AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / paras yhden yön juttu

paras yhden yön juttu

18 Vastausta 9 519 Lukukertaa
Olisi kiva kuulla onnistuneita kokemuksia ehden yön jutuista. Eli milloin ja minkä ikäisenä? Missä? Mitä? Miksi se oli paras.

Noin yli 20 vuotta sitten

sain yökerhosta mukaan noin 40v rouvan ja itse oli silloin 30v ja illalla hommasta ei tullut mitään naisen humalan vuoksi mutta aamulla 3 tunti kunnon seksiä ja monta kertaa ja nainen tiesi nainnin jälkeen miten mieslaitetaan taas vireeseen ja kivaa oli ja tyydytetty kunnolla. Tapasin myös rouvan muutaman kerran uudestaankin seksin merkeissä ja sehän oli silloin poikamiehelle mukavaa kun oli vakipano.

2006 Hot Vaakuna Helsinki

Elämäni kulttuurimatka.
Ihana isänsä puolelta aasialainen äiti suomalainen, kehonrakennusta sm-tasolla harrastanut voimailumies, antoi koko yön taivaallista seksiä. Eini lauloi Zanadua viimeisen laukeamisen merkiksi, voi taivas mikä mies.
Vieläkin värissyttää.

paras oli

vähän yli 50-kymppinen mies ja hotelliyö Jyväskylässä.
Ensin olin vähän ennakkoluuloinen, koska olin toistakymmentä vuotta häntä nuorempi.
Kyllä oli pakko myöntää aamulla, että sellaita seksiä en ole nuoremmilta miehiltä saanut koskaan.
Hän osasi suhtautua kaikkeen niin luonnollisesti ja ottaa naisen huomioon. Ja potenssia piisasi, eikä mitään muutaman työnnön juttuja...
Vahinko, että en ole häntä onnistunut enää tapaamaan.

ompas ollut hyviä

yhteen jäi niin kiinni et ei vieläkään päässyt eroon enkä haluakkaan..ikäeroa vain 20v :(
mut aah,niin ihanaa.. ja kuka sen sanoo jääkö sit vain yhdeksi yöksi..
ja kivoja ylläreitä useimmiten
Hotelli Moskova vuonna 1986 maaliskuussa naistenpäivän aikaan. Mies oli Lappeenrannasta ja iski mut hotellin hississä. Mentiin hänen sviittiinsä ja yö oli mahtava!! Potenssia riitti ja muutenkin oli kiva mies. Enpä ole sen jälkeen törmänny niin ihanaan mieheen!!
Hotel Fregata, Kostamuksessa vuonna 1991. Sellainen komea venäläinen rouva, tuli pöytääni ja esitteli itsensä Irinaksi. Naitiin oikein kunnolla sitten ja aamulla selvisi että hän olikin pro.
Eräissä saunapippaloissa exäni ystävän kanssa karattiin salaa metsään ja pistettiin oikeen rytisemään pienessä metsäkämpässä, kaikki olivat vaan ihmetelleet että mihin oltiin kadottu, mutta eivät osaneet aavistaa. Aah sitä ihanaa jännitystä ja intohimoa!
Olin silloin 16 ja hän oli 20. Oltiin erään kaverimme luana, tutustuimme siällä. No meidän kaverit häipyivät hetkeksi hortoilemaan joten jäimme asuntoon kahdestaan. Päätimme sitten panna toimeksi. No kavereiden saapuessa takaisin päätimme siirtyä tämän miehen asuntoon. Kuten arvata saattaa jatkoimme siihen mihin jäimme ja sitä jatkui aamuun asti! Ai että, se oli kyllä aika menoa :) .. Törmäsin tähän samaiseen jätkään viime vuanna baarissa. No eihän me kumpikaan oltu unohdettu sitä iltaa ;) ja jotenkin päädyimme baarin vessaan (mikä ei muuten todellakaan ole mulle tapaista, että oli kyllä siis ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun baarin vessaan eksyn. ) . Saas nähä, jos vaikka viällä törmäillään joku kerta ;) ...
Ilmeisesti kaikki tähän asti sulle vastanneet ihmiset ovat siinä tilanteessa, että he ovat lopettaneet yhden yön juttunsa. ;)
Hetkisen minäkin ajattelin vastata, miútta sittenhän mä tajusin, että varmaan mä harrastan uudestaankin näitä yhden yön juttuja ja enhän mä voi silloin sanoa, että mikä on paras yhden yön juttu, kun en tiedä vielä, kuinka hyviä tulevat kerrat ovat. Joten nyt jää toistaiseksi paras kerta kertomatta. ;)
Kyllähän tässä varmaan tulee vielä lisää yhden illan juttuja olemaan, mutta tähän mennessä toi on kyllä ollut mieleenpainuvin :) .... ( Kommentoin nimimerkillä M'mm )
Noin vuosi sitten olin pokannut todella kännissä jonku jätkän, ja mentiin sen asunnolle. Harrastettiin ihan taivaallista seksiä aamuun asti, ja olin sitte nukahtanu. Ku heräsin, ei jätkää näkyny missään joten päätin lähteä äkkiä livohkaan. En muista jätkän nimeä, eikä mulla ole hänen numeroaan. Silti muistelen ja näen välilllä vieläkin unia kyseisestä yöstä.
"Hotel Fregata, Kostamuksessa vuonna 1991. Sellainen komea venäläinen rouva, tuli pöytääni ja esitteli itsensä Irinaksi. Naitiin oikein kunnolla sitten ja aamulla selvisi että hän olikin pro."

Haha luin aluksi että poro.
Paras pano ikinä, tapahtui n vuosi sitten erään baari-illan päätteeksi. Läksin miehen mukaan eräälle mökille ja en ikinä ole saanut vastaavanlaista seksiä. Koko yö ja seuraava päiväkin meni muhinoidessa.. Kumpikin ollaan naimisissa tahoilamme ja sen jälkeen viestitelty tiuhaan.. Jatkoa odotellessa..
Paras pano oli ehdottomasti itseäni muutaman sentin lyhyempi jalkapalloilijamies. Tavattiin seksinhaku-palstan kautta ja päädyttiin sen asunnolle. Sen kroppa oli taivas. ;p Se oli just eronnut exästään, joten sen tarvi päästä purkamaan tunnekuohujaan. En tiedä oliko tuo nyt mun osaltani törkeää hyväksikäyttöä, mutta seksi oli helvetin mahtavaa. Jälkeenpäin juteltiin niitänäitä kuin ois tunnettu vuosikausia - eikä muutamia tunteja. Mut ei se koskaan soittanu. Ehkä ne palas tyttöystävänsä kans yhteen tai jotain..
Kiva, mulla oli eilen samanlainen, mutta pitkä player. Naitiin karaokebaarin wc tosi ihanasti seinää vasten, kaverilla oli pitkä ja paksu.
Tunti sitten tulin kaverin kyydissä kotia ja oltiin vielä kylvyssä, sain takaapäin pesukoneen päällä..ihana mies

NÄHDÄÄN HUOMEN ILLALLA JA KOKEILLAAN TORNIA MUHINOINTIPAIKKANA, KAVERI OTTAA HUONEEN SIELTÄ.
En ole varam, olenko ihastunut mutta kaverilla on sopivan kokoinen ja ihanat sormet..kaveri käytti öljyä ja pyöritteli niitä pehmeästi
Mun eri puolilla, tosi kiimanen olo
Yhden illan jutuista mieleenpainuvin ja parhain/hauskin on ollut entisen säätöni kaverin kanssa. Oli aika kiihkeää touhua ja voisi sanoa, että melkoinen sonni oli kyseessä ;)

Lisäpuhtia juttuun toi se, että sai kostaa kyseiselle säädölle kunnolla kerralla, ihme etten aiemmin jo näpäyttänyt sitä kunnolla. Tietysti jossain sisimmässään tuli omantunnon tuskia, mutta ei kai siihen juttuun voi sanoa muuta kuin että sitä saa mitä tilaa.

Mutta itse ilta oli mieleenpainuva sen vuoksi, että kun jätkä tuli kämpilleni ja "mentiin nukkumaan" siinä 5 aikoihin illalla siitä asti oli armotonta jyystöä klo 15 asti iltapäivällä, pari kolme kertaa taidettiin ottaa pieniä puolen tunnin torkkuja mutta ei jätkä malttanut pitää näppejä erossa sen kauempaa. Lisäksi tykkään suihkupanoista niin oli toisaalta onni, että oli kauhea helle niin tuli käytyä sielläkin pariin otteeseen ja jatkettua aina siitä mihin jäätiin :P Varmaan tuli siis yhen illan aikana jotain 8 kertaa harrastettua itse aktia. Kyllä teki hyvää kun oli jo vähän puutteessakin ehtinyt olemaan :)
Paras yhden yön juttuni tapahtui edesmenneellä Finnjetillä pikkujouluristeilyllä v. 2001. Sinänsä se oli perinteinen laivapano. Erityiseksi se teki sen että miten nainen voi tuntua niin hyvältä. Olin siihen asti ollut sitä mieltä että samalta ne naiset tuntuu, kuori vaan vaihtuu. Mutta tämä oli aivan jotain muuta. Hän tuntui niin hyvältä... Tuollaista naista ei saa varmaan kuin kerran elämässään....
Kreikassa itseäni 15 v. nuoremman miehen kanssa... Baari-illan jälkeen paneskelua hotellin parvekkeella ehkä viisi kertaa... Treffit seuraavana iltana ja sängyssä menikin sitten vuorokausi... Loma loppui, mutta kävin Kreikassa pariinkin otteeseen seksilomalla ja aina oli yhtä mahtavaa tämä nuoren ihanuuden kanssa! Pitkään pidettiin yhteyttä, mutta sitten tapasin nykyisen mieheni ja juttu jäi. Joskus on kiva muistella menneitä ... Tosin eipä nykyisessä miehessänikään mitään vikaa ole. Seksiä saan niin paljon kuin haluan ja hyvää sellaista!
 /   /  / paras yhden yön juttu

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

E-Kontakti

LÖYDÄ SE OIKEA!

Hae sinkkuja Suomen suurimmasta nettideittisivustosta E-kontakti.fistä. Löydä seuraa jo tänään!

Haen naista:  25-34 v.  35-49 v.  50+ v.
Haen miestä:  25-34 v.  35-49 v.  50+ v.
Match.com

Etsitkö seuraa pimeneviin iltoihin?

Meiltä löydät tuhansia suomalaisia sinkkuja, nyt myös mobiilissa! Luo ilmainen tili ja kokeile heti! Turvallinen ja helppo tapa löytää elämäsi kumppani!

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta