Onko olemassa tyttöjä, jotka tulis vapaaehtosesti juttelemaan ujolle ja syrjäytyneelle nuorelle miehelle, jonka ulkonäössä ei kuitenkaan ole mitään vikaa? Siis itse käyn aikuislukiota, jossa on siis aikuisempaa porukkaa ja olen vain kahdella-kolmella kurssilla joten minua harvoin siellä näkee. Lisäksi jättäydyn pois kaikista paritöistä ja istuskelen käytävässä rappusilla odottelemassa oppitunteja, kun muut taas ovat porukoissaan ja juttelevat. Harrastan paljon liikuntaa, lenkkeilen monta kertaa päivässä ja käyn usein uimahallissa sekä keilaamassa, mutta aina yksin. Kavereita minulla ei ole koskaan ollut. Kukaan ei koskaan ole minulle tullut vapaaehtoisesti juttelemaan, tai tuskin edes huomannut olemassaoloani. Haluaisin kovasti tyttöystävän, mutta itseni on TÄYSIN MAHDOTONTA tehdä koskaan minkäänlaista juttualoitetta, se on täysin saletti :( Odotan vain, että tyttö tulisi luokseni, mutta ei niin taida käydä...
Eli onko minulla mitään mahdollisuuksia? Tulevatko tytöt esim. lenkillä ollessaan koskaan juttelemaan tuntemattomille tyypeille, vaikka nämä olisivat miten ystävällisen näköisiä?
Miten saan tyttöystävän?
27
2054
Vastaukset
- ........
"Onko olemassa tyttöjä, jotka tulis vapaaehtosesti juttelemaan ujolle ja syrjäytyneelle nuorelle miehelle, jonka ulkonäössä ei kuitenkaan ole mitään vikaa? "
Sori, mutta voisin melkeinpä varmuudella sanoa, että ei taida olla. Ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että välttelet muiden seuraa. Se antaa sellaista viestiä, että et ole kiinnostunut muista ja haluat olla omissa oloissasi. Miksi muuten jättäydyt pois paritöistä ja et mene välitunnilla toisten seuraan? Parityöt olis loistava tilaisuus päästä tutustumaan ihmisiin, kun väkisinkin tulee keskusteltua siitä parityön aiheesta ja ehkä muustakin. Oletko ujo? Voithan toki yrittää ottaa katsekontaktia, hymyillä ja toivoa, että tyttö tulisi juttelemaan sinulle.
Minä olin ala- ja yläasteella sellainen, että en puhunut mitään ja olin välitunnit yksinäni jossakin seinänvierustalla. Olin aivan käsittämättömän ujo ja minulla oli huono itsetunto. Välillä itkeskelin sitä, että miksi minulla ei ole kavereita. No, sittemmin olen alkanut oma-aloitteisemmaksi ja kummasti niitä kavereita on löytynyt. Muutkin voi haluta jutella sinulle, mutta jos et anna mitään vinkkiä, että haluat että sinulle tullaan juttelemaan, niin tosi vaikea silloin on lähestyä. Muista siis ainakin se hymy ja silmiin katsominen. - mbmbc
Se sinua joskus lähestyväkin ihminen voi ola ujo, joten jos annat signaalia, ettet ole muista kiinnostunut, ajat hänet pois. Ihan samalla tavalla kuin itsekään tuskin lähestyisit syrjäänvetäytyvää ihmistä. Käytä kaikki tilaisuudet hyväksi, opettele vaikka jotkut tiettyihin tilanteisiin sopivia fraaseja, joilla voit ottaa kontaktia muihin ihmisiin. Mutta ihan ekaksi sun täytyy olla vetäytymättä omiin oloihisi, vaan mennä muiden joukkoon. Ja sielläkän et saa katsoa vaan maahan, vaan ottaa ihmisiin katsekontaktia vaikka vaan nyökkäämällä, että näkevät että olet huomannut heidät. Tsemppiä.
- w35yqw5uw
No ensinnäkin olen hyvin pelokas sosiaalisesti, pelkään epäonnistumisia jotka voisivat murentaa mahtavan itsemielikuvani (joka vastaa lähinnä suuruudenhulluutta), mutta joka siis on ristiriidassa sen asian kanssa että itsetuntoni heittelee äärilaidasta äärilaitaan lähes päivittäin...
- Ex pinp
"jättäydyn pois kaikista paritöistä ja istuskelen käytävässä rappusilla odottelemassa oppitunteja, kun muut taas ovat porukoissaan ja juttelevat. Harrastan paljon liikuntaa, lenkkeilen monta kertaa päivässä ja käyn usein uimahallissa sekä keilaamassa, mutta aina yksin. Kavereita minulla ei ole koskaan ollut. Kukaan ei koskaan ole minulle tullut vapaaehtoisesti juttelemaan"
Tuossahan se ongelma tulikin.
Eli sulla on ongelma. Mikä siihen ois ratkaisu? Tee kaikki päinvastoin.
Väännän sulle vielä rautalangasta:
- Mene mukaan paritöihin hammasta purren
- Mene porukoihin juttelemaan. Jutteleminen on sitä että sanot vaikka ennalta mietityn vitsin tai lausut vain mieleen tulevia ajatuksia puoliääneen
- Älä harrasta paljoa liikuntaa äläkä tee sitä yksin, vaihda johonkin budo-lajiin tai joukkuepeliin. Mieluummin budolajiin koska siellä ei kilpailla vaan sosialisoidaan.
- Hanki jättimäinen kaveripiiri harrastuksista, koulusta, seurakunnista, netistä. Valitse myös mulkkuja, jotka ovat hyviä naisten kanssa äläkä välitä emotionaalisesti heistä. Pelkästään sosiaalisista ympyröistä voi saada tyttöystäviä.
Anteeksi nyt vain, mutta minua ärsyttää miehen ikään päässeiden ihmisten valitus siitä, että "mää nyt oon tämmönen vässykkä ja voi voi voi.. miten saan kumppanin?" Ja sitten kaikesta paistaa läpi, että "Olen niin itserakas ja itseeni käpertynyt että ylpeys ei anna myöden muuttua sosiaaliseksi ihmiseksi".
Ei sun ongelmas oo ujous vaan se, että oot niin hemmetin egoistinen. Se vain tulee sun tapauksessa esiin syrjäänvetäytyneisyytenä koska suojelet sillä egoasi. Olen itse ollut samanlainen kunnes päätin vähän tuulettaa paskan hajua elämästäni - menin yhteen opistoon ja muutuin sosiaaliseksi.- 31212747
No nyt puhuit asiaa! Vasta äskettäin olen itsekin tajunnut omaavani niin suuren egon, että en voi kuvitellakaan antavani sen alentua pettymysten myöstä... En myöskään uskalla ottaa riskiä silläkään mahdollisuudella, että saisin vielä isomman itsekuvan...
- Ex Pinp
31212747 kirjoitti:
No nyt puhuit asiaa! Vasta äskettäin olen itsekin tajunnut omaavani niin suuren egon, että en voi kuvitellakaan antavani sen alentua pettymysten myöstä... En myöskään uskalla ottaa riskiä silläkään mahdollisuudella, että saisin vielä isomman itsekuvan...
Se vastuun pakoilu on käsinkosketeltavaa. Ei haluta kohdata ongelmia vaan jäädään niihin ja syytetään muita kun ei kelvata.
Ja sitten on näitä aatteellisia, jotka tosiaan yhdistävät pikkuasiat egoonsa seuraavasti:
Pidetään kiinni jostakin asiasta kynsin hampain vaikka tämä asia toisi elämään kärsimystä! "Vaatteet on mun aatteet" -ajattelu on yksi tällainen. Etenkin se on teineillä mutta jää päälle monilla nuorilla aikuisilla (mukaan lukien itse olin tällainen vielä sosialisoiduttuanikin).
Ei voi siistiä partaa, koska se en olisi enää minä! Ei, en voi ostaa hienoja vaatteita, koska se olisi snobbailua, minä olen nöyrä ja kuljen rääsyissä ja valitan kun en kelpaa tytöille. Ei, minä en mene juttelemaan, koska myisin täysin periaatteeni jos menisin. Ei, minusta ei tule hauskaa vitsailijaa, koska minä olen vakava ja synkkä ihminen, ja jos en tällaisena kelpaa niin se on teidän muiden vika! Synkistelen yksin ja valitan että se on maailman syytä että minä olen tällainen, mutta maailma ei kuitenkaan saa muuttaa minua valoisammaksi ihmiseksi sillä rakastan olla tällainen ....
Tollainen ajattelu on ihan käsittämätöntä, kun sitä lopulta ajattelee. Ihan kuin se minuus olisi kiinni tuollaisista asioista. Ja jos on niin huhhuh - silloin vasta onkin tarvetta perusteelliselle minäkuvan muutokselle! - 34wtuujr
Ex Pinp kirjoitti:
Se vastuun pakoilu on käsinkosketeltavaa. Ei haluta kohdata ongelmia vaan jäädään niihin ja syytetään muita kun ei kelvata.
Ja sitten on näitä aatteellisia, jotka tosiaan yhdistävät pikkuasiat egoonsa seuraavasti:
Pidetään kiinni jostakin asiasta kynsin hampain vaikka tämä asia toisi elämään kärsimystä! "Vaatteet on mun aatteet" -ajattelu on yksi tällainen. Etenkin se on teineillä mutta jää päälle monilla nuorilla aikuisilla (mukaan lukien itse olin tällainen vielä sosialisoiduttuanikin).
Ei voi siistiä partaa, koska se en olisi enää minä! Ei, en voi ostaa hienoja vaatteita, koska se olisi snobbailua, minä olen nöyrä ja kuljen rääsyissä ja valitan kun en kelpaa tytöille. Ei, minä en mene juttelemaan, koska myisin täysin periaatteeni jos menisin. Ei, minusta ei tule hauskaa vitsailijaa, koska minä olen vakava ja synkkä ihminen, ja jos en tällaisena kelpaa niin se on teidän muiden vika! Synkistelen yksin ja valitan että se on maailman syytä että minä olen tällainen, mutta maailma ei kuitenkaan saa muuttaa minua valoisammaksi ihmiseksi sillä rakastan olla tällainen ....
Tollainen ajattelu on ihan käsittämätöntä, kun sitä lopulta ajattelee. Ihan kuin se minuus olisi kiinni tuollaisista asioista. Ja jos on niin huhhuh - silloin vasta onkin tarvetta perusteelliselle minäkuvan muutokselle!Miten ihmeessä te oikein pystytte pistämään minut ''paperille'' paljon paremmin kuin kukaan lääkärini koskaan? Johtuukohan se siitä että täällä uskallan anonyyminä esittää todellisen minäni paljon paremmin kuin kasvotusten...
- :) :) :)
34wtuujr kirjoitti:
Miten ihmeessä te oikein pystytte pistämään minut ''paperille'' paljon paremmin kuin kukaan lääkärini koskaan? Johtuukohan se siitä että täällä uskallan anonyyminä esittää todellisen minäni paljon paremmin kuin kasvotusten...
Se johtuu siitä, että täällä ihmiset on eläneet samoissa ongelmissa ja päässeet ylös suostaan. Lääkäri on lukenut kirjoja, ei sillä ole omaa kokemusta. Mutta eikös ole kannustavaa kuulla, että on mahdollisuus, jos nostat sen häntäsi ylös.
- sdhst
:) :) :) kirjoitti:
Se johtuu siitä, että täällä ihmiset on eläneet samoissa ongelmissa ja päässeet ylös suostaan. Lääkäri on lukenut kirjoja, ei sillä ole omaa kokemusta. Mutta eikös ole kannustavaa kuulla, että on mahdollisuus, jos nostat sen häntäsi ylös.
Kyllä ois mukava päästä KAIKISTA ongelmistaan... Paljon on jo tapahtunut, mutta vielä on töitä tehtävänä
- ........
sdhst kirjoitti:
Kyllä ois mukava päästä KAIKISTA ongelmistaan... Paljon on jo tapahtunut, mutta vielä on töitä tehtävänä
Tsemppiä! :)
- yryf6dryry7
Ei sitä tosta vaan muututa sosiaaliseksi, tuskin ollenkaan. Voi sitä hieman ujous karista mutta
kyllä ujous on osa luonnetta eikä se lähde pois. Miten niin egoistinen?!!! Tuossa kohtaa
olet kyllä niin yössä kun voi olla...
T: ujo. - Ex pinp
34wtuujr kirjoitti:
Miten ihmeessä te oikein pystytte pistämään minut ''paperille'' paljon paremmin kuin kukaan lääkärini koskaan? Johtuukohan se siitä että täällä uskallan anonyyminä esittää todellisen minäni paljon paremmin kuin kasvotusten...
Kirjoitin vain monta esimerkkiä samasta oireesta. Kyllä siinä ujon pojan tuskailussa monesti on sellaista ettei vaan viitsitä asioille tehdä. AK;n ongelma ei välttämättä ole vaatetus tai tyyli, mutta tuo on, että vetäytyy syrjään vaikka tilaisuuksia olisi mennä mukaan.
- Ex Pimp
yryf6dryry7 kirjoitti:
Ei sitä tosta vaan muututa sosiaaliseksi, tuskin ollenkaan. Voi sitä hieman ujous karista mutta
kyllä ujous on osa luonnetta eikä se lähde pois. Miten niin egoistinen?!!! Tuossa kohtaa
olet kyllä niin yössä kun voi olla...
T: ujo.Ei, ei sitä tosta vaan muututa sosiaalisiksi. Sinun mielestäsi se tarkoitta, että turha edes yrittää tehdä asialle mitään. Riittää että sanoo "tuskin ollenkaan onnistuu".
Palaa takaisin lähtöruutuun! - :) :) :)
Ex pinp kirjoitti:
Kirjoitin vain monta esimerkkiä samasta oireesta. Kyllä siinä ujon pojan tuskailussa monesti on sellaista ettei vaan viitsitä asioille tehdä. AK;n ongelma ei välttämättä ole vaatetus tai tyyli, mutta tuo on, että vetäytyy syrjään vaikka tilaisuuksia olisi mennä mukaan.
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- puoliksi kone
Ex Pinp kirjoitti:
Tollainen ajattelu on ihan käsittämätöntä, kun sitä lopulta ajattelee. Ihan kuin se minuus olisi kiinni tuollaisista asioista. Ja jos on niin huhhuh - silloin vasta onkin tarvetta perusteelliselle minäkuvan muutokselle!Kuvailit osuvasti minunkin tilanteeni. Kyseinen ajattelutapa on tavallaan käsittämätöntä, kuten sanoit, mutta toisaalta se voi tulla jostain alitajunnasta aika hanakasti vastaan, vaikka yrittäisi ajatella toisin. Minulle on käynyt esim. niin, että jonkun feissarin nähdessäni tekisi mieli pysähtyä juttelemaan, mutta jalat eivät tottele, vaan kävelen tylysti ohi alkuperäisen suunnitelman mukaan. Tehokkuus, asiallisuus ym. on tungettu päähän jo lapsesta asti.
- Neuvon Antaja
"Onko olemassa tyttöjä, jotka tulis vapaaehtosesti juttelemaan ujolle ja syrjäytyneelle nuorelle miehelle..."
Ei oo. Runkkaa sä vaan tumppuus.- 362363
Outoa, onko kaikilla pojilla sekä tytöillä tällanen mielikuva: Seurustelukumppani = seksi? Minä vaan kysyn...
- dgdkgkd
362363 kirjoitti:
Outoa, onko kaikilla pojilla sekä tytöillä tällanen mielikuva: Seurustelukumppani = seksi? Minä vaan kysyn...
Melkein kaikilla on. Eikö sulla ole seksuaalisia haluja?
- 1513135
dgdkgkd kirjoitti:
Melkein kaikilla on. Eikö sulla ole seksuaalisia haluja?
Rakkaudesta haaveilen, mutta en seksistä. En tosin pidä sitä epänormaalina, jos kaikki muut haaveilevatkin seksistä, siltä se ainakin näyttää. Enkä yritä mitenkään miellyttää ketään sillä, vaan olen yksinäinen eikä kukaan välitä minusta joten tarvitsen vain rakkautta...
- mammamia-juu
1513135 kirjoitti:
Rakkaudesta haaveilen, mutta en seksistä. En tosin pidä sitä epänormaalina, jos kaikki muut haaveilevatkin seksistä, siltä se ainakin näyttää. Enkä yritä mitenkään miellyttää ketään sillä, vaan olen yksinäinen eikä kukaan välitä minusta joten tarvitsen vain rakkautta...
Koska tunnut viihtyvän kovin paljon itseksesi tulee mieleeni että sinulla voi olla asbergerin oireyhtymä..et ehkä osaa lukea toisten kehonkieltä tai ilmeitä..ja assit ovat yleensä aina oikeassa-omasta mielestään:) saatko tukea pulmiisi? Käytkö psykologilla?
- 356836836
mammamia-juu kirjoitti:
Koska tunnut viihtyvän kovin paljon itseksesi tulee mieleeni että sinulla voi olla asbergerin oireyhtymä..et ehkä osaa lukea toisten kehonkieltä tai ilmeitä..ja assit ovat yleensä aina oikeassa-omasta mielestään:) saatko tukea pulmiisi? Käytkö psykologilla?
No kuules, luitkohan toiselta palstalta vai oletko profeetta tai kenties asiaan enemmäkin perehtynyt? :D
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9641567
- lähes nöre itsekin
joskus olen nörtin näkösella luuviullulla nähnyt missiäkin (nehän eivät ole edes kauniita ) kauniimman tyttökaverin luonnollisen & hellän &miestä hyvänä pitävän näköisen. vähän pistänyt kateeksi
- Turbo ---->
Toisilla se herääminen tapahtuu 10-20 vuotta myöhemmin kuin toisilla. Itsevarmuuskin tulee samalla. Se on luonnonlaki.
- hähää
Moi. Olet ATM ja kuulut sinkut palstalle.
- hyvähaltiatar
En usko että tulevat, mutta kaikkihan elämässä on mahdollista ;) Itselläni on 25v. poika, joka painiskelee samantyyppisten ongelmien kanssa. Olen yrittänyt rohkaista häntä lähtemään "liikkeelle" ja kohtaamaan ihmiset avoimemmin, mutta vaikuttaa, ettei hän siihen kykene (ainakaan vielä). Nettituttavuuksista hän ei jostai syystä ole innostunut. Olen miettinyt olisiko meillä mulla ihmisillä mahdollisuus auttaa tällaisia arkoja henkilöitä solmimaan parisuhteita toimimalla jonkinlaisena "puhemiehenä." Esim. itse en kuitenkaan tunne sopivia tyttökaveriehdokkaita eikä netistäkään ole löytynyt mitään asiaan sopivaa "treffi"palvelua.
- Pelkäävä nainen
Jos olet liian eristäytynyt muista naiset saattavat pelätä sinua. Ainakin itse pelkään eristäytyviä miehiä, koska he ovat vaarallisen arvaamattomia ja vaikeasti lähetyttäviä. En haluaisi päätyä kuolleeksi tälläisten miesten takia, joten en lähesty heitä mielelläni. Kaikista pahimpia ovat ne, jotka pukeutuvat pelkästään tummiin vaatteisiin, tuijottavat maata ja eristäytyvät kuuntelemalla musiikkia.
- Wuf wuf
Tällä ei nyt ehkä koko elämän ongelmia ratkaista, mutta: osta/lainaa söpö koira lenkkiseuraksi. Rakki ryntää nuuhkimaan vastaantulijoita ja vastaantulijat ryhtyvät silittelemään koiraa. Usein paijaajat ryhtyvät virittelemään jonkinlaista keskustelua ulkoiluttajan kanssakin. Sillä lailla pääset ainakin kontaktiin ihmisten kanssa. Ehkä tällä metodilla ei löydy unelmien prinsessaa, mutta saa ainakin hyvänpäiväntuttuja, joiden kanssa voi harjoitella sosiaalisia kontakteja.
Toinen keino houkutella ihmisiä juttelemaan voisi olla jonkin erikoisen ulkoilmaharrastuksen aloittaminen. Kerää pällistelijöitä ja ihmettelijöitä, mutta ei ehkä ujoilla pokka pidä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?393001Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n352238Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari482149Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa792009Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh541736Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr571469Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä161452Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451279Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1111186Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian160925