Apua skypeen

tonttu10

miten saa poistettua siitä skypen kirjautumissivulta ,siitä kohtaa mihin kirjoitetaan käyttäjänimi,,siellä luita entisiä ja ne kaikki tulee esiin,kun esim sitä nuolta liikuttaa,enkä halua et joku näkee ne,Help!

8

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Laita piilotetut tiedostot näkyviin

C:
      Documents and settings
      oma windows-profiilisi
      Application data
      Älä poista tyhjää kansiota
      käynnistä skype

• tonttu todella

läppäristä,mulla on vista

• Elli Kuuva

Mites kukaan sun käyttäjätiliäs pääsis käyttämään, onhan se salasanan takana ja vain sun käytössä, duh? On meilläkin useita käyttäjiä usealla koneella ja kaikilla on kyllä ihan omat tilit ja yksityisyyden tunne säilyy kun muut ei pääse vakoilemaan kun isäntä ostaa tissipiiskaa seksikaupasta.

• tonttu todella olen

sinne pääsen vain minä,mutta siina mihin se käyttäjä kirjoitetaan on aiemmin laittettu muita käyttäjä nimiä ja ne haluaisin pois! ne tulee näkyviin kun liikuttaa sitä nuolta siinä oikealla puolella

• Elli Kuuva
        tonttu todella olen kirjoitti:

sinne pääsen vain minä,mutta siina mihin se käyttäjä kirjoitetaan on aiemmin laittettu muita käyttäjä nimiä ja ne haluaisin pois! ne tulee näkyviin kun liikuttaa sitä nuolta siinä oikealla puolella

Users-Käyttäjänimi-AppData-Roaming-Skype

Täällä näkyy kansioita eri käyttäjänimillä, poista ne jotka haluat pois ja valintalootassa näkyy vaan ne/se jotka haluat säilyttää.

• tontuksi syntyny
        Elli Kuuva kirjoitti:

Users-Käyttäjänimi-AppData-Roaming-Skype

Täällä näkyy kansioita eri käyttäjänimillä, poista ne jotka haluat pois ja valintalootassa näkyy vaan ne/se jotka haluat säilyttää.

helppo neuvo?

• niirunvc

voi harmi

• jo on skype

>voi harmi <

Jos et muita neuvoja saa niin tee uusi käyttäjätili siihen skypeen ja älä laita siihen muita käyttäjiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5324
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4508
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2038
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1307
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe