Olen lähdössä 6.1.2011 Pohjois-Goalle Sea Breeze Sinkerim-hotelliin. Osaisiko joku kertoa millainen tuo hotelli on sekä sen lähiympäristö? Esim.löytyykö läheltä jotain supermarkettia? Muita hyviä shoppailupaikkoja? Onko Tiibetiläisten tori kaukana? Entä löytyykö läheltä jotain nettikahvilaa tms.? Jos joku on menossa samaan hotelliin samaan aikaan olisi kiva tutustua etukäteen. Olen lähdössä matkalle yksin ensimmäistä kertaa ja seura olisi mukava juttu.
Sea Breeze Sinkerim- hotelli->Pohjois-Goa, kokemuksia! :)
20
1466
Vastaukset
- ei tule mitään
Surkea hotla! Ei siellä mitään supermarketeja tai tiibetiläisiä ole, ei nettikahviloita ei mitään!!! Korpeen joudut! Eikä kukaan ole siellä ikinä käynyt eikä ole menossa. Sinuna peruisin koko matkan. Surkea tulee olemaan!!
- Loman tarpeessa
Kiva saada just noin asiallisia viestejä. Jos sulla ei parempaa tekemistä yöllä ollut, niin kiva, että sait jostain edes kiksit. Goalla jo käyneenä tiedän, että surkeaa siellä ei ainakaan tule olemaan. Toivottavasti tämä tieto ei pilannut nyt sinun päivääsi. Idiootti.
- goalle 17.12
Loman tarpeessa kirjoitti:
Kiva saada just noin asiallisia viestejä. Jos sulla ei parempaa tekemistä yöllä ollut, niin kiva, että sait jostain edes kiksit. Goalla jo käyneenä tiedän, että surkeaa siellä ei ainakaan tule olemaan. Toivottavasti tämä tieto ei pilannut nyt sinun päivääsi. Idiootti.
Hotellisi on kyllä ihan hyvällä paikalla ja asiallinen, kun menet noin kilometrin pääkatua Candolimin keskustaan, niin vasemmalla puolen on Goan ehkäpä nykyaikaisin ja suurin supermarket (Newton) ja sieltä löytyy kaikkea mitä tarvitset, pääkadun varrella on nettipaikkoja ja kun menet suoraan rantaan, niin siinä laivahylyn kohdilla on hyvä rantakuppila Monicas, jossa hyvä ruoka jne...on niitä tietty muitakin...
- goalle 17.12
goalle 17.12 kirjoitti:
Hotellisi on kyllä ihan hyvällä paikalla ja asiallinen, kun menet noin kilometrin pääkatua Candolimin keskustaan, niin vasemmalla puolen on Goan ehkäpä nykyaikaisin ja suurin supermarket (Newton) ja sieltä löytyy kaikkea mitä tarvitset, pääkadun varrella on nettipaikkoja ja kun menet suoraan rantaan, niin siinä laivahylyn kohdilla on hyvä rantakuppila Monicas, jossa hyvä ruoka jne...on niitä tietty muitakin...
se Newton on oikealla puolen, laitoin ensin, että vasemmalla, tiibetiläisiä on ainakin Calanguten keskustassa, Anjunan markkinoilla jne...
- iloenkeli
goalle 17.12 kirjoitti:
Hotellisi on kyllä ihan hyvällä paikalla ja asiallinen, kun menet noin kilometrin pääkatua Candolimin keskustaan, niin vasemmalla puolen on Goan ehkäpä nykyaikaisin ja suurin supermarket (Newton) ja sieltä löytyy kaikkea mitä tarvitset, pääkadun varrella on nettipaikkoja ja kun menet suoraan rantaan, niin siinä laivahylyn kohdilla on hyvä rantakuppila Monicas, jossa hyvä ruoka jne...on niitä tietty muitakin...
hei.
onko joku menossa Goaan?
TIGER BAR Candolimin kylässä tiellä kohti singeriumia oikealla puolella.
kertokaa terkut suomesta.
kivaa ravintolaa pitää sheryl ja francis. sheryl ollut suomessa.
ravintolassa on goalainen tunnelma. susegaad.
jos joku tarvitsee hyvää ja luotettavaa taksia tai riksaa. mulla on tiedossa. voi ottaa yhteyttä.
- 12
Henkilökunta on ystävällistä ja avuliasta, kerro terveisiä varsinkin Alystairille :D He huolehtivat kyllä sinusta ja neuvovat mielellään mitä kannattaa tehdä. Useimmat kulkemiset on paras tehdä takseilla tai riksoilla, ne eivät kalliita siellä.
- Tiibettiläisten
Sea breeze hotellit mukavia, runsas aamiainen, skootteri helpottaa kulkemista Goalla
Tiibettiläistem kojut suurta huijausta Goalla, ei ne mitään hopeaa ole korut, ottavat kyllä hopean hinnan
Käytä bussia kun menet Mapusaan tai Banjimiin, siellä sitten voi kulkea tuk tukilla, jos on tarve
Taxeja voi käyttää, jos menet Pohjois tai Etelä- Goan rannoille päiväksi löhöilemään, mutta skootteri helpottaa sinnekin kulkemista. skootteri 100 rupiaa päivä pidemmäksi aikaa edullisempi. bensa 50 rupiaa litra - Loman tarpeessa
Tiibettiläisten kirjoitti:
Sea breeze hotellit mukavia, runsas aamiainen, skootteri helpottaa kulkemista Goalla
Tiibettiläistem kojut suurta huijausta Goalla, ei ne mitään hopeaa ole korut, ottavat kyllä hopean hinnan
Käytä bussia kun menet Mapusaan tai Banjimiin, siellä sitten voi kulkea tuk tukilla, jos on tarve
Taxeja voi käyttää, jos menet Pohjois tai Etelä- Goan rannoille päiväksi löhöilemään, mutta skootteri helpottaa sinnekin kulkemista. skootteri 100 rupiaa päivä pidemmäksi aikaa edullisempi. bensa 50 rupiaa litraKiitoksia asiallisista vastauksista. Tiibetiläisten torilla tuli viimeksi käytyä Calangutessa, mutta kuulin, että niitä olisi muuallakin, mutta taitaa tuo kyseinen tori olla siis lähin. Viimeksi ostin hopeaa sieltä ja kyllä ne korut on ainakin ihan ehtaa tavaraa ja hinnat oli ihan edulliset. Tuk tukilla ajeltiin viimeksi niin Mapusaan kuin Panjimiin ja kävellen pyörittiin siellä paikan päällä. Skootterilla en lähde ajelemaan, kun en Suomessakaan ajele... :) Mutta kiva tietää, että hotelli on ok ja kauppa löytyy suht läheltä. Ei tarvi raahata mukana niin paljoa tavaraa... Eiketään ole sattumalta menossa samaan aikaan reissuun sinne suunnalle?
- näet rannalla
Loman tarpeessa kirjoitti:
Kiitoksia asiallisista vastauksista. Tiibetiläisten torilla tuli viimeksi käytyä Calangutessa, mutta kuulin, että niitä olisi muuallakin, mutta taitaa tuo kyseinen tori olla siis lähin. Viimeksi ostin hopeaa sieltä ja kyllä ne korut on ainakin ihan ehtaa tavaraa ja hinnat oli ihan edulliset. Tuk tukilla ajeltiin viimeksi niin Mapusaan kuin Panjimiin ja kävellen pyörittiin siellä paikan päällä. Skootterilla en lähde ajelemaan, kun en Suomessakaan ajele... :) Mutta kiva tietää, että hotelli on ok ja kauppa löytyy suht läheltä. Ei tarvi raahata mukana niin paljoa tavaraa... Eiketään ole sattumalta menossa samaan aikaan reissuun sinne suunnalle?
heh, heh on se ihme, että kaulaketjut ruostuu, edelleen ei ole hopeaa.
- Loman tarpeessa
näet rannalla kirjoitti:
heh, heh on se ihme, että kaulaketjut ruostuu, edelleen ei ole hopeaa.
Heh heh, itsellesi. Minun koruni on ostettu kolme vuotta sitten sieltä, eikä ole ruostuneet tippaakaan. Jos itse olet ostanut paskaa sieltä, niin se ei tarkoita sitä, että muut haksahtavat samaan... :D Ja kai saan mennä Tiibetiläisten torille ostoksille, jos haluan. Vilpoisa ja mukavan rauhallinen paikka, joten miellään siellä kauppaa tekee. Jostain syystä se tuntuu häiritsevän sinua.
- sanoa toisin
Eiköhän tuonkin asian olisi voinut sanoa vähän ystävällisemmin. Tyylisi on melkoisen muokkamaista, olitpa sitten oikeassa tai et.
- Loman tarpeessa
Niin, näkemättähän sinä varmasti minun koruistani tiedät mikä on aitoa ja mikä ei... :D :D :D Eikä täällä kukaan ole mitään mainostanut, itse vauhkoat aivan turhasta. Alkuperäinen viesti on koskenut ihan muuta asiaa kuin koruja. Jos sinua ei kerran häiritse minun ostokseni ja muut Goan matkailuuni liittyvät asiat, niin miksi ihmeessä kulutat aikaa ja energiaa kettuilemalla täällä minulle !?! Toivottavasti ymmärrät nyt jättää minut ja tämän viestikejun rauhaan.
- edleen olet
Loman tarpeessa kirjoitti:
Niin, näkemättähän sinä varmasti minun koruistani tiedät mikä on aitoa ja mikä ei... :D :D :D Eikä täällä kukaan ole mitään mainostanut, itse vauhkoat aivan turhasta. Alkuperäinen viesti on koskenut ihan muuta asiaa kuin koruja. Jos sinua ei kerran häiritse minun ostokseni ja muut Goan matkailuuni liittyvät asiat, niin miksi ihmeessä kulutat aikaa ja energiaa kettuilemalla täällä minulle !?! Toivottavasti ymmärrät nyt jättää minut ja tämän viestikejun rauhaan.
hopean väristä hopeaa......
- jos ei hopean
edleen olet kirjoitti:
hopean väristä hopeaa......
Minkäs väristä sen hopean pitäisi olla jos ei hopean väristä!
- iloenkeli
jos ei hopean kirjoitti:
Minkäs väristä sen hopean pitäisi olla jos ei hopean väristä!
hei.
onko joku menossa Goaan?
TIGER BAR Candolimin kylässä tiellä kohti singeriumia oikealla puolella.
kertokaa terkut suomesta.
kivaa ravintolaa pitää sheryl ja francis. sheryl ollut suomessa.
ravintolassa on goalainen tunnelma. susegaad.
jos joku tarvitsee hyvää ja luotettavaa taksia tai riksaa. mulla on tiedossa. voi ottaa yhteyttä. - iloenkeli
Loman tarpeessa kirjoitti:
Kiitoksia asiallisista vastauksista. Tiibetiläisten torilla tuli viimeksi käytyä Calangutessa, mutta kuulin, että niitä olisi muuallakin, mutta taitaa tuo kyseinen tori olla siis lähin. Viimeksi ostin hopeaa sieltä ja kyllä ne korut on ainakin ihan ehtaa tavaraa ja hinnat oli ihan edulliset. Tuk tukilla ajeltiin viimeksi niin Mapusaan kuin Panjimiin ja kävellen pyörittiin siellä paikan päällä. Skootterilla en lähde ajelemaan, kun en Suomessakaan ajele... :) Mutta kiva tietää, että hotelli on ok ja kauppa löytyy suht läheltä. Ei tarvi raahata mukana niin paljoa tavaraa... Eiketään ole sattumalta menossa samaan aikaan reissuun sinne suunnalle?
hei.
onko joku menossa Goaan?
TIGER BAR Candolimin kylässä tiellä kohti singeriumia oikealla puolella.
kertokaa terkut suomesta.
kivaa ravintolaa pitää sheryl ja francis. sheryl ollut suomessa.
ravintolassa on goalainen tunnelma. susegaad.
jos joku tarvitsee hyvää ja luotettavaa taksia tai riksaa. mulla on tiedossa. voi ottaa yhteyttä. - Eivät ruostu!
näet rannalla kirjoitti:
heh, heh on se ihme, että kaulaketjut ruostuu, edelleen ei ole hopeaa.
Tiibetiläisten hopea ainoa aito asia siellä, lisäksi mukava tehdä kauppaa, kun he eivät tuputa väkisin.
- Turqos
Loman tarpeessa kirjoitti:
Heh heh, itsellesi. Minun koruni on ostettu kolme vuotta sitten sieltä, eikä ole ruostuneet tippaakaan. Jos itse olet ostanut paskaa sieltä, niin se ei tarkoita sitä, että muut haksahtavat samaan... :D Ja kai saan mennä Tiibetiläisten torille ostoksille, jos haluan. Vilpoisa ja mukavan rauhallinen paikka, joten miellään siellä kauppaa tekee. Jostain syystä se tuntuu häiritsevän sinua.
Guten Tiibetiläistorilta olen ostanut monet Aidot turqos hopeakorut mm. käsirannekorua,sormusta isoilla kivillä! ja hyvin on pysyneet kuosissa. Massiivisia koruja ja myös ihan kiva oli hintakin. siis hintansa väärtit!
myös toki löytyy sitä halpaa tummentuvaa paskaa sieltä,kantsii olla tarkka. Aidot tunnistaa :o)
- plaaah
uskotaan jo
- helppoa rahaa
Tiibettilläiset harrastaa rehellistä vilppiä, mitä turistie hoksaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644