Apua skypeen

tonttu10

miten saa poistettua siitä skypen kirjautumissivulta ,siitä kohtaa mihin kirjoitetaan käyttäjänimi,,siellä luita entisiä ja ne kaikki tulee esiin,kun esim sitä nuolta liikuttaa,enkä halua et joku näkee ne,Help!

8

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Laita piilotetut tiedostot näkyviin

C:
      Documents and settings
      oma windows-profiilisi
      Application data
      Älä poista tyhjää kansiota
      käynnistä skype

• tonttu todella

läppäristä,mulla on vista

• Elli Kuuva

Mites kukaan sun käyttäjätiliäs pääsis käyttämään, onhan se salasanan takana ja vain sun käytössä, duh? On meilläkin useita käyttäjiä usealla koneella ja kaikilla on kyllä ihan omat tilit ja yksityisyyden tunne säilyy kun muut ei pääse vakoilemaan kun isäntä ostaa tissipiiskaa seksikaupasta.

• tonttu todella olen

sinne pääsen vain minä,mutta siina mihin se käyttäjä kirjoitetaan on aiemmin laittettu muita käyttäjä nimiä ja ne haluaisin pois! ne tulee näkyviin kun liikuttaa sitä nuolta siinä oikealla puolella

• Elli Kuuva
        tonttu todella olen kirjoitti:

sinne pääsen vain minä,mutta siina mihin se käyttäjä kirjoitetaan on aiemmin laittettu muita käyttäjä nimiä ja ne haluaisin pois! ne tulee näkyviin kun liikuttaa sitä nuolta siinä oikealla puolella

Users-Käyttäjänimi-AppData-Roaming-Skype

Täällä näkyy kansioita eri käyttäjänimillä, poista ne jotka haluat pois ja valintalootassa näkyy vaan ne/se jotka haluat säilyttää.

• tontuksi syntyny
        Elli Kuuva kirjoitti:

Users-Käyttäjänimi-AppData-Roaming-Skype

Täällä näkyy kansioita eri käyttäjänimillä, poista ne jotka haluat pois ja valintalootassa näkyy vaan ne/se jotka haluat säilyttää.

helppo neuvo?

• niirunvc

voi harmi

• jo on skype

>voi harmi <

Jos et muita neuvoja saa niin tee uusi käyttäjätili siihen skypeen ja älä laita siihen muita käyttäjiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe