Ponille ei löydy vuokraajaa..

Poniomistaja.

Mä oon nyt pitäny jo melkeen kuukauden ilmotusta ponista netissä ja läheisen kaupankin seinällä, mutta kukaan ei ole vielä soittanut kyselläkseen ponista.. :( Missä kaikki vuokraajat tällä hetkellä on?

Poni on rodultaan shetlanninponi, 5v ja tamma. Tosi mukava hoitaa, ei tee koskaan mitään sellaisia ilkeitä temppuja yms. Ratsastaessa vähän hiomaton, osaa kaikki askellajit ja hypätä pieniä esteitä, mutta tosi mainio esim. maastoponiksi.

Onko ponissa sitten joku vika, kun kukaan ei sitä tahdo ruveta vuokrailemaan? :(

17

802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias tyttö

Mä veikkaan että moni ei halua kovin nuorta ponia.Ja moni haluaa sellasen joka on koulutustasoltaan joku heppo A ja hyppää korkeita.Mutta toivottavasti sua onnistaa ; )

• Hevoskuiskaaja-98

Moi! Minkäs kokoinen tämä sun shetus on? Mistäs päin olette? Kuinka paljon pyydät vuokraa shetustas? Sopisiko se tämmöiselle 162cm pitkälle ja n.45kg tytsylle vuokraponiksi? Mietin että eikö poniasi voisi irtohypyttää ja yrittää saada hyppäämään enemmän? Ponistasi voisi saada vaikka minkälaisen este/kouluponin...Ei ponissasi mitään vikaa ole mutta moni tosiaan etsii ponia joka on osaava...vaikkei ratsastaja osaisi ollenkaan yhtä paljoa kuin poni...tiedän shetun joka hyppää keveästi yli70cm ja on osaava koulussa...ponillasi on vielämahdollisuuksia vaikka mihin. Usko vaan kyllä sinä ponillesi vuokraajan löydät! :)

• hoitohevosta etsimäs

sama kysymys, eli missä päin poni asustelee? :)

• kallistakallista

hinnassa???
      ajattelitiko tienata ponillasi?
      tarjoa hoitamista vastaan.

• Heeeeppa

Heii ! Muokin kiinnostais että missäpäin poni asustaa ?(:

• kiinnostunut tyttöne

Moi!oMissä päin teidä settis asustelee?Kuinka iso settis on? ja kuinka paljon vuokraus makasaisi?Sopisiko se tälläteelle 140cm ja 27klg tyttöselle vuokra-poniks?no jos sovin vuokraajaksi niin ottakaa yhteytttä s-postiin tai puhelimeen '[email protected] tai numeroon 358409660036

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En ymmärrä tota poninomistajaa...aluks pistää ilmotuksen eikä ees kerro omaa sähköpostii yms ku vaikka ny just kaikki olis halukkaita vuokraamaan sitä ponii!!!

• komps-!!!!!!!!!!!!!!

äläpä.... olisihan se ihan kiva tietää tiedot ponin asuinalueesta ja korkeudesta yms. Typerää...

• ug

Missä päin poni asuu?

• Mie vaan...

Missä ponisi asustelee?? =)

• Jonskuliinii

Hei Poniomistaja ! missäs päin poni asustaa ?? olisin muuten kiinnostunnut :D

• HEPPAFANII

Missäpäin asuu?? :D

• assi

162cm ja 45kg!!!!!!!Oikeesti kantsii syödä vähä ehk enemmä...Ja 140cm ja 27kg:000..
      Mun luokalla on yks noin saman pitunen ja painoinen ja terevydenhoitaja sano sille et se on alipainoinen..Joten säki oot..

• äölkjhgfdsas

Poni on pieni, siksi kukaan eu halua. Se käy kuitenkin pienelle ihmiselle kohta peneksi ja iso ihminen ei voi sillä ratsastaa.... Ja ehkä sekin mättää jos ilmoituksessa ei lue missä poni asuu..

• Awsu:3

kaikkia ei välttämättä kiinnosta shetlanninponit.. riippuu ihan minkä kokoinen poni on ja missä se asuu? mutta olisin kiinnostunut!! (:(: eli missä poni asustaapi? t. kohta kolmetoista vuotta täyttävä 158cm pitkä ja 41kg painoinen tyttö..

• Mi

Missä poni asustaa ?
      Tällä puolella ruutua istuu 13-vuotias tyttö, 151cm ja 36kg

• sdfghjklöä

Vikana voi olla se, että poni voi olla liian pieni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      138
      1796
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe