En halua peppuseksiä, ikinä!

vajavainennainen

Olen parikymppinen nainen, enkä ole koskaan seurustellut vakavasti. Mielessäni kummittelee se, että pystynkö koskaan seurustelemaankaan, kelpaanko kenellekään kun en esimerkiksi halua kikkeliä perseeseen. Mua pelottaa tosi paljon ajatus siitä, koska välillä ulostaminenkin sattuu ihan törkeästi. olen kärsinyt koko elämäni enemmän tai vähemmän kovavatsaisuudesta, mikä on tuonut mukanaan erinäisiä ongelmia, Esim. tiedän että mulla on tälläkin hetkellä peräpukamia syvemmällä suolessa plus että peräaukossa on haavaumia. Tuntuu, että kaikki miehet haluaa myös b-rappua ja en sitä pysty antamaan. Ajatus ei kyllä ällötä tai mitään, ja tykkäisin ehkä juuri sormesta siellä, mutta en mistään isommasta.

Mites te muut? Kokemuksia?

9

4203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12 12

"Tuntuu, että kaikki miehet haluaa myös b-rappua ja en sitä pysty antamaan. "

Jos peppuseksi ei syystä tai toisesta ole sinun juttusi niin älä sitä harrasta. Sinun ei tietenkään tarvitse suostua sellaisiin seksuaalisiin tekoihin, jotka sinua eivät miellytä. Et ole kenellekään tilivelvollinen siitä, miksi et jotakin tiettyä asiaa halua tehdä. Jokainen päättää itse siitä, mitä tekee ja mitä ei.

Jos kaikki seksikontaktisi ovat irtosuhteita tai ns. yhden yön juttuja niin olet saanut seksistä varsin vääristyneen kuvan. Pitkä suhde on varsin toisenlainen juttu.

• oceansoul0

Kaikki miehet eivät halua peppuseksiä, eikä kenenkään tarvitse suostua sellaiseen seksiin, jota ei halua. Eiköhän tulevat kumppanisi ymmärrä ongelmasi, vaikka heitä peppuseksi kiinnostaisikin.

• peppuneitsyt

peppuseksi ei innosta! Kerran yritin kokeilla mutta sattui liikaa. Olen seurustellut 2 vuotta eikä mieheni ole yrittänyt muuttaa mieltäni asian suhteen.

• björjes

oletko mies vai nainen

• jape_35_
        björjes kirjoitti:

oletko mies vai nainen

Aloittajan nimimerkki on "vajavainennainen" ja koko kirjoitus alkaa; "Olen parikymppinen nainen..."

• yutut
        jape_35_ kirjoitti:

Aloittajan nimimerkki on "vajavainennainen" ja koko kirjoitus alkaa; "Olen parikymppinen nainen..."

Björjeshän kysyikin peppuneitsyeltä, eikä aloittajalta...

• ehjä

ikinä en ole peppuseksiä kokeillut, koska koko ajatus tuntuu etovalta. Olen kyllä seurustellut, mutta jos mies on ikinä siitä puhunut, niin olen mielipiteeni sanonut. Ja miehet sitä mielipidettä myös kunnioittavat, elleivät ole kusipää narasisteja. Eli b-rapun antamattomuus ei ole ikinä ollut ongelma! jos parisuhde perustuu vain seksin ja toisen fantasian tyydyttämiseen, niin sellainen suhde ei ole rakkautta.
      Jotkut siitä kai jopa pitävät, mutta ole oma itsesi ja sano ei, mikäli kyseinen toiminto ei sinua sytytä.

• JL

Njoo, mulla on yks kaveri, joka haluaisi hirveästi kokeilla, mut kihlattunsa ei tähän suostu.
      Mitään ongelmia ei ole tuosta heidän välilleen syntynyt, kyllä jätkän pitää ymmärtää et ei se ole kaikkien juttu.

• SEKSI=IHANAA

Ääliöt. Kyllä pitää antaa ja ottaa. Nuolla nainen ja antaa naisen nuolla sinut. Ja opetella molempien rentoutumaan! Sitten ei satu. Pitää osata heittäytyä seksiin!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      409
      1999
    2. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      104
      1934
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1126
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      12
      869
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      700
    6. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      646
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      107
      633
    8. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      42
      619
    9. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      10
      605
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      27
      577
    Aihe