Ujo mies"21" vailla neuvoja

mies21 vaillaneuvoja

Moi!

Olen 21v miehen alku ja edelleen poikuustallella... Seksi halut todellakin on kovat, mutta olen ujo...
Olen ulkonäöltäni komea ja lihaksikas ja huomaan kaupungillakin kun naiset katsovat perääni, mutta en vain uskalla ikinä jutella heille mitään... eikä hekään kyllä missään kauppakeskusella tartu hihastakiinni ja ala puhua.. kävelen vain yleensä katseiden ohi! :(

Mitä minun pitäisi tehdä esim kaupassa kun näen naisen joka värähtää kokokehossa ja ajattelen että tuossa hän on ja saan ehkä häneltä katseita.. Menenkö juttelemaan?? Mitä sanon??
Ongelmani on myös se että en pysty katsomaan ihmistä silmiin kovin pitkään vaikka haluaisin.. Kun näen "sen naisen" katsovan minua silmiin katson hetken takasin ja ehkä hymyilen mutta sitten sydän alkaa hakkaamaan ja kylmähiki astuu pintaan -> katse vaipuu alas ja asia jää siihen... saatan vielä ohikäveltyäni vilkaista taakse ja katsoa häntä... Miten voin aloittaa suhteen tai edes saada yhdenillan juttuja kun en tiedä mitä puhuisin... pitääkö minun vain tuijottaa naistsa silmiin ja hymnyillä ja odottaa häneltä merkkiä vai mitä teen hyvät ihmiset auttakaa!! :// kavereita ei paljon minulla ole ja heidän kauttaan en naisten kansaa pääse kommunikoimaan..
Töissä tietysti tulen hyvin juttuun naistyökavereideni kanssa sis: 20-50v naisten... kaikki ovat hämmästelleetkin että olen sinkku... Ongelma siis on vielä se että tämä ujous tapahtuu ensinnäkin niiden kanssa ketkä haluttaa tai kiinnostaa! ..Ne jotka eiv'ät kiinnosta sillätavalla tai en ainakaan ajattele asiaa niin ni eiole mitään kommunikaatio vaikeuksia??... :S Pitäisikö vian ottaa baarista joku joka ei kiinnosta että saisi edes poikuuden pois vai menenkö huoriin..

Kai tästä jotain tolkkua saitte. Kiitos jo aavuista, neuvoista, kommenteista!

12

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghuiytcxvbn

Taas tätä samaa. Monesti olet jo postannut tätä samaa hieman eri muodoissa tänne ja muille palstoille.

"Meiti": lopeta jo.

• 4+10

Mikä siinä on niin iso asia, että täälläkin monet jahkaavat sitä kuukausi- tai jopa vuosikausia? Mene jo tänään ja ongelma on ratkaistu.

ÄLÄ tee myöhemmin elämässä sitä virhettä,että haluat tyttöystävällesi kertoa kaiken menneisyydestäsi. Maksullisissa käyminen, kun huolehdit ehkäisystä, ei ole asia josta kannattaisi kertoa. Hoida poikuus pois jotta pääset siitä paineesta, sen jälkeen pystyt luultavasti suhtautumaan luonnollisemmin naisiin. Ammattilaiselle olet ihanneasiakas; hyvännäköinen nuori mies, jolla ei ole mitään pervoja vaatimuksia. Molemmat voittavat.

En tiedä mistä maksullisen helpoimmin löytää (olen itse nainen joten ei ole kokemusta) mutta kysy vaikka seksipalstalta. Jos sihteeriopisto-sivusto on edelleen olemassa niin sieltä ainakin luulisi löytyvän apua.

• mies21 vaillaneuvoja

Enemmin seurustella tahtoisin kun poikuuden menettäisin... siinä samassa se tietysti menee... tänäänkin varmaan vaa himassa kun ei kiinnosta dokaa tai lähteä baariin.. voisihan sitä tussua tuolta baarista saada mutta siihenkin menisi rahaa.. tarjota drinkki, juoda itse (ei kiinnosta) maksaa taksi kyyti meille.. Kumppania tässä kaipaan jonka kanssa voisi viettää laatuaikaa, katsoa elokuvia, tehdä ruokaa, keskustella, käydä ulkona olla vain... jopa riidellä, väitellä. ...en siis ole ikinä seurustellut.

• uiytcvbhj
        mies21 vaillaneuvoja kirjoitti:

Enemmin seurustella tahtoisin kun poikuuden menettäisin... siinä samassa se tietysti menee... tänäänkin varmaan vaa himassa kun ei kiinnosta dokaa tai lähteä baariin.. voisihan sitä tussua tuolta baarista saada mutta siihenkin menisi rahaa.. tarjota drinkki, juoda itse (ei kiinnosta) maksaa taksi kyyti meille.. Kumppania tässä kaipaan jonka kanssa voisi viettää laatuaikaa, katsoa elokuvia, tehdä ruokaa, keskustella, käydä ulkona olla vain... jopa riidellä, väitellä. ...en siis ole ikinä seurustellut.

Lopeta sekotrollailusi, meiti!

• 6+7
        mies21 vaillaneuvoja kirjoitti:

omasta tekstistäsi:

Pitäisikö vian ottaa baarista joku joka ei kiinnosta että saisi edes poikuuden pois vai menenkö huoriin..

Ei tuo seurustelukaipuulta kuulosta.

• femme20
        6+7 kirjoitti:

omasta tekstistäsi:

Pitäisikö vian ottaa baarista joku joka ei kiinnosta että saisi edes poikuuden pois vai menenkö huoriin..

Ei tuo seurustelukaipuulta kuulosta.

Tuntemuksesi kuulostavat varsin tutuilta,ainut ero vain,että olen nainen. Täytän pian 21,ja neitsyys tallella..Itsellä takana pari lyhyttä suhdetta. Olen myös ujo,mutta sopivan tilaisuuden tullen osaan toimia jotenkuten. Olen tehnyt aloitteen kerran,eikä se niin kauheaa ollut ;) Täytyy vaan uskaltaa avata suunsa silläkin uhalla että pakit tulee. Täytyy vain ajatella,ettei ole mitään menetettävää,päin vastoin! Kuulostaa ehkä kliseiseltä mutta silti. Huoriin ei kannata mennä,tai menettää poikuutta yhden illan juttuna. Se mitä todennäköisemmin alkaa kaduttaa jälkeenpäin. Olen itsekin rypenyt lähes mesennuksen partaalla ajatusteni kanssa,miksen kelpaa kellekään. Olen kauniiksi ja fiksuksi tytöksi monesti kehuttu,monesti tuntemattomatkin miehet tulevat esim baarissa juttelemaan. Kaikki ihmettelevät miten en ole muka varattu! Omaan vaan periaatteen siitä,etten halua lähteä kenen tahansa matkaan. Haluan tuntea ihmisen ennenkuin harrastan mitään muuta hänen kanssaan. Nykyaikana monella (etenkin miespuolisilla) tuntuu liikkuvan päässä hieman muut asiat kuin seurustelu. Puhun ihan omalla kokemuksella. Omat suhteeni ovat kariutuneet siihen että mies oli pelkän seksin perässä,eikä varsinaisesti halunnut viettää aikaa kanssani.
        Ja vielä niistä neuvoista:) Kuulostat ihan järkevältä ihmiseltä joten ei meille naisille tarvitse mitään sen kummallisempia kikkoja tarjota. Normaali kuulumisten kysely riittää alkuun,ehkä jokin pieni kohteliaisuus liittyen vaikkpa ulkonäöstä tms. Näin siis tuntemattoman kanssa,kyllä se juttu siitä lähtee ;) Jos tiedät naisesta jotain etukäteen,esim missä hän on töissä,voit kysellä vaikkapa miten on työpäivä mennyt.
        Itselläkin välilä vaikeaa keksiä puhumista,mutta usko mua,mitä enemmän oppii tuntemaan niin sitä enemmän juttuakin alkaa tulla :) Alku on aina vähän hankalaa.
        Mulla sama ongelma,etten oikeen kavereiden kautta tutustu miehiin,muualta ovat tarttuneet matkaan. Kauppa voi tosin olla hieman hankala paikka tutustumiseen (ihmisillä usein kiire),mutta esim salilta,ja muiden harrastusten parista löytää naisia. Ja on siellä baareissaki ihan kunnollisii,kuten minä ;)

• ddfghiuytrcxvb
        femme20 kirjoitti:

Tuntemuksesi kuulostavat varsin tutuilta,ainut ero vain,että olen nainen. Täytän pian 21,ja neitsyys tallella..Itsellä takana pari lyhyttä suhdetta. Olen myös ujo,mutta sopivan tilaisuuden tullen osaan toimia jotenkuten. Olen tehnyt aloitteen kerran,eikä se niin kauheaa ollut ;) Täytyy vaan uskaltaa avata suunsa silläkin uhalla että pakit tulee. Täytyy vain ajatella,ettei ole mitään menetettävää,päin vastoin! Kuulostaa ehkä kliseiseltä mutta silti. Huoriin ei kannata mennä,tai menettää poikuutta yhden illan juttuna. Se mitä todennäköisemmin alkaa kaduttaa jälkeenpäin. Olen itsekin rypenyt lähes mesennuksen partaalla ajatusteni kanssa,miksen kelpaa kellekään. Olen kauniiksi ja fiksuksi tytöksi monesti kehuttu,monesti tuntemattomatkin miehet tulevat esim baarissa juttelemaan. Kaikki ihmettelevät miten en ole muka varattu! Omaan vaan periaatteen siitä,etten halua lähteä kenen tahansa matkaan. Haluan tuntea ihmisen ennenkuin harrastan mitään muuta hänen kanssaan. Nykyaikana monella (etenkin miespuolisilla) tuntuu liikkuvan päässä hieman muut asiat kuin seurustelu. Puhun ihan omalla kokemuksella. Omat suhteeni ovat kariutuneet siihen että mies oli pelkän seksin perässä,eikä varsinaisesti halunnut viettää aikaa kanssani.
        Ja vielä niistä neuvoista:) Kuulostat ihan järkevältä ihmiseltä joten ei meille naisille tarvitse mitään sen kummallisempia kikkoja tarjota. Normaali kuulumisten kysely riittää alkuun,ehkä jokin pieni kohteliaisuus liittyen vaikkpa ulkonäöstä tms. Näin siis tuntemattoman kanssa,kyllä se juttu siitä lähtee ;) Jos tiedät naisesta jotain etukäteen,esim missä hän on töissä,voit kysellä vaikkapa miten on työpäivä mennyt.
        Itselläkin välilä vaikeaa keksiä puhumista,mutta usko mua,mitä enemmän oppii tuntemaan niin sitä enemmän juttuakin alkaa tulla :) Alku on aina vähän hankalaa.
        Mulla sama ongelma,etten oikeen kavereiden kautta tutustu miehiin,muualta ovat tarttuneet matkaan. Kauppa voi tosin olla hieman hankala paikka tutustumiseen (ihmisillä usein kiire),mutta esim salilta,ja muiden harrastusten parista löytää naisia. Ja on siellä baareissaki ihan kunnollisii,kuten minä ;)

Tuo on saman kirjoittajan teksti kuin aloitusteksti. OLET TODELLA SAIRAS.

• femme20
        ddfghiuytrcxvb kirjoitti:

Tuo on saman kirjoittajan teksti kuin aloitusteksti. OLET TODELLA SAIRAS.

En ole mies,enkä ole aloittaja, Ihan vain tiedoksesi. Joillakin taitaa tosissaan viirata päässä pahasti, kun ei ole muuta elämäntehtävää kuin pohtia tuollaista TÄÄLLÄ.

• klkghll
        uiytcvbhj kirjoitti:

Lopeta sekotrollailusi, meiti!

Se rekattu meiti on kyllä vähän erilainen kuin tämä kaveri.

• YLLÄPITO SUOMI24
        femme20 kirjoitti:

En ole mies,enkä ole aloittaja, Ihan vain tiedoksesi. Joillakin taitaa tosissaan viirata päässä pahasti, kun ei ole muuta elämäntehtävää kuin pohtia tuollaista TÄÄLLÄ.

ddfghiuytrcxvb: Viestisi ovat asiattomia. Ollaampa ihmisiksi myös täällä Internetissä.

• YLLÄPITO SUOMI24
        YLLÄPITO SUOMI24 kirjoitti:

ddfghiuytrcxvb: Viestisi ovat asiattomia. Ollaampa ihmisiksi myös täällä Internetissä.

Sun viestisi ovat kuusta. Ollaanpa ihmisiksi!

• pukumies36
        YLLÄPITO SUOMI24 kirjoitti:

Sun viestisi ovat kuusta. Ollaanpa ihmisiksi!

Ihmettelen vain,miksi kaikkia epäillään trollauksesta täällä. En jotenkin jaksa uskoa että kukaan trolli jaksaa kirjottaa tuollaisen viestin. Kylmiä ihmisiä maa päällään kantaa,kun kaikkea epäillään/syyllisestään. Ja todella lapsellista leikkiä jotain "ylläpitoa" täällä....
        Tsemppiä sulle, mies 21!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      154
      4045
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      41
      2460
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2437
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2342
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2102
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      22
      1826
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1653
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      80
      1610
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      81
      1207
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      64
      1134
    Aihe