Moi kaikille!
Olen siis kohta 17- vuotias poika, ja olisi kiinnostusta aloittaa thainyrkkeily Lohjalla. Pari kymysystä siihen liittyen:
1) Ensinnäkin, onko 45 kilometriä jo liian pitkä matka käydä treeneissä monta kertaa viikossa? Kiinnostus aloittaa laji on aivan valtava, mutta tuo matka tulee tosiaan vähän esteeksi.
2) Onko jo "myöhäistä" aloittaa kyseinen laji tässä iässä? En ole koskaan varsinaisesti harrastanut mitään kamppailulajeja, koska pienempänä leffoista imitoituja liikkeitä ei varmaankaan lasketa...
3) Ja onko laji raskas harrastaa, eli nouseeko kunto hyvin jne.
Muay Thai aloittaminen
3
1648
Vastaukset
- ex-thaiboxeri
1. Itse päätät, onko se liian pitkä matka. Jos kulkuyhteydet ovat kohdillaan, niin mikäs siinä.
2. Ei todellakaan ole, olet parhaassa iässä. Ei kamppailulajeja(tai mitään) tarvitse aloittaa kehdossa.
3. Nousee, todellakin. Uskomattoman paljon, harrastaminen on juuri niin raskasta fyysisesti kuin itse haluat.- Riisipussi93
Kiitos vastauksesta. Ainoa ongelma tuntuu olevan tosiaan nuo kulkuyhteydet. Busseja menee melko harvoin, ja autoakaan en saa vielä vuoteen ajaa. Sama olisi mennä Helsinkiin harrastamaan tuota, ainakin busseja kulkisi tunnin välein, ja matka kestää jostain syystä yhtä kauan. Tulisi kuitenkin niin pirun kalliiksi, viikossa ainakin 50 euroa vielä jäsenmaksut jne.
Pitänee odottaa, että muutan opiskelemaan johonkin muualle... Täältä löytyy vain Han Moo Do, johon en ole menossa, sen verran hönttiä porukkaa siellä, ja jotenkin tuo thainyrkkeily viehättää paljon enemmän kuin hyppypotkut ja huitomiset kepeillä.
- Box&Fight&Win&Money
Sitäkö meinasit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö26710040K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2145771Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1695306PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *784939Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot73203Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe22589- 2122489
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122309Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3612085- 241925