Aijaa että halosta tuli päähän!

fenno.maani

Jos mä ihan asiallisesti kysyn ja perustelinkin kysymykseni, miksei nais-presidenttimme tee mitään sen eteen että muslimien uskontoon tai kulttuuriin kuuluvat raiskaukset loppuisi Suomessa, niin tällastako kysymystä ei saa asettaa Haloselle?

Jaa nyt mää suutuin lopullisesti, niin en äänestä enää ikinä SDP.tä missään kohden elämääni, vaikka se olisi maailman ainut vaihtoehto.

Kun mä vaan toivoin että edes joku voisi sanoa noille arabeille, afrikkalaisille, muslimeille ja islameille että Suomessa tytöt saa kulkea vaikka alasti kenelläkään ei ole oikeutta raiskata niitä.
Ihan sama miten lyhyt hame tai minkä väristä huulipunaa, kenelläkään miehellä rotuun, uskontoon taikka kulttuuriin katsomatta ei ole mitään oikeutta koskea minkään syyn takia tyttöihin eikä naisiin Suomessa.
Vain ja ainoastaan tyttö voi pyytää rakastelua.

Ja pyysin että jos edes Seuraavaa presidentti hoitaisi tämän asian kuntoon?
Jokaiselle mamulle pitää opettaa Suomen tavat ja nais-rauha ja naisten kunnioitus.
Toivottavasti tollasia kivikautisia macho-tapoja ei Suomessa hyväksytä Enää seuraavan Presidentin aikana.

Kyllä mä voi käydä sanoo sen Tarjalle mökilleen, tossa se on vieressä. Joka päivä kävelen ohitse. Harakat ja varikset syö sen omenoita.

Tervesin mökkinaapuri.

1

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja muuten menekin sanoo heti tänään niin paljo rupes vituttaa toi asiallisen viestini poisto.
      Se joka tietää niin tietää mitä minä tiedän.
      Eli tiedän Tarjan mökin vaikka se nimitaulu on poistettu näin talvella.
      Istun siinä verannalla ja venaan niin kauan että se tulee vastaamaan minulle miksei muslimeille sanota että Suomessa naisia ei raiskata sen takia että niiltä näkyy jotain hiusta tai ihoa.
      Samanlaiset tissit ja muutkin härpäkkeet meillä on kaikilla, ei niitä hunnuilla muuksi saa muutettua.
      Naurettavaa tollanen hunnuttamis-kulttuuri. Samaa nahkaa se on nenäkin.
      Lähdenkin heti istuu, lupasko ne lämmintä ens yöksi?
      Tuokaa aamulla lämmintä kaffetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2746
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      989
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      977
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      78
      888
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      102
      842
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      728
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe