VARKAITA HAKA-KIRPPIKSELLÄ!!! VAROKAA!

FairFairy

Itselläni oli Haka-kirppiksellä pöytä - Viimeisen kerran!

Tienasin kolmen viikon aikana 180€ (surkeaa). Mutta se, mikä suorastaan v*tuttaa; 260€ arvosta (kirppishinnoilla) VARASTETTIIN pöydästäni tavaraa! Tuotteiden todellinen arvo tietty paljon enemmän. Kehtasivat varastaa pöydästäni vielä senkin jälkeen, kun oli -50% lätkä hankittu!?!

Pöydässäni oli mm. 7kpl uusia/uudenveroisia 4-5v tytön uima-asuja - KAIKKI VARASTETTIIN!
Se "onni", että ko. uikkarit ovat suurin osa uniikkeja Suomessa, koska ostin ne Englannista. Jos siis näen jonkun äpärällä minulta pöllityt uikkarit, tunnistan varmasti omani! Ja sitten muuten lävähtää, kun saan lapsen vanhemman näköpiiriini... :(

Myös meikit, hajuvedet, rintaliivit ja bile-topit häipyivät pöydästäni. Topit myös varmasti uniikkeja Suomessa, auta armias jos törmään maksamattomaan toppiini jossain v*itun Klubilla (missä tosin en käy.)!!!

Kellään yhtä p*skoja kokemuksia (ko.) kirppikseltä?

41

1840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo....

Itse lopetin toissaviikolla pöydän. 2 viikkoa tuli pidettyä pöytää, mutta eipä tarvii enään.2 viikon aikana hävisi 170,00€ tavaraa lasten vaatteista moottoripyörän osiin...

Työntekijät ei kiinnitä minkäänlaita huomiota siihen jos hälyyttimet huutaa, toteavat vaan että mene vaan.
      Tuli kyllä niin paha mieli etten aio edes siellä käydä...

• FairFairie

Tästlähin pitäydyn vain ja ainoastaan Huuto.netissä. Niistä pennosista kuitenkin joka sentti "voittoa". Ei ole ne lehmät ja teinipissish*orat varastamassa mun kamoja.... :P

Yks juttu kanssa pisti ihmetyttämään, kun avaamattomaaan alushousupakkauksiin kirjoitin "älä avaa, katso kuva" (kun alkkareiden malli näkyi kuvassa selvästi), niin johan oli avattu! Vielä molammat paketit, vaikka olivat prikulleen samanlaisia!?!? Sitten niitä pakkauksista poistettuja oi viitsitty laittaa takaisin sinne sisälle!!! Siis voi VEE mä sanon!

Ja lähes kaikista pöllityistä kamoista oli ne per*eleen hintalaput ja tyhjät pakkaukset v*ttuillakseen jätetty oikein esille siihen mun pöytään!!! Olisivat voineet viedä ne saakelisoikoon mukanaan!!!

Mä en ole pitkään aikaan ollut mistään niin raivoissani kuin tästä kirppis-jutusta!!!

• jep jep jep jep jep

Kirpputorit on otollisia paikkoja varkaille. Ei sinne kannata viedä sellaisia tavaroita jos haluaa niistä saada edes jonkulaisen hinnan.

• FairFairie

Joo, olis varmaan pitänyt tajuta pistää pöytään vaan "ota ilmaiseksi" lappu... :/

• pirunpoika

Varastetaan jopa kengännauhat paras oli jopa että meiltä varastettiin läppäri pomon pöydältä, vaikka kuinka yrität vahtia varkaita niin kyllä ne jostain kumman syystä onnistuu pöllimään kirppis tavaraa. Parsta oli kun eräs akka varasti keittiön pyödän 2 tuolilla maksamatta, kyllä niillä pokkaa riittää varastaa vaikka kuinka yrität vahtia niitä p_______ tekisi mieli viedä ne nurkan taakse ja antaa kunnolla nenään. Huomasin aikoinaan Haka kirppiksellä että siellä pöllitään tavaraan paljon, ei ne välitä vaikka pillit soi sanotaan että mene vaan että varmaan väärä hälytys ei saada sitä pientä pyllyä ylös sieltä penkiltä ja tarkistaisi ulos menijiän.

• ojeoföjoös

Itseltäni on myös joka kerta varastettu tavaraa kun olen pitänyt kirppispöytää.
        Kannattaa muuten katsoa muilta pöydiltä onko niissä sinun tavaroitasi, itse olen huomannut että ihmiset kuljettavat tavaroita pöydästäni ympäri kirppistä!

Olisi kiva kun Hakakirppiksellä olisi esim. vartijoita tms jotka hillitsisivät varastelua :)

• FairFairie
        ojeoföjoös kirjoitti:

Itseltäni on myös joka kerta varastettu tavaraa kun olen pitänyt kirppispöytää.
        Kannattaa muuten katsoa muilta pöydiltä onko niissä sinun tavaroitasi, itse olen huomannut että ihmiset kuljettavat tavaroita pöydästäni ympäri kirppistä!

Olisi kiva kun Hakakirppiksellä olisi esim. vartijoita tms jotka hillitsisivät varastelua :)

Joo, on tullut kerrettyä Haka-kirppis läpi pariinkin otteeseen, ainoatakaan pöydästä kadonnutta tuotetta ei ole löytynyt! :(

Saa nähdä kauanko ihmiset jaksavat viedä tavaraa sinne, jos keskustelu varkaista leviää! Nuo on kuitenkin aivan järkyttäviä summia, minkä arvosta varastavat...

• Äippäliinitär
        FairFairie kirjoitti:

Joo, on tullut kerrettyä Haka-kirppis läpi pariinkin otteeseen, ainoatakaan pöydästä kadonnutta tuotetta ei ole löytynyt! :(

Saa nähdä kauanko ihmiset jaksavat viedä tavaraa sinne, jos keskustelu varkaista leviää! Nuo on kuitenkin aivan järkyttäviä summia, minkä arvosta varastavat...

Uskaltaisikohan sitä ottaa pöydän Säästö-Karien kirppikseltä vai liikkuuko sielläkin varkaita? Onko kellään tietoa? Vai onko parempi vaan myydä Huuto.Netissä?

• öoejfösojdöofa
        Äippäliinitär kirjoitti:

Uskaltaisikohan sitä ottaa pöydän Säästö-Karien kirppikseltä vai liikkuuko sielläkin varkaita? Onko kellään tietoa? Vai onko parempi vaan myydä Huuto.Netissä?

Itseltäni on sieltäkin varastettu. Ja pöydät sotketaan urakalla erityisesti myymälän puoleisissa pöydissä.
        Jotkut avasivat uusia pakettejakin elektronisista laitteista joita myin, varastivat sisällön ja jättivät tyhjän pakkauksen siihen :(
        Jos on hiukankin arvokkaampaa myytävää, myisin huuto.netissä. Jos "kirppiskamaa", niin varaisin pöydän.

• höhhöhhööö
        Äippäliinitär kirjoitti:

säästö-kareilla olla ostajia..niin kuollutta siellä on joka kerta kun siellä on käynny että huh!

Enpä kyllä ihmettele niin tympeitä myyjiä siellä on ettei siellä edes huvita käydä!

• Kirppismyyjä
        höhhöhhööö kirjoitti:

säästö-kareilla olla ostajia..niin kuollutta siellä on joka kerta kun siellä on käynny että huh!

Enpä kyllä ihmettele niin tympeitä myyjiä siellä on ettei siellä edes huvita käydä!

Meillä oli juuri pöytä Hakakirppiksellä ja suuri osa myytävistä tavaroistamme varastettiin! Osa oli niin isoja ettei niitä huomaamatta ole mitenkään voinut kassojen läpi kantaa!
        Mielestäni sinne voisi palkata vartijoita tai hoitaa varastelu-asian jotenkin ettei se olisi niin helppoa.

Olen myös huomannut kassojen "asenteen" kun hälyttimet piippaavat. :( Voiko varastaminen enää helpompaa olla...

• Ikäviä juttuja

Höh. ) : itse en ole Hyvinkään kirppareillä myynyt mitään mutta olen Järvenpäässä aina välillä. Ei ikinä kannata mitään arvokkaampaa viedä myyntiin koska ihan varmasti nyysitään mistä vaan!! Huutonetti onkin oivallinen paikka myydä arvokkaampia juttuja.

• jaminäenvarasta

Tuo varastelu muuten tuntuu olevan joillekin ihan "ammatti".
      Tässä pari kk sitten yhdellä tutullani kävi ikävästi että hakakirppiksellä oli pari viikkoa pöytä ja ihmetteli, että tavaraa meni, mutta ei silti saanut kuin hieman reilut 150 euroa käteen. No sitten käytiin Keravalla kirppiksellä hieman tuon jälkeen ja hänen tavaroitaan (helposti tunnistettavia) oli myytävänä yhdessä pöydässä enemmänkin! Mutta milläs todistat, että nuo eivät ole pöydän pitäjän omia vaan varastettuja?

• FairFairie

Joo, näin luulen munkin kamoille käyneen...

Ja sitten ne s*atanan teinipissikset pöllii kaiken, missä on hilettä, niittiä, nastaa, timanttia, paljettia. Kaikki lähti! Hajuvedet, meikit, vaatteet, jopa ALUSVAATTEET!!! :(

Kuten totesin, ikinä en enää tavaraa kirppikselle vie! Shoppailen kyllä edelleen Haka-Kirppikselläkin mielelläni, mutta omia en kanna ilmaiseksi jaettaviksi!

Joku kk sen jälkeen, kun lopetin kirppispöytäni, löydin yhden kadonneen vaatteeni. Kassalla vaan vilautin sitä ja kävelin ulos!?! Kuka vaan voi siis minka van tavara nakssa sanoa että "mulla oli täällä pöytä joku aika sitten, ja löysin tän ja sen ja tän ja ton ja tän, jotka ovat omia tavaroitani"...

!!!

• jassoooo
        FairFairie kirjoitti:

Joo, näin luulen munkin kamoille käyneen...

Ja sitten ne s*atanan teinipissikset pöllii kaiken, missä on hilettä, niittiä, nastaa, timanttia, paljettia. Kaikki lähti! Hajuvedet, meikit, vaatteet, jopa ALUSVAATTEET!!! :(

Kuten totesin, ikinä en enää tavaraa kirppikselle vie! Shoppailen kyllä edelleen Haka-Kirppikselläkin mielelläni, mutta omia en kanna ilmaiseksi jaettaviksi!

Joku kk sen jälkeen, kun lopetin kirppispöytäni, löydin yhden kadonneen vaatteeni. Kassalla vaan vilautin sitä ja kävelin ulos!?! Kuka vaan voi siis minka van tavara nakssa sanoa että "mulla oli täällä pöytä joku aika sitten, ja löysin tän ja sen ja tän ja ton ja tän, jotka ovat omia tavaroitani"...

!!!

Se on sitä kirppis tunnelmaa.

• Johannaky
        jassoooo kirjoitti:

Se on sitä kirppis tunnelmaa.

Oletteko miettineet, että Kirppiksen omistajat ovat sen tehneet? minulla oli kanssa 4kk ja huomasin sen, että tavarat kyllä meni hyvin, muttei rahaa tullut sen mukaan kuin piti, joten kyllästyin ja lopetin, enkä halua ikinä sinne laittaa tavaraa myyntiin.

• FairFairie

Mistä Keravan kirppikseltä kaverisi tavarat löytyivät? Olisi kiva käydä kattomassa, oliko munkin kamat siellä... :P

• FairFairie
        FairFairie kirjoitti:

Mistä Keravan kirppikseltä kaverisi tavarat löytyivät? Olisi kiva käydä kattomassa, oliko munkin kamat siellä... :P

^ Tämä olisi siis tuohon kysymys "jaminäenvarasta 5.3.2011 13:02" viestiin...

• Jaminäenvarasta

Keravan löytö. Sieltä tuli eteen. Sori, että hieman kesti vastata tähän, ei ole ollut aikaa lukea palstaa.

• FairFairy

Hei,

Onko kellään kokemuksia myynnistä nyt tuolla uudella Hakakirppiksellä, kun siirtyi Sveitsin portaaliin? Se on paljon pienempi, kuin ollessaan Hakalassa ja parin myyjän mielestä, keiden kanssa vähän aikaa jutustelin, paljon helpompi vahtia... Tosin vahtivatkohan yhtään sen enempää kuin Hakalassakaan...

En kyllä vieläkään ole täysin päässyt yli siitä varastetun tavaran määrästä, joka meidän pöydästä aikaisemmin katosi... Mutta kevätsiivouksen jäljiltä olisi kyllä myytävää... :P

PS. Olisivat kyllä voineet pöytävuokrien hintoja alentaa, ne on järkyttävät.

• Halvalla meni mutta

Poytävuokrat on kyllä törkeät, mutta niin ne on kaikkialla muuallakin. Itselläni meni hyvin kaksi viikkoa uudella Hakakirppiksellä enkä huomannut, että mitään olisi varastettu. Nyt alussa siellä ainakin käy asiakkaita.

• ykskirppismyyjä

Kirppiksiltä varastaminen on liian helppoa. Vaikka laitat hälyn tuotteeseen niin siitä huolimatta varas saa saaliinsa. Hintalapun tulisi olla hälyn alla, varkaan on helppo poistaa oikea hintalappu ja laittaa uusi tilalle kassa ei välitä vaikka hintalappu ei ole hälyn alla myy vain tuotteen. HIntoja on joskus muuteltu mm 7:sta tehty 2:nen. Nyysitty jopa kassalle jätettyjä dvd-levyjä. Miksi fiksut varkaat ei käytä kykyjään laillisiin hommiin...

Hakakirppis liian kallis vuokara ja vielä päällee ahneus 2 % myydistä tuotteista provikkaa silkkaa ryöstöä. Säästökarien kirppiksellä mulla myynti ollut parempi ja vähemmän varastelua.

Joskus tuntuu että kaikkein parhaiten kirppishommissa pärjää paikan pitäjä.

• Myyn ja myyn ja myyn

Ei kai ne muuten niitä kirppiksiä pitäisikään, ellei ne pärjäisi parhaiten.

Ennen oli Riihimäellä tapa, ettei hälytyksellisiin tuotteisiin saanut panna hintalappua muuta kuin sen tarrakälyttimen alle. Niitä ei päässyt muuttelemaan. Se on muutoin hyvä tapa, mutta kun itse haluaa muuttaa oman tuotteensa hintaa 5 kertaa tai vaikkapa 10, niin on hankalaa käydä aina sen tuotteen kanssa kassalla tai infossa, että saa entisen hintalapun poistuksi. Itse lasken hintoja jatkuvasti, sitenhän tuote menee kaupaksi.

• Hölmöjä riittää

Kuka hölmö suostuu maksamaan tollasia pöytävuokria? Ei sitä usko ennenkuin näkee, ettei käteen jää muuta kuin vaivanpalkka pöydän vuokraajalle.

• Myyn ja myyn ja myyn

Esimerkiksi minä hölmö maksoin. Käteen jäi parilta viikolta yli 400 euroa pöytävuokran jälkeen.

Kuka hölmö tuo kirppikselle romutavaraa ja pitää samaa hintaa viikon tai kaksi, jos tuote ei mene? Ei uudista päutää, ei edes siivoa. Ei sillä tavalla kauppa käykään.

• HairHairy

Varokaa VARPAITA Haka-Kirppiksellä !!!!!, oli meinaan sen verran järeetä naishahmoo liikkeellä viikonloppuna ja yks niistä tallo mun varpaille kasa lastenvaatteita sylissään, ei ees anteeks pyydelly.

• 3$bill

Kuka vittu vie mitään rahan arvosta edes kirppikselle myytäväks tavallisiin pöytiin, itse ainakin toimin näiden suhteen periaatteella myyjänä "että jos näistä nyt jotain saa" tai "hyvä kun kelpas ees jollekin", arvokkaille tavaroille on olemassa omat myyntikanavat ja alaan erikoistuneet liikkeet, osassa kirppiksiä on kyllä edes jonkin näköiset lukitut vitriinit.

Haka-Kirppiksellä n. 90% tavarasta on ns. paskaa joihin on vaan laitettu muutamien eurojen nimellisiä hinta pyyntejä, jos joku täällä itkee omien "uniikki lasten vaatteidensa perään" niin voi voi, käytettyjä vaatteita tulisi lahjoittaa, kierrättää ilman rahallista hyötyä, nämä lumput ja lastenkrääsät hintalappuineen valitettavasti pilaavat suurimman osan kirppareista vaikka oikea osoite olisi pelastusarmeija tms.

Tämä lumppu, lasten krääsä, bile-toppi ym. ilmiö on perin suomalainen ilmiö ja kertoo ilmeisesti suomalaisten rahanahneudesta tai köyhyydestä, en ole tällaiseen törmännyt missään muualla päin maailmaa, tällainen tavara on kanavoitu muihin jakeluihin ja näistä kirpputoreista löytyy ihan oikeasti löytöjä ja mielenkiintoista tavaraa.

• Myyn ja myyn ja myyn

Miten laitat vaatteet vitriineihin?

Minulla ei ollut lumppua, osa ihan käyttämättömia ja siksi se kauppa niin hyvin kävikin.

Myös kirjat menivät hyvin kaupaksi, ei mitään kertaalleen luettava remestä ja muuta mössöä, vaan kaunokirjallisuutta ja matkakirjoja, joita ei hirveästi kirppiksellä näe. En minä niitäkään virtiiniin laittaisi.

Ai joo, oli siellä muutama jälkikasvun biletoppi, anteeksi nyt kauheesti. Mutta meni nekin, hintaa ei ollut juuri lainkaan ja ei se summa niistä kertynyt.

Ota huomioon arvostelija, että jollakulla voi kirppis olla yksi harrastus muiden joukossa, ei siellä kaikki sitä varten myy, että köyhyys ovella kolkuttaa. Minusta on mukava, kun jollakulla on käyttöä vaikkapa vaatteille, jota oloen ostanut jälkikasvulle ulkomaanmatkoilta ja joka ei sitten syystä tai toisesta ole kelvannutkaan.

• sdadsfasdfsaf

Mutta ei se silti sitä oikeuta että varastaminen on ok, oli tavarat sitten halpoja tai kalliita...

• Got good stuff

Ihmehommaa täällä!!! Ei ainakaan Espoossa oteta välistä! Onko Hyvinkäällä kaikki kirpputorit välistävetäjiä? Jo pelkkä pöytä on aivan sikahintainen!!!! Ja vieläkö te maksatte tollasesta? En kyllä maksais itse vaan laittaisin jo oman kirpparin pystyyn....

• Jos kirpparin

pito on niin hyvä bisnes miksei niitä ole enempää.Sen kun mulle kerrot niin että tämmönen tyhmempikin ymmärtää niin kiitän suuresti.

• Yksinään
        Jos kirpparin kirjoitti:

pito on niin hyvä bisnes miksei niitä ole enempää.Sen kun mulle kerrot niin että tämmönen tyhmempikin ymmärtää niin kiitän suuresti.

saa näköjään asiasta keskustella vaikka paljon asiasta ( Hyvä bisnes ) kuitenkin puhutaan.
        Ei kai kuitenkaan olekkaan kulurakenne huomioiden niinkään hyvä bisnes ?

• Lisää kirppiksiä

Jos Hyvinkäällä olis kilpailua ts. useampi kirppis, ei kukaan vuokrais tollasilla sikahinnoilla pöytiä.

• Myyn ja myyn ja myyn

Olen samaa mieltä siitä, että pöydät on törkeän hintaisia. Mutta jos kauppa käy, on ihan yhdentekevää, onko siinä hinnassa 5 euroa enempi vai vähempi. Jossain voi olla pikkuisen halvempi pöytähinta, mutta kirppis on kuolemanhiljainen.

Arvelen kuitenkin, että moni kirppis lopettaa toimintansa Suomessa lähivuosina, koska on ihan mahdoton yhtälö että pöytä maksaa viisikymppiä viikko ja tavara ei saisi maksaa mitään. Ei kirppiksillä viitsi myydä kuin asian harrastajat ja mekin 8minä ainakin) ollaan aika kypsytty tähän systeemiin.

• Poikkesin katsomassa

Paskatavaraa siellä oli Haka-kirppiksellä viikonlopulla. Kuka semmoista muka varastaa?

• FairFairy

Ilmeiseti vaan joku varastaa, kun multa katos lähes kaikki...

• Hyvinkääläinen80

FairFairylle:

Oletko miettinyt, että se joka on varastanut sinun uima-asut myy ne eteenpäin esim. huuto.netissä?
      Sieltä uima-asun ostanut ei tasan tarkkaan tiedä, että uimapuku on varastettu ja sitten sinä menet huutamaan sille ihmiselle... Tuskin niiden uima-asujen varastaja niitä itse kuule käyttää omilla lapsillaan?!!

Eiköhän nämä varastelijat ihan kuule eteenpäin myy niitä niin äkkiä kuin mahdollista.

Tänään viimeksi tuolla kirpputorilla käyneenä näin muutaman täysin potentiaalisen varkaan - puhuivat sujuvaa venäjää ;)

• FairFairy

Joo, kyllä sillon kirppiskokemukseni jälkeen seurasin jonkin aikaa ahkerasti Huuto.nettiä...

Todennäköisesti viety toiselle kirppikselle myyntiin, niinkuin jollekin muulle oli käynyt, kun huomasi omat kamansa jossain Keravan torilla... :(

• heh heh heee
      • FairFairy

8)

• kirppus

Mikäli myyn, niin otan ainoastaan yhden viikon.
      Hinnan laitan siten, että varmasti menee. 2 pv ennen loppua käyn tsekkaamassa ja loppuihin lasken vielä puolet hintaa.
      En yritäkään tavoitella mitään voittoa, pääasia, että saa vanhat kamat pois ja mahd. uutta tilalle.

Ihmetyttää nykyisin, kun jotkut pitää pöytää viikkotolkulla, eikä kama tee muuta kuin pölyttyy.
      Itse esim. jonkinverran harrastan lkotimaisen taidelasin keräystä ja täytyy sanoa, että ei ole enää mitään tolkkua pyynneissä, mm. huutiksesta saa huomattavasti edullisemmin.
      Ennen nettiä ja ihmisten lisääntynyttä tietoutta saattoi tehdä "löytöjä", mutta myyjät katsoo joltain nettiliikkeen sivuilta kipon hinnan (jossa valmiiksi ilmaa keskim 25%) ja laittaa pöytään sitten hieman alemmalla hinnalla kuin netti-pyynti. Siellähän pölyttyy, rixun molemmat KT:t on sama juttu.
      Mikäli joku aniharva kippo joskus on, niin trokari nappaa, tosin nekin puhuu nyttemmin, että ei enää kannata päivystää.
      Näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      154
      4015
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      41
      2450
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2417
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2322
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2092
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      22
      1816
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1643
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      79
      1576
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      72
      1142
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1101
    Aihe