Mahtaakohan siellä julkisessa valehtelutilaisuudessa käydä niin, että papin kysyessä , jotta "tahdotteko jne.... jne...", niin jompi kumpi sanoo, että "enpäs tahdo" ja lähtee suurieleisesti alttarilta lätkimään? Olisi siinä sensaatio, jota puitaisiin sitten mediassa pitkään. Kummatkin nähtäisi lehdistössä (ainakin Seiskassa, lue; paskalehdistössä)) tilittämässä nekkusliinalla silmiään ja kolviaan kuivaten, jotta miten paljon toinen toistaan rakastaa, mutta ei siitä sittenkään tullut mitään, koska julkisuus on kirosana. Oh, sitä dramatiikkaa ja tunteiden myllerrystä.
Ensimmäisen rahannettoamisvaiheen mentyä ohitse (lue; suurin kohu on laantunut ja rahaa tarttis taas vähän saada), otsikoissa on, että "Olemme Arton kanssa palanneet yhteen ja suunnittelemme kesä-.... syys-... talvihäitämme", mutta nyt olemme varovaisia ja emme kerro tarkempaa jankohtaa. Ja kohta Seiska paljastaa, että häät ovat silloin ja silloin.
Jos ne meneekin naimisiin kaikesta huolimati, niin sitten me saadaan nauttia jonkun aikaa Tuksun rouvan päivistä. Tuksu kokkaa, Tuksu tekee puolisolleen ruokaa Artsin tullessa ruokkiksella kotiin katsomaan pikku?vaimoaan, Tuksu tamppaa mattoja, Tuksu pesee pyykkiä pyykkilautaa hinkaten korkkarit jalassa ja peffa pystyssä, Tuksu siivoaa, Tuksu luuttuaa, Tuksu äitiysnevolassa, vaikka Artsilta on piuhat poikki.............. jne.....
Täytyy sanoa, että ei Tuksu tyhmä ole. Se osaa tehdä rahaa tempuillaan. Suomalaisittain; bisnes is bisnes ja sen Tuksu osaa.
Tuksun ja Artsin häät
40
2123
Vastaukset
- varmaan huomasi
Maria showssa Tuksu vihjasi että tämä naimisiinmeno on ensimmäinen kerta. Tuksu myös samassa lauseessa tarkensi että hänen kohdallaan ei suinkaan viimeinen. Ainakin pari uusintakertaa on siis jo suunnitelmissa. Riittääkö seiskalla rahat vai vaihtuuko sponsori välillä?
- Busted jälleen kerra
Näätä mikä näätä toi railin trolli on..yhtä sekaisin kuin tuksukin.
Niin tekopyhää paskaa kuin olla ja voi.." Mitään en ole kirjoittanut, saati näätinyt"
Busted
- Johannes Korpivaara
Kommentoimatta erikseen julkkujen ja muiden tölväilyjä, suurinta sirkusta saa aikaan täällä ja lähiökuppiloissa mutisevat kansanjätteet. Kommentoidaan "paskalehdistöä" ja inistään kuinka kaikki on muka maksettua.
Voi aikoja.
Hyvä esimerkki on nimimerkki AdaFlink. Vuohi tai tamma, ihan sama, ruikuttaa palstoilla kuinka lehdet kirjoittavat näiden jauhopäiden elämästä...hmmm.
Mitä AdaFlink tekee kirjoittamassa mielipiteitään tällä palstalla? HÄN TEKEE SITÄ SAMAA KUIN "PASKALEHDISTÖ" eli kirjoittaa , kommentoi ja pohtii kahden pipipään elämästä, mutta hänen kaksinaismoralisminsa kuvottaa. Lehdistö kirjoittaa kuinka asiat tapahtuu ja mitä tapahtuu.
Esim. Seiskalla on parhaimmillaan vajaa MILJOONA lukijaa kuukaudessa (Levikkimittaus) ja toisaalta taas Tuksu oli yhdessä vaiheessa kolmanneksi Googlatuin nimi Suomessa, joten kansa saa mitä se haluaa!!!
Mutta lehdistö ei sorru piilottelemaan nimimerkin taakse moralisoimaan miksi jotkut tekevät jotain mistä jotkut kirjoittavat, hyi kauheaanyyyh.
Jos Tuskun ja Arton elämä ei kiinnosta ihmisiä, ei lehtiä osteta, ja päin vastoin. Mieti sitä AdaFlink!- AdaFlink
... höpise turhia. Klikkaamalla Suomi24:n opastamalla tavalla nikkiäni, niin henkilöllisyyteni on sinunkin luettavissasi. Etkö itse kirjoita nikillä? Et ainakaan ole rekannut "nimeäsi", joten voit olla vaan yksi tuhansista nimettöminä kirjoittavista. Eli ihan kuka vaan ja sitten kehtaat vielä arvostella muita nimettöminä kirjoittavia.
Ja mitä Tuksuun tulee, niin kyllähän sen sekoilu kiinnostaa lukijoita. Hupiahan se kansalle tarjoaa. Juuri sitä mistä kansa pitää. Tuksupa osaa vaan tehdä rahaa sillä, että se sekoilee. Sitähän ei monet osaa. Ei kaikista ole heittäytymään pelleksi ja yleisen naurun kohteeksi ihan tosta vaan. Täytyy vaan toivoa, että Tuksulla on hyvät verkostot tukenaan, kun "paskalehdistö" hylkää sen tai sen maailma muuten vaan romahtaa.
Seiska on oikeesti paskalehti. En ole koskaan ostanut sitä, enkä tule ostamaan. En ole edes kaupan kassajonossa lukenut sen etusivua, saati sitten sivuja selaillu. - Kysyypi epätietoinen
AdaFlink kirjoitti:
... höpise turhia. Klikkaamalla Suomi24:n opastamalla tavalla nikkiäni, niin henkilöllisyyteni on sinunkin luettavissasi. Etkö itse kirjoita nikillä? Et ainakaan ole rekannut "nimeäsi", joten voit olla vaan yksi tuhansista nimettöminä kirjoittavista. Eli ihan kuka vaan ja sitten kehtaat vielä arvostella muita nimettöminä kirjoittavia.
Ja mitä Tuksuun tulee, niin kyllähän sen sekoilu kiinnostaa lukijoita. Hupiahan se kansalle tarjoaa. Juuri sitä mistä kansa pitää. Tuksupa osaa vaan tehdä rahaa sillä, että se sekoilee. Sitähän ei monet osaa. Ei kaikista ole heittäytymään pelleksi ja yleisen naurun kohteeksi ihan tosta vaan. Täytyy vaan toivoa, että Tuksulla on hyvät verkostot tukenaan, kun "paskalehdistö" hylkää sen tai sen maailma muuten vaan romahtaa.
Seiska on oikeesti paskalehti. En ole koskaan ostanut sitä, enkä tule ostamaan. En ole edes kaupan kassajonossa lukenut sen etusivua, saati sitten sivuja selaillu.Mistä voi tietää jonkun olevan paskaa jos ei sitä oo maistanu?
- HOHHOIJAAKATA
AdaFlink kirjoitti:
... höpise turhia. Klikkaamalla Suomi24:n opastamalla tavalla nikkiäni, niin henkilöllisyyteni on sinunkin luettavissasi. Etkö itse kirjoita nikillä? Et ainakaan ole rekannut "nimeäsi", joten voit olla vaan yksi tuhansista nimettöminä kirjoittavista. Eli ihan kuka vaan ja sitten kehtaat vielä arvostella muita nimettöminä kirjoittavia.
Ja mitä Tuksuun tulee, niin kyllähän sen sekoilu kiinnostaa lukijoita. Hupiahan se kansalle tarjoaa. Juuri sitä mistä kansa pitää. Tuksupa osaa vaan tehdä rahaa sillä, että se sekoilee. Sitähän ei monet osaa. Ei kaikista ole heittäytymään pelleksi ja yleisen naurun kohteeksi ihan tosta vaan. Täytyy vaan toivoa, että Tuksulla on hyvät verkostot tukenaan, kun "paskalehdistö" hylkää sen tai sen maailma muuten vaan romahtaa.
Seiska on oikeesti paskalehti. En ole koskaan ostanut sitä, enkä tule ostamaan. En ole edes kaupan kassajonossa lukenut sen etusivua, saati sitten sivuja selaillu.Mistä helvetistä KaksinaamaAdaFlink voi tietää mitä seiskassa on jos ei ole sitä koskaan lukenu tai etusivua nähnyt???
V...u mikä pelle47! - Kohukattila
AdaFlink kirjoitti:
... höpise turhia. Klikkaamalla Suomi24:n opastamalla tavalla nikkiäni, niin henkilöllisyyteni on sinunkin luettavissasi. Etkö itse kirjoita nikillä? Et ainakaan ole rekannut "nimeäsi", joten voit olla vaan yksi tuhansista nimettöminä kirjoittavista. Eli ihan kuka vaan ja sitten kehtaat vielä arvostella muita nimettöminä kirjoittavia.
Ja mitä Tuksuun tulee, niin kyllähän sen sekoilu kiinnostaa lukijoita. Hupiahan se kansalle tarjoaa. Juuri sitä mistä kansa pitää. Tuksupa osaa vaan tehdä rahaa sillä, että se sekoilee. Sitähän ei monet osaa. Ei kaikista ole heittäytymään pelleksi ja yleisen naurun kohteeksi ihan tosta vaan. Täytyy vaan toivoa, että Tuksulla on hyvät verkostot tukenaan, kun "paskalehdistö" hylkää sen tai sen maailma muuten vaan romahtaa.
Seiska on oikeesti paskalehti. En ole koskaan ostanut sitä, enkä tule ostamaan. En ole edes kaupan kassajonossa lukenut sen etusivua, saati sitten sivuja selaillu."En ole koskaan ostanut sitä, enkä tule ostamaan. En ole edes kaupan kassajonossa lukenut sen etusivua, saati sitten sivuja selaillu."
MUAAAHAHAAAHAHAHAHAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Päivän paras!!!!! - Adam Flinkkilä Korso
AdaFlink kirjoitti:
... höpise turhia. Klikkaamalla Suomi24:n opastamalla tavalla nikkiäni, niin henkilöllisyyteni on sinunkin luettavissasi. Etkö itse kirjoita nikillä? Et ainakaan ole rekannut "nimeäsi", joten voit olla vaan yksi tuhansista nimettöminä kirjoittavista. Eli ihan kuka vaan ja sitten kehtaat vielä arvostella muita nimettöminä kirjoittavia.
Ja mitä Tuksuun tulee, niin kyllähän sen sekoilu kiinnostaa lukijoita. Hupiahan se kansalle tarjoaa. Juuri sitä mistä kansa pitää. Tuksupa osaa vaan tehdä rahaa sillä, että se sekoilee. Sitähän ei monet osaa. Ei kaikista ole heittäytymään pelleksi ja yleisen naurun kohteeksi ihan tosta vaan. Täytyy vaan toivoa, että Tuksulla on hyvät verkostot tukenaan, kun "paskalehdistö" hylkää sen tai sen maailma muuten vaan romahtaa.
Seiska on oikeesti paskalehti. En ole koskaan ostanut sitä, enkä tule ostamaan. En ole edes kaupan kassajonossa lukenut sen etusivua, saati sitten sivuja selaillu.Rek rek rek rek rekkaan sut ku ku kuku en muuta os os ososos osaa.
- TeippiNenonen
AdaFlink kirjoitti:
... höpise turhia. Klikkaamalla Suomi24:n opastamalla tavalla nikkiäni, niin henkilöllisyyteni on sinunkin luettavissasi. Etkö itse kirjoita nikillä? Et ainakaan ole rekannut "nimeäsi", joten voit olla vaan yksi tuhansista nimettöminä kirjoittavista. Eli ihan kuka vaan ja sitten kehtaat vielä arvostella muita nimettöminä kirjoittavia.
Ja mitä Tuksuun tulee, niin kyllähän sen sekoilu kiinnostaa lukijoita. Hupiahan se kansalle tarjoaa. Juuri sitä mistä kansa pitää. Tuksupa osaa vaan tehdä rahaa sillä, että se sekoilee. Sitähän ei monet osaa. Ei kaikista ole heittäytymään pelleksi ja yleisen naurun kohteeksi ihan tosta vaan. Täytyy vaan toivoa, että Tuksulla on hyvät verkostot tukenaan, kun "paskalehdistö" hylkää sen tai sen maailma muuten vaan romahtaa.
Seiska on oikeesti paskalehti. En ole koskaan ostanut sitä, enkä tule ostamaan. En ole edes kaupan kassajonossa lukenut sen etusivua, saati sitten sivuja selaillu.adaflinkillä on musta teippi näytön oikessa laidassa ettei seiskan mainos saastuta sen tietokonetta ja puhdasta sielua.
- TwoFaceFlink
AdaFlink kirjoitti:
... höpise turhia. Klikkaamalla Suomi24:n opastamalla tavalla nikkiäni, niin henkilöllisyyteni on sinunkin luettavissasi. Etkö itse kirjoita nikillä? Et ainakaan ole rekannut "nimeäsi", joten voit olla vaan yksi tuhansista nimettöminä kirjoittavista. Eli ihan kuka vaan ja sitten kehtaat vielä arvostella muita nimettöminä kirjoittavia.
Ja mitä Tuksuun tulee, niin kyllähän sen sekoilu kiinnostaa lukijoita. Hupiahan se kansalle tarjoaa. Juuri sitä mistä kansa pitää. Tuksupa osaa vaan tehdä rahaa sillä, että se sekoilee. Sitähän ei monet osaa. Ei kaikista ole heittäytymään pelleksi ja yleisen naurun kohteeksi ihan tosta vaan. Täytyy vaan toivoa, että Tuksulla on hyvät verkostot tukenaan, kun "paskalehdistö" hylkää sen tai sen maailma muuten vaan romahtaa.
Seiska on oikeesti paskalehti. En ole koskaan ostanut sitä, enkä tule ostamaan. En ole edes kaupan kassajonossa lukenut sen etusivua, saati sitten sivuja selaillu.http://www.seiska.fi/julkkisblogit/johannatukiainen
Ai mutta sullahan olikin se jo suosikeissasi. Tsori. - AdaFlink
TeippiNenonen kirjoitti:
adaflinkillä on musta teippi näytön oikessa laidassa ettei seiskan mainos saastuta sen tietokonetta ja puhdasta sielua.
... näkyy olevan vaikeaa. Sanoin; en ole koskaan Seiskaa ostanut (enkä osta) tai edes lukenut sitä kassajonossa. En siis ole tuhlannut siihen lehteen sentin senttiä. Mitä tulee noihin mainoksiin tuossa oikealla, niin niiden lukeminen lienee vielä ilmaista. Tod.näköisesti niitä klikkaamalla jotkut saavat "tuloja", jos tarpeeksi usein niitä klikataan, mutta enhän minä niitä maksa.
Joten hopi hopi käymään peruskoulu loppuun.
Ja kyllä luen (tartteeko sanoa, lue; netistä) Tuksusta ja sen sekoilusta silloin, kun ei ole muuta tähdellisempää tekemistä. Tuksuhan on likimain koko kansan sylkykuppi, mutta pirun hyvin se on kestänyt kaiken loan, mitä sen päälle heitetään. - Elämän Hankkinut
AdaFlink kirjoitti:
... näkyy olevan vaikeaa. Sanoin; en ole koskaan Seiskaa ostanut (enkä osta) tai edes lukenut sitä kassajonossa. En siis ole tuhlannut siihen lehteen sentin senttiä. Mitä tulee noihin mainoksiin tuossa oikealla, niin niiden lukeminen lienee vielä ilmaista. Tod.näköisesti niitä klikkaamalla jotkut saavat "tuloja", jos tarpeeksi usein niitä klikataan, mutta enhän minä niitä maksa.
Joten hopi hopi käymään peruskoulu loppuun.
Ja kyllä luen (tartteeko sanoa, lue; netistä) Tuksusta ja sen sekoilusta silloin, kun ei ole muuta tähdellisempää tekemistä. Tuksuhan on likimain koko kansan sylkykuppi, mutta pirun hyvin se on kestänyt kaiken loan, mitä sen päälle heitetään.Nunca he visto tan estúpido como el autor es AdaFlink
- AdaFlink
Elämän Hankkinut kirjoitti:
Nunca he visto tan estúpido como el autor es AdaFlink
... että seiska on paskalehti?
- Runk Vinkki
AdaFlink kirjoitti:
... näkyy olevan vaikeaa. Sanoin; en ole koskaan Seiskaa ostanut (enkä osta) tai edes lukenut sitä kassajonossa. En siis ole tuhlannut siihen lehteen sentin senttiä. Mitä tulee noihin mainoksiin tuossa oikealla, niin niiden lukeminen lienee vielä ilmaista. Tod.näköisesti niitä klikkaamalla jotkut saavat "tuloja", jos tarpeeksi usein niitä klikataan, mutta enhän minä niitä maksa.
Joten hopi hopi käymään peruskoulu loppuun.
Ja kyllä luen (tartteeko sanoa, lue; netistä) Tuksusta ja sen sekoilusta silloin, kun ei ole muuta tähdellisempää tekemistä. Tuksuhan on likimain koko kansan sylkykuppi, mutta pirun hyvin se on kestänyt kaiken loan, mitä sen päälle heitetään.Moi AdaFlink!
Mitä sinne naapuritoimitukseen tänään kuuluu?
Vähän hiljaista tuntuu olevan.
Älä huoli, jätin vanhan Seiskan teidän vessaan, sen missä Tuksu on saunassa.
Muista pyyhkiä seinä käyntisi jälkeen. Käsipaperia on siellä lavuaarin alakaapissa...vink vink... - AdaFlink
Runk Vinkki kirjoitti:
Moi AdaFlink!
Mitä sinne naapuritoimitukseen tänään kuuluu?
Vähän hiljaista tuntuu olevan.
Älä huoli, jätin vanhan Seiskan teidän vessaan, sen missä Tuksu on saunassa.
Muista pyyhkiä seinä käyntisi jälkeen. Käsipaperia on siellä lavuaarin alakaapissa...vink vink...... huoleti. Ada ei ole minkään kilpailevan lehden toimituksessa hommissa.
- Ime Hesari munaa
AdaFlink kirjoitti:
... huoleti. Ada ei ole minkään kilpailevan lehden toimituksessa hommissa.
myös elimesi? Vai onko se liian rahvasta?
- FlinkAda
AdaFlink kirjoitti:
... huoleti. Ada ei ole minkään kilpailevan lehden toimituksessa hommissa.
...että hesari on paska lehti?
- AdaFlink
FlinkAda kirjoitti:
...että hesari on paska lehti?
... Hesari on paskalehti, niin sitten se hänen mielestään on paskalehti. Kait nyt jokainen voi olla mitä mieltä haluaa. Ei kaikkien tartte tykätä kaikesta.
Jotkut tykkää Seiskasta, mutta minä en edes niin alas vajoa, että tilaisin sen. Johan sitä sais hävetä silmät päästään, kun menis postilaatikolle hakemaan päivän postia ja naapuri näkisi lehden. Ainakin pitäisi ekana kytätä, ettei naapurit ole lähistöllä ja sittenkin ottaa vielä varmuuden vuoksi musta roskapussi taskuun tuomaan turvallisuutta, jotta moisen tekeleen voisi tarvittaessa nopeasti piilottaa. - 7 vakiotilaaja.
AdaFlink kirjoitti:
... Hesari on paskalehti, niin sitten se hänen mielestään on paskalehti. Kait nyt jokainen voi olla mitä mieltä haluaa. Ei kaikkien tartte tykätä kaikesta.
Jotkut tykkää Seiskasta, mutta minä en edes niin alas vajoa, että tilaisin sen. Johan sitä sais hävetä silmät päästään, kun menis postilaatikolle hakemaan päivän postia ja naapuri näkisi lehden. Ainakin pitäisi ekana kytätä, ettei naapurit ole lähistöllä ja sittenkin ottaa vielä varmuuden vuoksi musta roskapussi taskuun tuomaan turvallisuutta, jotta moisen tekeleen voisi tarvittaessa nopeasti piilottaa."Jotkut tykkää Seiskasta, mutta minä en edes niin alas vajoa, että tilaisin sen. Johan sitä sais hävetä silmät päästään, kun blaaa blaaa blaaa..."
Eiköhän tämä kommentti kerro Railista kaiken.
Onneksi Suomessa sallitaan sananvapaus, koska muuten Raili olisi ensimmäisenä sytyttämässä rovioita vapaasti ajattelevien ihmisten jalkojen alla. - FlinkAda
AdaFlink kirjoitti:
... Hesari on paskalehti, niin sitten se hänen mielestään on paskalehti. Kait nyt jokainen voi olla mitä mieltä haluaa. Ei kaikkien tartte tykätä kaikesta.
Jotkut tykkää Seiskasta, mutta minä en edes niin alas vajoa, että tilaisin sen. Johan sitä sais hävetä silmät päästään, kun menis postilaatikolle hakemaan päivän postia ja naapuri näkisi lehden. Ainakin pitäisi ekana kytätä, ettei naapurit ole lähistöllä ja sittenkin ottaa vielä varmuuden vuoksi musta roskapussi taskuun tuomaan turvallisuutta, jotta moisen tekeleen voisi tarvittaessa nopeasti piilottaa....että Raili Suominen (nimimerkki sekin!!!) on paska ihminen?
- Terveisiä Vaasasta
AdaFlink kirjoitti:
... Hesari on paskalehti, niin sitten se hänen mielestään on paskalehti. Kait nyt jokainen voi olla mitä mieltä haluaa. Ei kaikkien tartte tykätä kaikesta.
Jotkut tykkää Seiskasta, mutta minä en edes niin alas vajoa, että tilaisin sen. Johan sitä sais hävetä silmät päästään, kun menis postilaatikolle hakemaan päivän postia ja naapuri näkisi lehden. Ainakin pitäisi ekana kytätä, ettei naapurit ole lähistöllä ja sittenkin ottaa vielä varmuuden vuoksi musta roskapussi taskuun tuomaan turvallisuutta, jotta moisen tekeleen voisi tarvittaessa nopeasti piilottaa.Näin kirjoittaa entinen "kulttuuritoimittaja" Turusta!
Nyt oksennan ja työnnän sormeni anukseen! Sehän kulttuuria!
Olen haistanut siemenen nesteen, se on taidetta! - AdaFlink
FlinkAda kirjoitti:
...että Raili Suominen (nimimerkki sekin!!!) on paska ihminen?
... saat sanoa. Jos mä sun mielestä olen paska ihminen, niin sitten mä sun mielestä olen paska ihminen. Eikä muuten ole nimimerkki tuo Raili Suominen. Ihan se on mun ristimänimeni. Mä olen reilu ja kehtaan kirjoittaa tunnettuna toisin kuin eräät.
- JO TÄNÄÄN!
Huijarit vastuuseen!
- RAILI KORSOSTA
Paljonko ne on velkaa sulle?
Itse lainasin niille 5000 postilaatikon kulmalla, koska ne oli niin mukavan oloisia.
Luin Seiskasta että ne on muillekin velkaa. - antidorkka
RAILI KORSOSTA kirjoitti:
Paljonko ne on velkaa sulle?
Itse lainasin niille 5000 postilaatikon kulmalla, koska ne oli niin mukavan oloisia.
Luin Seiskasta että ne on muillekin velkaa.Hei, lainaa myös meille!!!!!!!!! vaikka 2500 "postilaatikon kulmalla, koska olemme niin mukavan oloisia"! Vitun dorkka, tyhmäkö oot RAILI KORSOSTA??
- Porin Poika Punkalta
Big-Wood's kennel sai alkunsa kun Raili Suominen FIN MVA Eleanora synnytti ensimmäisen pentueensa kesäkuussa 1985.
Raili Suominen tykkää: LVI (laita vittu ite)
Raili Suominen blogikirjoitus 'Ei ole karhulla sudella tai muullakaan pedolla tilaa Suomessa'
Kulttuuritoimittaja synnyttää koiria, haistattaa vittua ja tappaisi petoeläimet Suomesta.
Hänellä on todellakin syytä pelätä 7 päivää.- AdaFlink
... haluaisin tappaa petoeläimiä. Vaikka mulla metsästyskortti onkin, niin yhtäkään eläintä en ole koskaan ampunut. Petoeläimet kuuluvat Suomen luontoon ja ne ovat yksi hyvin suuri osa elinympäristöämme.
Ei sitten tullut mieleen, että samannimisiä on Suomessa montakin? - TurunSanomatHaisee
AdaFlink kirjoitti:
... haluaisin tappaa petoeläimiä. Vaikka mulla metsästyskortti onkin, niin yhtäkään eläintä en ole koskaan ampunut. Petoeläimet kuuluvat Suomen luontoon ja ne ovat yksi hyvin suuri osa elinympäristöämme.
Ei sitten tullut mieleen, että samannimisiä on Suomessa montakin?Millä perustein kulttuuritoimittaja voi tuomita "paskalehtiä" jos hän ei ole niitä lukenut?
Netissähän on samat artikkelit kuin printeissä, kirjoitettuna vain eri sanoin joita "kulttuuritoimittaja" omien sanojensa mukaan kuitenkin lukee. Onko painettu sana erilainen, kuin pikselisana?
Onko lehdessä kirjoitettu julkkisjuoru paskempaa, kuin juoru netistä luettuna.
Jääkö paskanhaju nenään jos sen työntää persereikään silmät kiinni tai auki?
Kummallista, jota ei ymmärrä porilainenkaan, mutta se on kai sitä korkeakulttuuria. - AdaFlink
TurunSanomatHaisee kirjoitti:
Millä perustein kulttuuritoimittaja voi tuomita "paskalehtiä" jos hän ei ole niitä lukenut?
Netissähän on samat artikkelit kuin printeissä, kirjoitettuna vain eri sanoin joita "kulttuuritoimittaja" omien sanojensa mukaan kuitenkin lukee. Onko painettu sana erilainen, kuin pikselisana?
Onko lehdessä kirjoitettu julkkisjuoru paskempaa, kuin juoru netistä luettuna.
Jääkö paskanhaju nenään jos sen työntää persereikään silmät kiinni tai auki?
Kummallista, jota ei ymmärrä porilainenkaan, mutta se on kai sitä korkeakulttuuria...., jotta miten joku kulttuuritoimittaja voi tuomita ..... ja plääp....plääp?
Minä en tiedä kulttuurista yhtään enempää, kuin sika hopealusikasta. Eikä kulttuuri ole minusta edes kovinkaan kiinnostavaa. Kumma kun kulttuuriin aina ammennetaan rahaa veronmaksajien lompakosta, vaikka suurin osa ei edes käytä kaikenmaailman kulttuuriin liittyviä palveluita.
En siis ole tuo henkilö, johon viitataan. - Letmeoverthis
AdaFlink kirjoitti:
..., jotta miten joku kulttuuritoimittaja voi tuomita ..... ja plääp....plääp?
Minä en tiedä kulttuurista yhtään enempää, kuin sika hopealusikasta. Eikä kulttuuri ole minusta edes kovinkaan kiinnostavaa. Kumma kun kulttuuriin aina ammennetaan rahaa veronmaksajien lompakosta, vaikka suurin osa ei edes käytä kaikenmaailman kulttuuriin liittyviä palveluita.
En siis ole tuo henkilö, johon viitataan....JOTEN ÄLÄ JAUHA PASKAA.
- Riistakokki
AdaFlink kirjoitti:
... haluaisin tappaa petoeläimiä. Vaikka mulla metsästyskortti onkin, niin yhtäkään eläintä en ole koskaan ampunut. Petoeläimet kuuluvat Suomen luontoon ja ne ovat yksi hyvin suuri osa elinympäristöämme.
Ei sitten tullut mieleen, että samannimisiä on Suomessa montakin?"Vaikka mulla metsästyskortti onkin, niin yhtäkään eläintä en ole koskaan ampunut."
Miksi?
Minä kyllä ammun ja saaliini sen jälkeen syön. Tuhoeläimiä ammun vähentääkseni niitä, mutta muu saalis on ruuaksi käytettäväksi. - AdaFlink
Riistakokki kirjoitti:
"Vaikka mulla metsästyskortti onkin, niin yhtäkään eläintä en ole koskaan ampunut."
Miksi?
Minä kyllä ammun ja saaliini sen jälkeen syön. Tuhoeläimiä ammun vähentääkseni niitä, mutta muu saalis on ruuaksi käytettäväksi.... ollut mulla pakollinen töiden takia. Olen aikapäiviä sitten metsätalousinsinööriopiskelijana suorittanut työharjoittelun MKJ:llä, joten on luonnollista, että multa vaadittiin metsästäjäntutkinto. En ole edes asetta hankkinu, vaikka tuolla kortilla sen luonnollisesti saisi. En vaan tee tussarilla mitään, koska en hennois ampua yhtäkään elukkaa, etenkin jos se ehtis katsoa mua silmiin. Loukussa olleelle minkillekin annoin kenkää, kun se katso mua silmiin. Sanoin sille, että kattookin, ettei enää loukkuun eksy, koska ensi kerralla joku muu saattaa kokea loukun.
- Tyhjää...tyhmää...
Turha koko tämä ketju, yhtä turha kuin aiheensa.
- KuismanKukka
Päätit kuitenkin nostaa sen taas uudestaan esiin ;-)
- Ikifani
KuismanKukka kirjoitti:
Päätit kuitenkin nostaa sen taas uudestaan esiin ;-)
Ihanata ihanata vaan missä on Arto?
- Vale, mikä vale!!!!!
Kyllä olet mestariluokan valehtelija....
Mitään en ole kirjoittanut.
En ole tuo ja tuo ihminen......jep jep.
Sut on havaittu jo aikaa sitten ja paljastettu! Huumoriahan tuo on. Ei tuossa ole mitään loukkaavaa saati sitten vainoamista.
Helpotin sun työtä ja tein haun nikillä "AdaFlink" ja kotimaiset julkkisjuorut (toivottavasti linkki toimii). Kuten huomaat, niin vähän olen kantaa ottanut Johannan sekoiluihin. Tulisko tuosta jopa jotain 3 kertaa/vuosi. Sehän tarkoittaisi sitä että , noin joka neljäs kuukausi olisin keskimäärin käynyt morjestamassa forumilla.
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/tid:3359 sort_name:"AdaFlink"?sort=created&perpage=25&term_keywords=- huumoria tämäkin....
luotettavalta taholta sain tietää veljeni tyttären myyvän persettä saadakseen päivittäisen huumeannoksensa. Tyttö on 17 v. ja otettu huostaan muutama vuosi sitten.
- 3-vuotishääpäivä!
Eilen - 26.2.14 - tuli tasan kolme vuotta täyteen Tuksun ja Arton iki-ihanista häistä!
- Kalinkamainen
Henna Kalinaisen piti olla häissä morsiusneitona, mutta hän teki oharit.
Nyt netissä liikkuu viitteitä, että Tuksu olisi näinä päivinä Kalinaisen hoteissa, eli vaihtanut taas asemapaikkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701