Aijaa että halosta tuli päähän!

fenno.maani

Jos mä ihan asiallisesti kysyn ja perustelinkin kysymykseni, miksei nais-presidenttimme tee mitään sen eteen että muslimien uskontoon tai kulttuuriin kuuluvat raiskaukset loppuisi Suomessa, niin tällastako kysymystä ei saa asettaa Haloselle?

Jaa nyt mää suutuin lopullisesti, niin en äänestä enää ikinä SDP.tä missään kohden elämääni, vaikka se olisi maailman ainut vaihtoehto.

Kun mä vaan toivoin että edes joku voisi sanoa noille arabeille, afrikkalaisille, muslimeille ja islameille että Suomessa tytöt saa kulkea vaikka alasti kenelläkään ei ole oikeutta raiskata niitä.
Ihan sama miten lyhyt hame tai minkä väristä huulipunaa, kenelläkään miehellä rotuun, uskontoon taikka kulttuuriin katsomatta ei ole mitään oikeutta koskea minkään syyn takia tyttöihin eikä naisiin Suomessa.
Vain ja ainoastaan tyttö voi pyytää rakastelua.

Ja pyysin että jos edes Seuraavaa presidentti hoitaisi tämän asian kuntoon?
Jokaiselle mamulle pitää opettaa Suomen tavat ja nais-rauha ja naisten kunnioitus.
Toivottavasti tollasia kivikautisia macho-tapoja ei Suomessa hyväksytä Enää seuraavan Presidentin aikana.

Kyllä mä voi käydä sanoo sen Tarjalle mökilleen, tossa se on vieressä. Joka päivä kävelen ohitse. Harakat ja varikset syö sen omenoita.

Tervesin mökkinaapuri.

1

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja muuten menekin sanoo heti tänään niin paljo rupes vituttaa toi asiallisen viestini poisto.
      Se joka tietää niin tietää mitä minä tiedän.
      Eli tiedän Tarjan mökin vaikka se nimitaulu on poistettu näin talvella.
      Istun siinä verannalla ja venaan niin kauan että se tulee vastaamaan minulle miksei muslimeille sanota että Suomessa naisia ei raiskata sen takia että niiltä näkyy jotain hiusta tai ihoa.
      Samanlaiset tissit ja muutkin härpäkkeet meillä on kaikilla, ei niitä hunnuilla muuksi saa muutettua.
      Naurettavaa tollanen hunnuttamis-kulttuuri. Samaa nahkaa se on nenäkin.
      Lähdenkin heti istuu, lupasko ne lämmintä ens yöksi?
      Tuokaa aamulla lämmintä kaffetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2715
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1121
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      215
      1119
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1035
    5. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1001
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      951
    7. 36
      926
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      904
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      873
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      837
    Aihe