Moi kaikille!
Olen siis kohta 17- vuotias poika, ja olisi kiinnostusta aloittaa thainyrkkeily Lohjalla. Pari kymysystä siihen liittyen:
1) Ensinnäkin, onko 45 kilometriä jo liian pitkä matka käydä treeneissä monta kertaa viikossa? Kiinnostus aloittaa laji on aivan valtava, mutta tuo matka tulee tosiaan vähän esteeksi.
2) Onko jo "myöhäistä" aloittaa kyseinen laji tässä iässä? En ole koskaan varsinaisesti harrastanut mitään kamppailulajeja, koska pienempänä leffoista imitoituja liikkeitä ei varmaankaan lasketa...
3) Ja onko laji raskas harrastaa, eli nouseeko kunto hyvin jne.
Muay Thai aloittaminen
3
1586
Vastaukset
- ex-thaiboxeri
1. Itse päätät, onko se liian pitkä matka. Jos kulkuyhteydet ovat kohdillaan, niin mikäs siinä.
2. Ei todellakaan ole, olet parhaassa iässä. Ei kamppailulajeja(tai mitään) tarvitse aloittaa kehdossa.
3. Nousee, todellakin. Uskomattoman paljon, harrastaminen on juuri niin raskasta fyysisesti kuin itse haluat.- Riisipussi93
Kiitos vastauksesta. Ainoa ongelma tuntuu olevan tosiaan nuo kulkuyhteydet. Busseja menee melko harvoin, ja autoakaan en saa vielä vuoteen ajaa. Sama olisi mennä Helsinkiin harrastamaan tuota, ainakin busseja kulkisi tunnin välein, ja matka kestää jostain syystä yhtä kauan. Tulisi kuitenkin niin pirun kalliiksi, viikossa ainakin 50 euroa vielä jäsenmaksut jne.
Pitänee odottaa, että muutan opiskelemaan johonkin muualle... Täältä löytyy vain Han Moo Do, johon en ole menossa, sen verran hönttiä porukkaa siellä, ja jotenkin tuo thainyrkkeily viehättää paljon enemmän kuin hyppypotkut ja huitomiset kepeillä.
- Box&Fight&Win&Money
Sitäkö meinasit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083