ps3 sims 3 koodeja?

loittoava

Koodeja kyseiseen peliin kaivataan :)

80

8543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Luin tuolta yheltä englanninkieliseltä sivulta "l1, l2, r1, r2" en tiedä mitä kyseinen tekee pelissä mutta, kuitenkin ((:

      • jee9

        Tota en kyllä löytänyt laamaa mutta kiitos koska sain miljoona simeolonia


    • Sims nyt vaa :)

      Hei! Olen löytänyt koodit (ainakin tarpeelliset). Jos et ole tallentanut peliä koodien kanssa, tämä onnistuu:

      Paina Start-näppäintä ohjaimessasi, pidä pohjassa L1, L2, R1, R2. Siitä pian se kysyy että haluatko huijata vai pelata rehellisesti. Jos haluat koodeja, paina ylempää. Se kysyy, tallennatko pelin, ÄLÄ Tallenna. Muuten koodit eivät toimi. Kun painat No, siihen tulee jotain tekstiä. Sitten menet ostotilaan, siellä mene Buy: Sieltä löydät Decor-Kohdan mene siihen ja sieltä alin ja heti ensimmäisenä on laama! Osta se (Älä huoli se on ilmainen) Laita se johonkin kotiisi. Voit myös ottaa sen tavara säkkiisi, jolloin saat siitä milloin mitäkin! Mutta jos pidät sen kotona, valitse nuori aikuinen tai aikuinen sim: Paina laamaa siellä tulee vaikka mitä koodeja: Esim. Rahakoodi: 1,000 simeleon tai 50,000 simeleon ja karma toiveet ja karma täyteen. Katso itse mitä muuta laama voi tarjota!!! Kiitos lukemisesta :)

      • SIMS fan

        Kiitos mä en ois kyl tota tajunnu :)


      • jimi8v

        se on patsas. joten ei tartte valita nuorta aikuista tai aikuista.


      • Sims 3 -fani

        Kiitos toi toimii ja hyvin XD Nyt mun simeillä on hieno kartano kaikilla herkuilla 8P XD


      • Joku
        Sims 3 -fani kirjoitti:

        Kiitos toi toimii ja hyvin XD Nyt mun simeillä on hieno kartano kaikilla herkuilla 8P XD

        Muuten.Miten saa uuden kodin ja hienon sellaisen?Kun en oikee ymmärrä enkkuu katos ;)


      • sims fani

        Mun ei tarvinnu ees ostaa mitää laamaa ku mulle tuli jo rahaa o:


      • Joku pelihirmu vaa

        Toimiiko tämä myös Sims 3 pets? ;)


      • sims3fan :)

        Anteeks mut oon koneella. Mun tyypillä. Voitko selventää niinku et painanko hiirellä jotain jne. :)


      • AinoMariaah

        Miten siitä "rakennus"tilasta pääsee pois? Siis et miten saa Karman käytön takas?


      • larvasims

        Simä en ymmärtäny tota L1, l2, r1 & r2


      • apuapina11

        TÄRKEÄ kysymys ei kai peli voi heittää ulos koodin takia tai mitään?😬


      • nanarosa

        toi ei toimi ainakaa mulla se on varmaa tarkotettu eri simssille


      • Sims3ps3
        Joku pelihirmu vaa kirjoitti:

        Toimiiko tämä myös Sims 3 pets? ;)

        Toimii


      • Soffu.kristiina

        Kiitos. Tosta sai apua tosi paljon


      • Anonyymi
        Joku kirjoitti:

        Muuten.Miten saa uuden kodin ja hienon sellaisen?Kun en oikee ymmärrä enkkuu katos ;)

        Sama ja en tajuu miten pystyy pelehtiä ja siitä raskaus testi ja kaikkee sellasta PS3:mella!


      • Anonyymi
        nanarosa kirjoitti:

        toi ei toimi ainakaa mulla se on varmaa tarkotettu eri simssille

        Ei mullakaan


      • Anonyymi

        Kiitos tää autto ihan helvetin paljon🙏


    • jokupasskaaa

      mothenlode = rahaa rajattomasti! Yhdellä kerralla 50 000 muistaakseni.
      moveobjects off/on = sim kasvaa/ei kasva
      sims2:Seen maxmotives, eli simillä on aina kaikki kunnossa!

      • Hmm....

        Mihin noi mothenlode ja nää kirjotetaan?


      • hukkanen23

        Kun sä kirjoitit mothenlode sa on kirjoitettu väärin se MOTHERLODE!!!


      • hukkanen23
        Hmm.... kirjoitti:

        Mihin noi mothenlode ja nää kirjotetaan?

        Ne kirjoitetaan sillei että:
        painat Ctrl ja sitä nuoli merkkie pohjassa ja c. Sitten sulle ilmestyy semmonen sininen palkki sinne ylös sitten kirjotat vaan koodin ja enter. :)


      • TaikaJamppa

        Tänne pyydeltii koodeja Sims 3:een eikä 2:een.
        Motherlodella tosiaan tulee 50 000 simoleonia (Vai mikä rahayksikkö niil onki) Sims 2:ssa PC:llä ja tuo maxmotives tosiaa parantaa Sims 3 Super satisfyn tapaan simit...


    • pelailia

      saisko siihen mitenkään suomeks niitä juttuja?

      • k

        ei homo


    • jimi8v

      laaman löydät koriste tilasta ja ota siitä sekalaiset niin löydät sen (älä huoli se on ilmainen).

    • ELLÄÄ

      Paina Start-näppäintä ohjaimessasi, pidä pohjassa L1, L2, R1, R2. Siitä pian se kysyy että haluatko huijata vai pelata rehellisesti. Jos haluat koodeja, paina ylempää. Se kysyy, tallennatko pelin, ÄLÄ Tallenna. Muuten koodit eivät toimi. Kun painat No, siihen tulee jotain tekstiä. Sitten menet ostotilaan, siellä mene Buy: Sieltä löydät Decor-Kohdan mene siihen ja sieltä alin ja heti ensimmäisenä on laama! Osta se (Älä huoli se on ilmainen) Laita se johonkin kotiisi. Voit myös ottaa sen tavara säkkiisi, jolloin saat siitä milloin mitäkin! Mutta jos pidät sen kotona, valitse nuori aikuinen tai aikuinen sim: Paina laamaa siellä tulee vaikka mitä koodeja: Esim. Rahakoodi: 1,000 simeleon tai 50,000 simeleon ja karma toiveet ja karma täyteen. Katso itse mitä muuta laama voi tarjota!!! Kiitos lukemisesta :D TOIVOTTAVASTI AUTTOI TEITÄ .T. ELLA

      • avuton2

        Mulla kun klikkaa sitä laamaa ei tuu kun että kerro vitsi. Miten saan sen toimimaan?
        KERTOKAA!!!!!!


      • Ihrahuora

        Opettele läskinauta pelaamaan. Sikanauta!


    • emo

      Toi toimi hienosti....... ihanaaaaaa saaan uuueeen taloooonnnn jjaaaaa kaikkeeee muuuttaakiin jeeee kiitos... saisko lisää?

    • joku

      eikö oikeesti oo muita koodeja

      • hukkanen23

        Mä voin kertoo sims 3:mosen kaks koodii

        moveobjects on/off = Liikuttele ja laita esineitä mihin vaan vaikka keskelle seinää.

        testingcheatsenabled true = muokkaa simin tarpeita


    • empsukka

      Tietääkö joku sellasta koodia , missä esimerkiksi voi nopeuttaa vauva simin kasvua?

    • RandomSim

      Sitä vauva simin ikää voi säätää niin pitkäksi tai lyhyeksi kun haluaa. Eli menet vai asetuksiin ja sieltä yläpalkista (olisikohan kolmas oikealta) joku nappi, missä sit voit säädellä kaiken ikäisten simien kasvua :) toivottavasti tajusit Empsukka :)

    • joku avuton :(

      onko the sims pets koodeja ps3:lle?

      • joo ku painaa starttii ja sit niitä l1 l2 r1 r2 tai niitä niin sit sinne tulee lappui paina huijaa eli ylintä ja sit sulle tulee niin paljon rahaa ku voi olla eli jotain 99999999.


    • sakpxöolfgkodfrjkgn

      mite saa sellasen jutun johon voi kirjottaa??????????? ps3:Mella?????????????????

      • jhhcfhn

        siis laitat ps3 simssissä start-valikon ja painat pohjassa L1,L2,R1 ja R2.
        sit tulee se teksti ja älä tallenna. sit meet osta-tilaan ja otat sen ilmasen laaman ja laitat sen kotiis johonki. sit valitset sen laaman ja paina esim. motherlode!!


    • ma-til-da12345
    • Joku

      Meille kävi sillee et ku otettiinn se huijaa meil tulii niin pal rahaa ku voi, vaikmoltais haluttu vaan tietty määrä... ja sit ku kattottiin sitä laamaa se makso 10 olikohan se joku väärä laama ku siit ei ees tullu niit koodei.
      Helppii...

    • .

      mihi ps3 kirjotetaa noi moveojectit ja yms.???
      helppii

      • moiksu

        ei niitä voi kirjottaa PS3


    • M&R

      haluun kunnon selityksen miten saa lapsen the sims 3!
      Tää sims siis on ps3:selle...

      • Sims fani

        nii, mäki haluaisin


      • Vauvoja :3

        Mulla on englannin kielinen niin tässä sulle neuvoi englannin kieliselle:
        1. Klikkaa sänkyä ja valitse "Relax"
        2. Jos kumppani ei ole samassa taloudessa, niin klikkaa kumppania ja valitse:
        "Ask To Cuddle". Jos se on samassa taloudessa laita sekin sängylle.
        3. Kun molemmat on sängyllä, klikkaa kumppaniasi ja valitse "Try for Baby".
        Voit myös mielestäni klikata suoraan kumppaniasi, ja valita "Try For Baby". SIinä se sitten pussailevat hetken ja menevät sänkyyn puuhailemaan.


      • rakastunutleewiin

        tekemällä


      • Simfriikki

        No sinun täytyy olla hyvissä väleissä sen simin jonka kanssa haluat lapsen.Sen jälkeen menet parisänkyyn ja laitat molemmat siit "relax" jutskasta ja sit "try for baby" sitten painat siitä ja ne tekee lapsen jos kuulet kehtolaulua panemisen jälkeen odotat 2 sim päivää ja sitten taapero syntyy. (pikku vinkki: älä käytä mitään suihkua tai wc pönttöä tai tiskikonetta tai hanaa muuten pitää mennä sairaalaan synnyttämään,muuten voi synnyttää kotona.)


      • Joku
        Vauvoja :3 kirjoitti:

        Mulla on englannin kielinen niin tässä sulle neuvoi englannin kieliselle:
        1. Klikkaa sänkyä ja valitse "Relax"
        2. Jos kumppani ei ole samassa taloudessa, niin klikkaa kumppania ja valitse:
        "Ask To Cuddle". Jos se on samassa taloudessa laita sekin sängylle.
        3. Kun molemmat on sängyllä, klikkaa kumppaniasi ja valitse "Try for Baby".
        Voit myös mielestäni klikata suoraan kumppaniasi, ja valita "Try For Baby". SIinä se sitten pussailevat hetken ja menevät sänkyyn puuhailemaan.

        On mullakin englanninkilinen ja kysyisin et miten sais sen viel suomenkielelle ku meijän perheei kauheesti ymmärrä enkkuu nii voiks joku selittää sen enkuksi kans ;)


      • sims vauva
        Simfriikki kirjoitti:

        No sinun täytyy olla hyvissä väleissä sen simin jonka kanssa haluat lapsen.Sen jälkeen menet parisänkyyn ja laitat molemmat siit "relax" jutskasta ja sit "try for baby" sitten painat siitä ja ne tekee lapsen jos kuulet kehtolaulua panemisen jälkeen odotat 2 sim päivää ja sitten taapero syntyy. (pikku vinkki: älä käytä mitään suihkua tai wc pönttöä tai tiskikonetta tai hanaa muuten pitää mennä sairaalaan synnyttämään,muuten voi synnyttää kotona.)

        onko toi ps3 sims 3 selle vai?


      • sims vauva
        Vauvoja :3 kirjoitti:

        Mulla on englannin kielinen niin tässä sulle neuvoi englannin kieliselle:
        1. Klikkaa sänkyä ja valitse "Relax"
        2. Jos kumppani ei ole samassa taloudessa, niin klikkaa kumppania ja valitse:
        "Ask To Cuddle". Jos se on samassa taloudessa laita sekin sängylle.
        3. Kun molemmat on sängyllä, klikkaa kumppaniasi ja valitse "Try for Baby".
        Voit myös mielestäni klikata suoraan kumppaniasi, ja valita "Try For Baby". SIinä se sitten pussailevat hetken ja menevät sänkyyn puuhailemaan.

        tuleeko siitä heti taapero vai vauva


      • Anonyymi
        sims vauva kirjoitti:

        tuleeko siitä heti taapero vai vauva

        Siitä tulee vauva


    • aPsU 4

      itse olen käyttänyt motherlodea, siitä saa sahaa olikohan se 50000 :)
      Paina Ctrlin yläpuolella olevaa nuoli näppäintä ja C:tä yhtä aikaa, sitten kirjoita se morherlode. Jos kirjottaa väärin voi tulla Buki ja se aiheuttaa sen että, aina jos olet kirjoittamassa jotain tekstiä tulee näytölle ja se on hankala saada pois!!
      :D

    • Kiitos

      jess.mulla toimi.kiitos sille kuka opetti mua :)

    • mvh2

      kuinka kauan simit elää

    • Joku

      no nimenomaa määen tiedä kun se rahakoodin vaan en muuta.Ja kun katoin sitä laamaa nii se maksoi jtn 10.En tiedä et onko se ilmainen vai ei?

    • tuossa noin

      Paina ensin start (pelatessa perheellä) ränkkää sitten L1,L2,R1 ja R2 . Sitten kone kysyy talennetaanko peli paina "no" eli ei. Löydät koriste esineistä (muut koriste esineet kohdasta) ilmaisen laaman aseta laama johonkin mene painamaan laamaa ja siinä on koodeja.

      • tuossa noin

        Koodi tuli väärään paikkaa mutta ihan sama


      • asd6

        toimiiko noi kaikki myös the sims 3 lemmikkielämässä???


      • jaajaa1
        asd6 kirjoitti:

        toimiiko noi kaikki myös the sims 3 lemmikkielämässä???

        ei valitettavasti toimi :)


    • Moi c: ! nii että mite saa rahaa sims 3 petsii help me ! :c

      • asd6

        sama vaiva


    • Annih

      Onko peliä mitenkään mahdollista saada suomen kieliseksi? osaan kyllä englantia sen verran, että pelin pelaaminen onnistuu hyvin. silti olisia kiva saada peli suomeksi.
      Kiitos muuten sille, joka neuvoi miten saa sen laaman hankittua (: aiemmin en ollut tajunnut että pitää painaa start -näppäintä ennenkuin painaa L1,L2,R1 ja R2.

    • tjaa1

      miten voi ps 3 simsissä liikuttaa koiria ja simejä

    • sims3 hullu

      onko sitten noi ps3 tavalliselle sims 3 pelille rikä lisä olille saan pelinkin vasta keskiviikkona joten saako siinä ihan vauvoja

    • auttakaa!!

      miten niitä taloja voi muutta erilaiseksi taloksi mun serkku kyl osaa mut siin kestää vaik kuinka kauan ku mä meen sen luo.(peli sims 3 pleikkari3)muuten niitä erillaisen näkösii taloja on ainakin 2 vaihtoehtoo ku voi muuttaa

    • Tattitinen

      Jännää. Oon miettinytkin kauan, mitä koodeja on :D

    • apua5

      tietääkö joku miten sims3 saa ps3:mella käännettyy suomeks?

    • Sims3-fani

      Kiitti niille jotka kerto noi koodit, tarviin rahaa nii toivottavasti toimii! :)

    • perus12

      Kokeilin ps3 sitä rahakoodii ja siinä tuli nii paljon rahaa jotai 99 999 999$ ja laama maksoi 10$ et siel ei ollut mitään koodeja ://.Voiko joku auttaa!

    • apua tarviis

      tietääkö joku jonku muunko sen laama koodin ps3 :lle

    • catsu

      laita sim syömään keksejä kun sillä on nälkä ja muutenkin sitten se saa 2 3 4 5 6 mutta se ei aina onnistu

    • Jaaaa

      Mulla kun painan start nappulaa ja l1 l2 r1 r2 ps 3, sims 3 ni ei tapahdu mitään. Osaisko joku selittää paremmin miten tää toimii?

      • napukkaaaaaaaaaaa

        Itselläni on Sims 3 pets ps3:lle. Onko siihen omat koodinsa vai samat, kun ihan vain Sims 3:ssa. Tarvitsisin paljon rahaa, koska perheestä tulee aikasta lailla isokokoinen ;)


    • Sims3pets

      Mäkin tarvisin jtn koodei sims 3 pets ps3, mut en haluu sitä mis on loputtomasti rahaa D:

      • TheSims Fanittaja

        Oikesti tee vaan jauhattee että toimiko toi sun the sims 3 petsin käykö noi samat koodit se on sanottuu sataa kertaa tuuolla viestes oikeati se sahan asian jauhaminen on ärsyttäävä


    • kaupo

      tiiäks juku mikä on ps3 raha koodit the sims 3

    • janitapelaa

      Mun ei tarvinu hankkia mitään laamaa siihen raha koodiin :)

    • nanarosa

      kokeilin sitä raha juttu ja se toimi mut ei mul mitää laamaa siinkyl ollu et sais sellassee

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe