tulla tupsahti sitten tänään tilille! ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Mites teillä tuliko mätkyjä vaiko kivasti palautusta? =)))))))))))))))))))))))
Veronpalautukset
47
427
Vastaukset
- sunshinezuzi!!!
Kivasti tuli 13.980e,mutta ihan tarkoitus peräiesti maksoin enemmän veroa vuoden ajan,että saan joulurahaa,kun vien koko perheen etelän aurinkoon lomailemaan,niin ei tarvii sitten tammikuussa ihan peeaa elellä.3 viikkoa kun on pitkä aika isolla porukalla olla lomalla,vaikka olis kuinka "halpa" lomakohde,lomalla kun tuppaa palamaan rahaa.Vielä pari viikkoa ja sitten AARIINKOOO!!!!!!!
- 16+12
Mun ex-kaverikin ilmotti tässä äskettäin,et se oli saanu 50000 ekee valtiolta takasin ja pyys mua kanssaan aasiaan.
Kaikki piti olla kuulemma maksettu ja kaikki myös ko. maassa maksetaan.
Onneks rupesin epäileen moista jalosydämellisyyttä ja otin asioista selvää.
Mitään ei oltu tilattu.
- eipä tupsahtele;(
Eka erä mätkyistä maksettu ja toinen erä odottaa helmikuussa;(.
- elämä on,,,
roposet:(
- sääliä sulle
elämä on,,, kirjoitti:
roposet:(
Et sit oikee hanskaa noit talous asioitas jos vouti käy tililläs;(( Suojaosuudella et sitte kummosta Joulua saa tehtyy;((
- elämä on,,,
sääliä sulle kirjoitti:
Et sit oikee hanskaa noit talous asioitas jos vouti käy tililläs;(( Suojaosuudella et sitte kummosta Joulua saa tehtyy;((
Pelastusarmeijalta ja seurakunnalta saa apuja.
- hannuhanhi..........
Palautuksia samoin kuin edellisinäkin vuosina...thaikkumatkan verran.
Nyt on kivaa taas matkustella.
Kannattaa pitää se veroprossa pikkaisen korkeempana, niin tulee takaisinkin !!! - issu56
remppaan on tulossa tai sitte on jo tullut. Heh, en ees hoksannut käydä tsekkaamassa :).
- Virtuaalikoneistaja
nyt varsinainen pässi olet, veronpalautuksia saavat kaikki jotka ovat maksaneet liikaa veroja.
- issu56
että olen sairauseläkkeellä...joku itseään besserwisserinä pitäväkö vai kuka, sillä ainakaan minä en sitä milloinkaan ole tehnyt!!!
On tuo kateus aikamoinen tauti ei muuta voi sanoa. Tietämättömät tekevät omia johtopäätöksiään milloin mistäkin ja pitävät niitä täysinä totuuksina...voi voi tuota teidän olematonta ja keksittyä totuutta!!! - verovirkailija.
issu56 kirjoitti:
että olen sairauseläkkeellä...joku itseään besserwisserinä pitäväkö vai kuka, sillä ainakaan minä en sitä milloinkaan ole tehnyt!!!
On tuo kateus aikamoinen tauti ei muuta voi sanoa. Tietämättömät tekevät omia johtopäätöksiään milloin mistäkin ja pitävät niitä täysinä totuuksina...voi voi tuota teidän olematonta ja keksittyä totuutta!!!sairauseläkeläinen ! Mutta eihän se tietystikään sinun syytä ole.
- issu56
verovirkailija. kirjoitti:
sairauseläkeläinen ! Mutta eihän se tietystikään sinun syytä ole.
Sanohan miten SINÄ voit tietää paremmin kuin minä itse???
- Virtuaalikoneistaja
taas olet kateellinen ruikuttaja joka kuvittelet ja luulet ja typeränä vielä jankutat täällä luulojasi.
- 16+17
issu56 kirjoitti:
Sanohan miten SINÄ voit tietää paremmin kuin minä itse???
muitakin, kun sinä. Miksi pitäisi taas tänäänkin alkaa pohtimaan sinua ja sinuun liittyviä asioita.
Jos on sairauseläkkeellä niin on, ei se ole sen kummempaa. - Myy-Pikkuinen
siltä ettet ole koskaan maksanut veroja kun et mitään siitä tiedä!! =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Myy-Pikkuinen
sä vähän mokailet, ensinnäkäään ei ole sairauseläkettä!!! TYhYmä olet!!
Katsoskun se on sairaseläke ja sä taidat olla sitä päästäsi!! =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) - Virtuaalikoneistaja
tekee "tiaknoosejaan" pulinoissa :))))))))))))))))
- Myy-Pikkuinen
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
tekee "tiaknoosejaan" pulinoissa :))))))))))))))))
rttä tuo tyrkyttää toisille sairaUSeläkettän ja sossun rahojaan, eikä sillä ole mitään hajuakaan verotuksesta!! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Myy-Pikkuinen
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
rttä tuo tyrkyttää toisille sairaUSeläkettän ja sossun rahojaan, eikä sillä ole mitään hajuakaan verotuksesta!! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
enää kiruttaa!! ;))))))))))))))))))))))
16+17 kirjoitti:
muitakin, kun sinä. Miksi pitäisi taas tänäänkin alkaa pohtimaan sinua ja sinuun liittyviä asioita.
Jos on sairauseläkkeellä niin on, ei se ole sen kummempaa.Sinähän hassu olet, ensin keksit tarinoita jopa Issun rahoista ja niitä tarjoilet faktoina ja sitten valitat että miksi TAAS TÄNÄÄNKIN pohdit Issua ja Issun asioita.
Palautuksia tuli, mulle vain satkun verran mutta isännälle reilusti enemmän, sen verran että minä varmaan taas piirtelen jotain ;=)
Hassua että täällä on taas meedioita paikalla, ekaksi näköjään manselainen yritti huonolla menestyksellä keksiä sulle elämän ja nyt tuo toinen höpönassu keksii lisää satuja.- Myy-Pikkuinen
Sinun täytyy jemmata piirrustus välineitä johonkin!! ;)))))))))))))))))))))))))))))))
Juu nuo on omituisia meedioita! =))))) - Piirustelija kans...
Aiotko taas piirrellä taloon uuden lisäsiiven vai ihan koko kerroksen, siihen teidän hirsilinnaan, saisko sikra valita ne yläkerran verhot tällä kertaa kun viimeksihän sä kerroit ottavas ne joiden kuvista sikra piti eniten? Ihan oisin laittanut linkin siihen aiempoaan viestiin mutta sulta onkin poistettu ne kaikki sitä teidän rakennusta koskevat viestit.... Ihan kaikki viestit ennen vuotta 2007.... ;;))))
Mätkyjä 39 euroa, mutta eipä kiinnosta...sinne vaan jonon jatkoksi muiden perittävien jonoon.
Olen sanoutunut jo vuosia sitten moisesta yhteiskunnan-normien oravanpyörästä irti. :)
Taitaa mulla olla kuusi-numeroinen luku siellä voudilla odottamassa, joka alkaa nelosella. :D
Vaimo sai viitisensataa takaisin valtiolle lainaamiaan rahoja.- No huh taas!
"Olen sanoutunut jo vuosia sitten moisesta yhteiskunnan-normien oravanpyörästä irti. :) " No et kyllä ole!!!! Vai etkö tiennyt, että se sama oravanpyörä pyörittää sinunkin elämistäsi? Mistä luulet saavasi kaikki tuet jos kukaan ei maksaisi veroja? Aika naurettava tuo ylimielinen asenteesi yhteiskunnan normeja kohtaan. Ottamassa kyllä olet!!!!
Elät siis työssäkäyvien maksamilla verorahoilla. Ja vielä leuhkit sitä. Mielenkiintoista todella.
- Voi voi!
Sosiaalimenoja saisi leikata ja pistää ihmiset osa vastuuseen omasta elannostaan. Nyt jo tuetaan aivan liikaa skoijareita, jotka eivät viitsi/halua tehdä oman elantonsa eteen mitään ja ratsastavat tasavertaisuudella. Kaikki pitäisi tulla valmiina.työtä karttavat skoijarit makaavat päivät pitkät elokuvia tuojottaen ja yhteiskunta elättää.
- matami tam
ny mistä sä ne mätkys sait.Sosiaalituesta vai ?
- Myy-Pikkuinen
että et käy töissä etkä muutenkaan osallistu yhteiskunnan normi asioihin. Luuseri mikä luuseri!! =))))))))))))
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544025On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742427Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801653- 801590
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581111