Halloween-juhliin tekemistä?

mikaela.haakana

Moikka !

Oon järjestämässä pikkuveljen(10.v) kanssa Halloween-juhlia, ite oon 13.v joten ei tarvitse olla mitään pikkusten leikkejä...;D Aika iso porukka on tulossa joten jotai siihen sopivaa!
Koristelu mulla on jo suunnitteilla eikä ruuasta tarvitse huolehtia koska ne on nyyttärit! Tarvitsisin siis tekemistä juhliin, ei mitään elokuvan katselua vaan jotain jännää...
Linkkejä saa laittaa ja karmivia musiikki ehdotuksia kans :D

31

6573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka minä

      itsekin olen 13v. ja minull on 10v pikkuveli, mutta se ei ole oleellisinta tässä! xD
      Järjestän myös bileet, siskoni kanssa,ja vieraita on tulossa viisi.
      esimerkiksi vois vaikka kattoo movien jos uskaltaa ehkä joku: päätön ratsumies, fleet streetin paholaisparturi, the king tai vaikka scary movie. =D itse olen edellä mainitut nähnyt, joten kantsii kattoo, jos ei oo mitään kauheen nuorii. sit vaikka laita jauhoo, vettä, raesokeria, pikkukiviä ja muuta karheeta johonkin kulhoon, ja joitain esineitä ja käskee vieraita ettiin esineitä sieltä. =D sit joku rata, jossa ne on silmät kii tai auki, valosassa tai pimeessä paikassa. =D itse en ole muita kuin elokuva juttua koittnut. xD ai niin! ja jos vieraat pukeutuu, niin katotaan kenel on hienoin puku, ja voittaja saa pienen palkinnon. =D

      • mikaela.haakana

        Hahaa :D hassu sattuma! ;D Kiitti...hyvii ideoita! Joku tollanen rata mulla onki pyöriny mielessä mutta en oikee keksi sinne tekemistä :D Aika pieniä on kaikki vieraat että scary movie ois ainut oikeestaan mitä niitten kanssa uskaltais kattoa, oon kattonu scary moviet kaikki ja tiiän...ne on kaikki tosi hyviä ;D vaikka vähän härskejä niille, mut ei ne enää oo mitää iha pikku pentujakaa :D puku-kisa meillä on :D mitä te meinnaatte btw tehä? :D


    • leffaa vaille valmis

      tietäskö joku jonkun enintään k-11 kauhuleffan? oon ite 11 ja järjestän halloweenit kaverinikaa . tarjolla olis kyllä jotain k-15 tai k-18 leffoja mutta äitini ei anna kattoo niiitä

    • halloween is comming

      Kattokaa Orpokoti! Se ei ole pelottava, vaan ainakin itse vaan saatoin säikähtää pikkusen jotain kohtii! Se on K-13. Voithan kysyä, jos äitisi katsoisi sen ekana ja jos se sitte antas teidän kattoo se. Joo, oon mestari selittään kaikkee :DD

    • Wohoo!

      Oon järjestämässä Halloween bileitä ja pitäis keksiä jotain tekemistä sinne. Ollaan ulkona joten sinne jotai kivaa tekemistä. Ollaan noin 13.v tyttöjä kaikki joten sille ikäryhmälle jotain. Asumme maalla ja talomme takana on iso metsä ja sinne olen suunitellut polkua ja puista voisi kiinnittää roikkumaan jotain hämähäkkejä tms. Diskonkin aijon pitää ulkona :D (Laittaa siis jatkiksella vanhan radion diskopaikalle) Olisiko mitään muita ehdotuksia. Taskulamppu hippaakin on ehdotettu. Jos joku ei tiedä mitä on taskulamppu hippa niin se on pimeällä ULKONA leikittävä leikki. Yksi porukasta on jäänyt ja hänellä on taskulamppu muiden pitää juosta taskulampun valokeilaa karkuun jotta he eivät jäisi. Kun valokeila koskettaa jotai henkilöä niin hän (jota se oli koskettanut) jää.

      • NikitaAleksandra

        Hei oon 12v tyttö ja järjestän kaverini kanssa halloween nyyttärit. Ollaan kutsuttu 5 kaveria. Tarttettais sinne jotain tekemistä (jotain muuta kun leffan kattomista) oisko jollain vinkkejä?


    • DEADBUNNY

      Itse ainakin pienenä katsoin esim. Monster housen. Tai joku tuollainen sen nimi kait oli. Nyt 15 vuotta tullut täyteen ja jälleen halloween juhliä järjestämässä. Olen 'tyyliltäni' emogootti, joten puku kyllä löytyy vaatekaapista....
      Voin sanoa,että kaikista hirvein kauhuleffa on The Amity Vill Horror, mutta ikärajaa en tiedä. Jos ikärajalla ei ole väliä, mutta ei silti tahdo mitenkään 'hirveää' leffaa ehkäpä hyviä olisivat esim. kaunat, halloweenit, screamit? Kaikissa noissa olen nukahtanut kesken leffan kun oli tylsää :/

    • herkku_kurkku

      Drag me to hell ei ole niin pelottava että vieraat saisivat traumoja mut juui niin pelottava et kyl ne säikähtää. Se on mun muistaakseni k15 ja itse nauroin sille mut muut kyllä pelkäs :D Yks leikki ois semmone että mennään piiriin ja sidotaan yhden henkilön silmät ja laitetaan se piirin keskelle. Sitten vaihetaan äänettömästi paikkoja ja sen jälkeen joku (etukäteen sovittu) kirkaisee tai huutaa kammottavasti. Sitten piirin keskellä oleva yrittää tunnistaa kirkaisijan äänen ja sanoo kirkaisijan nimen.Jos nimi on väärin hän pysyy piirin keskellä ja muut vaihtavat taas paikkaa,jos nimi on oikein se joka kirkaisi menee piirin keskelle . Leikki ei oikein toimi jos ei tunne kaikkia mut kavereiden kaa se on kivaa :D ps.toivottavasti älysitte oon huono selittää

    • THEKINGIBEST

      Mä oon järjestämässä halloween juhlia. Ajattelin pitää kummitus radan laitan huoneisiin esim. piikkimattoja joiden päälle astutaan ilman että huomaa. Sitä säikähtää... Sit teen makaronista ja vedestä semmosen mömmön ja laitan sinne sekaan esim. viisi tavaraa ja niistä pitää löytää kolme ja tunnistaa et saa palkinnon. Pidän myös (kaikki varmaan tietää aasin häntä-pelin) Niin teen noidan luuta pelin ketä saa sen luudassa olevan harja osan (lanka-tupsu) lähimms luudan vartta voittaa.

    • Kerza

      Ite oon aatellu ulos rataa: kuljetaan pimeässä etsien taskulampulla heijastimin osoitettua reittiä. Osalla heijastinetapeilla on jokin tehtävä. Viime vuonna oli tehtävänä mm. keksiä jokin karmiva ja pelottava ääni, joka piti esittää radalta päästyään toisille. Sit oli tunnistustehtävä: hirviön hiuksia esim. kuolleesta heinästä ja matoja (keitetystä spaghetista). Rata loppui omistamaamme kummitus(autio)taloon, jossa piti kierrellä ja lopuksi kirjoittaa tervehdys aaveille. Kaik jäivät lyhyiksi, ku ullakolta kolisteli joku hirviö screa-naamio pääs.. ;)
      Täks vuodeks ajattelin radan varteen mm. kauhutarinaa.

    • HALLOWEEN TULEE!!!

      Kannattaa kattoo elokuva: Vanishing on 7th street!!! K-13 Niille joiden äidit on vähän semmosii...(ettei anna kattoo) "Oot vielä liian nuori kattoo mitään K-18 tai K-15" Sanoo äidit! :D No mä teen ainakin Haudan ulos esim: rististä jä pieni hiekasta tehty kumpu, ja sitten kumihanskasta joku käsi nousemaan sieltä! :) Booli jossa on jotain ötököitä ja vaikka mustan väristä väriainetta!
      Sitten oviverho vaikka jäte säkistä! Ite oon tehny nuken roikkumaan kaikilta löytyy varmasti joku vanha nukke ja muokkaa siitä pelottavan ja laitta se roikkumaan.
      Youtubesta Halloween musaa!
      Kummitus ulos cvaikka haravasta ja valkoisesta liinasta!

    • sukkahemuli

      äääää... oikeesti mä tartteen jotain kivoja leikkejä/kilpailuja... ;( rataa en jaksa värkätä, on enää nii vähä aikaa ;s palkinnot on jo ostettu, mut kisoja ei oo;(

      • sukkahemuli

        ps. elokuvaa ei ehitä kattoo, ku aikaa on vaa kaks tuntii ;s


    • TEKEMISTÄ??

      Moi!
      Oisko mitään tekemistä kahelle 12 vee tytölle täks illaks? Leffaa ei enää keretä vuokraan, mut jotai kivaa tekemistä kahen hengen Halloween-"bileisiin"?

    • moooooooooooooiiiiii

      moi. oon järjestämässä halloween bileitä, ja en oikein keksi mitään jännää ja pelottavaa tekemistä sinne ? vinkkejä kiitos! ja vieraita on tulossa jotain 9 niin jos se tarvitsee ottaa huomioon :)

    • joku tyttö

      moi mäki pidän halloween pileet oon 11v ja mä teen halloweenneille radan ulkona litan narua puusta puuhun ja sitä pitää seurata ja laitan kaikkee palottavaa siihen matkalle toi on hyvä juttu jos asuu maalla niinku mä :)

    • Hallowwwwwween

      Voi tehä esimerkiks kylppäriin kauhuradan et laittaa esim jos on ipad tai joku laite et saa musiikkia soimaan youtubest niin eti sieltä halloween music ja siel on kaikii pelottavil musiikkeja. Sit laitat kulhoihin yhteen vaikka löysää ja jäähtynyttä puuroa, toiseen kuppiin jäähtynyttä spagettii sitt vaikka jtn suklaavanulasta

      TEE SOKKONA !!

    • kokemusta on

      tekee vaikka kauhuhuoneen johonki huoneesee ja sinne pitää mennä yks kerrallaaa ja yrittää olla niin kauan ku pystyy.:)

    • Reizz

      Suosittelen spiritismiä jos hermot vaan kestää. :)

    • M.T-1

      -kauhutarina: esim.4 henkee...leikkaa kuvia ja laita pussiin..yksi ottaa yhden kuvan ja alkaa kertoa tarinaa..toinen jatkaa sitä tarinaa ottaen uuden kuvan jne. kunnes kuvat loppuu.
      -piilottakaa "aarteita" ja niitä etsitään yksin tai yhdessä sisällä tai ulkona (esim..Halloween aiheisia karkkeja tai muuta sellasta aarteeksi)

      aarrekartan voi vaikka piirtää tai ottaa valokuva aarteen paikasta ja leikkaa kuva palasiksi ja piilota palat sisätiloihin johonkin huoneeseen ja pyydä etsimää ne ja kokoamaan palapeli ja tunnistaa kohde kuvasta ja etsiä aarre...aarre voi olla yhteinen kaikille

    • M.T-1

      ja vielä yksi kiva leikki...
      wc paperirullia tarvitaan..kilpailu muumioida kaveri ja se voittaa joka ensin saa muumioitua kaverinsa täysin...eli vessapaperia kiedotaan kaverin ympärille päästä varpaisiin...nopein voittaa

    • Mehuk4tt1

      Ite järjestin viime vuonna halloweenit ja mulla oli siellä halloween aiheinen tietovisa. kysymykset saa netistä jos on kiire. Kysymyksiä esim. kauhuleffoista yms.
      Sitten mulla oli sellanen aarteen etsintä. Mulla oli eri värisiä hämähäkkejä ja annoin kaikille värin. Sitten kaikkien piti ettiä oman värisiä hämppiksiä ja nopein voitti.

      Niin tai sitten voi olla screamia:
      Eli yksi on scream ja valot sammutetaan (voi olla myös pimeällä ulkona) scream
      menee piiloon. Sitte muut lähtee kiertään taloa/pihaa ja scream yrittää ottaa kiinni kun jää scream vaihtuu. Se on hauskaa kun voi säikäyttää toisia.

    • iiiiiiikk

      Mä järjestän halloween juhlat mun kaverin ja sen koiran ja mun koiran kaa.
      Tekeminen ja ruoka puuttuu.

    • miii halloween

      apuvaaaaaa!! mul on 1vk aikaa enkä tiiä mitä pelottavaa voisin tehä metsään, kun teen sinne kammo kujan.Yhen asian tiiän et iskä säikyttää meijät siel metsäs.
      mitä palkintoja vois antaa puku kisaan?


      PS.mitä koristeita vois laittaa?

    • halloweeeeeen

      mun kamul on ens lauantain halloweenbieet ja se haluu sinne ohjelmaa. lupauduin auttaasitä ja nyt sitte pitäis keksii ni oisko ideoit???

    • Moi

      Jos juoma vinkkeijä tartette nii voitte tehä jäämurskaa eri makuisista mehuista tai coca-colaa ja vanilia jätskii,jos ei kummitus rataa jaksa/ehi tehä nii sot voi tehä varjo näytelmän laittaa valkosen lakanan oven eteen ja lamput päälle huoneesen lakanan takana ja esim tyyny ja joku pikkutyyny niin et näytttää ihmiseltä sit joku menee lakanan taakse ja leikki niin et muka leikkaa tyynyn auki ja sit vetelee kaikkii tavaroita ulos,ruuoks voi laittaa pikku pizzoija ja vieraat sais vank koristella ne sit muffinseja ki voi koristella

    • Hihhulihilluu

      Hei!
      Todella myöhässä mut hos joku tätä ees lukee nii tässä ideoita
      Sokko
      Piilosta pimeässä talossa takulampun kanssa
      Muffinssien koristelu
      Elokuve esim harry potter jos vähän nuoremmista on kyse
      Halliween aiheista pantomiimia
      Kammokuja

    • Hihhulihilluu

      Ruokaa
      Nakkeja joiden päähän on laitettu manteli lastu ja viereen ketsuppia eli sormi josta tulee paljon verta😄

      Sit ite vähä ajattelin et jos jäätelöö työntäis päivä ennen kumohanskaan ja laittais jääkaappiin ja seuraavana päivänä kuoris sen hansakan nii siin ois valkonen käsi ja päälle verta(mansikka hilloo tai kastiketta)

      Muffinsseja jotka on koristelu esim aaveeks kurpitsaks hämäkiks yms

      Käyttäkää mielikuvitustanne🎉💗💗

    • Halloween1234567

      Siis tätä ei oo kaikkien mahdollista tehdä, mutta kerron tän kuitenkin. Tee kammoksuvat kellariin ja jos on vaikka isoveli nii pyydä se pukeutumaan joksuks oikeesti pelottavaksi (Mun kaverin juhlis sen isoveli oli pelle nii vähä pelotti ku me oltii pimees kellaris) ja tee esim et kaikkien pitää etsiä kirje jossa jtn tikkareita ja sellasta ja ottaa vaikka sen pellen (tai mikä onkaan teillä) kädestä toinen kirje jossa lisäohjeet

    • gayassbitch

      voi

    • Anonyymi

      Moi oon 9v tyttö ja järjestän halloween juhlat mutta en keksi sinne mitään tekemistä mut en haluisi kattoo leffaa oisko ideoita esim johonkin esim rataan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe