Kumpi ratkaisu on ulkoisessa kovalevyssä parempi, virransyöttö erillisen muuntaja kautta vai usb:stä? Entä olisiko kotelossa hyvä olla puhallin vai pärjääkö ilman?
Virransyöttö?
7
281
Vastaukset
- ole mitenkään
tuolleen paremmuujärjetykseen laitettavissa.
Ero on vähän sama kuin läppärin ja pöytäkoneen.
Molemmilla on oma käyttötarkoituksensa.
Minulla on molempia; omalla virtalähteellä olevat järeämpään koti- ja toimistokäyttöön,
pienemmät USB-vetoiset kulkevat läppärin laukussa mukana.Juuri näin. Reissuun mukaan lisävirtaa tarvitsematon pikkulevy 2,5" koossa ja kiinteästi pöytäkoneelle 3,5" levyjä mieluimmin pareittain RAID1:ssä ja kytkettynä USB3:lla tai eSATA:lla.
- kumpia..
ovat 2,5" asemille riittää usb:n virta mutta 3,5" asemat tarvitsee ulkosta virtasta. ota tuosta sitten selvää kumpi parempi, itsellä molempia mutta onhan nuo "pikkuasemat" käteviä.
- Ulkoinenkovalevy
Tarkoitin lähinnä 3.5" asemaa. Olin ajatellut ulkoista ihan pöytäköneelle!
- 18+6
Ulkoinenkovalevy kirjoitti:
Jos on 6 kpl. vapaita USB-paikkoja ja jatkoroikka muuntajille, niin 12:sta teraan jo jotain mahtuukin.
- fundamentalist
Ulkoinenkovalevy kirjoitti:
ole juuri vaihtoehtoja.
Omalla virtalähteellä oleva.
Puhaltimen tarve riippuu käytöstä.
Jos ottelet siihen vain varmistuksia silloin tällöin ja se on päällä vain
sen ajan jäähdytyspuhallinta ei tarvita.
Mutta jos käyttö on jatkuvaa niin hyvähän se olisi olemassa.
- 12
USB:stä taitaa saada sen 500mA ulos. Katso tarvitsemasi spekseistä.
Kätevä ohjelma jo olemassa olevien virrankulutukseen löytyy Nirsoftilta, USBDeview.
http://www.nirsoft.net/utils/usb_devices_view.html
http://SCREEN.casi.im/mhIilLX
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997790- 1075597
- 2754861
- 494803
- 753574
- 502828
- 602541
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412274