olit... nyt näin jälkeenpäin mietittynä ajatellen, naurava ja rento.
t.mies joka nyt jostain syystä joutui sinut tapaamaan pariin otteeseen viikon sisällä :)
mukavan oloinen nainen
9
1954
Vastaukset
- FS
Kuinka kauan aikaa sitten tapasitte? Tuskin olet se jota itse etsin, mutta eihän sitä koskaan tiedä!
- olen nainen
Kerropa lisää! Kävinkö sinun luona tapaamisessa vai missä nähtiin?
- ap.herra
olen nainen kirjoitti:
Kerropa lisää! Kävinkö sinun luona tapaamisessa vai missä nähtiin?
jos sinulla on minun puh.numero: saatat olla oikea henkilö jota tarkoitan :)
- olen nainen
ap.herra kirjoitti:
jos sinulla on minun puh.numero: saatat olla oikea henkilö jota tarkoitan :)
Sain käyntikorttisi:) Jos kuullostaa tutulta niin kerrotko nimikirjaimesi tai vihjettä paikasta missä tavattiin?
- mukava nainen
Kun seuraavan kerran "jostain syystä" tapaat minut, niin jää jutteleen pidemmäksi aikaa! Eihän sitä tiedä, jos vaikka lähdettäisiin pizzalle, kahville tms. Elämä on niin lyhyt, kannattaa uskaltaa!
- = ))
Ai, olin vasta näin jälkeenpäin mielestäsi naurava ja rento =)) No niin, enhän tiedä onko kysymys minusta ja ystävästäni. Tarkennetaan.. olitko kaverin kanssa liikkeellä. Minä olin ja me tavattiin kaksi mukavaa miestä =)) Onko tapahtuneesta vähän reilu viikko ?
- sköpddkjakfjdd
Mikä oli näiden tapaamisten ajankohta? Itse tapasin mukavan miehen kolmisen kuukautta sitten pari kertaa ja nyt harmittaa, kun en tehnyt minkäänlaista alotetta. Tuskinpa tyyppi edes huomas mun kiinnostuksen..
- ap.kirj.
... voi voi, ei ollut nyt tämä oikea mies, varmaankaan... yksin vain nähtiin :)
- = ))
ap.kirj. kirjoitti:
... voi voi, ei ollut nyt tämä oikea mies, varmaankaan... yksin vain nähtiin :)
Pidän peukkuja, et oikea löytyy = ))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502