarkkaan ottaen monikin on nähnyt tänään ufon: lentävän kohteen jota ei ole osannut tunnistaa.
Toinen asia sitten on se että tarkkaan tutkimalla noin 100 % niistä on kuitenkin selitettävissä aivan maanpäällisin syin. 34 kirjoitti:
Tarkkaan ottaen monikin on nähnyt tänään ufon: lentävän kohteen jota ei ole osannut tunnistaa.
Toinen asia sitten on se että tarkkaan tutkimalla noin 100 % niistä on kuitenkin selitettävissä aivan maanpäällisin syin.Ainakin minun telkasta alkoi V- sarja. Jonka alkuperäis tekele on 1980- luvulta jonka näyttäminen lopettiin kesken.
1960 - luvulla näyttivät sarjaa Muukalaiset, jossa heidät tunnistettiin koukunmuotoisesta pikkurillistä.
Olen tasan satavarma, että täällä on käyty, pikku retkikuntia tehty mailman sivun. Tarkistavat miten on kehitys edennyt, vai onko. Entis ajan jumalat jotka toivat tietoa ja opettivat viljelyn ym ovat ihan sopivasti avaruuden kansojen asukkaita.
Miksi niiden pitäisi olla ulkoavaruudesta. Linnun rata itsessään on jo täynnä erilaisia elämän mahdollisuuksia.
Tuolla juutuupissa oli kuva sanghain yläpuolella lilluvasta neliöstä, jos oikein näin. Mitenkäköhän se on tehty. Jos olisi ollut aito, niin luulisin sitä täällä kairassakin näytettävän.- LinkFirer GRawl
maagikko kirjoitti:
Ainakin minun telkasta alkoi V- sarja. Jonka alkuperäis tekele on 1980- luvulta jonka näyttäminen lopettiin kesken.
1960 - luvulla näyttivät sarjaa Muukalaiset, jossa heidät tunnistettiin koukunmuotoisesta pikkurillistä.
Olen tasan satavarma, että täällä on käyty, pikku retkikuntia tehty mailman sivun. Tarkistavat miten on kehitys edennyt, vai onko. Entis ajan jumalat jotka toivat tietoa ja opettivat viljelyn ym ovat ihan sopivasti avaruuden kansojen asukkaita.
Miksi niiden pitäisi olla ulkoavaruudesta. Linnun rata itsessään on jo täynnä erilaisia elämän mahdollisuuksia.
Tuolla juutuupissa oli kuva sanghain yläpuolella lilluvasta neliöstä, jos oikein näin. Mitenkäköhän se on tehty. Jos olisi ollut aito, niin luulisin sitä täällä kairassakin näytettävän.En tiedä millä hakusanalla etsiä mutta jos olet kerran jo painanut, sivuhistoriastasi löytyy tuonne linkki, ellet sitten poista sivuhistoriaa kun sammutat selaimen.
- gakku
Pyöräilin tuossa äsken kotiin hiekkatietä pitkin ja siinä oli sellanen pimeä kohta mihin katulamppu ei paista ja päätin jäädä hetkeks katteleen tähtiä, ku on suurimmaksi osaksi niin kirkas taivas. NO!! Sitten näin kirkkaan valopallon liikkuvan hitaasti eteenpäin. Ajattelin siinä, että toi on varmaan satelliitti tai joku lentokone tms. MUTTA!! Se liikkuikin sitten nopeasti eteenpäin, teki kieppejä (niinku ympyröitä), meni ylös ja alas ja pysyi paikoillaanki hetken ennenku liikku nopeasti taas ja välillä hitaammin. Seisoin siellä monttu auki: WHAAAAAAAAAAAAA ja hihkuin iteksee XDDDD WooooooooooooooOOOOOOOOOooooooooo!!!~~
- näyttäytyi
13.10 näyttäytyi ufoja, mutta ei maailman suurimpien kaupunkien yllä vaan havainnot tehtiin vain New Yorkissa ja San Franciscossa
http://www.realufos.net/2010/10/more-videos-of-ufos-over-new-york-13th.html
http://www.realufos.net/2010/10/ufos-spotted-on-live-cam-over-golden.html- näyttäytymistä
Myös Chelseassa kaikki näki taivaalla jotain
http://www.realufos.net/2010/10/did-you-also-see-that-ufo-in-chelsea.html - ei voi kun nauraa
näyttäytymistä kirjoitti:
Myös Chelseassa kaikki näki taivaalla jotain
http://www.realufos.net/2010/10/did-you-also-see-that-ufo-in-chelsea.htmlAina tulee UFO-havainto ryöppy tämmösen hömpötyksen jälkeen. Independence dayn ilmestymisvuonna tehtiin maailmanlaajuinen havaintojen ennätys. Sitä samaa hevonsontaa nuo linkit mitä aina ennenkin. Tyypillisiä valopalloja, ja muuta paskaa. Yks husii sormella taivaalle ruuhka-aikaan nykin kaduilla, jotta kaikki käy pällistelemään jne. Jäi marsilaisten maailmanvallotus taas tänäkin vuonna haaveeksi. Ehkä ensi vuonna taas joku höyrypää astuu esiin ennustelemaan. Älkää menettäkö toivoa, sillä toivossa on hyvä elää, sano lapamato.
- Emämunaus
ei voi kun nauraa kirjoitti:
Aina tulee UFO-havainto ryöppy tämmösen hömpötyksen jälkeen. Independence dayn ilmestymisvuonna tehtiin maailmanlaajuinen havaintojen ennätys. Sitä samaa hevonsontaa nuo linkit mitä aina ennenkin. Tyypillisiä valopalloja, ja muuta paskaa. Yks husii sormella taivaalle ruuhka-aikaan nykin kaduilla, jotta kaikki käy pällistelemään jne. Jäi marsilaisten maailmanvallotus taas tänäkin vuonna haaveeksi. Ehkä ensi vuonna taas joku höyrypää astuu esiin ennustelemaan. Älkää menettäkö toivoa, sillä toivossa on hyvä elää, sano lapamato.
Niinpä :D aina noita vitun valopalloja! missä ne emäalukset kuppaa! vittu mitä vouhotusta... alkaa jo lähinnä ärsyttää nää vitun "ennustukset" ohhoh
- fewqq
Emämunaus kirjoitti:
Niinpä :D aina noita vitun valopalloja! missä ne emäalukset kuppaa! vittu mitä vouhotusta... alkaa jo lähinnä ärsyttää nää vitun "ennustukset" ohhoh
Herää ensinnäkin kysymys, mistä kaveri on saanut tuon tarkan päivämäärän 13pv? Sitten kuitenkin sanoo samaan hengenvetoon, että jos ei tule nyt, niin sitten ensi tai sitä seuraavassa kuussa. Eikö tämä jo kerro, että ei olla liikkeellä lainkaan varmalla pohjalla. Kertooko tuo kaveri missään, mistä tuon "tiedon" on saanut, että he tulevat tänävuonna? Luulisi kaverilla olevan aika varmaa tietoa, kun uskaltaa laittaa itsensä peliin tuolla tavalla. Vähän vaikea on kuitenkin uskoa, että tekisi tuon pelkästään kirjan myyntiä edistääkseen. Kyllä kai kaverilla pitäisi olla ihan riittävä eläke. Se on selvää, että näyttäytymisiä taivaalla lisätään ja painetta lisätään hallituksien suuntaan, mutta ottiko kaveri nyt kuitenkin varaslähdön vai nähdäänkö vielä tänävuonna jotain merkillistä, se jää nähtäväksi.
- emäaluksia ilmakehää
Kyllä näitä valopalloja näkyi eilen melko monessa maassa, eihän niitä emäaluksia nyt ilmakehäämme mitenkään voi tulla koska ovat liian massiivisen suuria, niitä näkee vain elokuvissa saapuvan maapallon ilmakehään, mutta näistä emäaluksista lähtee näitä ns. valopalloja. Emäalukset itse parkkeeraavat avaruudessa todella kaukana.
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/81137042/
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread619667/pg1- Vuden loppuun aikaa
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&hl=fi&v=H_B6Ash974s
Joten se, että näin monessa maassa oli näitä havaintoja ei voi ola ihan sattumaa.
- näkyi
Katselin eilen suoraa web cam kuvaa New Yorkista ja näin tämän saman ilmestyksen..
http://imgur.com/4DxFw.jpg- tl
Niin tuonko näit, ihan oikea kameranheijastuksen?
- Illu Minati
Ufot ilmestyvätkin siis 13.12.2010.
http://www.thetruth.com- gravitaatiohousuitta
"Joten se, että näin monessa maassa oli näitä havaintoja ei voi ola ihan sattumaa. "
No ei varmasti. Jos ei heti älyä, niin vähän kun pähkäilee, niin keksii aika äkkiä, mistä moinen johtuu. Keep up the good work, man. - Upseeri eläkkeellä
gravitaatiohousuitta kirjoitti:
"Joten se, että näin monessa maassa oli näitä havaintoja ei voi ola ihan sattumaa. "
No ei varmasti. Jos ei heti älyä, niin vähän kun pähkäilee, niin keksii aika äkkiä, mistä moinen johtuu. Keep up the good work, man.Ufo tulee, ja minä määrään päivän. Käviskö huomenna kello 16?
- helppookunheinänteko
Upseeri eläkkeellä kirjoitti:
Ufo tulee, ja minä määrään päivän. Käviskö huomenna kello 16?
"Vähän vaikea on kuitenkin uskoa, että tekisi tuon pelkästään kirjan myyntiä edistääkseen. "
Onko? Marshall Applewhite keräsi saapuvaa UFOa varten jengiä kasaan, joka sitten tappoi itsensä ennalta määrättynä päivämääränä. Minusta aika kevyttä kamaa valehdella telkkarissa paskaa, siihen verrattuna kun laittaa oman, ja muiden ihmistes hengen peliin ufojen vuoksi. Kyllä kuule maailmassa höperöitä riittää, jotka on valmiita ihan mihin tahansa. - 14+13
helppookunheinänteko kirjoitti:
"Vähän vaikea on kuitenkin uskoa, että tekisi tuon pelkästään kirjan myyntiä edistääkseen. "
Onko? Marshall Applewhite keräsi saapuvaa UFOa varten jengiä kasaan, joka sitten tappoi itsensä ennalta määrättynä päivämääränä. Minusta aika kevyttä kamaa valehdella telkkarissa paskaa, siihen verrattuna kun laittaa oman, ja muiden ihmistes hengen peliin ufojen vuoksi. Kyllä kuule maailmassa höperöitä riittää, jotka on valmiita ihan mihin tahansa.Kyllä niitä havaintoja nyt yhtäkkiä löytyy ku kaivamalla kaivetaan,joka päivähän jossain joku näkee jotain :D ja nyt toi 13.12.... oikeesti,mitä vittuu noiden "ennustajien päässä liikkuu?? niiden piti näyttäytyä kunnolla eikä mitää vitun valopalloja... ohhoh!
- At your face
http://www.latest-ufo-sightings.net/
http://paranormaaliblogi.net/index.php/2010/10/14/tarkistellaampas-13-10-ufo-havaintoja/
Tuolla kuvia ja videoita.
Televiosioryhmiäkin kävi kuuvaamassa pariin otteeseen.
Jenkkilän silminnäkijät kuvailivat Manhattanin ilmiötä:
- Ensin ilmestyi yksi.
- Ilmestyi muutama lisää.
- Osa hävisi hetkeksi.
- Sitten niitä olikin ainakin yli 50.
- Ne leijuivat paikallaan ja näyttivät olevan todella kaukana/korkealla.
- Piemeällä loistivat kirkkaina.
USA:n ex-upseeri Stanley A. Fulham ennusti, että 13.10.2010 on päivä jolloin ufot ilmestyvät. Häntä haastateltiin kirjansa Challenges of change tiimoilta ja haastattelun lopulla hän ottaa kontaktin puheeksi:
http://www.youtube.com/watch?v=cahTcLLn9Uk&feature=player_embedded
Moni muukin Yhdysvaltojen armeijan jäsen on päättänyt paljastaa ammattisalaisuuksiaan ufoihin liittyen:
http://paranormaaliblogi.net/index.php/2010/09/28/mediakonferenssi-ufoista-ja-ydinohjuksista/
Isommassa kaavassa paljastuksia tehtiin lehditötilaisuudessa Disclosure Project:
http://www.youtube.com/user/csetiweb#p/a/u/0/lkswXVmG4xM- Dark skies
Niitä valtion entisiä( eronneita ja eläkkeelle jääneitä) valtionvirkamiehiä/naisia oli vuonna 2001 yli 400, jotka halusivat antaa lausuntonsa ufoihin liittyen.
Kansoilta on salattu tätä tiivisti yli 50 vuotta.
Mm. englanti, kanada, ruotsi, tanska, meksiko, peru, venäjä ja espanja ovat julkaisseet ufo-arkistonsa, eli viralliset raportit ufoista.
On se kumma jos sitä ei vaan voi hyväksyä. - ghjkppoiuy
Dark skies kirjoitti:
Niitä valtion entisiä( eronneita ja eläkkeelle jääneitä) valtionvirkamiehiä/naisia oli vuonna 2001 yli 400, jotka halusivat antaa lausuntonsa ufoihin liittyen.
Mm. englanti, kanada, ruotsi, tanska, meksiko, peru, venäjä ja espanja ovat julkaisseet ufo-arkistonsa, eli viralliset raportit ufoista.
On se kumma jos sitä ei vaan voi hyväksyä."Mm. englanti, kanada, ruotsi, tanska, meksiko, peru, venäjä ja espanja ovat julkaisseet ufo-arkistonsa, eli viralliset raportit ufoista. "
Julkaistu on, mutta tuhansista raporteista ja UFO-tapauksista yhtään ainoaa ei ole voitu todistaa maan ulkoisen älyn aiheuttamaksi. Alien-hypoteesi on paljon entistä heikommissa kantimissa. UFO:t totta, mutta tuskin mitään tekemistä kuviteltujen alienien kanssa. - normann
Dark skies kirjoitti:
On se kumma jos sitä ei vaan voi hyväksyä.Todennäköisyys että multiulottuvuutta ja vierailijoita ei olisi, on olematon. Vaikka ihmisille näytetään kuinka raskaita todisteita tahansa (valaehtoiset todistajalausunnot, videokuvaa, valokuvia) ei tätä uskota todeksi kuin oman kokemuksen kautta sillä onhan se aivan älytön ajatus että joku monidimensioinen henkiolentoko jossain lautasessa lentäisi? Merkittävästi älykkäämpien olentojen strategiat auttaa meitä ovat varsin fiksusti suunniteltuja, monivaiheisia ja vie useita vuosikymmeniä viedä läpi. Malttia. Kun asia valkenee kaikille tulee tästä täysin varsin normaalia muutamassa vuodessa ja jälkikäteen mietittynä ”olemme yksin avaruudessa ja maapallolla” tuntuu täysin kivikautiselta.
- Y-J Zetori
normann kirjoitti:
Todennäköisyys että multiulottuvuutta ja vierailijoita ei olisi, on olematon. Vaikka ihmisille näytetään kuinka raskaita todisteita tahansa (valaehtoiset todistajalausunnot, videokuvaa, valokuvia) ei tätä uskota todeksi kuin oman kokemuksen kautta sillä onhan se aivan älytön ajatus että joku monidimensioinen henkiolentoko jossain lautasessa lentäisi? Merkittävästi älykkäämpien olentojen strategiat auttaa meitä ovat varsin fiksusti suunniteltuja, monivaiheisia ja vie useita vuosikymmeniä viedä läpi. Malttia. Kun asia valkenee kaikille tulee tästä täysin varsin normaalia muutamassa vuodessa ja jälkikäteen mietittynä ”olemme yksin avaruudessa ja maapallolla” tuntuu täysin kivikautiselta.
Vasta eilen luovutin ja tulin alas kerrostalon katolta.Kun ei näkynyt niin ei näkynyt.Käyttivät varmaan jotain sinitekniikkaa ketaleet.Sama homma oli 2008 lokakuussa.Silloin piti jonku valoaluksen näyttäytyä Alabaman yllä.Suotta kyttäsin silloinkin.Vasta jälkeenpäin kerrottiin,että kyllä se siellä oli,mutta eteerisessä muodossa!
- Kunhan kyselen.
Y-J Zetori kirjoitti:
Vasta eilen luovutin ja tulin alas kerrostalon katolta.Kun ei näkynyt niin ei näkynyt.Käyttivät varmaan jotain sinitekniikkaa ketaleet.Sama homma oli 2008 lokakuussa.Silloin piti jonku valoaluksen näyttäytyä Alabaman yllä.Suotta kyttäsin silloinkin.Vasta jälkeenpäin kerrottiin,että kyllä se siellä oli,mutta eteerisessä muodossa!
No,jokos se ufo on näyttäytynyt? Ajattelin vaan kysyä siksi,että on kulunut jo yli vuosi siitä,kun sen piti olla näytillä.Onkos muuten kanavoijilla tietoa siitä,että miksi ei taaskaan mitään näkynyt lupauksista huolimatta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454980Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481089- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8897Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2832Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713