Muay Thai aloittaminen

Riisipussi93

Moi kaikille!

Olen siis kohta 17- vuotias poika, ja olisi kiinnostusta aloittaa thainyrkkeily Lohjalla. Pari kymysystä siihen liittyen:

1) Ensinnäkin, onko 45 kilometriä jo liian pitkä matka käydä treeneissä monta kertaa viikossa? Kiinnostus aloittaa laji on aivan valtava, mutta tuo matka tulee tosiaan vähän esteeksi.

2) Onko jo "myöhäistä" aloittaa kyseinen laji tässä iässä? En ole koskaan varsinaisesti harrastanut mitään kamppailulajeja, koska pienempänä leffoista imitoituja liikkeitä ei varmaankaan lasketa...

3) Ja onko laji raskas harrastaa, eli nouseeko kunto hyvin jne.

3

1574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-thaiboxeri

1. Itse päätät, onko se liian pitkä matka. Jos kulkuyhteydet ovat kohdillaan, niin mikäs siinä.

2. Ei todellakaan ole, olet parhaassa iässä. Ei kamppailulajeja(tai mitään) tarvitse aloittaa kehdossa.

3. Nousee, todellakin. Uskomattoman paljon, harrastaminen on juuri niin raskasta fyysisesti kuin itse haluat.

• Riisipussi93

Kiitos vastauksesta. Ainoa ongelma tuntuu olevan tosiaan nuo kulkuyhteydet. Busseja menee melko harvoin, ja autoakaan en saa vielä vuoteen ajaa. Sama olisi mennä Helsinkiin harrastamaan tuota, ainakin busseja kulkisi tunnin välein, ja matka kestää jostain syystä yhtä kauan. Tulisi kuitenkin niin pirun kalliiksi, viikossa ainakin 50 euroa vielä jäsenmaksut jne.

Pitänee odottaa, että muutan opiskelemaan johonkin muualle... Täältä löytyy vain Han Moo Do, johon en ole menossa, sen verran hönttiä porukkaa siellä, ja jotenkin tuo thainyrkkeily viehättää paljon enemmän kuin hyppypotkut ja huitomiset kepeillä.

• Box&Fight&Win&Money

Sitäkö meinasit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2130
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      296
      1924
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1751
    4. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      103
      1663
    5. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1607
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1321
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1123
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      67
      1089
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1057
    10. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      24
      1052
    Aihe