Sea Breeze Sinkerim- hotelli->Pohjois-Goa, kokemuksia! :)

Loman tarpeessa

Olen lähdössä 6.1.2011 Pohjois-Goalle Sea Breeze Sinkerim-hotelliin. Osaisiko joku kertoa millainen tuo hotelli on sekä sen lähiympäristö? Esim.löytyykö läheltä jotain supermarkettia? Muita hyviä shoppailupaikkoja? Onko Tiibetiläisten tori kaukana? Entä löytyykö läheltä jotain nettikahvilaa tms.? Jos joku on menossa samaan hotelliin samaan aikaan olisi kiva tutustua etukäteen. Olen lähdössä matkalle yksin ensimmäistä kertaa ja seura olisi mukava juttu.

20

1466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tule mitään

      Surkea hotla! Ei siellä mitään supermarketeja tai tiibetiläisiä ole, ei nettikahviloita ei mitään!!! Korpeen joudut! Eikä kukaan ole siellä ikinä käynyt eikä ole menossa. Sinuna peruisin koko matkan. Surkea tulee olemaan!!

      • Loman tarpeessa

        Kiva saada just noin asiallisia viestejä. Jos sulla ei parempaa tekemistä yöllä ollut, niin kiva, että sait jostain edes kiksit. Goalla jo käyneenä tiedän, että surkeaa siellä ei ainakaan tule olemaan. Toivottavasti tämä tieto ei pilannut nyt sinun päivääsi. Idiootti.


      • goalle 17.12
        Loman tarpeessa kirjoitti:

        Kiva saada just noin asiallisia viestejä. Jos sulla ei parempaa tekemistä yöllä ollut, niin kiva, että sait jostain edes kiksit. Goalla jo käyneenä tiedän, että surkeaa siellä ei ainakaan tule olemaan. Toivottavasti tämä tieto ei pilannut nyt sinun päivääsi. Idiootti.

        Hotellisi on kyllä ihan hyvällä paikalla ja asiallinen, kun menet noin kilometrin pääkatua Candolimin keskustaan, niin vasemmalla puolen on Goan ehkäpä nykyaikaisin ja suurin supermarket (Newton) ja sieltä löytyy kaikkea mitä tarvitset, pääkadun varrella on nettipaikkoja ja kun menet suoraan rantaan, niin siinä laivahylyn kohdilla on hyvä rantakuppila Monicas, jossa hyvä ruoka jne...on niitä tietty muitakin...


      • goalle 17.12
        goalle 17.12 kirjoitti:

        Hotellisi on kyllä ihan hyvällä paikalla ja asiallinen, kun menet noin kilometrin pääkatua Candolimin keskustaan, niin vasemmalla puolen on Goan ehkäpä nykyaikaisin ja suurin supermarket (Newton) ja sieltä löytyy kaikkea mitä tarvitset, pääkadun varrella on nettipaikkoja ja kun menet suoraan rantaan, niin siinä laivahylyn kohdilla on hyvä rantakuppila Monicas, jossa hyvä ruoka jne...on niitä tietty muitakin...

        se Newton on oikealla puolen, laitoin ensin, että vasemmalla, tiibetiläisiä on ainakin Calanguten keskustassa, Anjunan markkinoilla jne...


      • iloenkeli
        goalle 17.12 kirjoitti:

        Hotellisi on kyllä ihan hyvällä paikalla ja asiallinen, kun menet noin kilometrin pääkatua Candolimin keskustaan, niin vasemmalla puolen on Goan ehkäpä nykyaikaisin ja suurin supermarket (Newton) ja sieltä löytyy kaikkea mitä tarvitset, pääkadun varrella on nettipaikkoja ja kun menet suoraan rantaan, niin siinä laivahylyn kohdilla on hyvä rantakuppila Monicas, jossa hyvä ruoka jne...on niitä tietty muitakin...

        hei.
        onko joku menossa Goaan?

        TIGER BAR Candolimin kylässä tiellä kohti singeriumia oikealla puolella.
        kertokaa terkut suomesta.
        kivaa ravintolaa pitää sheryl ja francis. sheryl ollut suomessa.
        ravintolassa on goalainen tunnelma. susegaad.

        jos joku tarvitsee hyvää ja luotettavaa taksia tai riksaa. mulla on tiedossa. voi ottaa yhteyttä.


    • 12

      Henkilökunta on ystävällistä ja avuliasta, kerro terveisiä varsinkin Alystairille :D He huolehtivat kyllä sinusta ja neuvovat mielellään mitä kannattaa tehdä. Useimmat kulkemiset on paras tehdä takseilla tai riksoilla, ne eivät kalliita siellä.

      • Tiibettiläisten

        Sea breeze hotellit mukavia, runsas aamiainen, skootteri helpottaa kulkemista Goalla

        Tiibettiläistem kojut suurta huijausta Goalla, ei ne mitään hopeaa ole korut, ottavat kyllä hopean hinnan

        Käytä bussia kun menet Mapusaan tai Banjimiin, siellä sitten voi kulkea tuk tukilla, jos on tarve


        Taxeja voi käyttää, jos menet Pohjois tai Etelä- Goan rannoille päiväksi löhöilemään, mutta skootteri helpottaa sinnekin kulkemista. skootteri 100 rupiaa päivä pidemmäksi aikaa edullisempi. bensa 50 rupiaa litra


      • Loman tarpeessa
        Tiibettiläisten kirjoitti:

        Sea breeze hotellit mukavia, runsas aamiainen, skootteri helpottaa kulkemista Goalla

        Tiibettiläistem kojut suurta huijausta Goalla, ei ne mitään hopeaa ole korut, ottavat kyllä hopean hinnan

        Käytä bussia kun menet Mapusaan tai Banjimiin, siellä sitten voi kulkea tuk tukilla, jos on tarve


        Taxeja voi käyttää, jos menet Pohjois tai Etelä- Goan rannoille päiväksi löhöilemään, mutta skootteri helpottaa sinnekin kulkemista. skootteri 100 rupiaa päivä pidemmäksi aikaa edullisempi. bensa 50 rupiaa litra

        Kiitoksia asiallisista vastauksista. Tiibetiläisten torilla tuli viimeksi käytyä Calangutessa, mutta kuulin, että niitä olisi muuallakin, mutta taitaa tuo kyseinen tori olla siis lähin. Viimeksi ostin hopeaa sieltä ja kyllä ne korut on ainakin ihan ehtaa tavaraa ja hinnat oli ihan edulliset. Tuk tukilla ajeltiin viimeksi niin Mapusaan kuin Panjimiin ja kävellen pyörittiin siellä paikan päällä. Skootterilla en lähde ajelemaan, kun en Suomessakaan ajele... :) Mutta kiva tietää, että hotelli on ok ja kauppa löytyy suht läheltä. Ei tarvi raahata mukana niin paljoa tavaraa... Eiketään ole sattumalta menossa samaan aikaan reissuun sinne suunnalle?


      • näet rannalla
        Loman tarpeessa kirjoitti:

        Kiitoksia asiallisista vastauksista. Tiibetiläisten torilla tuli viimeksi käytyä Calangutessa, mutta kuulin, että niitä olisi muuallakin, mutta taitaa tuo kyseinen tori olla siis lähin. Viimeksi ostin hopeaa sieltä ja kyllä ne korut on ainakin ihan ehtaa tavaraa ja hinnat oli ihan edulliset. Tuk tukilla ajeltiin viimeksi niin Mapusaan kuin Panjimiin ja kävellen pyörittiin siellä paikan päällä. Skootterilla en lähde ajelemaan, kun en Suomessakaan ajele... :) Mutta kiva tietää, että hotelli on ok ja kauppa löytyy suht läheltä. Ei tarvi raahata mukana niin paljoa tavaraa... Eiketään ole sattumalta menossa samaan aikaan reissuun sinne suunnalle?

        heh, heh on se ihme, että kaulaketjut ruostuu, edelleen ei ole hopeaa.


      • Loman tarpeessa
        näet rannalla kirjoitti:

        heh, heh on se ihme, että kaulaketjut ruostuu, edelleen ei ole hopeaa.

        Heh heh, itsellesi. Minun koruni on ostettu kolme vuotta sitten sieltä, eikä ole ruostuneet tippaakaan. Jos itse olet ostanut paskaa sieltä, niin se ei tarkoita sitä, että muut haksahtavat samaan... :D Ja kai saan mennä Tiibetiläisten torille ostoksille, jos haluan. Vilpoisa ja mukavan rauhallinen paikka, joten miellään siellä kauppaa tekee. Jostain syystä se tuntuu häiritsevän sinua.


      • sanoa toisin

        Eiköhän tuonkin asian olisi voinut sanoa vähän ystävällisemmin. Tyylisi on melkoisen muokkamaista, olitpa sitten oikeassa tai et.


      • Loman tarpeessa

        Niin, näkemättähän sinä varmasti minun koruistani tiedät mikä on aitoa ja mikä ei... :D :D :D Eikä täällä kukaan ole mitään mainostanut, itse vauhkoat aivan turhasta. Alkuperäinen viesti on koskenut ihan muuta asiaa kuin koruja. Jos sinua ei kerran häiritse minun ostokseni ja muut Goan matkailuuni liittyvät asiat, niin miksi ihmeessä kulutat aikaa ja energiaa kettuilemalla täällä minulle !?! Toivottavasti ymmärrät nyt jättää minut ja tämän viestikejun rauhaan.


      • edleen olet
        Loman tarpeessa kirjoitti:

        Niin, näkemättähän sinä varmasti minun koruistani tiedät mikä on aitoa ja mikä ei... :D :D :D Eikä täällä kukaan ole mitään mainostanut, itse vauhkoat aivan turhasta. Alkuperäinen viesti on koskenut ihan muuta asiaa kuin koruja. Jos sinua ei kerran häiritse minun ostokseni ja muut Goan matkailuuni liittyvät asiat, niin miksi ihmeessä kulutat aikaa ja energiaa kettuilemalla täällä minulle !?! Toivottavasti ymmärrät nyt jättää minut ja tämän viestikejun rauhaan.

        hopean väristä hopeaa......


      • jos ei hopean
        edleen olet kirjoitti:

        hopean väristä hopeaa......

        Minkäs väristä sen hopean pitäisi olla jos ei hopean väristä!


      • iloenkeli
        jos ei hopean kirjoitti:

        Minkäs väristä sen hopean pitäisi olla jos ei hopean väristä!

        hei.
        onko joku menossa Goaan?

        TIGER BAR Candolimin kylässä tiellä kohti singeriumia oikealla puolella.
        kertokaa terkut suomesta.
        kivaa ravintolaa pitää sheryl ja francis. sheryl ollut suomessa.
        ravintolassa on goalainen tunnelma. susegaad.

        jos joku tarvitsee hyvää ja luotettavaa taksia tai riksaa. mulla on tiedossa. voi ottaa yhteyttä.


      • iloenkeli
        Loman tarpeessa kirjoitti:

        Kiitoksia asiallisista vastauksista. Tiibetiläisten torilla tuli viimeksi käytyä Calangutessa, mutta kuulin, että niitä olisi muuallakin, mutta taitaa tuo kyseinen tori olla siis lähin. Viimeksi ostin hopeaa sieltä ja kyllä ne korut on ainakin ihan ehtaa tavaraa ja hinnat oli ihan edulliset. Tuk tukilla ajeltiin viimeksi niin Mapusaan kuin Panjimiin ja kävellen pyörittiin siellä paikan päällä. Skootterilla en lähde ajelemaan, kun en Suomessakaan ajele... :) Mutta kiva tietää, että hotelli on ok ja kauppa löytyy suht läheltä. Ei tarvi raahata mukana niin paljoa tavaraa... Eiketään ole sattumalta menossa samaan aikaan reissuun sinne suunnalle?

        hei.
        onko joku menossa Goaan?

        TIGER BAR Candolimin kylässä tiellä kohti singeriumia oikealla puolella.
        kertokaa terkut suomesta.
        kivaa ravintolaa pitää sheryl ja francis. sheryl ollut suomessa.
        ravintolassa on goalainen tunnelma. susegaad.

        jos joku tarvitsee hyvää ja luotettavaa taksia tai riksaa. mulla on tiedossa. voi ottaa yhteyttä.


      • Eivät ruostu!
        näet rannalla kirjoitti:

        heh, heh on se ihme, että kaulaketjut ruostuu, edelleen ei ole hopeaa.

        Tiibetiläisten hopea ainoa aito asia siellä, lisäksi mukava tehdä kauppaa, kun he eivät tuputa väkisin.


      • Turqos
        Loman tarpeessa kirjoitti:

        Heh heh, itsellesi. Minun koruni on ostettu kolme vuotta sitten sieltä, eikä ole ruostuneet tippaakaan. Jos itse olet ostanut paskaa sieltä, niin se ei tarkoita sitä, että muut haksahtavat samaan... :D Ja kai saan mennä Tiibetiläisten torille ostoksille, jos haluan. Vilpoisa ja mukavan rauhallinen paikka, joten miellään siellä kauppaa tekee. Jostain syystä se tuntuu häiritsevän sinua.

        Guten Tiibetiläistorilta olen ostanut monet Aidot turqos hopeakorut mm. käsirannekorua,sormusta isoilla kivillä! ja hyvin on pysyneet kuosissa. Massiivisia koruja ja myös ihan kiva oli hintakin. siis hintansa väärtit!

        myös toki löytyy sitä halpaa tummentuvaa paskaa sieltä,kantsii olla tarkka. Aidot tunnistaa :o)


    • plaaah

      uskotaan jo

    • helppoa rahaa

      Tiibettilläiset harrastaa rehellistä vilppiä, mitä turistie hoksaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe