Samsung Xcover 271

Covermän

Mitä muut olettemieltä Xcoverista ?? ihan jees puhelin bluetootit Gps yms yms äänen laatu on tosi hyvä ja valikot on helppokäyttöisiä voi nokia jäädä iskun kestossa toiseksi.

35

6620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minaghabn

      Semmosta kysyisin tämän kännykän omistavilta, että onko akun kesto tosiaan se 500-600 tuntia mitä luvataan? Olen kuullut, ettei olisi. Lisäksi olen kuullut, että asetukset (esim. aika) vaihtelevat joskus itsestään... Kaikkien kuvausten perusteella vaikuttaa täydelliseltä puhelimelta, mutta miten oikeasti? Kannattaako ostaa?

      • kiinnostaa,

        ... eli joku jolla on kokemusta voisi hieman valaista. Olisin erittäin kiitollinen. :)


      • Tane ...

        Ensimmäinen akunlataus kesti 13vrk (312h) eli ei ihan 600h. Tähän mennessä kaikki toimineet hyvin.


    • 78&)/(%/)&¤&/%#

      Ostin vasta eilen kyseisen kännykän, joten kokemusta ei vielä paljoa. Helpompi käyttis siinä on kuin vanhassa Nokian E65:ssä.

    • Tane ...

      Toinen akunlataus tuotti 16vrk (384h).

      • kumisambba

        Itse ostin tänään kyseisen mallin ja kokemukset vielä positiivisia. MUTTA juuri tämä kellonajan tunnilla heittely kummastuttaa, tohtiiko tuota nyt käyttää herätyskellona ollenkaan, kun aina välillä pomppaa tunnilla takaisin... Onkohan tähän muuta konstia kun ottaa automaattinen kellonajan päivitys pois?


    • Tietääkö joku

      Onko
      Samsung Xcover 271 ihan hyvä.
      onko siinä mitään viihdettä valmiiski esim pelejä , sovelluksia.?
      onko GPS tosiian niin hyvä? ja onko siinä puhelimessa WLAN.?
      onko netti hyvä?. kiitos vastauksista etukäteen!
      olen miettinyt puhelimen ostoa:)

    • hn

      Mistähän johtuu että viestinasetuksissa kieleksi aina muuttuu englanti?

    • lkjhgfdsa

      Onneton akunkesto!! Tyhjenee jo parissa päivässä. Vien takaisin tutkittavaksi onko jokin vika..

    • paljon paukkuja

      Akku hupeni päivässä, joten vaihdoin verkkoasetuksista 3G:stä 2G:hen.
      Puhuttu koko päivä ja tolpat edelleen täysiä.

      Jos et tarvitse dataa, tee sama.
      Valmistaja lupaa 19 tuntia puheaikaa tällä asetuksella.

      Noi operaattorit ovat tästä jokseenkin hiljaisia.
      Ymmärrettävistä syistä tosin.

      • G ongelma

        Xcover271 on vasta toinen puhelimeni; vanha nokialainen keskti hyvin 7 vuotta. Yksinkertainen kysymys: miten vaihdan puhelimen 3G:stä 2G:hen? Verkkoasetuksista en löydä moista kohtaa.


      • G ongelma kirjoitti:

        Xcover271 on vasta toinen puhelimeni; vanha nokialainen keskti hyvin 7 vuotta. Yksinkertainen kysymys: miten vaihdan puhelimen 3G:stä 2G:hen? Verkkoasetuksista en löydä moista kohtaa.

        Asetukset > Langattomat verkot >matkapuhelinverkot > käytä vain 2 G berkkoja.

        Siinä se


    • kufla

      Itellä Xcover 271; hyvä akunkesto, oli muutamia pelejä valmiina, gps:sän kylmäkäynnistys kestää tosin 2-3min. Muutenkin erittäin hyvä puhelin. Pesee nokialaiset mennen tullen!

      • Vaihtoonko?

        30.12.2011 hankin ko. puhelimen juuri luvatun hyvän akun keston. Hetken päästä huomasin pari pientä muutakin vikaa. Akun kesto oli max. puolet luvatusta. Päällä tav NMT-verkko, ei sovelluksia tms. päällä. Vein liikkeeseen lähetettiin huoltoon - vastaus: tuli kokonaan uusi puhelin. Nyt vahingosta viisastuneena tein kokeen. Täysi lataus, ei muuta kuin puheluita ja katsotaan miten pitkään kestää ennen kuin akku alkaa huutaa tyhjyyttä. Puhelin on ollut koko ajansisätiloissa. Aikaa kului 4 vrk ja n 14 tuntia. Katsoin lokin: puheaika yht 8 h 6 min ja yht 25 tekstiviestiä. Että se siitä pitkästä luvatusta akun kestosta. No, asia ei jää tähän. Jos luvataan, täytyy ne paremmin pitää kuin alle puolet luvatusta.


    • B2700

      NMT verkko se tuskin on.Valittavana verkkotilat GSM tai UMTS(3G).Asetus GSM ja verkonvalinta manuaalinen/oma operaattori.Bluetooth pois käytöstä(käytetään vain tarvittaessa).Näytönkirkkaus pienelle,taustavalo aika lyhyemmäksi ja näppäinten taustavalo pois,niin johan riittää virtaa.E2370:n(akku 2000mAh) puheaika 22 tuntia ja valmiusaika on 67 päivää(1608 tuntia).271:n(akku 1300mAh) Puheaika:19 tuntia (GSM) / 7 tuntia (3G)Valmiusaika:600 tuntia(25 päivää) (GSM) / 500 tuntia (3G)

    • Täysi torvelo

      itelläni on toi x cover271 ja tarttisin noita pelejä .ihan jees puhelin,mutta pelejä tarttisin
      ilmaisen paikan mistä ladata noita pelejä?

    • lol

      vittu miten netin saa pois päältä

    • Urko

      mullakin on edelleen tua mylly,on pudonnut joo ja oli viisi viikkoa lumikinoksessa kunnes löyty ja pelaa yhä,ainut huanopuali mikä mua sapettaa et taskulamppu palaa monesti povaris vaikka lukko on kii ja sitte ne näppäinäänten säätönamikat,niile ois voinut keksiä muuta tekemistä,lasia ei vissiin pysty erikseen vaihtaa ?ja tiätty ä kirjain joskus hamoos,helevetin hyvä vasara ku oppi käyttään,on siinä itämaista logiikkaa,mikä on tämä GPS,pystyykö sillä paikantaan esim.kadonneen puhelimen.

    • oiuhgoiug

      Harkitsin ko. luurin ostamista, mutta kun luin luotettavuusongelmista ja erikoisesta kuulokeliitännästä, niin hylkäsin toistaiseksi.

      • ei kiitos

        Puhelin on sitä ja tätä sertifikaatia myöten USA armejan hyväksymä - tämä kertoo sen miksi sotatoimet sujuvat niin kuin se sujuvat. Oma Xcover 271 soi itsekseen, lasi halki ja naarmuilla - takana 6kk normaalia käyttöä. Puhelinta ei ole pidetty takataskussa eikä heitelty - en voi ymmärtää sitä millä tavalla puhelinta markkinoidaan - ei vastaa todellisuutta. En suosittele -vaikka onkin parempi kuin Nokian vastaava pöly/kosteussuojattumalli - joka on aivan onneton puhelimena,


      • jeejeeoujeeee
        ei kiitos kirjoitti:

        Puhelin on sitä ja tätä sertifikaatia myöten USA armejan hyväksymä - tämä kertoo sen miksi sotatoimet sujuvat niin kuin se sujuvat. Oma Xcover 271 soi itsekseen, lasi halki ja naarmuilla - takana 6kk normaalia käyttöä. Puhelinta ei ole pidetty takataskussa eikä heitelty - en voi ymmärtää sitä millä tavalla puhelinta markkinoidaan - ei vastaa todellisuutta. En suosittele -vaikka onkin parempi kuin Nokian vastaava pöly/kosteussuojattumalli - joka on aivan onneton puhelimena,

        Pyh!! Paras puhelin mitä ikinä on ollut!
        Tuskin ostan nokiaa enään.
        Harkitsen ostavani toisen samanlaisen varalle jos joskus tämä pettää eikä toista saa enään tilalle.

        Ei mikään rimpula puhelin. Ja kestää!


      • jujuu..
        jeejeeoujeeee kirjoitti:

        Pyh!! Paras puhelin mitä ikinä on ollut!
        Tuskin ostan nokiaa enään.
        Harkitsen ostavani toisen samanlaisen varalle jos joskus tämä pettää eikä toista saa enään tilalle.

        Ei mikään rimpula puhelin. Ja kestää!

        jep samoilla linjoilla, erittäin onnistunut puhelin ja hintakin houkutteleva!


    • JAA

      Kylla mulla on toiminu 6kk ihan hyvi. Akunkesto on kyllä hyvä mutta ei nyt sentään ihan 600h.

      • nakkihuuli

        Noissa mainoksissa kyllä liioitellaan kovasti puhelimen kestävyyttä, tunnen kaksi ihmistä joilla OLI xcover...mollemmat hajosivat tiputtuuan lattialle.Itselläni on sg mini ja tippunut tuhansia kertoja ja vielä on ehjänä...Mutta on tuo xcover silti ihan hyväpuhelin...


      • bebbe bönsä

        niin mun mielestä akun kesto on riippuvainen lataus tavasta ,mikä on seuraava laita musiikkisoitin päälle vaik äänettömälle sit latukseen ,mystistä mut akku latautuu kunnolla.


    • 1-kertainen

      Mulla on puhelimeen liittyen pari aika yksinkertaista seikkaa, joita olen ihmetellyt:

      1. Näytön yläreunaan tulee välillä luurin kuva, jonka päällä on punainen viiva. Ilmeisesti puhelin tekee automaattisesti jonkun eston, ettei sillä voisi soittaa? Vai mitä se mahtaa tarkottaa? Kun haen puhelimen asetuksista kohdan, josta pystytään kyseinen esto määrittelemään, kuvake häipyy automaattisesti. Näin siis ilman, että olisin ehtinyt itse mitään tekemään kyseisissä asetuksissa, joihin kerroin menneeni.

      2. Kun aloitan puhelun, tulee vasemman luurin yläpuolisen napin kohdalle teksti, jonka mukaan ko napista pitäisi saada säädettä joitain puheluun liittyviä asetuksia. Oikeanpuoleisen luurin yläpuolisesta nappulasta pitäisi saada puhelu pitoon. Ohjekirjan mukaan, kun painan oikeanpuolista luuria (siis kolmosen yläpuolista), puhelun pitäisi päättyä. Jos painan kyseisen luurin kuvaa, puhelin väittää puhelun menneen siitäkin nappulasta pitoon. Vasta tämän jälkeen puhelun pystyy lopettamaan samasta luurista. Mikä avuksi?

      Se, mitä muuten olen puhelimeen tutustunut, ei ainakaan suuremmin ole valittamista. Aika näppärä puhelin siltä osin!

    • Samito-Sung

      Itellä on nyt kaheksan kuukautta ollut xcover 271, ja täytyy sanoa että olen olllut toisaalta tyytyväinen ja toisaalta en. Känny kyllä kestää tällejä (ei mene tekniikka rikki), pysyy kourassa, tarjoaa hyvän äänelaadun, netin, kompassin ja kartat bluetoothin. Mutta naarmunkesto on aivan olematon. Pintamateriaali on aivan liian pehmeää. Esimerkiksi kun laittaa luurin farkkujen taskuun saa pelätä ettei taskun reunassa olevat napit tai taskussa olevat muut tavarat naarmuta puhelinta. Lisäksi varsinkin lukitusnäppäin on TODELLA tunnoton. Ei kovin hyvin voi käyttää hanskat kädesssä.

    • kyseinen puhelin

      Mites tossa saa gmailin pelaan ? ei saaneet edes dna liikkeessä pelaan. aina herjaa, että salasana tai käyttäjä tunnus on väärä???

      • tiedosta kiitollinen

        Saakos tohon nettiradiota ollenkaan ?


    • harri3

      Miten saa samsung xcoverissa soitonsiirron laitettua? Olisin kiitollinen jos joku osaisi vastata

      • Soitonsiirto

        Toki viestisi on tätä viestiä kirjoittaessa melkein 7 kk vanha, mutta siitä huolimatta ajattelin varmuuden vuoksi vastailla viestiisi.

        Kun olet avannut näppäinlukon, löytyy soitonsiirron määrittely tätä kautta:
        Valikko --> Asetukset --> Puhelu --> Äänipuhelu --> Soitonsiirto

        Täältä löytyvät vaihtoehdot:
        1 Aina
        2 Jos varattu
        3 Jos ei vastausta
        4 Jos ei saatavilla
        5 Peruuta kaikki


    • f00033

      toimiiks tää nykyään paremmin kuin ennen eli millanen on toiminta? tauteja?

    • SimKa

      Ostin viikko sitten tuon Samsungin 271:n, kun se on pölyn, -ja veden kestävä. Aikaisemmat puhelimeni, kun ovat tupanneet kastumaan. Nyt olen ihmeissäni, kun en saa puhelimen tekstejä suuremmiksi. Koskee näyttöä ja mm. viestien kirjoitusta ja lukemista. En löydä valikkoa, josta saisin ongelman poistettua. Voisiko joku auttaa, vai pitääkö ostaa lisäksi suurennuslasi? PS. Minulla on aivan normaali näkö!

    • Katso näyttöasetuksista.

      • SimKa

        Kiitoksia ystävällisestä vastauksesta! Sieltä olen katsonut ja muuttanut muutaman kymamenen kertaa tekstin isoksi, mutta ei muutu näytön teksti. Ilmeisesti olen ostanut ns. "maanatai päivän puhelimen". Pitänee alkaa palautustoimenpiteisiin. Miten lie sitten onnistunee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe