Ah ja voi, kuinka ihanaa on aamuisin mennä töihin kun tiedän näkeväni sinut. Aivan ihana ja polvet veteliksi saava hymy ja todella ihanat ruskeat silmät. Tuijottelua puolin ja toisin pitkin päivää. Melko varma olen myös, että vastakaikua tunteilleni saan. Kuinkahan tämä jatkuu? :)
Työpaikkaihastus.. :)
10
1280
Vastaukset
- miekkonen_--
Mihin päin viestisi menee? Helsinkiin? Postinumero? ;)
- nadina
Ei mene Helsinkiin. Lahden suuntaan enemmänkin ;)
- ;)
HH?
- en ole ap
mun nimikirjaimet! :)
- 18
en ole ap kirjoitti:
ap vai hh? :)
- E
en ole ap kirjoitti:
Jos nyt olet se "kissa", joka minulla on mielessä niin olisi sen voinut suoraankin sanoa:)
Mitenhän epätodennäköistä on että luin tämän viestin täältä? Kohtalon johdatus? Tule rohkeasti vaan juttelemaan, vaikka fb:ssa, en pure, vaikka syötävän ihana oletkin ;)
Ja kyllä meillä niin hyvin synkkaa, että ainakin hyvän ystävän minusta saat jos ei muuta.
- 3+1
Niin on! Odotan innolla aina aamuvuoroja, koska olet kai vain päivisin töissä toisin kuin minä. Olemme eri yksiköissä ja siksi päivän paras hetki on ruokailu, sillä yleensä näen sinut ja upean hymysi, kun naurat työkavereittesi jutuille.
- 3+1
Olit taas ihana aamulla. Valittettavasti tiedossa on iltavuoroputki, joten en näe sinua useaan viikkoon. Mitenköhän mahdan selvitä...
- e
Kuulostaa kovin tutulta.. Kannattaa vaan sanoa suoraan, jos tunteita on niin ei jää toiselle epäselväksi ;)
- jeejeeh
on ihastuksen nimi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502