pahimmat ja tiukat tilanteet?

nainenolenminä

Laitetaan tällainen aihe pystyyn, että mikä on pahin ja tiukin tilanne jossa pitää päästä nopeasti vessaan? Selvisitkö loppujen lopuksi tilanteen vai tuliko housuun? Vai vaippoihin/siteisiin?

Mainitkaa ainakin sukupuoli niin saadaan jaettua meidän taudin kärsijöitten kanssa.

63

16090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fffqqqnainenjokaonop

      miehillä on kyllä paljon helpompaa tehdä tarpeet... kun itsekki olen nainen.

      itselläni on tapahtuun kaksi kertaa sama tilanne... kun tulen töistä, käyn kaupassa kotimatkan välissä, yleensä olen kestänyt kotiin asti pidätyksen. Kun tulin kauppakeskukseen, oli pieni hätä, mutta ajattelin ostaa jotain, jo kassa jonossa oli muuten kova hätä, enkä viitsinyt tehdä jakkupukuun tarpeita (jakkupuku töissä siis), kun olin menossa vessaan, alko jo tulemaan, ja kun pääsin vessaan, melkein kaikki tarpeet tehty siteeseen :(

      toisella kerralla sama, paitsi talvella kaupasta kotiin, korkokengillä, ja kaikki housuun, siteet ei paljon pelastanut mitään, kylläpäs lämmitti, vielä kun oli sukkahousutkin päällä.

      olen nykyään oppinut että heti vessaan kun hätä on.

      • ????

        Menikö sulla pissat vai kakat housuun ja näkikö kukaan?


      • nainen onneton

        Itse olen nainen, minulla meni pissat jakkupukuun työpaikalla.
        En voinut kesksken puhelun lähteä pissalle,kun olin menossa vessaan pissa vaan tuli housuun,ei ollut mukavaa olla loppupäivä pissat housussa.


      • kaakko33

        Oli varmaan kova hätä.Mullekki on käyny et olin kävelyllä tuli jotenki outo olo. Sitten kun olin kävelly vähän matkaa ja oli yhtäkkii kauhee hätä. En vaan millään pystyny pidättää no menin tietysti sinne metsää. En huomannu että olin polun vieressä. Kun olin pissannu hetken niin joku käveli musta 3metriä kauempan se katteli muo ja menin puun taakse


      • huruRunkkari
        nainen onneton kirjoitti:

        Itse olen nainen, minulla meni pissat jakkupukuun työpaikalla.
        En voinut kesksken puhelun lähteä pissalle,kun olin menossa vessaan pissa vaan tuli housuun,ei ollut mukavaa olla loppupäivä pissat housussa.

        Taas jakkupuku fetissi liikkeellä


      • Anonyymi

        Taas tämä karvainen nainen jakkupukuineen


    • poika, 14 v.

      Minulla tuli pissa hätä liikunta tunnilla koulussa. Opettaja ei päästänyt vessaan vaan käski pidätellä. No pidättelin kun se sanoi että jos poistun tulee jälkkää. Aiemmin oli pelleilty vähän kavereiden kaa niin opettaja ei enää uskonut.

      Pelattiin sitten sählyy ja mulla oli vaaleansiniset Adidas verkkarit ja valkonen t-paita. Siinä vain paine kasvoi ja yhtäkkiä tunsin pienen lorauksen... ja sitte isomma. Ajatteli ettei sitä kukaa näe mutta sitte se valui jo haaroissa.. ja vaaleissa verkkareissa se näkyikin.

      Sanoin sitte opettajalle että mulla on virtsaongelmia kun kaverit oat kiusanneet ja kokeista on paineita niin sain sitten mennä kotiin vaihtamaan vaatteet.

      No illalla sitten äiti oli huomannut noi verkkarit ja pitkät kalsarit muttei sanonut mitään.

    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Nainen 26 v.
      Helsingin paikallisliikenteessä pissasin housuihin. Minulla tyhjenee rakko kokonaan jos alkaa tyhjentyä. Hermovaurio pahoinpitelystä.

      Toisen kerran elokuvateatterissa

      • Anonyymi

        Olisi kiva ollut olla knassasi


    • teippari

      Kärsin Pakkoinkontinenssista, olin puolison kanssa parintunnin elokuvassa ja ennen puolta väliä alkoi aivan hillitön pissihätä,vartin verran pääsin menemään mutta sitten alkoi tulemaan alle. Onneksi pidän tälläisiä tilanteita varten pienintä teippivaippaa niin ei päässyt farkut kastumaan. Oli vaan vähän pelottavaa jos housut kastuu :)
      En enään voinut kokemuksesta lähteä kesken elokuvaa pimeässä keskeltä penkkiriviä koluamaan wc:hen, olisi vaan tullut hallitsemattomasti housuun.
      M-35

    • Pinja2x

      Minä olin lastenjuhlissa äitini ja pentuni kanssa. Teimme siellä lähtöä ulos ja käytimme kaikki pienet pisulla, varmuuden vuoksi. Yhtäkkiä tunsin vessatarvetta, mutta se oli varattu ja sitten tulikin löysä kakka vaippoihini. Ensin luulin että olisi vain pieru. Olin naama punaisena kuin tomaatti. Äitini on aina ollut sitä mieltä että asiat sanotaan aina parhain päin kiertelemättä. Hän tokaisi, että hyvä että tuli kaikille lapsille vaihtovaipat mukaan. Minulla on lapsen saannin jälkeen tuli pidätysongelmia ja sen vuoksi käytän aina vaippoja.

    • entinen kanslisti

      Minä kärsin hermostovauriosta mikä kai tuli kun työmatkalla kaaduin, putosin istualleni ja murtui häntäluu. Nykyään kun hätä koittaa, on vaikeaa pidättää ja sitten tulee kaikki. Yleensä hallitsen tilanteen ennakoimalla ja suojilla, mutta kerran oli todella paha tilanne. Olin työnhaussa päässyt työhaastatteluun asti ja sen alkua jouduin odottelmaan yllättävän pitkään. Lopulta kokoustila vapautui, menimme kokoustilaan ja aloitimme keskustelun. Yhtäkkiä tunsin, että nyt on päästävä vessaan, ja kun nousin tuolista, olin jo saanut aikaan näkyvät märät jäljet, niin tuliin, kuin hameeseeni kun vaippa oli vuotanut ohi.
      Purskahdin itkuun ja menetin totaalisesti hallintani. En ihan saanut työpaikkaa.

      • ärtsysuolinen

        Hei,minulla varmaankin kanssa hermovausio,kaaduin linja autossa jo kolmekymmentävuotta sitten,kun kuski nykäisi auton äkkiä liikkeelle ja minulla oli kaksivuotias tyttöni sylissä.Löin häntöluuni kipeästi käsinojaan ,jotka siihen aikaan olivat metalliset.Onneksi lapsi säilyi terveenä,vaikka itse olen senjälkeen sairastanut tätä.Luulen että kaikki pidätysvaikeudet ovat sieltä peräisin.En tiedä leikkaako ne tälläistä vikaa,kun siitä on niin kauan.mutta nyt on alkanut esiintyä tätä pidädyskyvyttömyyttä.


    • Tyttö 13w

      tänään koulussa kun meillä oli ollut koulussa lentopalloa niin harmitti kun en osannut hihalyöntiä ja kaikki supattelivat just jotai et toi ei osaa mitää ja muutenkin mua on aina kiusattu 3.lk lähtie ku pissasin kerran housuun... no kuitenkin sen jälkeen ei ole ollut ongelmia... paitsi tänään liikan jälkeen kysyin opettajalta että saisinko jäädä heittelee palloa seinää vaste ja harjotella samalla hihalyöntejä ja sain sitten luvan koulua oli kyllä vielä jäljellä muuta mulla oli hyppytunti, joten harjoittelin jopa 70 min. (meillä yksi oppitunti kestää 75) jotta ehtisin vielä kaikessa rauhassa vaihtamaan vaatteet ja tarkistaa läksyt. No silloin sitten kun olin aloittanut tunsin pientä tarvetta päästä vessaan mutta en malttanut mennä, koska luotin siihen että ehtisin myöhemminkin. Saliin olisi kyllä päässyt takaisinkin ja olisi pukkareissa ollut myös vessat, mutta luotan enemmän siihen mikä on siellä aulassa, koska olen kerran jäänyt alasteella jumiin vessaan... Kun olin siinä vielä vähän aikaa heitellyt niin meiän luokkalainen poika millä oli kanssa hyppytunti, tuli ja sano et vitsi sä oot hyvä ku se oli eka kattony vähä aikaa toisesta pukkarista ku oli eka nähny et olin siä. Sit se sano et se voi heitellä sitä palloo ku seinä on varmaa vähä tylsä pari. vähä ajan päästä sitte tunsin semmosta hassua niiku olis tullu jo pissaa housuu mut sillee niiku jännästi et se tuntuis vähä erilailla jos olis tullu housuu sen takia ettei pysty pidättää joten sanoin sille pojalle iha mahollisimma tyyneesti et käyn vessas. Sit ku pääsin vessaa nii olin jo iha paniikissa ja pelkäsin mut sit tajusin et se mitä mun housuu oli tullu nii se oli verta! Sit olin helpottunu ja vähä onnelinenki ku mul oli alkanu kuukautiset ku seki on yks kiusaamisen aihe ku oon muutenki aika lauta ja sillei mut sit samalla pissasinki nii se sattu iha mielettömästi. Melkein itkin ja sitä kesti aika kauanki. Olisi kiva jos joku voisi kertoa että johtuuko se kuukautisista vai liiallisesta pidätyksestä?

      • merkit

        Apua, mä kyllä karkaisin jos olis noin pitkät tunnit. nytkin just ja just voi olla ilman et tarvii lähtee kesken vessaan.
        Arvaa kuin kiva pyytää lupa päästä vessaan kesken tunnin.


    • JSO0SU

      PISSASIN KERRAN HOUSUUN KUN OLIN KOULUSSA.

    • Pieni vahinko

      olin 4lk koulussa, mentiin jonnekki kattoo jotain konserttii.. oli tullu hirvee ripuli hätä yhtäkkii, pyysin opelt lupaa mut se ei päästäny. koetin pidättää mut sit pierasin mut se tulikin löysänä. kun ois pitäny lähtee sielt pois ni jäin istuu siihe penkille, mut sit kukaa ei olllukkaan huomannu vielä mut sitte ku tultiin luokkaan ni (no mul oli kova ripuli tauti sillon) mul tuli pieru mut sekin oli vaan löysää.. sit aloin itkee ja ope kysy mikä hätänä mut sanoin et mun massuu sattuu koska valehtelin.. sit ope käski myöhemmin tunnilla tulla kirjottaa jonkun laskun ja ku tulin mun housut oli täynnä ulostetta ni ne tippus myös pikkuhousut . vaihdoin sen takii kouluu.. se lattia oli täynä mun ulostetta

    • 13v tyttö

      Olin itse noloimmassa tilantessa kun, olin koulussa ...tunsin pientä tarvetta päästä vassaan, mentiin joulun kunniaksi pulkkamäkeen.menin kaverini kanssa samaan pulkkaan, menimme isosta hyppyristä, ja hyppyrissä tuli pissat siihen pulkkaan.kun olimme alhaalla ystäväni tunsi että hänen kollarinsa olisivat olleet märät.
      sanoin sillee nii et pissasiks housuu? se sano ''en kuka ny pissais'', no kun me poistuttiin pulkasta se kysy mitä keltast toi on onks se jotain pissaa?
      sit sanoin ööö..en mä tiiä mut olin ihan paniikissa koska mul oli viel pissahätä enkä sasanu pidätettyy loppuun ni oli ihan pakko pissata ne loppuu ni menin istumaan maahan ja päästin viimesetki.sit siin samal tuli pari pientä kikkaretta kakkaa ihan vahingossa. karkasin kesken tuntii kotiin ettei kukaan nähny, mut mun äiti sai sen pissa jutun selville ja kerto mun opelle, mut en saanu ees jälkkää seuraavana päivänä (en kehdannu menä enää kotiin vaaN MENIN KAVERILLE SIIT SEURAavat 2vk ja se juttu oli jo unohdettu

    • dfgdg

      onko lisää`?

    • itsellä pahimmat tilanteet liittyy runsaaseen juomiseen. Sokeripitoiset juomat ; esim kahvi, josta kovasti pidän. Samoin myöhään nautitut juomat esim saunaoluet. Turvallista jos vessa on lähellä. Noloin tilanne johtuu ulkona kastumiseen. Kerran olen kastunut pahasti pyöräillessä pyörälenkillä. Vaippa onneksi piti.

      • sss1

        kerran olin syömässä ja pissat tulivat yhtäkkiä housuun, ennen kun pääsin tutkimuksiin ja siitä lähtien olen käyttänyt vaippoja 24/7. Kerran töissä muut hoitajat huomasivat suht ohuiden työhousujen alta pullottavat vaipat. ilkeämpi kollegani kysyi kaikkien kuullen onko sulla vaipat käytössä. Sanoin, että on. Toinen kerta sama juttu. mies43


    • kusihousupää

      Perjantaina 11.9.2013 meillä oli konsertti jossa esiinnyimme. (oon vitosella) mul oli semmoset harmaat kollarit. mä tunsin pientä tarvetta mennä vessaan mut en halunnu. sitten kun me mentiin lavalle niin paine vaan kasvo ja sit lirahti vähän ja sit enemmän. mun kollareis oli semmonen märkä jälki munan kohalt ja sit siit valu vaan kusta. aloin sit itkee ihan täpötäyden lavan edessä ja juoksin pois kuselle. MUN VANHEMMAT OLI VIEL SIEL NIIN VÄHÄKS NOLOTTI! ja kaikki tietenkin tuli sinne housuun. en kärsi inkontinenssista! byyääh

    • Kwks

      Jatketaampas tätä ikivanhaa keslustelua. Minulla on pakkoinkontinenssi ja yliaktiivinen rakko. Nämä viat tulivat minulle heti sen jälkeen kun olin synnyttänyt. Olin töissä ja piti mennä palaveriin. Kun palaveri oli kestänyt hetken niin tuli hirveä pissahätä. Yritin puristaa reisiä yhteen mutta ei auttanut vaan ensin tuli vähän pissaa housuun ja sitten loput. Ja siis olen 44-vuotias

    • ainaalina

      Rupesin pitämään vaippahousuja, ettei tarvi joka hetki varoa milloin lirahtaa. Eikä se ole pelkkä liraus, vaan tulee kaikki jos on tullakseen. Yksi tiukka tilanne oli vähän aikaa sitten kaupan kassalla, kun tuli kaikki vaippoihin ja huomasin, että jotain valuu pitkin jalkaa ja menee kenkään. Onneksi kukaan ei huomannut ja menin kiireesti kaupan veskiin vaihtamaan vaippaa. Aina varalla yksi kassissa.

      • Tenankäyttäjä

        Millaista vaippahousua käytät? Kannattaisiko ohivuotoriskin minimoimiseksi kokeilla teippi tai vyövaippaa.


    • teippivaippaa ehdottamasti suosittelen

    • ainaon

      Jos on reissussa ja käyttää pitkiä housuja, on teippivaippa hyvä, kun sen voi helpommin vaihtaa. Teippivaippa on hyvä myös silloin, kun avustaja vaihtaa vaipan. Jos on hame, tavalliset vaippahousut ovat kätevämmät. Tenalta löytyy vaippoja, mutta on niitä muitakin.

    • Attends

      Elokuvateatteri.

    • RolandTR

      Makasin sängyssä oli pissahätä. Hoitaja sanoi, että pitää laskea sänkyyn. Kehoitti moneen kertaan, että anna mennä vaan. Sitten se onnistui ja tuntui aika mukavalta ja lämpöiseltä. Sitten heräsin. Vaimo tuumasi vaan, että lakanat olisi menneet pesuun muutenkin.
      On päivisin pidätysvaikeuksia ja käytän vaippahousuja. Sänky on aika hyvin suojattu, kaiken varalta.

    • kusiKontio

      Kusi hätä iski kylässä niin jouduin kusemaan kaverin kumisaappaaseen. Hyvin piti sisällään. ihmetteli viikon päästä mikä haisee ihan hirveesti niin oli löytänyt kuvien saappaat. Kissa oli kuulemma käynyt tarpeillaan.

    • MyösHäntäluuMurtunut

      Tuotantoeläimiä karkuteillä ja pakko juosta niitä kokoon, vaikka on hätä. Jos pysähtyy pissalle, ehtivät jo vaikka mihin. Kerran on valunut pitkin kinttuja, onneksi oli kesä, nykyään käytän uretharengasta muulloin kuin nukkuessa ja keveintä inkontinenssisuojaa vähintään aina lisäturvana. Pakkoinkontinenssi, nainen 54v.

    • Niina35

      Baari wc jono housut kastui. Pöytään taksisin ja ilta jatkui.
      Seuraavan pissahädän iskettyä päälle totesin et ihan sama laskea alle kun märät muutenkin.
      Kukaan ei huomannut :)

    • eiHuomaa

      Sama käynyt minullekkin. Kyllä leggingsit mis kiiltävä pinta ovat hyvät jos pissankarkailu vikaa.

    • Kumisaapas

      Joo niin on. Itse tykkään pitää kumisaappaat jalassa niin ei jää läikkiä lattialle. Käyn wc ssä vaan tyhjentävästi saappaat. Viimeksi paikoin kanssa niin oli vähän vaikea saada puntista pykälä pois. Tunnin sen saappaisiin niin pääsin siitäkin. En pese saappaita niin on kiva mennä ihmisten ilmoille aina raikkaana.

    • pökäleet

      Minullakin jäi pökäle törröttämään niin mieheni paineli sen alemmas.

    • Anonyymi

      Itsellä iski yksi kerta leffateatterissa aivan järkyttävä veskihätä. Leffaa oli enään sen puoli tuntia jäljellä joten en viitsinyt lähteä sieltä vessaan. Oli se kyllä hirveää kiemurrella siinä penkillä kun koko ajan oli tulossa housuun.

      • Anonyymi

        olisit antanut vaan tulla housuun. Ei pidätteliy ole hyvästä


    • Anonyymi

      kerran opiskeluaikana excursiolla pikkubussissa. Vessataukia ei pidettykään. Oli aika lähellä ettei tullut housun. Perillä sut heti veskiin

      • Anonyymi

        Oliko kusi-vai paskahätä


      • Anonyymi

        Paskahätä


      • Anonyymi

        Hei

        Itellä melkein samanlainen tilanne. Oltiin excursiolta palaamassa pikkubussill jossa ei ollut vessaa. Alkoholitarjoilua sen sijaan oli. Sen juominen tosin lopui siihen kun ei pidettykään vessataukoa. Sinnittelin sitten koulun veskiin asti. Pissahädästä oli kyse. Alkoholilla oli osuutta asiaan


    • Anonyymi

      Ite en kehtaa sanoo omaa ku oli sen verran nolo tapaus

      • Anonyymi

        Kerro toki, mitä tapahtu


      • Anonyymi

        No kai mä voin kertoo. Olin pari vuotta sitten Japanissa lomalla. Söin lounaalla sushia todella paljon ja silloin sain tietää ettei sushi sovi minun vatsalleni. Menin hotelliin ja päätin lähteä lenkille. Sitten yhtäkkiä vatsassani tuntui möyrintää ja tuli kakkahätä. Ajattelin että selviän hotellille mutta sitten se hätä koveni kovenemistaan. Juoksi äkkiä hotellille ja ehdin juuri ja juuri hissiin ennenkuin se lähti. Oli kyllä todella noloa olla siinä hississä kahden muun henkilön kanssa samalla kun itse hytkyin painaen takamusta molemmilla käsillä. Kyllä se pariskunta todella kieroon katsoi että mitä oikein teen. Juoksin hotellihuoneelle tajutakseni että se kortti millä se ovi avataan oli huoneessa. Silloin tunsin että nyt muuten tulee housuun! Muistin että aulassahan on vessa. Juoksin hissiin ja hissistä vessaan. Oli kyllä nolo kokemus


    • Anonyymi

      Olin viime vuonna nuorella ja kauniilla terapeutilla jolle tuli kesken keskustelumme tarve henk.koht. istunnolle. Hän yritti väkisin pidättää ja hänen koko olemus muuttui väkinäisesti. Lopetti istunnon ajoissa ja koko kotimatkan naureskelin sille kuinka oli joutunut persvako tiukkana viivana istumaan siinä

      • Anonyymi

        Varmaan oli iso pökäle tulossa jos ihan oikeesti joutui kesken lopettamaan keskustelunne. Olikohan sillä paska jo puoliksi housussa ja sen vuoksi halusi lopettaa. Jäikö se sinne huoneeseen vai lähtikö nopeasti vessaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan oli iso pökäle tulossa jos ihan oikeesti joutui kesken lopettamaan keskustelunne. Olikohan sillä paska jo puoliksi housussa ja sen vuoksi halusi lopettaa. Jäikö se sinne huoneeseen vai lähtikö nopeasti vessaan?

        Ai viime vuonna, vaikka juttu on alunperin kirjoitettu vuonna 2013?


    • Anonyymi

      Onhan se erittäin hieno yhdistelmä kun vessa remontissa ja vatsa löröllä. Housuunhan se meni eilen

      • Anonyymi

        No kuinkas tänään käy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuinkas tänään käy?

        Vessa on remontoitu niin pääsen vessaan ripulille eikä tarvitse pidättää


    • Olen nainen
      Tiukin tilanne oli se että olin ensimmäistä päivää töissä ja iski hirvittävä vessa hätä. Kesken asiakkaan ja sitten kun asiakas oli lähtenyt ja kun pääsin vessaan housuun nauhat ei auennut ja siinä 5 minuuttia yritin availla ja luovutin ja pidätteli 15 min sitten pääsi housuun loppujen lopuksi kotona leikkasin saksilla auki ja pyykkiin

    • Anonyymi

      Yks poika jutteli minulle ja sanoin että pitäis päästä vessaan. Se pyysi jäämäämän vielä hetkeksi ja pissa hätä yltyi yltymistä ja laitoin kädet haarojen väli ja en enää voinut pidätellä pissaa ja tuli housuun:/. Katsoin huosujani ja se poika katsoi minua ja lähdin juoksemaan vessaan ja pissa vana tuli perässä. Menin vessaan. Ja ylläni oli vaalean harmaat housut otin vara housut ja laitoin ne ylleni ja samana päivänä tuli bussiin pissat tämä tapahtui 8 luokalla

    • Anonyymi

      oon tyttö 10v olin kerran uimassa yksin rannalla oli kyllä muita ja vedessä. Siis tuli pissa hätä menin syvälle ja sinne vedin se kohta meni keltaiseksi,kuplivaksi ja lämpimäksi. Sitten siihen tuli luokan vanhempi poika kavereittensa kaa ja kysyi tuliko multa sanoin että ehkä ja en tiiä miksi mutta tämä poika ui luokseni ja suuteli minua painoi sitten pääni veden alle tuli itsekin ja sitten suutelimme uudestaan ja pystyimme hengittämään

    • Anonyymi

      Ja silloin myös oli alasti vedessä ja tuli uikkareitteni sisälle

    • Anonyymi

      Kusiset tilanteet part 4.

    • Anonyymi

      Kärsin yliaktiivisesta rakosta ja sen vuoksi käytän usein vaippoja kodin ulkopuolella. Oli talvi ja lähdin kotoa salille osallistuakseni kehonhuolto-tunnille. Salille päästyäni menin odottamaan jonoon muiden kanssa tunnin alkua ja eiköhän lirahtanut pissa vaippaan jo siinä kohtaan. Samalla ohjaaja tuli avaamaan oven, enkä kehdannut enää lähteä pois. Niinpä osallistuin tunnille märässä vaipassa ja oli todella epämukavaa. Seuraavalla kerralla huijaan vaikka että alkoi kova päänsärky.

    • Anonyymi

      Itsellä viimeisin nolo kokemus kävi pari viikkoa sitten kehonhuoltotunnilla. Käytän vaippaa sairauden vuoksi, joka aiheuttaa välillä ongelmia rakon ja suolen toiminnassa, lähinnä pidätysvaikeuksia. Ei päivittäin, mutta silti käytän vaippaa kodin ulkopuolella. Tuntia oli noin vartti enää jäljellä ja ensimmäistä kertaa ikinä minulta tuli kakka housuun. Se vaan tuli mitään varoittamatta. Mietin, että voinko olla tunnin loppuun vai millä syyllä lähden sieltä. Päätin sitten hajuhaitan takia keksiä syyn ohjaajalle, että tuli huono olo ja lähdin sieltä. Ei ollut kiva kokemus, mutta onneksi oli vaippa, koska housuun kakkaaminen olisi ollut vielä nolompaa.

      • Anonyymi

        Jep


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1797
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1733
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1292
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      58
      1099
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe