Soveltuvatko saksanpystykorvat ensikoiraksi? Erityisesti olen kiinnostunut roduista Kleinspitz ja Pomerian.
Pieni tietomäärä perheestäni:
Perheeseeni lisäkseni kuuluu 7 ja 6 vuotiaat lapset. Asumme kerrostalo asunnossa joten jo siitä syystä pieni koira olisi isoa parempi. Kokemusta koirista on kertynyt lähinnä läheisten ystävieni kautta. Aikaa koiralle on reilusti.
Ensikoiraksi
LKK+lapset
1
445
Vastaukset
- saksisten tuttu
Minulle sekä kleinspitz että pomeranian ovat tuttuja rotuja :-)
Ja kerrostaloissa koirat yleensä tottuvat meluun melko nopeasti, eivätkä ala turhista haukkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195403Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5692717Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222639Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512551- 242217
- 821674
- 1461555
- 1321349
- 129983
- 86924