On se vaan niin ettei sitä tunteilleen mitään mahda! Teot onkin sitte toinen juttu, joskin vähän tuo tuntuu niidenkin kontrolli jo horjuvan... Mutta siis olenpa mennyt ihastumaan niin totaalisesti off-limits olevaan heppuun, että! Jos tunne ei vaikuttaisi olevan molemminpuolinen, voisi homma kuivahtaa piankin, mutta näyttää siltä että myös hän katselee minua erityisen pitkään. Sinkkuna hänellä on siihen tietysti oikeuskin, mutta minä olen perheellinen, vieläpä ihan onnellisessa joskin jo rutinoituneessa liitossa. Muutenkin tilanne on liian mutkikas jotta tästä voisi koskaan tulla mitään... Mutta tämä tunne ei suostu laimenemaan!
Järjetön ihastus
29
4940
Vastaukset
- yäk yäk
Miten te päästätte oman parisuhteenne tuohon jamaan, että pitää mennä ihastumaan toisiin ihmisiin? En ymmärrä, olen sen verran mustavalkoihminen tässä asiassa.
- määki tiiän sen
Pitkässä parisuhteessa on täysin normaalia ihastua myös toisiin ihmisiin silloin tällöin, ellei elä aivan pullossa ja laput silmillä.
- juuh :))
Sama ohje kuin ennenkin, Ny nautit kuule koko rahan edestä. Hakeudut vähän lähikontakteihin ja vetäset niitä kosketusvarkauksia aina tilaisuuden tullen. Piristystä omaan liittosi ja seksielämälle.
- eyes wide shut
Niin, kieltämättä olen ollut viime aikoina niin onnellinen tästä flirttisuhteesta, että osansa onnestani on saanut myös mieheni. Siinä mielessä ihastuminen on tuonut vain positiivisia vaikutuksia elämään, mutta kuinkahan kauan? Pelottaa että menen juttuun mukaan liian syvälle (siis henkisesti), jolloin mukaan tulee väistämättä liikaa odotuksia ihastuksen suhteen, mustasukkaisuutta ynnä muuta mukavaa. Se on nimittäin täysin varmaa että "oikeaa" suhdetta tästä ei ikinä muotoudu, mutta eipä se silti estä rakastumasta oikeasti. No, ehkä silti noudatan neuvoa ja nautin nyt niistä muka vahingossa tapahtuneista kosketuksista, hymyistä ja kiinni jääneistä katseista... Huoh!
- ed
eyes wide shut kirjoitti:
Niin, kieltämättä olen ollut viime aikoina niin onnellinen tästä flirttisuhteesta, että osansa onnestani on saanut myös mieheni. Siinä mielessä ihastuminen on tuonut vain positiivisia vaikutuksia elämään, mutta kuinkahan kauan? Pelottaa että menen juttuun mukaan liian syvälle (siis henkisesti), jolloin mukaan tulee väistämättä liikaa odotuksia ihastuksen suhteen, mustasukkaisuutta ynnä muuta mukavaa. Se on nimittäin täysin varmaa että "oikeaa" suhdetta tästä ei ikinä muotoudu, mutta eipä se silti estä rakastumasta oikeasti. No, ehkä silti noudatan neuvoa ja nautin nyt niistä muka vahingossa tapahtuneista kosketuksista, hymyistä ja kiinni jääneistä katseista... Huoh!
No niin, siitä sitten vaan. Sellaistahan se on meno tuolla maailmalla. Eihän sille mitään voi jos ne kemiat vaan kohtaa kahden ihmisen välillä ;). Niin kauan kun se ei loukkaa ketään niin eihän siinä mitään. Mutta mustasukkaisuudet ja muut...?? Kuulostaa kuitenkin vakavalta sun puolelta. Kyllä sitä itsekin työssä nauttii joidenkin ihmisten kanssa työskentelystä erityisemmällä tavalla kuin muiden ja kosketukset ym. tuntuu hyvälle, mutta en suinkaan voisi ajatella kokevani mustasukkaisuutta jos hän/he viihtyvät myös jonkun muun seurassa. Jännitystä ja luvatonta, tiedostettua hyvää oloa lähinnä, jonka molemmat tietää ja sen aistii. Se on viatonta.
Saatat tuntea vaan mieletöntä seksuaalista vetovoimaa tähän heppuun -eiks vaan :) Oioi, en ihmettele että miehes saa osansa. - ap
ed kirjoitti:
No niin, siitä sitten vaan. Sellaistahan se on meno tuolla maailmalla. Eihän sille mitään voi jos ne kemiat vaan kohtaa kahden ihmisen välillä ;). Niin kauan kun se ei loukkaa ketään niin eihän siinä mitään. Mutta mustasukkaisuudet ja muut...?? Kuulostaa kuitenkin vakavalta sun puolelta. Kyllä sitä itsekin työssä nauttii joidenkin ihmisten kanssa työskentelystä erityisemmällä tavalla kuin muiden ja kosketukset ym. tuntuu hyvälle, mutta en suinkaan voisi ajatella kokevani mustasukkaisuutta jos hän/he viihtyvät myös jonkun muun seurassa. Jännitystä ja luvatonta, tiedostettua hyvää oloa lähinnä, jonka molemmat tietää ja sen aistii. Se on viatonta.
Saatat tuntea vaan mieletöntä seksuaalista vetovoimaa tähän heppuun -eiks vaan :) Oioi, en ihmettele että miehes saa osansa.Vetovoima on nimenomaan fyysistä ja tosi voimakasta, ja mikäli en tulkitse häntä aivan väärin, niin myös hänen puolelta kyse on enemmänkin juuri siitä. Olemme samalla työpaikalla ja teemme myös yhdessä töitä, mutta aika harvoin juttelemme mistään työhön liittymättömästä jutusta. Enkä sitä oikeastaan ole edes vailla, tosin tuntuu että kemiat saattaisivat kohdata myös sillä tasolla, jos antaisimme siihen luvan. Pieniä välähdyksiä siitä on jo ollut, mutta jotenkin molemmat menee vähän lukkoon jos mennään tavallaan yli sen työpersoonan rajan.
Usein epävirallisemmat tilanteet meneekin niin, että emme juttele ollenkaan, mutta tiedostamme (tai ainakin minä tiedostan) toisen lähellä olon voimakkaasti. Esim. pikkujouluja edelsi tiivis flirttailu jopa varovaisen sanallisestikin ja sellainen odottava tunnelma, mutta sitten itse pikkujouluissa emme vaihtaneet sanaakaan. Pitkissä katseissa tosin oli sellaista sähköä että ihmettelin miten kukaan ei huomannut mitään. Mutta minä en kerta kaikkiaan voinut mennä edes lähelle ettei tilanne olisi ryöstäytynyt käsistä, eikä hänkään näyttänyt olevan valmis viemään juttua eteenpäin. Silloin emme olleet vielä "kosketusetäisyydellä", sittemmin mukaan on tullut (hänen aloitteestaan) kevyet hipaisut useimiten ohi mennessä.
Mutta kyllä minusta silti tuntuu että on vain ajan kysymys että jotain tapahtuu, koska sähkö ei laimene. Tai ehkä olen vain itse mennyt jo liian pitkälle tunnetasolla, koska tämä nykyinen "katsoa saa muttei ainakaan paljoa koskea" -peli ei enää riitä. Tai oikeastaan haluaisin saada koko pelin vihellettyä poikki ja olen yrittänytkin vältellä miestä ja varsinkin hänen katsettaan, mutta kun liha on heikko... - edelleen edellinen
ap kirjoitti:
Vetovoima on nimenomaan fyysistä ja tosi voimakasta, ja mikäli en tulkitse häntä aivan väärin, niin myös hänen puolelta kyse on enemmänkin juuri siitä. Olemme samalla työpaikalla ja teemme myös yhdessä töitä, mutta aika harvoin juttelemme mistään työhön liittymättömästä jutusta. Enkä sitä oikeastaan ole edes vailla, tosin tuntuu että kemiat saattaisivat kohdata myös sillä tasolla, jos antaisimme siihen luvan. Pieniä välähdyksiä siitä on jo ollut, mutta jotenkin molemmat menee vähän lukkoon jos mennään tavallaan yli sen työpersoonan rajan.
Usein epävirallisemmat tilanteet meneekin niin, että emme juttele ollenkaan, mutta tiedostamme (tai ainakin minä tiedostan) toisen lähellä olon voimakkaasti. Esim. pikkujouluja edelsi tiivis flirttailu jopa varovaisen sanallisestikin ja sellainen odottava tunnelma, mutta sitten itse pikkujouluissa emme vaihtaneet sanaakaan. Pitkissä katseissa tosin oli sellaista sähköä että ihmettelin miten kukaan ei huomannut mitään. Mutta minä en kerta kaikkiaan voinut mennä edes lähelle ettei tilanne olisi ryöstäytynyt käsistä, eikä hänkään näyttänyt olevan valmis viemään juttua eteenpäin. Silloin emme olleet vielä "kosketusetäisyydellä", sittemmin mukaan on tullut (hänen aloitteestaan) kevyet hipaisut useimiten ohi mennessä.
Mutta kyllä minusta silti tuntuu että on vain ajan kysymys että jotain tapahtuu, koska sähkö ei laimene. Tai ehkä olen vain itse mennyt jo liian pitkälle tunnetasolla, koska tämä nykyinen "katsoa saa muttei ainakaan paljoa koskea" -peli ei enää riitä. Tai oikeastaan haluaisin saada koko pelin vihellettyä poikki ja olen yrittänytkin vältellä miestä ja varsinkin hänen katsettaan, mutta kun liha on heikko...Vaikee tilanne... Julkinen salaisuus -sulle kyseenalaista kunniaa? Mitä jos ette voi enää hillitä itseänne...??
Onko seuraavana aamuna olo onnellinen vai inhoatko itseäsi? Voi käydä kyllä niinkin että ette voikaan alla erossa toisistanne jne..... :))
http://www.youtube.com/watch?v=osbJqFTz7Bk - Ei sokeana
ap kirjoitti:
Vetovoima on nimenomaan fyysistä ja tosi voimakasta, ja mikäli en tulkitse häntä aivan väärin, niin myös hänen puolelta kyse on enemmänkin juuri siitä. Olemme samalla työpaikalla ja teemme myös yhdessä töitä, mutta aika harvoin juttelemme mistään työhön liittymättömästä jutusta. Enkä sitä oikeastaan ole edes vailla, tosin tuntuu että kemiat saattaisivat kohdata myös sillä tasolla, jos antaisimme siihen luvan. Pieniä välähdyksiä siitä on jo ollut, mutta jotenkin molemmat menee vähän lukkoon jos mennään tavallaan yli sen työpersoonan rajan.
Mutta kyllä minusta silti tuntuu että on vain ajan kysymys että jotain tapahtuu, koska sähkö ei laimene. Tai ehkä olen vain itse mennyt jo liian pitkälle tunnetasolla, koska tämä nykyinen "katsoa saa muttei ainakaan paljoa koskea" -peli ei enää riitä. Tai oikeastaan haluaisin saada koko pelin vihellettyä poikki ja olen yrittänytkin vältellä miestä ja varsinkin hänen katsettaan, mutta kun liha on heikko...Siinä olet väärässä että pitkiä katseita joita keskenänne toisiinne luotte, ei huomattaisi. Olen itse ollut seuraamassa tuollaisia tapahtumia. Siinäkin tilanteessa osapuolet ei huomanneet seuraamistani, he olivat niin keskittyneitä toisiinsa ja molemmat olivat naimisissa. Ulkopuoliset huomaa asioita enemmän kun arvaatkaan.
- sokean kukon jyvä
Ei sokeana kirjoitti:
Siinä olet väärässä että pitkiä katseita joita keskenänne toisiinne luotte, ei huomattaisi. Olen itse ollut seuraamassa tuollaisia tapahtumia. Siinäkin tilanteessa osapuolet ei huomanneet seuraamistani, he olivat niin keskittyneitä toisiinsa ja molemmat olivat naimisissa. Ulkopuoliset huomaa asioita enemmän kun arvaatkaan.
Jos tulkitsin oikein ap:n tekstiä, niin hänestä se olisi mukavaa kun muutkin huomais heidät ?????
- CallaCalla
Erittäin todennäköisesti. Noita tapauksia on meidänkin duuni pullollaan. Viihdettä riittää siis, mutta ikävää se on niille "rouville", jotka luulevat, että toinen on tosissaan. Suosittelen ottamaan asian pelinä.
- eyes wide shut
Voi hyvinkin olla että mies vain pelaa, eikä välttämättä ainoastaan minun kanssani. Itse asiassa hän heittelee muutamien muiden naiskolleegoiden kanssa melko roisia juttua, mutta en oikein osaa päätellä onko koko homma ihan täyttä huumoria, vai "lämmittelyä" sekin. Minun kanssani jutut taas eivät koskaan liiku naparajalla, mutta se kaikki muu huomio ohi puheiden onkin se hämmentävin osa.
Eikä pelkässä pelaamisessakaan ole periaatteessa mitään pahaa, kunhan tiedetään rajat. Ongelma on vain siinä ettei tunteet tottele järjen käskyjä, vaan ne elää omaa elämäänsä. Ikinä en menisi tätä hänelle tunnustamaan, sillä olen varma ettei miehen tunteet ole yhtä voimakkaat, vaikka hän minua jollain tasolla haluaisikin. Olisikin helppoa jos voisin suhtautua tähän täysin pelinä, nauttia seksuaalisesta vireestä töissä, ja unohtaa koko ihmisen kun suljen työpaikan oven, mutta valitettavasti se juna meni jo... Pitänee yrittää vältellä häntä, jospa se auttaisi vähän viilentämään tunteita. - 15
Voi hyvinkin olla että mies vain pelaa, eikä välttämättä ainoastaan minun kanssani. Itse asiassa hän heittelee muutamien muiden naiskolleegoiden kanssa melko roisia juttua, mutta en oikein osaa päätellä onko koko homma ihan täyttä huumoria, vai "lämmittelyä" sekin. Minun kanssani jutut taas eivät koskaan liiku naparajalla, mutta se kaikki muu huomio ohi puheiden onkin se hämmentävin osa.
Eikä pelkässä pelaamisessakaan ole periaatteessa mitään pahaa, kunhan tiedetään rajat. Ongelma on vain siinä ettei tunteet tottele järjen käskyjä, vaan ne elää omaa elämäänsä. Ikinä en menisi tätä hänelle tunnustamaan, sillä olen varma ettei miehen tunteet ole yhtä voimakkaat, vaikka hän minua jollain tasolla haluaisikin. Olisikin helppoa jos voisin suhtautua tähän täysin pelinä, nauttia seksuaalisesta vireestä töissä, ja unohtaa koko ihmisen kun suljen työpaikan oven, mutta valitettavasti se juna meni jo... Pitänee yrittää vältellä häntä, jospa se auttaisi vähän viilentämään tunteita.lopputuloksena sitten avioero, ositus, oireilevat lapset ja äiti (sinä) jonka työihastus jättää yksin parkumaan.
Anna vain perseen viedä, näytellään pian vahvaa draamaa onnellisessa tiilitalossa. - tätä typsykkää
15 kirjoitti:
lopputuloksena sitten avioero, ositus, oireilevat lapset ja äiti (sinä) jonka työihastus jättää yksin parkumaan.
Anna vain perseen viedä, näytellään pian vahvaa draamaa onnellisessa tiilitalossa.Ketä kiinnostaa jonkun kohtalo, joka vuodattaa päiväunensa suomi24:lle, häh?
Mutta arvon rouvat, ketkä tahansa -voisitteko hieman malttaa siellä työpaikoillanne. Hillitty käytös on aina suotavaa. - kysyn vaan
tätä typsykkää kirjoitti:
Ketä kiinnostaa jonkun kohtalo, joka vuodattaa päiväunensa suomi24:lle, häh?
Mutta arvon rouvat, ketkä tahansa -voisitteko hieman malttaa siellä työpaikoillanne. Hillitty käytös on aina suotavaa.niin älä sitten lue äläkä varsinkaan ite vastaa! Ja miksi rouvien tulee hillitä käytöstä, entäs ne herrat?
- tätä typsykkää
kysyn vaan kirjoitti:
niin älä sitten lue äläkä varsinkaan ite vastaa! Ja miksi rouvien tulee hillitä käytöstä, entäs ne herrat?
Koska aika harva mies on niin fiksu -siis jos tarkoitat niitä parisuhteessa olevia, että kykenee malttamaan mielensä jos sopivaa vastakaikua näyttäisi saavan. Jotenkin ajattelen, että rouvas henkilöille kävisi hieman kunnian päälle olla ns. tarjolla... Mutta ei voi tietää mitä tuossakin on takana, eli voi oikeasti olla, että nämä kaksi ovat rakastumassa ja saattavt hyvinkin löytää toisensa jos tutuiksi pääsevät. Mikäs sen ihanampaa jos näin kävsi. Tämän ap:n tapaus tais olla sinkku. En tiedä onko se sitte sallitumpaa jos molemmat ovat varattuja. Itse kai tietävät mitä ovat tekemässä.
Ja tuohon ekaan kysymykseen, niin tää on ihan hauskaa ajanvietettä seurata näin elävästi kuvattua perheen äidin halua toiseen mieheen. Ap tais sanoa että ei ole viemässä tuota pidemmälle mutta keikkuu `ihan siinä rajalla` että koska kontrolli ei kertakaikkiaan pidä. Mene ja tiedä, mutta kiva kun hän sen suurimman palon tunteistaan jakaa kaikkien meidän kesken. Eli en ole moralisoimassa toisten tekemisiä. - Aivan...
Eikä pelkässä pelaamisessakaan ole periaatteessa mitään pahaa, kunhan tiedetään rajat. Ongelma on vain siinä ettei tunteet tottele järjen käskyjä, vaan ne elää omaa elämäänsä. Ikinä en menisi tätä hänelle tunnustamaan, sillä olen varma ettei miehen tunteet ole yhtä voimakkaat, vaikka hän minua jollain tasolla haluaisikin. Olisikin helppoa jos voisin suhtautua tähän täysin pelinä, nauttia seksuaalisesta vireestä töissä, ja unohtaa koko ihmisen kun suljen työpaikan oven, mutta valitettavasti se juna meni jo... Pitänee yrittää vältellä häntä, jospa se auttaisi vähän viilentämään tunteita.Epäilen vahvasti, ettätulle miehelle riittää pelkkä seksisuhde tai mutama kerta. Kun huomaa ihastuksesi, perääntyy ja siirtyy seuraavaan. Sinä olet jo ihastunut, eli tunnut haluavan häneltä muutakin kuin pelkkää seksiä. Tulet kyllä tipahtamaan korkealta ja kovaa. Panomiehillä on monta naista pyörityksessä samaan aikaan ja ottavat tilaisuudet seksiin kaikkien kanssa, joilta saavat.
- virheet korjattuna
Aivan... kirjoitti:
Epäilen vahvasti, ettätulle miehelle riittää pelkkä seksisuhde tai mutama kerta. Kun huomaa ihastuksesi, perääntyy ja siirtyy seuraavaan. Sinä olet jo ihastunut, eli tunnut haluavan häneltä muutakin kuin pelkkää seksiä. Tulet kyllä tipahtamaan korkealta ja kovaa. Panomiehillä on monta naista pyörityksessä samaan aikaan ja ottavat tilaisuudet seksiin kaikkien kanssa, joilta saavat.
Epäilen vahvasti, että tuolle miehelle tulee riittämään pelkkä seksisuhde tai muutama kerta.
- ws
virheet korjattuna kirjoitti:
Epäilen vahvasti, että tuolle miehelle tulee riittämään pelkkä seksisuhde tai muutama kerta.
Se on kertapano tai muutama sellanen. Tai sitten kaikki. Ja aloittajan pitää miettiä että kummassa miehessä on sitä MIESTÄ enemmän ja ennenkaikkea ja tärkein kysymys loppujenlopuksi kuuluu että mitä hän itse haluaa? Mikä hänelle riittää?
Jo mikään ei riitä.,,.,.,.,:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) - meri-inkki
Aivan... kirjoitti:
Epäilen vahvasti, ettätulle miehelle riittää pelkkä seksisuhde tai mutama kerta. Kun huomaa ihastuksesi, perääntyy ja siirtyy seuraavaan. Sinä olet jo ihastunut, eli tunnut haluavan häneltä muutakin kuin pelkkää seksiä. Tulet kyllä tipahtamaan korkealta ja kovaa. Panomiehillä on monta naista pyörityksessä samaan aikaan ja ottavat tilaisuudet seksiin kaikkien kanssa, joilta saavat.
Paskapuhetta. Panomiehet ei todellakaan nussi kaikkia naisia, joilta irtoo. Toi on oikeestaa aika loukkaavaa. Joku standardi pitää olla. Hyi helkkari.
- minttumaarit..
Oioi, miten tuttua...Siis itselleni. Samassa jamassa tosin molemmat osapuolet varattuja ja perheellisiä. En voi auttaa ap:ta mitenkään kun itsekin tässä on heikunkeikun. Sen voin sanoa että tollanen peli/leikki/juttu/suhde voi sitten jatkua vuosia. Te/me ruokimme sitä itse, niillä katseilla, odotuksilla, kosketuksilla, ajatuksilla, haaveilla....Tässä vaiheessa en tosin enää tiedä ruokimmeko me tätä vai soljuuko juttu vaan nyt omalla painollaan tässä. Kuin itsestään, meiltä lupaa kysymättä. Aluksi luulin miehen pelaavan, kun ei vielä tunnettu toisiamme hyvin. Sellainen sanaseppo, subliikkimies kyseessä. Hyvin varhain selvisi ettei asia todellakaan ole niin hänen puoleltaan.
- Sama täällä...
Vaan miten se oli hänen puoleltaan, jos ei pelaa?
- eyes wide shut
Apua, miten olet, minttumaarit, kestänyt vuosia tätä samaa? Ajatus tuntuu mahdottomalta ilman että liitto ja muutenkin pää alkaisi hajoilemaan... Tosin oma taktiikkani miehen välttelemisestä on nyt tuonut tulostakin. En enää vastaa katseisiin ja olen yrittänyt pitää muutenkin asiallisemman linjan. Myös mies on muuttunut neutraalimmaksi minua kohtaan, joten tämä uusi etäisyys on ollut helppo pitää. Toisaalta tuntuu pahalta kun ei enää saakaan erityishuomiota, vaikka näin onkin järjellä ajateltuna paljon parempi. Emme missään nimessä olisi voineet aloittaa suhdetta, joten hyvä jos juttu kuivuu omia aikojaan ennen kuin on ehtinyt mennä liian pitkälle.
Muuten, siinä joku kirjoittajista saattoi olla oikeassa että sähkömme on huomattu, nimittäin muutama sen suuntainen kommentti on yhteisissä palavereissa meille yllättäen heitetty. Luulen että se säikäytti meidät molemmat, sillä olisi oikeasti aikamoisen tukalaa jos tämä tuijottelu tulisi yleiseen tietoon. Eli en todellakaan halua että muut huomaavat meidän jutun! Siksikin on hyvä että tunteet (tai ainakin niiden osoittaminen töissä) laimenee.
- pakkejaaaaaa
No, mites on onko juttu edennyt?
Pitkä kuuuuuuuuuuma kesää?
http://www.youtube.com/watch?v=tYRyDn71L94 - zorron naamio
No, mites meidän suhde etenee?, onko lihanhimo hellittänyt vai vieläkö joudutte tyytymään omiin kätösiin tai puolisoon?
Mites joulu? - '¨'
että ei totuus pääsisi unohoon niin tästä jouluiltojen ratoksi omalle tunnolle sopivaa iltalukemista.
- nuinn
noinnuin
- käytä järkeäs ja
kasva aiukuiseksi ensin
- sivusta.
Ajattelin ihan samaa!
Aikuiseksi.
- §2iheöqowi
Hyvää joulua kaikille perheellisille.
T ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454990Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481119- 131053
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8927Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713