En usko joulupukkiin. Oikeasta joulupukista ei ole mitään todisteita. Joulupukki on vain tuhansia vuosia sitten eläneiden pingviinienkasvattajien kansantarua. Ihan naurettavaa uskoa moiseen satuolentoon ja mielikuvituskaveriin. Kylläpä te uskikset olette säälittäviä. Jos joulupukki kerran on olemassa, niin miksi minä en saa lahjoja ollenkaan vaikka olen aina käyttäytynyt kiltisti ympäri vuoden?
Joulupukkia ei ole olemassa
17
241
Vastaukset
- Olly
Ei tietenkään todellisena, mutta lapset ja hyväuskoiset uskovat Joulupukkiin, joten Joulupukki on heidän ajatuksissaan oikeasti olemassa.
KLL S N
- vihtuilija
"En usko joulupukkiin. "
Todistapa nyt väitteesi, todistusvelvollisuus on väitteen esittäjällä.- ++++++++++++
Epäuskonsa ilmoittaminen ei ole väite.
- 9+16
Joulupukki kävi meillä viime jouluna! Siinä todiste.
- joulupukkia ei oo
Se on joku teidän tuttu.
- joulupukkia ei oo
Se Heesus .. vai mikä Jeesus se olikaan. Allahin poika, joka sallli WTC-iskut.
Jos uskot Jeesukseen, ota Valiumi-piikki persukseen! Se auttaa hei, Jeesus ei!
Toivoen , alias - joulupukkia ei oo- Jeesus on hoomooo! - joulupukkia ei oo
Ainiin, Jeesus ei oo edes Kristittyjen tuttu. Se ei ole tullut kenekään luo, koskaan. Edes niiden syöpäsairaiden lasten luo.
Kumpa ilmestyisi, niin kuristeisivat Jeesuksen hengiltä elvytysletkulla, aika hauska tilanne!
- Joulupukkismi
Ei! Ei ole totta! JOULUPUKKI ON OLEMASSA! Sanoitte te ajoulupukistit mitä tahansa!
Maailmassa on niin paljon asioita mitä emme tiedä! Sitäpaitsi on turvallisempaa uskoa, että Joulupukki on olemassa, sillä muuten saatamme jäädä ilman lahjoja. Sinä moraaliton elukka! Etkö tiedä että saamme moraalimme Joulupukilta? - Uusjoulupukismi
JOULUPUKKI on olemassa! Olen nähnyt hänet monta kertaa ja hänestä on lukuisia kirjoituksia satojen vuosien ajalta.
Minä uskon Joulupukkiin aivan täysin.
Minun moraali perustuu KALEVALASTA oppimaani tietoon ja kun noudatan niitä, Joulupukki palkitsee minut joka joulu.
Tontut tietävät nämä asiat. - eetu 5 v.
Miks joulupukkeja on monta? Eiks pitäny olla yks vaa? Kuka niistä on oikea?
- palaaks se takasi?
Ku telkus näytetään että joulupukki lähtee korvatunturilta ni koskaan ei näytetä palaaks se takasi ollenkaa.
- Ellu-täti
Rakkahin Pikku-Eetu. Meidän Suomen Korvatunturilla oleva Joulupukki on se ainoa oikea pukki, joka tuo lahjat.
Ne toiset pukit ovat valepukkeja, joita vääräuskoiset tunkevat esille, koska haluavat tuhota meidän ainutkertaisen Joulupukimme.
Älä usko heitä, muuten saat risuja ensi jouluna.
Tontut kyllä näkevät jos teet kepposia ja tuhmuuksia.
- tonttuukothyp
" En usko joulupukkiin. Oikeasta joulupukista ei ole mitään todisteita. Joulupukki on vain tuhansia vuosia sitten eläneiden pingviinienkasvattajien kansantarua. Ihan naurettavaa uskoa moiseen satuolentoon ja mielikuvituskaveriin. Kylläpä te uskikset olette säälittäviä. Jos joulupukki kerran on olemassa, niin miksi minä en saa lahjoja ollenkaan vaikka olen aina käyttäytynyt kiltisti ympäri vuoden? "
- siksi et saa, koska et usko joulupukkiin.
Minä uskon j- pukkiin, koska olin sellainen jouluna. Ja miniulle annettiin lahjoja, koska olin kiltti ja uskoin joulupukkiin ;) - peikkotrolli
Joulupuki on todellisempi kuin raamatun jumala.
-joulupukkiin uskoo miljoonat lapset
-Jouluisin joulupukkia voi tavata tavarataloissa
-joulupukista on tehty useita elokuvia
-joulupukki asuu suomen korvatunturissa
Tuossa on riittävästi todisteita joulupukin olemassaolosta.- psykoBaatti
mut miten se voi olla kaikkialla läsnä yhdessä samassa hetkessä kun lahjat jaetaan. Joulupukissa on jumalallinen alkuperä koska kundihan ilmestyy kaikkialle hyvän tahdon lähettiläänä yhtäaikaa. Lisäksi, koskaan ei risuja tuoda, vaikka niistäkin puhutaankin ihmisten omaatuntoa kolkutellen yhtenä vaihtoehtona. Joulupukinkin tarkoitus on siis pahan karkoitus ja antaa lapsille luottamus Hyvyyden voittamiseen.
Joulupukki ei ole antikristus vaan ihmiskunnan luoma maallinen olento ja käsite
Hyvyyden olemassaolosta keskuudessamme.
- vastaappa tähän Mirk
Niin en osaa ongelmaasi vastata, mutta olet neljän vuoden aikana (olen seurannut näitä palstoja tuon ajan) ainkain kaksi kertaa sortunut pyytämään anteeksi herjauksiasi ja kertonut olevasi ahdigossa hengellsiten asioiden suhteen. Olet pyytänyt jopa rukoilemaan puolestasi. Ei riitä - tuo ei ole totta-vastasus. Jopa kokeilin vastata käyttämällä Mirka-nimimerkkiä joten kyseessä olit juuri sinä!
Ahdinkosi oli erään kerran kolme ja puoli vuotta sittten syksykesällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi912650On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522597Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732559Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä742453Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl421966Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu601917Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1341831Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve281363Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko291343Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?181194