Kokemuksia Easy Sweet -sokeroinnista?

myös utelias

Kiinnostaisi tietää miten muilla on onnistunut sokerointi Easy Sweet vartalosokerilla? Itselläni purkki tilauksessa, video on katsottu ja nyt odottelen malttamattomana postin tuloa.. Anybody?

15

7056

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykyinen sokeroija

      Onnistuihan se. Video oli tosi hyvä koska muuten en olis malttanut vaivata sitä niin pitkään. Oon sokeroinut bikinirajat, sääret ja mutsin viikset ;) Jotenkin tuntui, että bikinirajat oli helppo tehdä näin aloittelijana. KOhta joku varmaan kysyy et mistä sitä saa; jostain ekokaupoista ja www.sokerointikotona.fi verkkokaupasta.

    • aoeriuha

      Olenkin miettinyt että kokeilisi tuota. Epiloin aina sääret, mutta takavuosina sokeroin itse. Sokerin valmistaminen oli kuitenkin aina työläs prosessi.

      • mös utelias

        Sainkin purkin jo postin kautta ja nyt oon ekan kerran sokeroinut. Löysin myös monista blogeista kirjoituksia ja samoja erhdyksiä minäkin tein kuin kaikki muutkin. Kokeilin myös bikinirajojen tekoa ja totta tosiaan ne olikin helppo sokeroida! Vähän jännitti eka nykäisy, mutta ei se nyt niin paljon sattunut. Kannattaa muuten laittaa talkkia sinne biksurajoihin. Kokeilin myös kainalosta, vasemmasta sain lähtemään jonkun verran, mutta koska olen oikeakätinen niin oikealta ei onnistunut, silmä ja peili sekä käsi-yhdistelmä ei vieä oikein pelannut. Voi kun kehtais pyytää jotain kaveria tekeen mulle ja mä voisin tehdä sille.


      • cnn
        mös utelias kirjoitti:

        Sainkin purkin jo postin kautta ja nyt oon ekan kerran sokeroinut. Löysin myös monista blogeista kirjoituksia ja samoja erhdyksiä minäkin tein kuin kaikki muutkin. Kokeilin myös bikinirajojen tekoa ja totta tosiaan ne olikin helppo sokeroida! Vähän jännitti eka nykäisy, mutta ei se nyt niin paljon sattunut. Kannattaa muuten laittaa talkkia sinne biksurajoihin. Kokeilin myös kainalosta, vasemmasta sain lähtemään jonkun verran, mutta koska olen oikeakätinen niin oikealta ei onnistunut, silmä ja peili sekä käsi-yhdistelmä ei vieä oikein pelannut. Voi kun kehtais pyytää jotain kaveria tekeen mulle ja mä voisin tehdä sille.

        Tämä sokeri on tosi huippu juttu!! Pienellä harjoittelulla sain jo tosi hyvä tuloksen!


      • Ei onnistunut
        cnn kirjoitti:

        Tämä sokeri on tosi huippu juttu!! Pienellä harjoittelulla sain jo tosi hyvä tuloksen!

        Mä jouduin pettymään tohon sokeriin. Tai sitten en vain osannut oikeaa tekniikkaa. Mulla sokeri repi ihon rikki. :( :(


    • onnistuja2

      Mä osaan kanssa jo aika hyvin tämän sokeroinnin vaikka en kosmetologi olekaan. Olen sokeroinut brassinkin itelleni, paitsi en nyt tuolta takaa ylettynyt :D sekä sääret. Brassin tekokaan ei sattunut mitenkään järjettömästi, koska itse voi säädellä kuinka isolta alueelta ottaa. Säärten haituva karvoja oli vähä vaikeeta saada tarttumaan, mutta onneksi ne haituvat on vaaleita ja ohuita.

    • taidot kasvaa

      Siis oikeesti!! Kosmetologit on pitänyt tätä sokerointia niin omanaan, tosi hienoa, että sokerointia voi tehdä itsekin. Mielelläni uhraan muutaman tunnin sokeroinnin opetteluun jos vaan voin itse tehdä sitä koska vaan.

    • gggggggyyhdr

      Ja se ei maksa miljonasti. Uskomatonta miten kosmetologit kehtaavat pyytää melkein 100e siitä että saa jostain kohalta karvat pois. Jotka kuitenkin tulevat takasin 2-4 päästä.

      Jos tämä toimi ja pääsee noin halvalla täytyy taas keskyttyy saamaan tämän toimimaan. Koska olen aina epäonnistunut tähän :(

    • sokerointi on pop

      Toi sokerointi on jees, kun saa sen sokerimassan koostumuksen oikeaksi. Mulla käy vain usein niin et saan puolet säärestä tosi nopeesti ja hyvin sileäksi mut sitten tapahtuu sille sokerimössölle jotain ja se ikäänkuin sulaa sääreen kiinni eikä saa nykäistyä irti vaan se sokeri venyy ja venyy kunnes pätkä joka on kädessä jää siihen ja loput jalkaan. Ei saa irti massana mitenkään vaikka reunoilta tökkii kasaan ja tuoreella sokerilla koittaa irroittaa. Ainoa keino on mennä suihkuun liottamaan se irti.

      Bikinirajastkin ja kainaloista lähtenyt karva tosi hyvin irti, mutta sielläkin käy tuo sama ilmiö. Ehkä käsistä irtoaa kosteutta sokeriin liikaa? Kenelläkään vinkkejä? Muuten tuo sokerointi on tosi hyvä juttu, mutta mulla tota sokerimassaa menee törkeesti hukkaan ja siihen sotkun siivoamiseen menee tolkuttaman kauan verratuna siihen mitä saa aikaan.

      Käynkin usein ammattilaisella sokeroinnissa kun en itse jaksa säätää. Se on muutenkin aika rentouttavaa. Vain brassin aikana joutuu hieman irvistämään.

    • cnn2

      Pakko hehkuttaa! Olen jo tosi taitava sokeroinnissa.. ja karvat vähenee ja ohenee kerta kerran jälkeen!

    • Sheivausta höylällä

      Ei onnistu. Sokeri sulaa heti käsiin vaikka alussa näyttää että onnistuisi. Pettymys ja rahanhukkaa.

    • Ensikertalainen

      Itse yritin jo pari kertaa, mutta en onnistunut. Heti purkista ottaessani sokeri tarttui sormiin todella paljon, ja minun piti heittää sokeripalat pois heti. Katsoin nyt lisää videoita aiheesta, ja aion vielä yrittään, nyt kun sain hyviä vinkkejä aiheeseen! Toki vähän oli pettymys aluksi, kun en onnistunut, mutta kun tääläkin näin moni on onnistunut niin enköhän minäkin pienellä harjoittelulla!

      • epäröin

        Olen itsekin alkanut miettimään tuon tilaamista. Jännittää kyllä nuo huonot kokemukset. Olisi kiva olla silein säärin,kainaloin ja pimpin hieman pitempään ja välttää ikävä sänki muutaman päivän päästä. En ole käynyt liikkeessä sokeroimassa joten hinta-arvioita? Kiitos!


      • Sokeriin pettynyt
        epäröin kirjoitti:

        Olen itsekin alkanut miettimään tuon tilaamista. Jännittää kyllä nuo huonot kokemukset. Olisi kiva olla silein säärin,kainaloin ja pimpin hieman pitempään ja välttää ikävä sänki muutaman päivän päästä. En ole käynyt liikkeessä sokeroimassa joten hinta-arvioita? Kiitos!

        Minä en ainakaan saa kuin pelkkää sotkua ja mustelmia aikaan. Massa muuttuu heti siirappimaiseksi mössöksi ja juuttuu ihoon kiinni. Aluksi massa toimi vähän aikaa, mutta karvoista 80 % pysyi sinnikkäästi paikoillaan, silti iho oli mustelmilla ja vereslihalla. Ja ihan sama, mihin suuntaan kiskoin, karvoista lähti vain hyvin pieni osa, kunnes oli taas aika pestä ihoon sulanut massa pois suihkussa. Olen todella pettynyt.


    • Pettynyt1

      Testasin tänään tätä tuotetta ja petyin pahasti!
      Sokeri oli alussa hyvän tuntuista sormilla, mutta siitä meni heti, kun muuttui ihan velliksi. En käytä enään kokonainen purkki saa mennä roskikseen. En suosittele.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe