käynnistysääni.
Ja sodat palsta pitäis lopettaa. Sekä käyttäjätunuksen rekisteröinti pitäis olla pakollinen. Käyttäjät voisivat kirjoittaa joko Anonymous nimimerkillä, tai rekisteröitäessä valitsemallaan nimimerkillä.
Linux on loistavampi kuin säkenöivä os x kuin herskyvä windowsin
11
180
Vastaukset
- ygrexe
Niin exergyltä loppuisi sairasloma-ajanviete ja missä sitten niitä saunaanmenoja voisi mainita, joten pidetään vaan tämä lannanlevitys sivusto ennallaan ja annetaan exergyn nauttia puheripulista täysin siemauksin ? Eikös vaan ?
- Penti Nelonen
exergy, se jaksaa jauhaa hahahaha! Vaikka olen sanansäilällä useasti miehen kampittanut!
exergyn ja mun ero on siinä että mä tiedän ja exergy luulee tietävänsä.... hän ja muu linuxporukka selittää ja selittää ja yrittää totuuttaa muuttaa mieleisekseen, me jotka ollaan oikeassa voidaan vain huvittuneina hymähdellä!
Totuus kuitenkin on että minulla on palstan tuki takanani, paljon lukijoita ja vain muutama linuxpelle yrittäää tuskassa totuuksiani murtaa. Luku ja vastaussuhde kertoo suuriman osan kannattavan ja tietävän sanani oikeiksi! Loppuu tämä saikari muutenkin eli maanataina taas töihin. Jotkut sairaseläkeläiset sen sijaan jäävät tänne kitisemään kun eivät vaan osaa muuta ;)
Penti Nelonen kirjoitti:
exergy, se jaksaa jauhaa hahahaha! Vaikka olen sanansäilällä useasti miehen kampittanut!
exergyn ja mun ero on siinä että mä tiedän ja exergy luulee tietävänsä.... hän ja muu linuxporukka selittää ja selittää ja yrittää totuuttaa muuttaa mieleisekseen, me jotka ollaan oikeassa voidaan vain huvittuneina hymähdellä!
Totuus kuitenkin on että minulla on palstan tuki takanani, paljon lukijoita ja vain muutama linuxpelle yrittäää tuskassa totuuksiani murtaa. Luku ja vastaussuhde kertoo suuriman osan kannattavan ja tietävän sanani oikeiksi!Sinä olet se joka kuvittelee osaavansa mutta oletkin täysi trolli. Sinun takanasi ei ole ketään, korkeintaan höyry ja hiski. Muut vihaavat sinua tai pitävät luokattomana pellenä. Koeta selviytyä.
- Exergy-makki
exergy kirjoitti:
Loppuu tämä saikari muutenkin eli maanataina taas töihin. Jotkut sairaseläkeläiset sen sijaan jäävät tänne kitisemään kun eivät vaan osaa muuta ;)
Mites se sauna ja remontti? Kerro toki lisää.
- 18
Annetaanhan pikkupoikien ja isompien poikien temmellyskenttän kukoistaa.
Mukavahan näitä "sonta" palstoja on lukea silloin tällöin.
Ainut palstan vaki postaaja, jolla on aivot pääkopan sisällä on Exergy ja se vastakohta on sitten se moninicki Pentti Nelonen.
Ihan kivaa viihdettä tää sodat palsta on.- ygrexe
18 Vuotiaskin sai "sanasen" sivulle ja tuosta kehusta exergyn "pääkin kunnosta" exergy lupaa lhettää sinulle 50 ekeä IOU muodossa , joten vartu postiasi päivittäin !
ygrexe kirjoitti:
18 Vuotiaskin sai "sanasen" sivulle ja tuosta kehusta exergyn "pääkin kunnosta" exergy lupaa lhettää sinulle 50 ekeä IOU muodossa , joten vartu postiasi päivittäin !
Jos joku on 18v. niin älä ole sille katkera. Et vain saanut ratkaistua kunnolla ensimmäistäkään tehtävää ja toisen kanssa ajauduit ulalle mutta ei se oikeuta vanhusta dementiakiukutteluun. Sinun hetkesi meni ja nuoremmat ovat puikoissa, koeta vaan hyväksyä asia, kukaan ei kaipaa järjiltään lipsahtanutta metusalemia. Ainakaan tuollaista ;D
- ygrexe
exergy kirjoitti:
Jos joku on 18v. niin älä ole sille katkera. Et vain saanut ratkaistua kunnolla ensimmäistäkään tehtävää ja toisen kanssa ajauduit ulalle mutta ei se oikeuta vanhusta dementiakiukutteluun. Sinun hetkesi meni ja nuoremmat ovat puikoissa, koeta vaan hyväksyä asia, kukaan ei kaipaa järjiltään lipsahtanutta metusalemia. Ainakaan tuollaista ;D
Hellään paikkaan, siis 1 piste lisää voittojen listaan , joten ....... ?
- extrajörkki
Ettäkö exergyllä on kaikki aivosolut vielä toiminnassa? Uskomatonta !
- 36
extrajörkki kirjoitti:
Ettäkö exergyllä on kaikki aivosolut vielä toiminnassa? Uskomatonta !
Vain hiski kehtaa tällaiset kirjoituksensa palauttaa etusivulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481259Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753